Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Laatste Waarschuwing Alex Jones: Ramp uiterlijk Oktober

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 140
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoho, nu hebben we wel weer genoeg gesmeten met alle anti-complotjes, complotters en alle alu hoedjes propaganda;)

Je kan zeggen wat je wil van Alex jones, ik neem em persoonlijk ook met een flinke korrel zout in hetgeen wat hij naar buiten brengt. Eerlijk is eerlijk deze man heeft wel een aantal zaken goed gehad & goed gedaan...

Dus omdat hij een paar keer zaken goed heeft gegokt gaan we zijn enorme berg bullshit die hij in het verleden heeft verkondig en onjuist zijn geweest maar gemakshalve vergeten?

Ik ga me steeds meer verbazen over de stupiditeit van sommige personen zoals Alex Jones, en het gemak van het niet moeten verantwoorden, zodra hun bullshitvoorspellingen niet uitkomen.

Als ik 600 keer met een dobbelsteen gooi, en ik blijf erbij dat ik nummer 6 zal werpen, dan zal ik statisch gezien 100 keer "gelijk" hebben. en 500 keer "ongelijk"

"ja, maar hij heeft diverse malen gelijk gehad, dus ..."

Wat een armoede.

Ik heb het al zo vaak gezegd, wel kritisch naar de MSM , niet kritisch naar de bullshit sites.

En zodra iemand op deze site het zoveelste bullshit bericht post, en je stelt een vraag, dan is het stil, en krijg je geen reactie meer.

Het lijkt de politiek wel, nooit en te nimmer evalueren.

Ik stoor me eraan dat mensen die kritisch zijn op alle fronten (dus zowel MSM, als complotten) worden weggezet als een kudde schapen.

Kritisch denken helemaal oké, maar dan wel consequent zijn.

• Leuk 3

Natuurlijk ben ik voor vrijheid van meningsuiting, maar ik hoop echt dat Alex Jones zijn belofte gestand houdt. en dat dit zijn laatste waarschuwing is. :p

Voor de duidelijkheid: de filmpjes van deze brulkikker kijk ik niet meer. Ik heb er ooit een paar gezien, en dat was voldoende om te weten dat ik daar niets aan mis.

@martin zonde zo'n reactie, heb je je helemaal druk lopen maken om niets... volgens mij moet je nog een keer mijn post doorlezen, dan merk je op dat ik exact hetzelfde schrijf als wat je hier net post;)

Hoezo?

Ik reageer op:

Eerlijk is eerlijk deze man heeft wel een aantal zaken goed gehad & goed gedaan...

Wat wil je met deze regel duidelijk maken?

Dat hij een verdienmodel heeft gevonden in het uitbrengen en sponsoren van zeer dubieuze documentaires?

Inderdaad heeft hij bepaalde zaken onder de aandacht gebracht die het waard zijn om kritisch naar te kijken/onderzoeken.

Maar die overige 95% bullshit die hij heeft beweerd is voor mij voldoende om niet teveel aandacht te schenken aan zijn toekomstige "voorspellingen"

Ongeveer iedere maand waarschuwde hij voor een "fals flag"

En toen hij in juli 2001 zijn zoveelste voorspelling deed, toen kwam 11 september, en kwam zijn "voorspelling" uit.

Sorry, maar die gast zou echt professionele hulp moeten zoeken.

Zijn vriend David Icke gaat nog een stap verder.

Ik vraag me soms wel eens af of deze personen echt zo gek zijn, of zou het een complot zijn?

Dat ze gebruik maken van het gebrek aan intelligentie van hun afzetmarkt en dat ze zich helemaal groen lachen als ze hun bankrekening bekijken?

Maar vertel, denk jij dat deze persoon een voorspellende gave bezit?

Of zie jij in deze persoon een kundig onderzoeksjournalist ?

De datum 23 september. Check de volgende video eens. (er zitten te veel toevalligheden in, kan haast geen toeval meer zijn) en hoor graag van jullie:

[video=youtube;WxII-hiJ1Mk]https://www.youtube.com/watch?v=WxII-hiJ1Mk

Royale,

Als jij zo overtuigd bent van zijn gelijk, ik dag je uit: 23, 24 of 25 september is er iets heel ergs gebeurd in de wereld wat Alex J heeft voorspelt.

JA: Ik typ hier nooit weer wat.

NEE: Jij typt hier nooit weer wat over Alex J en Niburu (geen complot/wereld beschouwingen meer)

Deal?

***EDIT*** en met "hier" bedoel ik het complete forum!!

• Leuk 1
@Lekker

Deal: Als er niets gebeurt!!! LUISTER ik nooit meer naar Alex Jones. Dan bestaat hij niet meer voor mij, en post ik nooit meer iets in de Rubriek Complotten!

De meeste hier op het Forum kennen de man en nemen hem TOTAAL niet serieus.

Maar als er nou wel wat gebeurt zullen we dan afspreken dat ik bij jouw thuis langs kom en ik jouw hele prepvoorraad (voedsel) in beslag magnemen? DEAL?

Wel goed de deal lezen, je mag er naar blijven kijken en luisteren, boeit mij niet, maar geen gepost meer van jou over dit soort onzin, in het hele forum.

Reviews? Ja.

Over nieuwe waterfilters, Ja.

Nieuwste prep-item, ja.

Materiaal, ja.

Je mening over de wereld, linkjes daarheen, completten e.d. NEE.

En voor mij, ik typ hier totaal nooit meer. Dus mijn inzet is al aanzienlijk groter.

Een simpel Ja of Nee volstaat.

Daarbij heb ik er geen behoeft aan jou aan mijn deur te hebben.

Deal?

Royale,

Als jij zo overtuigd bent van zijn gelijk, ik dag je uit: 23, 24 of 25 september is er iets heel ergs gebeurd in de wereld wat Alex J heeft voorspelt.

NEE: Jij typt hier nooit weer wat over Alex J en Niburu (geen complot/wereld beschouwingen meer)

Deal?

Oh ik doe mee!

Als ik op 23 september doodga door iets heeeel ergs ga ik hier nooit meer iets posten!

Als ik op 23 september niet doodga door iets heeel ergs blijf ik jullie lekker allemaal lastig vallen met mijn berichten :o

Al klinkt een dagje uit ook wel leuk eigenlijk. Ik zou stiekem echt best graag weer een keer naar de efteling willen. Joris en de draak is echt super cool. Of naar Toverland, en dan in de Pegasus. Maar de liedjes bij de efteling vind ik leuker dan de liedjes bij toverland. Jeetje wat een keuzes zeg...

Hoezo?

Ik reageer op:

Wat wil je met deze regel duidelijk maken?

Dat hij een verdienmodel heeft gevonden in het uitbrengen en sponsoren van zeer dubieuze documentaires?

Inderdaad heeft hij bepaalde zaken onder de aandacht gebracht die het waard zijn om kritisch naar te kijken/onderzoeken.

Maar die overige 95% bullshit die hij heeft beweerd is voor mij voldoende om niet teveel aandacht te schenken aan zijn toekomstige "voorspellingen"

Ongeveer iedere maand waarschuwde hij voor een "fals flag"

En toen hij in juli 2001 zijn zoveelste voorspelling deed, toen kwam 11 september, en kwam zijn "voorspelling" uit.

Sorry, maar die gast zou echt professionele hulp moeten zoeken.

Zijn vriend David Icke gaat nog een stap verder.

Ik vraag me soms wel eens af of deze personen echt zo gek zijn, of zou het een complot zijn?

Dat ze gebruik maken van het gebrek aan intelligentie van hun afzetmarkt en dat ze zich helemaal groen lachen als ze hun bankrekening bekijken?

Maar vertel, denk jij dat deze persoon een voorspellende gave bezit?

Of zie jij in deze persoon een kundig onderzoeksjournalist ?

Hoezo? De wijze waarop je reageert... Pak een pilsje & ontspan ff...

Ik heb reeds benoemd waar ik vind dat hij goed in heeft gedaan. Ik heb ook geschreven dat ik Alex Jones met een flinke korrel zout neem. Daarom vind ik jouw reactie hierin vreemd...

@Lekker je bereikt er niets mee, als royale niets meer post zijn er altijd nog andere forumgebruikers.. daarbij zit er een negeerknop op dit forum. Hierdoor hoef je je niet meer te storen aan complotten & complotters.

Hey allen,

Op al diverse draadjes hebben we het gehad over het shemitah jaar. Opgevolgd door het jubeljaar. De maand Tishri (waar het nieuwe jaar mee begint) is inmiddels al gestart afgelopen zondag 18:00 uur.

Maar... Religieus gezien begint het jaar pas bij het zien van de nieuwe maan sikkel door tenminste 2 getuigen.

An unusual sand storm in Israel has caused the day of atonement, Yom Kippur, to be postponed by two days.

...

The reason for the delay is because the day of atonement always follows ten days after the Jewish new year. The Jewish new year was supposed to begin at sunset on September 12, but it does not officially begin until the new moon is visible to at least two witnesses in Israel. The new moon was not visible in Israel due to a bizarre sand storm, the worst in their history, which made it impossible for anyone there to see the new moon. The sand storm lasted for six days, from Tuesday September 8 until Sunday September 13, and broke all records for air pollution and electricity usage in Israel.

http://z3news.com/w/day-atonement-postponed-days-due-sand-storm/

I.a.w. voor de mensen die de timing van diverse gebeurtenissen in de gaten houden. Er is het één en ander aan rekenwerk vereist :p

Alex Jones was/is voor mij zo'n beetje de meest onbetrouwbare/ongeloofwaardige bron die er is. Hoe hard heeft hij niet geroepen over operatie Jade Helm 15, en hoe stil is hij daar nu over nu blijkt dat er niets, maar dan ook echt helemaal niets is uitgekomen waar hij iedereen voor waarschuwde.

Vraag me af waarmee hij het eigenlijk ooit wel bij het rechte eind heeft gehad?

• 2 weeks later...
De datum 23 september. Check de volgende video eens. (er zitten te veel toevalligheden in, kan haast geen toeval meer zijn) en hoor graag van jullie:

SEPTEMBER 23 NOW A FACT!

"We see a stunning reference to 9/23 and the opening of a door, the outbreak of chaos, and later the opening of CERN’s dimensional door. Reporting the latest conspiracy news, latest mainstream news. We document the best evidence available from the most credible sources – typically respected alternative media and official government documents. The evidence is so conclusive that it will leave you in no doubt about who is in control and what their secret agenda is."

Video: http://www.disclose.tv/news/going_viral__september_23_now_a_fact/121828

@**Royale** & @Longmen

Kunnen we nu voor eens en voor altijd constateren dat Alex J complete onzin uitkraamt? En dat er eind september compleet niets is gebeurd?

Ik ben erg benieuwd wat jullie reactie op jullie eigen voorspellingen is.

Royale, mag ik je nog even aan onderstaande herinneren?

Royale,

Deal?

Wel goed de deal lezen, je mag er naar blijven kijken en luisteren, boeit mij niet, maar geen gepost meer van jou over dit soort onzin, in het hele forum.

Reviews? Ja.

Over nieuwe waterfilters, Ja.

Nieuwste prep-item, ja.

Materiaal, ja.

Je mening over de wereld, linkjes daarheen, completten e.d. NEE.

En voor mij, ik typ hier totaal nooit meer. Dus mijn inzet is al aanzienlijk groter.

Een simpel Ja of Nee volstaat.

Daarbij heb ik er geen behoeft aan jou aan mijn deur te hebben.

Deal?

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...