Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

**Royale**

Laatste Waarschuwing Alex Jones: Ramp uiterlijk Oktober

Recommended Posts

Een scheepslading zout is beter. Ik heb jaren geleden voor de gein een bijeenkomst van Niburu meegemaakt. Die gasten zijn echt knettergek. Ik haakte af bij de mevrouw die beweerde regelmatig bij aliens op bezoek te gaan in een ruimteschip dat ergens rond de aarde hing.

Wow,

Dat zou ik dan wel weer geweldig gevonden hebben ;)

image.jpg.7da86a67e8ee85989619a7b992e85983.jpg

Greener

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ach, er zijn ook veel mensen die in het sprookje van God geloven, dat is inhoudelijk nog veel gekker;)

• Leuk 1

Deze post delen

Ach, er zijn ook veel mensen die in het sprookje van God geloven, dat is inhoudelijk nog veel gekker;)

Sprookje... zo zou ik het niet willen formuleren @doom. Je zou er heel wat mensen mee kunnen kwetsen!

Deze post delen

Sprookje... zo zou ik het niet willen formuleren @doom. Je zou er heel wat mensen mee kunnen kwetsen!

Ach je moet is horen hoe mensen mij kwetsen als ik zeg dat ik in buitenaards leven geloof.

Terwijl de kans veeeel groter is dat het waar is vergeleken met dat oude verhaal.

Altijd dat gezeur over kwetsen pffff

Helaas zitten die zeurpieten hier ook.

Deze post delen

Los van het kwetsen is de uitsprak ook gewoon onjuist. Sprookjes beginnen altijd met: "Er was eens ..." (vaak gevolgd door: "in een land hier ver vandaan) dus het verhaal over God voldoet alvast niet aan het stijlfiguur van een sprookje :confused:

Deze post delen

Nou... sinds de 1e pagina gevonden is, is dat niet zo zeker meer!

Oh, en als iemand zich hierdoor gekwetst voelt: het is humor, groei op en stel je niet zo aan.

Deze post delen

Nog ff en je mag hier niets meer zeggen, anders kwets je de gelovige in engeltjes, feeën , kabouters, bigfoot, buitenaardse, spoken, onderaardse, trollen de duivel en God.

Waarom kun je de in God gelovige mensen wel kwetsen en de andere gelovigen niet!

Blijkbaar voelen de Godaanbidders zich beter dan alle andere gelovigen in mythes en sprookjes.

Of ze gaan lopen zeuren om een BAN.

Deze post delen

Nog ff en je mag hier niets meer zeggen

Jawel hoor. Als je maar in de pas loopt met de forumbeheerders en hun legertje meelopers is er niets aan de hand. Het begint pas link te worden als je een afwijkende mening hebt.

Deze post delen

Ach je moet is horen hoe mensen mij kwetsen als ik zeg dat ik in buitenaards leven geloof.

Terwijl de kans veeeel groter is dat het waar is vergeleken met dat oude verhaal.

Altijd dat gezeur over kwetsen pffff

Helaas zitten die zeurpieten hier ook.

Zei de zelf constant zeurende zeurpiet...

Deze post delen

............

Waarom kun je de in God gelovige mensen wel kwetsen en de andere gelovigen niet!

Blijkbaar voelen de Godaanbidders zich beter dan alle andere gelovigen in mythes en sprookjes.

...........

???

NB. Bij mijn weten is het niet de bedoeling om wie dan ook te kwetsen.

En zij de zich gekwetst voelen, gebruik de report knop.

Deze post delen

Jawel hoor. Als je maar in de pas loopt met de forumbeheerders en hun legertje meelopers is er niets aan de hand. Het begint pas link te worden als je een afwijkende mening hebt.

Aangezien je echt continue geen enkele nuttige bijdrage hebt en alleen maar loopt te klagen zonder ook maar een enkele mod te verwittigen met je problemen mag je hier rustig over na gaan denken.

Greener

• Leuk 1

Deze post delen

Fuck!!! Waar zijn jullie allemaal mee bezig??

Discussiëren over of het wel een discussie over religie is of niet.

Ik word nu wel een beetje moe van het discussiëren over of het een discussie ergens over is.

Gedraag je eens!!!

Ik hoorde laatst wat wijze woorden van @JamHard en @Flow

"Een discussie is gewoon je eigen wil zo hard mogelijk door dramen"

• Leuk 2

Deze post delen

Zeg Greener, niet om het een of ander, Enigma heeft welgeteld 2 keer iets te melden gehad in dit topic, waarvan eentje enigszins zou kunnen opgevat als eh... beetje schenenschoppend...?

En ik hoop serieus dat je niet zaken uit andere topics er bij haalt om e.e.a. te rechtvaardigen.

Groet, Roel

• Leuk 1

Deze post delen

Fuck!!! Waar zijn jullie allemaal mee bezig??

Discussiëren over of het wel een discussie over religie is of niet.

Ik word nu wel een beetje moe van het discussiëren over of het een discussie ergens over is.

Gedraag je eens!!!

Ik hoorde laatst wat wijze woorden van @JamHard en @Flow

"Een discussie is gewoon je eigen wil zo hard mogelijk door dramen"

Mwa, met elkaar meepraten is ook niet altijd wenselijk. Ik heb ooit wel eens een heftige discussie gehad, en echt tot inzicht gekomen dat de ander wel een goed kijk op de zaak had.

Ik waardeer mensen met een eigen mening. In het begin lag ik overhoop met @Keyser Suze, en ook een tijdje met @Vladimir

Tja en nu zijn het mensen die ik samen met een paar anderen het meest waardeer van het forum.

Niets mis met een stevige discussie op zn tijd.

Elkaar beetje scherp houden, en beetje sparren over belangrijke onderwerpen maakt het forum interessant vind ik.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke
Mwa, met elkaar meepraten is ook niet altijd wenselijk. Ik heb ooit wel eens een heftige discussie gehad, en echt tot inzicht gekomen dat de ander wel een goed kijk op de zaak had.

Ik waardeer mensen met een eigen mening. In het begin lag ik overhoop met @Keyser Suze, en ook een tijdje met @Vladimir

Tja en nu zijn het mensen die ik samen met een paar anderen het meest waardeer van het forum.

Niets mis met een stevige discussie op zn tijd.

Elkaar beetje scherp houden, en beetje sparren over belangrijke onderwerpen maakt het forum interessant vind ik.

Wie niet van mening verandert, heeft maar weinig geleerd.

Deze post delen

Zeg Greener, niet om het een of ander, Enigma heeft welgeteld 2 keer iets te melden gehad in dit topic, waarvan eentje enigszins zou kunnen opgevat als eh... beetje schenenschoppend...?

En ik hoop serieus dat je niet zaken uit andere topics er bij haalt om e.e.a. te rechtvaardigen.

Groet, Roel

Het is de toon die de muziek maakt.

Voor verdere vragen kun je mij of een andere mod altijd even een pm sturen.

Greener

Deze post delen

Discussies en argumenten

[ATTACH=CONFIG]20253[/ATTACH]

Fair enough, maar zijn klaarblijkelijk niet los van elkaar te zien.

Uiteindelijk is de vraag of je bereidt bent samen het probleem / vraagstuk op wilt lossen of dat je de mening / argumenten van een ander tot het probleem maakt.

FF als poging een spiegel voor te houden. Zojuist twee pagina's vinger gewijs gezien... No hard feelings mensen, maar we hebben met z'n allen nog wat te leren.

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke
Nu A.U.B. weer ontopic en stop met elkaar afzeiken.

We hebben het over wat er kan gebeuren het komende najaar en niet over zeiken.

Wat er kan gebeuren ?

Beurscrash, meteorietinslag, uitbraak van een besmettelijke ziekte, Kim jong Oen die met kernbommen gooit, zeer zware aardbeving, tsunami, vulkaanuitbarstingen. Zo iets ?

Deze post delen

Wat er kan gebeuren ?

Beurscrash, meteorietinslag, uitbraak van een besmettelijke ziekte, Kim jong Oen die met kernbommen gooit, zeer zware aardbeving, tsunami, vulkaanuitbarstingen. Zo iets ?

beter dan dat gezeik van hun. en goed samengevat :p

Deze post delen

Gast Peerke
beter dan dat gezeik van hun. en goed samengevat :p

Wat hier niet in de msm komt, is dat de regio Maleisië aan het verzakken en overstromen is. Kuala Lumpur airport staat deels onder water.

En ondertussen nemen het aantal aardbevingen in de regio Caribische eilanden toe.

Deze post delen

Fair enough, maar zijn klaarblijkelijk niet los van elkaar te zien.

Uiteindelijk is de vraag of je bereidt bent samen het probleem / vraagstuk op wilt lossen of dat je de mening / argumenten van een ander tot het probleem maakt.

FF als poging een spiegel voor te houden. Zojuist twee pagina's vinger gewijs gezien... No hard feelings mensen, maar we hebben met z'n allen nog wat te leren.

Helemaal mee eens, @Saved Bro

Deze post delen

Wat hier niet in de msm komt, is dat de regio Maleisië aan het verzakken en overstromen is. Kuala Lumpur airport staat deels onder water.

En ondertussen nemen het aantal aardbevingen in de regio Caribische eilanden toe.

Het vliegveld van KL verzakt, risico van op instabiele grond bouwen. Maar niet dat al die eilanden ineens in zee wegzakken. ;)

Deze post delen

Nu A.U.B. weer ontopic en stop met elkaar afzeiken.

We hebben het over wat er kan gebeuren het komende najaar en niet over zeiken.

Zaken die mij zorgen baren zijn:

- IS aanslagen in Europa door grote instroom vluchtelingen uit Syrië

- Rusland / Oekraïne

- Van Bail-Out naar Bail-In in NL waardoor de banken/overheid zogenaamd aangeven dat dit makkelijker is voor de burger maar in werkelijkheid willen ze graag zoveel mogelijk controle over al ons geld hebben. Het NMC protocol (No More Cash)

- Noord Korea / Zuid Korea

- Operatie "Jade Helm" in de USA (al hoor je daar erg weinig over de laatste tijd)

- Leugenachtige overheden en overheidsinstanties (bv de NASA) - (persoonlijke mening). Bv Niburu / Meteorieten inslag nabij Puerto Rico in september. Wordt veel over geschreven in de alternatieve media. Geen idee of het echt gaat gebeuren maar het zit me niet lekker. Misschien lees ik er te veel over maar zijn mijn gedachten niet gebaseerd op feiten.

- Graaiers en het ikke, ikke en ikke principe. Voorbeelden te over de afgelopen maanden

- Bezuinigingen bij en van het leger

- Beurscrash (wat volgens mij al gedeeltelijk aan de gang is). Zelf ben ik de afgelopen maanden al mijn posities aan het afbouwen en koop ik van de vrijgekomen cash meer edelmetalen zoals bv Zilver, Goud en Platinum

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...