Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

**Royale**

Laatste Waarschuwing Alex Jones: Ramp uiterlijk Oktober

Recommended Posts

Hallo Mensen,

Ik las zojuist een artikel met bij behorend video van Alex Jones, waarin hij beweert dat uiterlijk Oktober een financiële Meltdown plaatsvind of een oorlog met Rusland plaatsvindt.

Hij geeft als het ware een soort Allerlaatste waarschuwing aan zijn kijkers/mensen/luisteraars, i.v.m. Informatie die hij heeft gekregen van hooggeplaatste Insiders in verschillende sectoren van de maatschappij.

Hoe serieus Moeten we dit nemen?

Een goede indicatie over wat er staat te gebeuren, is als je ziet wat de elite doen. Zij beschikken meestal over inside informatie die de meesten van ons niet hebben.

Deze elite geeft allerlei aanwijzingen dat een aankomende financiële ineenstorting zich nu ras aftekent aan de horizon.

Hieronder zie je een video van Alex Jones die in alle haast afgelopen zaterdag is opgenomen. Het is een alarmbericht om de mensheid te waarschuwen voor de heftige dingen die mogelijk al heel snel zullen plaatsvinden.

Jones is naar eigen zeggen benaderd door een aantal zeer rijke mensen die hij goed kent en die zijn ingeburgerd in bepaalde industrietakken. De ene in de media en de andere in het militair/industriëel complex. Zij waarschuwen hem en zeggen dat er meer dan 50 procent kans is dat de wereld tegen oktober in een wereldoorlog is verwikkeld en/of dat de financiële systemen in elkaar storten.

Alle miljardairs hebben zonder enige uitzondering hun maatregelen genomen en verlaten massaal landen als Amerika, maar ook Israël.

Alex Jones vergelijkt de huidige situatie met een rollercoaster waarbij je langzaam stukje bij beetje steeds hoger gaat en waarbij we nu op het hoogste punt zijn aanbeland, net voordat we met een duizelingwekkende vaart naar beneden storten.

Bron/LINK: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=9448:elite-vlucht-massaal-richting-uitgang&catid=37:wereld&Itemid=50

Niburu moet je met een grote korrel zout nemen. Soms staat er een leuk verhaal, maar meestal komen de complottheorieën niet uit (ofwel eigenlijk nooit). Dat er iets staat te gebeuren weten we allemaal. Wanneer en waar, dat weet zelfs ons orakel KS niet (dat blijft lastig te voorspellen). Dat grote partijen en de rijken der aarde maatregelen hebben genomen, dat is niet anders dan anders.

Het huidige systeem staat op springen en dat daar ellende uitkomt weten we allemaal wel.

Hallo Mensen,

Ik las zojuist een artikel met bij behorend video van Alex Jones, waarin hij beweert dat uiterlijk Oktober een financiële Meltdown plaatsvind of een oorlog met Rusland plaatsvindt.

Hij geeft als het ware een soort Allerlaatste waarschuwing aan zijn kijkers/mensen/luisteraars, i.v.m. Informatie die hij heeft gekregen van hooggeplaatste Insiders in verschillende sectoren van de maatschappij.

Hoe serieus Moeten we dit nemen?

Een goede indicatie over wat er staat te gebeuren, is als je ziet wat de elite doen. Zij beschikken meestal over inside informatie die de meesten van ons niet hebben.

Deze elite geeft allerlei aanwijzingen dat een aankomende financiële ineenstorting zich nu ras aftekent aan de horizon.

Hieronder zie je een video van Alex Jones die in alle haast afgelopen zaterdag is opgenomen. Het is een alarmbericht om de mensheid te waarschuwen voor de heftige dingen die mogelijk al heel snel zullen plaatsvinden.

Jones is naar eigen zeggen benaderd door een aantal zeer rijke mensen die hij goed kent en die zijn ingeburgerd in bepaalde industrietakken. De ene in de media en de andere in het militair/industriëel complex. Zij waarschuwen hem en zeggen dat er meer dan 50 procent kans is dat de wereld tegen oktober in een wereldoorlog is verwikkeld en/of dat de financiële systemen in elkaar storten.

Alle miljardairs hebben zonder enige uitzondering hun maatregelen genomen en verlaten massaal landen als Amerika, maar ook Israël.

Alex Jones vergelijkt de huidige situatie met een rollercoaster waarbij je langzaam stukje bij beetje steeds hoger gaat en waarbij we nu op het hoogste punt zijn aanbeland, net voordat we met een duizelingwekkende vaart naar beneden storten.

Bron/LINK: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=9448:elite-vlucht-massaal-richting-uitgang&catid=37:wereld&Itemid=50

50% kans, dat is lekker makkelijk, hij kan beter een echte baan gaan zoeken.

Kom eens met harde bewijzen dat de elite MASSAAL het land verlaat? En waar gaan ze heen?

En 50% kans op... Het weer wordt nog beter voorspeld.

Volgens mij is de vlucht al begonnen,ze rijden met gele nummerplaten en er hangt altijd een

caravan achter.Met honderden rijden ze hier over de E19 naar het zuiden.

• Leuk 2

Wat Jones eigenlijk vergeet te vermelden in zijn overtuigingen is dat e.e.a. dan te koppelen zou zijn met Helm Jade?

Verder ben ik met de hierboven gestelde meningen eens...het is eigenlijk scoren in een leeg doel.

De bubble zal barsten, wanneer en waar is altijd een verrassing op zich......maar klappen zal die en dan heb je massale onrust en oproer....

Makkelijk gezegd oorlog of financiële meltdown. Ik snap dan ook niet waarom die twee in de zelfde maand gebeuren kunnen. Waarschijnlijk om zijn eigen succesrate te verhogen.

Zeg @**Royale**

Ik had liever een topic van jou gelezen, in de trend van ;

Dit heb ik er aan verandert en nu zijn ze wel lekker, dus zo moeten jullie ze eten!!!:D

Sorry, maar oktober komt mij niet uit. Ik heb de boel dus verschoven naar volgend jaar.

Ik denk aan de midzomer, omdat het dan comfortabeler is om buiten te slapen.

En omdat we dan vlak voor het oogstseizoen zitten.

Iedereen mee eens?

• Leuk 1

Sorry, maar oktober komt mij niet uit. Ik heb de boel dus verschoven naar volgend jaar.

Ik denk aan de midzomer, omdat het dan comfortabeler is om buiten te slapen.

En omdat we dan vlak voor het oogstseizoen zitten.

Iedereen mee eens?

Zelf heb ik het liever na augustus dan vind ik het prima.

Alex Jones is een grote pannenkoek. Hij is een zogeheten "fear monger-er". Hij praat mensen angst in waardoor ze de videos blijven kijken en hij zo ze geld verdient. Als je ze videos vanaf het begin af aan kijkt zal je merken dat het allemaal op hetzelfde neer komt en hadden we allang in een crisis (financieel, oorlog, etc) moeten zitten.

Ik snap dat je dit uit goede bedoeling deelt. Ik ken de beste man niet maar toen ik onderstaande las ging er gelijk een BS belletje rinkelen.

Wat maakt dat hij die informatie 'zomaar' van zijn rijke vriendjes krijgt?

Wat is de meerwaarde voor die rijke mensen om dat met hem te delen terwijl hij het vervolgens openbaar maakt?

Jones is naar eigen zeggen benaderd door een aantal zeer rijke mensen die hij goed kent en die zijn ingeburgerd in bepaalde industrietakken. De ene in de media en de andere in het militair/industriëel complex. Zij waarschuwen hem en zeggen dat er meer dan 50 procent kans is dat de wereld tegen oktober in een wereldoorlog is verwikkeld en/of dat de financiële systemen in elkaar storten. [/i]

Dan zit ik net bij @Piroska op de koffie, lijkt mij een beetje een lullige verstoring van het gehele bezoek.

Dat lijkt me dan een prima plek om te zitten als de SHTF uitbreekt, beter dan hier, en voor hun zal de overgang naar zelfvoorzienend een stuk soepeler gaan.

Als je het maar vaak genoeg roept en iedere keer een andere datum kiest, dan krijg je ooit wel een keer gelijk, misschien.........

Moet bij dit soort dingen altijd denken aan zo'n oud zielig kereltje met zo'n bord om zijn nek waarop staat dat morgen de wereld vergaat. En aangezien Alex Jones wel meer ehhh 'opmerkelijke' voorspellingen heeft gedaan, zou ik er niet vanuit gaan dat hij deze keer wel gelijk geeft ;-)

Goed goed, op veler verzoek, niet voor 2017. Oke?

Zeg, in het voorjaar? Of toch maar de midzomer.

Goed goed, op veler verzoek, niet voor 2017. Oke?

Zeg, in het voorjaar? Of toch maar de midzomer.

Doe maar voorjaar, da's misschien nog een beetje fris maar er is dan wat meer tijd om voor de winter of de oorlog af te ronden of de financiële ineenstorting weer onder controle te krijgen. In het ergste geval geeft het meer tijd om te wennen aan het buitenleven en de winter voor te bereiden.

Doe maar voorjaar, da's misschien nog een beetje fris maar er is dan wat meer tijd om voor de winter of de oorlog af te ronden of de financiële ineenstorting weer onder controle te krijgen. In het ergste geval geeft het meer tijd om te wennen aan het buitenleven en de winter voor te bereiden.

Ja gelijk. Dan plannen we het dan? Kan iedereen zich goed voorbereiden op de winter+ voorraad uit de tuin oogsten.

Top. Bij deze. Voorjaar 2017.

Oeps, nee sorry dat gaat echt niet lukken. Ik ben dan 10 jaar getrouwd en ga dan op 2e huwelijksreis.

Geef jij het even door aan Obama en Putin? En doe ze de groeten van me!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...