Ga naar inhoud
GENEGEERD

Makkelijk, Goedkoop en gezond


joking

Aanbevolen berichten

Yo Preppers,

 

Ben nog pas een newbie wat betreft eten(moederskindje)

 

Maja wou ff een tip doorgeven aan alle studenten of gwn de luiaards netals mij.

 

Ik ben iemand die best geintresseerd is in innovatieve ideeen en kwam een jaartje of 2 een drankje genaamd 'Soylent' tegen. Soylent is een drankje dat al je dagelijks benodigde voedingsstoffen bevat.

Toen der tijd dacht ik dat het een slap verhaal is, maja 2 jaar later, die gasten zijn uitgegroeid tot een groot bedrijf, want blijkbaar werkt het. Na de zomer woon ik op me zelf en ik zat al te zoeken naar handige/snelle/goedkope oplossingen

voor mijn eetschema. Dus zo gezegd zo gedaan, ben ik tegen een alternatief van Soylent gebotst genaamd 'Nutrilent Super Food' zelfde concept, een drankje met alle dagelijks benodigde voedingsstoffen voor maar 2 euro en in 4 verschillende smaken.

 

Je kan je echt tientallen scenario's bedenken wanneer het handig kan zijn. Bij het gamen, in de ochtend als je haast hebt, tijdens het studeren, tijdens werk of zelfs voor de sportschool..

 

Dat was mijn tip...

 

Joehoeee

 

Ps: voor de mensen die het willen checken http://www.nutrilent.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In het topic wegwijs op het forum wordt stap voor stap, zelfs met plaatjes, uitgelegd hoe de zoekfunctie werkt op dit forum.

Als je dan braaf de zoekfunctie gebruikt, kom je dit topic tegen! Met als titel de naam "Soylent" zou dat toch niet zo moeilijk te vinden moeten zijn, op het moment dat je een topic wil openen over soylent ;)

 

Dat was dus mijn tip...

 

Joehoeee

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, daarom was ik dus altijd meer een 'lezende' bezoeker van Preppers dan een lid je word hier meteen belaagd door rare types...

 

Je opent een topic over soylent.

Daar bestond al een topic over, dus daar word je vriendelijk en behulpzaam (:o ) op gewezen.

Een peersoon (haha dat was een typo maar aangezien het over @Peerke gaat vind ik hem te leuk om weg te halen) vraagt zich af wat er mis is met een broodje kaas.

Een persoon verwijst naar het feit dat ongeveer 50% uit je berichten bestaat uit het ophemelen van soylent.

 

En dan vind jij dat je meteen belaagd wordt door rare types?

 

Nou, ik kan je in ieder geval wel vertellen dat wij een heel andere definitie van het woord "raar" hebben. Ook bij het woord belagen heb ik volgens mij een iets of wat ander beeld dan jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet iemand die gaat lopen discussieren over het internet, we leven we in een wereld met 7 miljard mensen en ja iedereen heeft gewoon een ander beeld over bepaalde dingen.. dus aub als je niks zinnigs hebt te zeggen, hoef je echt niet verder te reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen die wel eens z'n kaak gebroken heeft, komt erachter dat dergelijk vloeibaar voedsel aardig snel de keel gaat uithangen.

 

Zelf kan ik het niet zo goed begrijpen als mensen liever joylent, soylent, nutrilent oid ipv van een echte lekkere maaltijd kiezen.

Echt leren koken met basis ingrediënten, het zou verplichte kost op school moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet iemand die gaat lopen discussieren over het internet, we leven we in een wereld met 7 miljard mensen en ja iedereen heeft gewoon een ander beeld over bepaalde dingen.. dus aub als je niks zinnigs hebt te zeggen, hoef je echt niet verder te reageren

 

In het topic wegwijs op het forum wordt ook uitgelegd hoe je iemand kan citeren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger, toen ik veel werkte en weinig tijd had, haalde ik ook bij de super een 1-persoons maaltijd van Unox. Kost 5 euro.

 

Tegenwoordig heb ik tijd, en maak ik voor 4 personen een maal. De porties gaan de vriezer in.

 

Kosten: 1 euro per persoon

 

Zuurkool stamppot.

- 1 zak zuurkool 60 cent

- halve kilo aardappelen 50 cent

- duopak spekreepjes 1 euro

- 1 rookworst: 2 euro

- 1 ui: peanuts

- blikje ananas: 60 cent

- teen knoflook peanuts

- zakje jus: 30 cent

 

Kook de zuurkool volgens handleiding.

Schil de aardappelen, snij ze in kleine stukjes en kook ze gaar samen met de rookworst. Giet de piepers af.

Snij de rookworst in plakjes en blokjes

Bak in een pan de spekkies, ui en later knoflook. Voeg water toe en een zakje juspoeder.

 

Gooi alles in de grote pan waar de aardappelen in hebben gezeten en stamp dit flink door.

 

Simpel ! Kost bijna niks. Ja, tijd en moeite.

 

Maar, heerlijk vreten ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet iemand die gaat lopen discussieren over het internet, we leven we in een wereld met 7 miljard mensen en ja iedereen heeft gewoon een ander beeld over bepaalde dingen.. dus aub als je niks zinnigs hebt te zeggen, hoef je echt niet verder te reageren
Lol, alsof jij zulke zinnige posten post :) :) :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat nou zo ontzettend grappig is?

Iedere keer als iemand een topic opende zonder de zoekfunctie te gebruiken, werd die persoon meteen opgevreten door een roedel hongerige wolven. Om dat in de toekomst te voorkomen, en in een poging een constructieve bijdrage te leveren, had ik dat topic gemaakt om nieuwe leden wegwijs te maken op het forum. En dat was echt tyfus veel werk!!

Dus nou zie ik dat er iemand een topic opent zonder dat ie de zoekfunctie heeft gebruikt, en om te voorkomen dat ie verscheurd wordt wijs ik hem vriendelijk op het wegwijs-topic. Vervolgens krijg ik te horen dat ik raar ben, hem belaag, ik niet mankinds only hope ben en weet ik veel wat nog meer. Just my luck *huil*

 

Misschien moet er iemand een topic openen, "eerste hulp voor forum-gerelateerde trauma's"

 

BTgE5rXkc.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat nou zo ontzettend grappig is?

Iedere keer als iemand een topic opende zonder de zoekfunctie te gebruiken, werd die persoon meteen opgevreten door een roedel hongerige wolven. Om dat in de toekomst te voorkomen, en in een poging een constructieve bijdrage te leveren, had ik dat topic gemaakt om nieuwe leden wegwijs te maken op het forum. En dat was echt tyfus veel werk!!

Dus nou zie ik dat er iemand een topic opent zonder dat ie de zoekfunctie heeft gebruikt, en om te voorkomen dat ie verscheurd wordt wijs ik hem vriendelijk op het wegwijs-topic. Vervolgens krijg ik te horen dat ik raar ben, hem belaag, ik niet mankinds only hope ben en weet ik veel wat nog meer. Just my luck *huil*

 

Misschien moet er iemand een topic openen, "eerste hulp voor forum-gerelateerde trauma's"

 

BTgE5rXkc.png

Rustig maar @Loreen. Adem in, adem uit. Alles zal goedkomen. Joking is gewoon aan het proberen zijn voedsel aan de man te brengen, jij kan er ook niks aan doen dat je zijn snode plannen doorkruist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig maar @Loreen. Adem in, adem uit. Alles zal goedkomen. Joking is gewoon aan het proberen zijn voedsel aan de man te brengen, jij kan er ook niks aan doen dat je zijn snode plannen doorkruist.

 

Toevallig is enorm in de weg staan een van mijn grootste talenten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...