Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Doden en gewonden bij aanslag in Oostenrijk

Recommended Posts

Nogmaals werd hem volgens mij niet verzocht op te rotten naar een ander forum, maar werd hem gezegd dat hij op een ander forum zijn ei misschien meer kwijt kon. In mijn ogen is dat iets heel anders, maar wellicht dat dat aan mij ligt :)

Punt is denk ik vooral dat je nu zegt dat "al die andere mensen", naast liberty dus, niet worden verzocht op te rotten, maar je lijkt hierbij over het hoofd te zien dat "al die andere mensen", naast nazdrovje dus, hem helemaal niet verwezen hebben naar een ander forum.

In de categorie "Dat zou ik zo nooit benoemen"..

Soms moet je dingen ook niet groter maken dan ze zijn.

Daar is dit forum toch juist groot mee geworden?

Nazdrovje verwees naar het stormfront-forum. Mij persoonlijk leek duidelijk dat de onderliggende boodschap ("naar mijn mening praat je poep") belangrijker was dan de verwijzing an sich. Dat was in ieder geval hoe ik het bericht opvatte. Dat de meningen hierover verdeeld zijn lijkt me logisch. Ik kon persoonlijk de onderliggende boodschap wel waarderen.

Door iemand met een ongenuanceerd standpunt over islam en moslims meteen maar als nazi weg te zetten (stormfront...) laat met name zien dat de poster het historisch besef van een pinda heeft.

Dat jij dat kan waarderen, tsja....

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Stormfront? Wat heeft stormfront nu in godsnaam te maken met de spectaculaire toename van verwarde mannen ( en bijbehorende incidenten ) in heel West-Europa de afgelopen decennia?

Wat hebben gelukzoekers uit de derde wereld te maken met een niet-geloof-gerelateerde aanslag op de Oostenrijkse maatschappij? Je gaat off topic, en insinueert iets wat hier helemaal niet ter sprake is.

Hoe abject je iemands mening ook mag vinden, hoe belachelijk ook zijn overtuiging, zolang hij zich aan de forumregels en Nederlandse wetgeving houdt zie ik niet in waarom hij naar een andere website zou moeten verhuizen, of is preppers.nl tegenwoordig een politiek-activistische website geworden?

Als het hebben van een abjecte mening de maatstaf wordt dan kan je met hetzelfde argument iedereen wel bannen die het niet met je eens is.

Ik vind het bijzonder dat je meteen moord en brand begint te schreeuwen terwijl ik betrokkene alleen maar verwees naar een forum met mogelijk meer gelijkgestemden. Nergens maak ik hem uit voor nazi of roep ik op tot een algehele ban of pek-met-veren behandeling. Ik mag volgens jou dus niet vinden dat de beste man een broodje aap verkondigd? Waar is dan de door jouw zo hard bevochten vrijheid van meningsuiting gebleven? Ik mag dus alles zeggen zolang het maar met jouw visie overeenkomt..

Weet je trouwens wie dat vroeger ook deed?

Dat die problematiek er niets mee te maken heeft is dan weer jouw aanname, de link Bosnië->Moslim bij een aanslag als deze is niet eens zo vreemd eerlijk gezegd.

Want in Bosnië wonen alleen maar moslims? De dader is net vanuit Bosnië over komen varen? Het zijn toch altijd weer de boze moslims? Wat bedoel je? Alle media melden dat dit géén geloof gerelateerde aanslag is, maar dat de man in een psychose verkeerde. Jij ziet dingen die er niet zijn.

Nee maar al die andere mensen wordt niet verzocht op te rotten naar een ander forum, vanwaar de selectieve verontwaardiging?

Ik heb hem nergens verzocht op te rotten. Wederom zie je iets wat er niet is. Ik verwees naar stormfront omdat hij daar mogelijk meer zijn ei kwijt zou kunnen met gelijkgestemden aangezien er meer gekkies op zitten die van alles en nog wat proberen af te schuiven op 'De Buitenlander'. Als de beste man verder interessante inhoudelijke stukken aan ons formum kan aandragen is hij meer dan welkom. Echter tot op heden heb ik nog niets daarvan gezien.

Door iemand met een ongenuanceerd standpunt over islam en moslims meteen maar als nazi weg te zetten (stormfront...) laat met name zien dat de poster het historisch besef van een pinda heeft.

Wat heeft mijn historisch besef hiermee te maken? En wederom roep je dingen van de daken die er niet zijn. Hopelijk weet je de emoties te bedwingen en met gezond verstand een antwoord neer te pennen gebaseerd op feiten zonder ongefundeerde aannames en insinuaties. Bij deze geef ik je de pinda terug wegens kortzichtigheid, haatzaaien en smaad..

Ik vind het bijzonder dat je meteen moord en brand begint te schreeuwen terwijl ik betrokkene alleen maar verwees naar een forum met mogelijk meer gelijkgestemden. Nergens maak ik hem uit voor nazi of roep ik op tot een algehele ban of pek-met-veren behandeling. Ik mag volgens jou dus niet vinden dat de beste man een broodje aap verkondigd? Waar is dan de door jouw zo hard bevochten vrijheid van meningsuiting gebleven? Ik mag dus alles zeggen zolang het maar met jouw visie overeenkomt..

Weet je trouwens wie dat vroeger ook deed?

Als je iemand naar de grootste virtuele hangplek voor neo-nazis (stormfront) verwijst als zijnde een forum met gelijkgestemden zet je hem de facto weg als nazi oder?

Dat mag je verder van mij best zeggen hoor, maar is in dit verhaal toch wel een redelijk kansloze opmerking.

Leuke Godwin trouwens, zelf bedacht?

Want in Bosnië wonen alleen maar moslims? De dader is net vanuit Bosnië over komen varen? Het zijn toch altijd weer de boze moslims? Wat bedoel je? Alle media melden dat dit géén geloof gerelateerde aanslag is, maar dat de man in een psychose verkeerde. Jij ziet dingen die er niet zijn.

Het scenario labiele moslim met onverwerkt oorlogstrauma gaat op zoek naar zijn roots en radicaliseert komt nooit voor nee. :rolleyes:

Dit werd overigens geschreven door @Liberty voordat de media melden dat het een random dude met psychose was.

Ik heb hem nergens verzocht op te rotten.

Semantics...

Wat heeft mijn historisch besef hiermee te maken? En wederom roep je dingen van de daken die er niet zijn. Hopelijk weet je de emoties te bedwingen en met gezond verstand een antwoord neer te pennen gebaseerd op feiten zonder ongefundeerde aannames en insinuaties. Bij deze geef ik je de pinda terug wegens kortzichtigheid, haatzaaien en smaad..

Zie boven, en denk om je bloeddruk :)

Er staat zoveel niet prepper gerelateerd spul op dit forum dat ik dit nog wel mee vind vallen.

Bedankt voor het plaatsen

Graag gedaan. Op moment van plaatsen waren de omstandigheden nog niet bekend. Een aanslag is prepper gerelateerd mag ik wel aannemen. Gezien het later een verwarde man betreft wel wat minder. Maar geeft wel aan dat mensen gekke dingen doen als hun hoofd in de war is. Bij een shtf zal dat niet veel anders zijn denk ik. Helaas.

Potverdorie .... Nou, als dat allemaal zo is dan moet ik m'n legerkissies maar uit het vet gaan halen, m'n baard eraf en m'n kop kaal scheren, ohja en een paar rode bretels aanschaffen ... want ik begin zo langzamerhand ook wel een beetje klaar te zijn met die moslims en volgens diverse berichten hier moet ik blijkbaar dan ook maar naar dat stormfront.

Nou het was gezellig hier.

Gruß gott und Sie.......... nâhhhhh dat gaatum ff egnie niet worden :p

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...