Ga naar inhoud
GENEGEERD

Als het water stopt met stromen (de gevolgen)


Tom

Aanbevolen berichten

Er zullen ...

 

Plundering zijn van alle supermarkten op de tweede of derde dag

Kleine uitbarstingen van geweld tijdens de plunderingen. Winkeliers, bijvoorbeeld, kunnen proberen om hun winkels te verdedigen met vuurwapens (VS situatie vuurwapens, EU situatie steekwapens of slagwapens)

Massale uittocht van inwoners van de stad op zoek naar water

Plundering van huizen of bedrijven in een die met een volle benzinetank bereikt kunnen worden vermoedelijk door wanhopige mensen met wapens

Monster files op de uitgaande wegen als mensen hun tank hebben leeggereden en hun voertuigen achterlaten (en tot overmaat van ramp zullen deze wrakken de mensen die de steden proberen te ontvluchten hun weg blokkeren).

Massaal uitbreken van water overgebrachte ziekten als mensen gebruik maken van beken en rivieren en de restjes watern in de toiletten. Mensen die behoeftes doen in waterstromen zullen de mensen die stroomafwaarts water drinken uit deze bron gaan infecteren. Zeer weinigen zullen een ook maar enige vorm van waterfiltratie hebben.

Dat laatste punt is erg belangrijk. Zodra het water stopt, worden de ziektes verspreidt.

 

Lees de rest van het scenario op BEFORE IT'S NEWS

 

De opmerkingen dat er een pistool op je wordt gericht geldt meer voor de VS in de EU zal het eerder een steekwapen zijn of i.d.

 

De onderstaande video is meer ter info en niet volledig mijn mening, maar toch wel ter overdenking, gelukkig maar zijn er hier strenge wapen wetten dus niet zo veel gevaar als in de VS, dus meer ter info en overdenking.

 

don't shoot the messenger:( Dus ter overpeinzing.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bi6DBnQ_tUo&feature=player_embedded

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Daarom is mijn motto stealth stealth stealth

 

Op z'n minst stealth: helemaal mee eens.

Op z'n best: invisibility en shapeshifting.

Hoe die laatsten te leren; drie links voor geinteresseerden:

deel 1, invisibility

deel 2 gaat vnl. over shape-shifting

deel 3, nog extra informatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zover om mijn waterbron, in stealth te houden. Ben op zoek naar een stille handwaterpomp, omdat een normale op 50 meter afstand goed hoorbaar is.

Als er watergebrek komt dan zul je zien dat er in het beste geval een clustering van mensen omheen komt, in een slechter scenario zal er vaak om gevochten gaan worden.

 

Ik wil best wel delen, maar het feit dat anderen deze bron zullen willen bezitten maakt ook dat een dilema.

En weer zal de grote groep lijden van de paar idioten die willen heersen.

 

Hoe triest het ook is dit soort afwegingen ben ik dagelijks mee bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zover om mijn waterbron, in stealth te houden. Ben op zoek naar een stille handwaterpomp, omdat een normale op 50 meter afstand goed hoorbaar is. Nu gebruik ik alleen de electrische pomp en heb ik de handpomp verwijderd.

Als er watergebrek komt dan zul je zien dat er in het beste geval een clustering van mensen omheen komt, in een slechter scenario zal er vaak om gevochten gaan worden.

 

Ik wil best wel delen, maar het feit dat anderen deze bron zullen willen bezitten maakt ook dat een dilema.

En weer zal de grote groep lijden van de paar idioten die willen heersen.

 

Hoe triest het ook is dit soort afwegingen ben ik dagelijks mee bezig.

 

Oops en toen had ik ineens het bericht dubbel????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...