Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

7 key events that are going to happen by the end of september

Recommended Posts

Iemand hier al iets meer over gelezen of een andere mening hier over heeft?

[ATTACH=CONFIG]19030[/ATTACH]

June 14, 2015 - Is something really big about to happen? For months, people have been pointing to the second half of this year for various reasons. For some, the major concern is Jade Helm and the unprecedented movement of military vehicles and equipment that we have been witnessing all over the nation. For others, the upcoming fourth blood moon and the end of the Shemitah cycle are extremely significant events. Yet others are most concerned about political developments in Washington D.C. and at the United Nations.

Bron (Disclose en Zerohedge): http://www.disclose.tv/news/7_key_events_that_are_going_to_happen_by_the_end_of_september/119181

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik kan wel zeggen dat ik me erg goed heb laten inlichten over Jade Helm 15.

Ik ben alleen nog niet tot de conclusie gekomen of het een oefening is of juist niet.

Als het een oefening is slaat het echt nergens op.

Omdat, die hele oefening ontzettend veel geld kost. (ik geloof een paal miljard dollar).

En dat kan (geloof ik) de VS niet sparen.

Als het wel een fase is voor een burgeroorlog of Martial Law.

Kan ik dat aan de ene kant ook niet begrijpen maar aan de andere kant ook weer wel.

Waarom wel?

Zo ver ik heb begrepen zit de VS diep in de schulden.

En dat weten de burgers ook.

En hierdoor denk ik dat de VS haar burgers in bedwang wil houden door of "Martial Law" in te schakelen.

Of door de burgers hun eigen spierballen te laten zien en om hun hierdoor in bedwang te houden.

Waarom niet?

Omdat, als de Amerikanen een beetje kunnen nadenken ze ook wel kunnen bedenken dat een martial law niet geaccepteerd zal worden door de burgers.

En dat dit kan leiden tot een burgeroorlog.

Dit is mijn gedachtegang. En het is dus niet gebaseerd op feiten.

Dat de Amerikaanse overheid zich aan het indekken is voor een ware volksopstand, mag inmiddels wel als een feit worden gezien.

Dat de haantjes in Amerika victorie kraaien over de economische groei, wordt wereldwijd breed uitgemeten. Maar dat die groei mooier wordt weergegeven dan ze werkelijk is, mag ook wel als voldongen worden gezien.

De Federal Reserve, die de economie nieuw leven moest inblazen, ziet ook wel dat het niet geworden is, wat men er van verwachtte. Na drie Quantative Easings (geldverruiming) is de finaanciële economie enorm gegroeid, maar de reële economie ligt nog steeds in coma. QE3 wordt afgebouwd en de Fed wil de komende jaren de rente weer gaan verhogen. Maar dat kan de economie nu net niet hebben. Als ze de rente verhogen, dondert het kaartenhuis in elkaar. Met de rente practisch op nul, kunnen ze al moeite met de aflossing van de rente.

Ik vermoed dat daar de pijn zit. De beleidsmakers weten natuurlijk meer dan wij. Misschien zien zij een beer op de weg (iets dat de dollar kan laten vallen), waar wij niet over ingelicht worden. Misschien plannen ze zelf wel een val de dollar, als aanzet tot een econoische reset. Als de dollar valt of als er een reset plaatsvindt, dan gaan een hoop mensen hun geld verliezen. Dat zal aanleiding zijn tot massale onlusten en plunderingen.

In een dergelijk geval kan de politie niet zwaar genoeg bewapend, kan de Nationale Reserve niet goed genoeg getraind, zijn er geen interneringskampen genoeg om het volk in toom te houden. We hebben het wel over een 300 miljoen mensen, waarvan de helft nu al de eindjes niet aan elkaar kan knopen. Als die massa in beweging komt, bewapend en wel, dan heeft de overheid daar geen schijn van kans.

Misschien maak ik me wel (te)veel zorgen maar als actualiteiten 'freak' zie ik toch chaos ontstaan de komende maanden. Bail-In in NL, Grexit en Brexit, uiteenvallen van de EU, een failliet USA (1000 miljard schuld per jaar), het groter worden van IS en ga zo maar door.

Bij Niburu.com geeft men aan dat Nibiru de reden is voor 'Operatie Jade Helm'

"Alle wapengekletter wat we dagelijks horen, heeft niets te maken met een komende oorlog, maar alles met de nadering van Nibiru. Het voorbereiden op de grote chaos die men verwacht wanneer duidelijk wordt dat de planeet wel degelijk onderweg is"

Bron: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=9420:planeet-nibiru-nu-weer-zichtbaar-via-google&catid=35:universum&Itemid=48

@Longmen

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel repuranus gegeven. Probeer het later opnieuw.

Inderdaad, maar daar willen ze hier niet van weten. We wachten maar af of we t.z.t. iets aan de lucht zien.

Overigens gaan de heftige aardeveranderingen gewoon door.

Iemand al opgevallen dat er tot heden vooral veel wind staat ?

Orion en Sirius trekken ten strijde tegen de aardlingen.......Ughhhhhh

Gelukkig hebben wij Rutte en aanhangsels die ons wel redden van dat ongedierte uit de ruimte.

Maar wat zal er komen?

Nostradamus is daar heel stellig en duidelijk in........hij voorspelde voor dit jaar, na de zomer......een grote opstand en chaos in o.a Europa.

Wat zegt de bijbel in Openbaringen?

Eigenlijk precies hetzelfde.

Zo zijn er nog meer voorspellingen gedaan die allen betrekking hebben op dit jaar....en vrij specifiek in de tweede helft van 2015.

Maar wat is waar en wat is fictie?

Voor mij wel een reden om de komende maand eens extra ritje Duitsland te maken en mega-groot inkopen doen

Dat de Amerikaanse overheid zich aan het indekken is voor een ware volksopstand, mag inmiddels wel als een feit worden gezien.

Dat de haantjes in Amerika victorie kraaien over de economische groei, wordt wereldwijd breed uitgemeten. Maar dat die groei mooier wordt weergegeven dan ze werkelijk is, mag ook wel als voldongen worden gezien.

De Federal Reserve, die de economie nieuw leven moest inblazen, ziet ook wel dat het niet geworden is, wat men er van verwachtte. Na drie Quantative Easings (geldverruiming) is de finaanciële economie enorm gegroeid, maar de reële economie ligt nog steeds in coma. QE3 wordt afgebouwd en de Fed wil de komende jaren de rente weer gaan verhogen. Maar dat kan de economie nu net niet hebben. Als ze de rente verhogen, dondert het kaartenhuis in elkaar. Met de rente practisch op nul, kunnen ze al moeite met de aflossing van de rente.

Ik vermoed dat daar de pijn zit. De beleidsmakers weten natuurlijk meer dan wij. Misschien zien zij een beer op de weg (iets dat de dollar kan laten vallen), waar wij niet over ingelicht worden. Misschien plannen ze zelf wel een val de dollar, als aanzet tot een econoische reset. Als de dollar valt of als er een reset plaatsvindt, dan gaan een hoop mensen hun geld verliezen. Dat zal aanleiding zijn tot massale onlusten en plunderingen.

In een dergelijk geval kan de politie niet zwaar genoeg bewapend, kan de Nationale Reserve niet goed genoeg getraind, zijn er geen interneringskampen genoeg om het volk in toom te houden. We hebben het wel over een 300 miljoen mensen, waarvan de helft nu al de eindjes niet aan elkaar kan knopen. Als die massa in beweging komt, bewapend en wel, dan heeft de overheid daar geen schijn van kans.

Armstrong voorspelt ook een grote klap voor dit najaar. Waarschijnlijk heeft het een en het ander wel met elkaar te maken. http://armstrongeconomics.com/archives/33222

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...