Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

Bilderberg 2015

Recommended Posts

Netherlands, H.R.H. Princess Beatrix of the NLD

Rutte, Mark Prime Minister NLD

Beurden, Ben van CEO, Royal Dutch Shell plc NLD

Fresco, Louise O. President and Chairman Executive Board, Wageningen University and Research Centre NLD

Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University NLD

Knot, Klaas H.W. President, De Nederlandsche Bank NLD

Nou, de lijst bevat verder heel interessante namen. Kijk zelf: http://www.zerohedge.com/news/2015-06-10/meet-participants-years-bilderberg-conference

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Dat is ook wel sterk. Heb net de tv uitgezet na het kijken naar de Volmaakte Mens. Dat gaat over kunstmatige intelligentie en robotica. KI is niet meer te stoppen. Zoals we het wiel niet meer kunnen afschaffen, kunnen we ook het internet niet meer afschaffen. En we worden steeds meer slaaf van het internet.

Volg ik de link van Zerohedge, wat staat er bovanaan op de agenda?

Juist ja, kunstmatige intelligentie.

Deze post delen

En nu maar hopen dat er geen terreur aanslag wordt gepleegd op de locatie waar deze fijne groep mensen samenkomt!

Deze post delen

Dat moeten we dan niet hier neerzetten. ;).

Oh nee opsec alweer weg, beginnen we weer een nieuwe maar dit keer geheim.....

Fk

Deze post delen

Alleen maar westerse figuren op de conferentie. Als het doel zou zijn mensen en politiek te verenigen, dan zouden Chineze en Russische gasten ook op de lijst staan.

Deze post delen

Bear in mind, this checkpoint is all part of the same security operation, using the same police, that covered the G7. That much was admitted months ago by the Austrian authorities. It’s the exact same government-run operation that found room in its half-billion--or-so-euro budget to set up an air-conditioned accreditation centre in Garmisch and hand out branded lanyards and glossy press passes to journalists who had been duly checked out. But for some reason they can’t quite manage to do the same thing here.

That’s right: Bilderberg has its own military radar station. It has its own no-fly zone. Nothing gets near it: there are police, right this minute, up on the surrounding mountaintops stopping hang gliders from getting airborne. Presumably to avoid them being shot down by the itchy security detail of the secretary-general of Nato.

Link: At the G7, we journalists were pampered – at Bilderberg we're harassed by police

Ik blijf het een eng clubje vinden...

Deze post delen

Ik wist dat ze die dingen inzette maar om het dan ook daadwerkelijk te zien op beeld (uit je link):

merob4.jpg.be3a5728af446edfd956e238f302c65d.jpg

Het prachtig gelegen Inter Alpen hotel is veranderd in een vesting. Alles, maar dan ook alles is er aan gedaan om te zorgen dat er niets naar buiten kan komen van wat er door dit boevengilde wordt besproken.

Daarom worden er zelfs speciale jammingsauto’s ingezet door de Oostenrijkse politie. Op deze manier wordt ieder niet geoorloofd radiosignaal van en naar het hotel opgevangen en indien nodig geblokkeerd.

Natuurlijk zijn er zaken als nationale veiligheid (wordt je doorgaans mee doodgegooid), politieke gevoeligheden etc bla bla maar dat er in al die jaren ook maar NIKS naar buiten is gebracht over WAT ze überhaupt bespreken. Je maakt mij in elk geval niet wijs dat dit een boek of debatclubje is wat voor de gezelligheid om tafel komt tbv internationale handel of iets dergelijks.

Wel is uit gelekte documenten van 1955 bekend dat de Bilderberg groep ten grondslag lag aan het ontstaan van de EU en de Euro zoals we die nu kennen. In mijn ogen het bewijs dat wat deze groep bespreekt binnenskamers voor een groot deel bepaald wat er op het wereldtoneel plaatsvindt vandaag de dag. Wetende dat de oorsprong van de groep anti-communistisch is (reden waarom Rusland en China bv niet worden uitgenodigd alleen het 'westen') zou het me niks verbazen als deze groep bezig is een nieuwe 'winstgevende oorlog' te starten. Alle mogelijke profiteurs zitten immers aan 1 tafel samen...

Deze post delen

Hier is nog wat van het wanhopige optreden van de politie.

http://rt.com/news/266947-bilderberg-police-protests-journalists/

Ik denk dat deze groep een van de gevaarlijkste groepen op aarde is.

Als je kritisch ben over de groep ben je een complotdenker ,dus ze willen eigenlijk dat mensen die kritisch over hen zijn belachelijk maken zodat ze door kennen gaan met hun wreedheden.

Volgens mij is de BRICS nog de enige die deze groep kan stoppen

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...