Ga naar inhoud
GENEGEERD

[HULP GEZOCHT] INCH Bag


**Royale**

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Beste Medepreppers,

 

Ik wilde graag een inchbag hebben voor maximaal €150,-. Welke kan ik het beste aanschaffen (merk) of bij welke webwinkel moet ik zijn?

 

Welke raadde jullie mij eventueel aan

 

Hoor graag van jullie!!

 

Berghaus vulcan/atlas 100L

Berghaus crusader 110L

Lowe Alpine Saracen (De originele, niet de KL ARWY meuk.) 120L

 

Deze zijn oplopend in prijs ergens tussen de €75 en €150 afhankelijk van de staat en verkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat mijn troll alert weer afgaat zal ik toch proberen zinvol te reageren....

 

Wat versta je onder INCH bag?

Wat is je doel?

Wat zijn de minimale eisen aan JOUW inch bag?

 

Heb je al eens met een rugzak gelopen?

 

 

Beste Medepreppers,

 

Ik wilde graag een inchbag hebben voor maximaal €150,-. Welke kan ik het beste aanschaffen (merk) of bij welke webwinkel moet ik zijn?

 

Welke raadde jullie mij eventueel aan

 

Hoor graag van jullie!!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

No worries @**Royale**.

 

De reden dat ik specifiek deze drie noem is dat ze alledrie redelijk hufterproof en slijtvast zijn, wat niet onbelangrijk is als je rugzak je nieuwe huis wordt.

 

Prijzen die ik noem zijn trouwens van goede 2ehands rugzakken maar die zijn met jouw budget wel je beste optie.

Rugzakken van 70L+ die nieuw minder dan €150 kosten zijn leuk voor een maandje backpacken in ZO-Azië maar niet voor lange trektochten met relatief veel gewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik niet van gediend!!:mad:

 

Wat opvalt en waar @prepass denk ik op reageert is dat je continu posts maakt met vragen die de indruk wekken dat je zelf eigenlijk geen moeite wil doen iets te researchen zodat je specifiekere vragen kunt formuleren en je behoeftes beter duidelijk kunt maken.

Je wilt alles, zo lijkt het althans, aangereikt krijgen door anderen zonder er zelf iets voor te doen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste , kan je me dan uitleggen waar je niet van gediend bent? Ik probeer je enigzins zelf te laten denken ipv alles voorgekauwt te krijgen.

 

Ik wilde graag weten wat jou definitie van een INCH bag is.

Iedereen heeft een ander doel voor ogen, zo ook jij en ik, mbt een INCH bag

Hoeveel denk je en wil je mee kunnen nemen mbt gewicht? Het aantal liters zegt niet alles.

 

Heb je hier wat aan?http://www.dethguild.com/inch-bag-im-never-comming-home/

 

En nou lekker weer afkoelen, want het lijkt wel of het forum de laatste 24u enigzins oververhit raakt...... Ooh je kan/mag me natuurlijk ook op je negeerlijst zetten....heb je geen last van me....

 

 

Hier ben ik niet van gediend!!:mad:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Medepreppers,

 

Ik wilde graag een inchbag hebben voor maximaal €150,-. Welke kan ik het beste aanschaffen (merk) of bij welke webwinkel moet ik zijn?

 

Welke raadde jullie mij eventueel aan

 

Hoor graag van jullie!!

 

Ik raad het niet aan een rugzak zo van internet af te kopen, rugzakken moet je passen, liefst met je volledige bepakking. Alleen dan kun je een goede keuze maken.

 

Verder wat @prepass vraagt:

 

"Wat versta je onder INCH bag?

Wat is je doel?

Wat zijn de minimale eisen aan JOUW inch bag?

 

Heb je al eens met een rugzak gelopen?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg mooie zaak die goede leger rugzakken verkoopt voor nette prijzen

 

Deze bijvoorbeeld http://www.campveltoutdoorshop.nl/Seyntex-Italiaanse-leger-rugzak-zeer-groot-NIEUW

 

Ik kocht dan weer in de kringloop die in de regio van deze winkel liggen een grote weekendtas van 90 liter die daar gekocht was door een student, na het reisje naar de kringloop en dan slaat @Tom toe voor 7 euro heb ik deze ex leger weekendtas. Ook te gebruiken als rugtas

Ik wilde er mijn conditie mee opbouwen maar ben nu iets minder goed in vorm door rugklachten. Maar zijn ook in de winkel niet duur.

http://www.campveltoutdoorshop.nl/weekendtas-leger-defensie-camouflage-nieuwe-model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vladimir

Waarom is de kl saracen meuk?

 

Omdat er in de specs nergens stond dat de stof UV-proof moest zijn en die ARWY zakken bizar snel verkleuren.

 

Dezelfde reden waarom ik nooit een Fecsa explorer/observer of modulaire slaapzak in mijn INCH zou stoppen, vergeleken met het origineel van Carinthia (YKK ritsen, G-loft vulling etc) zijn het goedkope knockoffs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er in de specs nergens stond dat de stof UV-proof moest zijn en die ARWY zakken bizar snel verkleuren.

 

Dezelfde reden waarom ik nooit een Fecsa explorer/observer of modulaire slaapzak in mijn INCH zou stoppen, vergeleken met het origineel van Carinthia (YKK ritsen, G-loft vulling etc) zijn het goedkope knockoffs.

 

Heb ik niet zo'n ARWY Saracen? Ik weet het geeneens zeker. ;) Die was 130 euro, nieuw in de zak, via marktplaats, een meid die net uit het leger was gegaan.

 

Nog maar twee jaar, in die tijd verkleurt het nog niet en voor de rest nog steeds geen klachten. Ik ben er niet zuinig op, maar een superzwaar 'leger' leven heeft hij hier ook niet, ok. Een twintigtal trips ongeveer, variërend van drie dagen tot ruim twee weken. Hij is zelfs nog waterdicht, ben zeer benieuwd hoelang die binnenlaag meegaat, want de ervaring is dat die bij elke rugzak het loodje legt, lang voordat de rugzak zelf af is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ga gewoon in de omgeving kijken of er een Berghaus of Lowe Alpine in de buurt is ,is een gebruikte Fjallraven niet wat ,dat zijn ook goede rugzakken.

Als je volgroeid ben zou ik gewoon voor een Berghaus Vulcan of Crusader kijken.

Is deze misschien niet mooi

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/bergsport-en-wandelen/m933336809-berghaus-cyclops-ii-vulcan.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...