Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koepeltentjestest


jobs

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
6x de titel moeten lezen voordat ik begreep wat er stond :D
ja he? ;) bij het 7e couplet begreep ik ik ook pas.

 

Maar het is inderdaad een goede test uitslag met veel informatie over koepeltentjes :) Van mijn koepeltje is vorig jaar een spanboog gespleten... pure ouderdom. Het tentje zelf is nog helemaal perfect. De prijs is het vaak wel waard, niet goedkoop maar erg duurzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De MSR Hubba Hubba NX is de voordeligste tent uit de gelinkte test.

Deze tent heeft een broertje dat gemaakt is van iets minder lichte materialen, de MSR Elixir 2.

Hij is ongeveer 800 gram zwaarder dan zijn broertje de Hubba Hubba NX, maar nog steeds zeer licht: slechts 2,64 kg

Bij deze tent is het beschermende grondzeil standaard. De prijs is significant lager.....!

Is dit gewichtsverschil belangrijk genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf ook op zoek naar een lichtgewicht budgettentje ( voor aan rugzak te dragen )

mijn eisen zijn genoeg ruimte om met dochter er in te kunnen slapen en omkleden. zonder dat de ellebogen in elkaar ogen steken ( 3 pers )

Moet natuurlijk goed zijn bij slecht weer ( flinke regen en kou )

dus inplaats van hier een apart topic voor te openen denk ik dat ik maar gewoon vraag of mensen hier in dit topic hun suggesties kunnen doen want ik zie door de bomen het bos niet meer

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf ook op zoek naar een lichtgewicht budgettentje ( voor aan rugzak te dragen )

mijn eisen zijn genoeg ruimte om met dochter er in te kunnen slapen en omkleden. zonder dat de ellebogen in elkaar ogen steken ( 3 pers )

Moet natuurlijk goed zijn bij slecht weer ( flinke regen en kou )

dus inplaats van hier een apart topic voor te openen denk ik dat ik maar gewoon vraag of mensen hier in dit topic hun suggesties kunnen doen want ik zie door de bomen het bos niet meer

alvast bedankt

Licht, ruim, en goedkoop...is een combinatie die niet bestaat, dat weet je he. Lichter is duurder, en ruim zijn kleine tentjes nooit.

Ik zou jou deze Vango aanraden, een leefruimte voorin, waar bijvoorbeeld je dochter haar speelzooi in kwijt kan zodat de slaapruimte voor slapen gebruikt kan worden.

Met een gewicht van 3,65 kg blijft hij behoorlijk lichtgewicht, zeker gezien de ruimte die je er voor terugkrijgt en in verhouding met de andere lichte tentjes ook niet al te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste tentje 100 jaar geleden was ook een vango..hij doet het nu nog.

Na veel andere merken nu ook weer een Vango..

Zeer goed en goedkoop..degene die ik nu heb is een VangoBlade 200...maar misschien net te klein voor jullie. Je kan er ook een tarp bij hangen dat vergroot je leefruimte.

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De MSR Elixir is er ook in 3-persoons versie.

Gewoon als vergelijking gebruiken om verder overtuigd te worden of juist niet....

Heel prima tentje. Ik hield in mijn reactie rekening met het feit dat @Lindaja een dochter heeft die met haar speelgoed de hele tent wil claimen. Met een grotere voorruimte kan Lindaja dat enigszins inperken, en is er ook met regenachtig weer een plekje om te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...