Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

**Royale**

Er staat iets groots te geburen... Ramp elk moment (Alex Jones)

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Bivak muts onder een boerka :p

http://www.martinvrijland.nl/

Hier haal ik me info vandaan ,sommige dingen geloof ik niet maar andere weer wel.

En lees ook RT.com ,wat jullie vast wel bekend is

Zo, dat zijn nog eens bronnen. :rolleyes:

RT.com DE propaganda nieuwssite van Putin en Martin Vrijland is een extreem religieus mannetje die vindt dat homofielen automatisch ook pedofielen zijn en dus bakken met onzin plaats om die link te bewijzen. Ik heb eerder op dit forum een stuk of vijf links van martinvrijland.nl hierover geplaatst, ben nu te lui om ze weer op te zoeken.

Tja en dat boerka verbod, wat een staaltje symboolpolitiek. Het staat ergens in het regeerakkoord dus ze moesten er wat mee.

Laten er wel geteld 100 vrouwen in NL zijn die dagelijks een boerka dragen maar niet vaak buitenshuis te zien zijn en maximaal 500 vrouwen die af en toe een boerka dragen.

Echt super maatregel, vooral zo door gaan kabinet, voor elk clubje van een paar honderd man aparte regeltjes gaan verzinnen. Hoe zou die regeldruk in Nederland toch tot stand komen. ;)

Deze post delen

Ik heb ook wel eens iets groots in mijn handen :o

ojee , daar zijn legio therapien voor ontwikkeld door geitenwollensokkenjesfigiuren....een Westmalle triple lijkt mij een beter troost in situaties???

Deze post delen

Gast Peerke
ojee , daar zijn legio therapien voor ontwikkeld door geitenwollensokkenjesfigiuren....een Westmalle triple lijkt mij een beter troost in situaties???

Dat lijkt mij een prima oplossing ;)

Deze post delen

Doe mij maar een Hertog Jan Grand Prestige. Hoewel zo'n Westmalle ook niet verkeerd is.

Deze post delen

Ik heb geen idee wat ik hier op zou moeten zeggen.

Maar ik heb het artikel gelezen en het filmpje bekeken.

En ik geloof er geen zak van.

Ik denk dat er eerder een ramp staat te gebeuren via de VS (Operation Jade Helm 15).

En dat de VS zich voorberijd op een MOGELIJKE burgeroorlog.

En martial law zal inschakelen.

Ook ken ik wat mensen in Amerika (prepper. Maar geen Doomsday preppers oid).

Die denken precies het zelfde.

Dankzij de trainingen die de meeste militaire krijgen en de infomatie die ik bij elkaar heb gesprokkeld. Ben ik ervan overtuigd dat er iets gaat gebeuren.

Ik weet hier nog een mooi filmpje van maar die kan ik niet zo snel vinden.

Dus die zal ik hier later over posten

PS: ik wou dit alleen maar even delen. En ik hoop dus op geen disscusie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het was vergeten om het filmpje op te zoeken.

Wat een beetje betrouwbaar is (tenmisten wat ik betrouwbaar vind).

Hier het filmpje van wat ik bedoelde:

https://www.youtube.com/watch?v=MFCT34Kw8gE

Jade Helm 15 is een grote militaire operatie in de VS.

Een van de grootste militaire "oefeningen" tot nu toe.

die wordt gehouden in de volgende staten:

- Calefornie

- Utah

- Nevada

- Arizona

- Colerado

- New Mexico

- Texas

Die officieel begint op 18 Juli en eindigt op 15 September 2015.

Het rare vind ik hier van dat in sommige staten de oefeningen al begonnen zijn.

Naar het zeggen van de overheid is het een gewone "militaire operatie".

De bedoeling van de operatie is voor mij niet bekend.

Maar sommige burgers, veteranen etc.

Zeggen dat het een Martial Law oefening is.

Ook zeggen sommige dat Amerika zich aan het voorberijden is op een burgeroorlog.

Het is niet echt duidelijk wat de overheid hier mee wilt.

En wat nou de waarheid is.

Op internet kan je er onzettend veel over vinden. Maar of dat nou klopt is nog voor mij een vraag...

Deze post delen

Hoi Homerun, ik zit me ook al een poosje in te lezen op de jade Helm 15 operatie en vroeg me af of er al iets hier op de site over geschreven was.

Het ,,kan,, een oefening zijn, ja.

maar vele preppers in Amerika zijn op hun hoede, las ik bij dat soort oefeningen.

Ik denk dat we ook op onze hoede moeten zijn en dat de media niet alles eerlijk vertellen. Maar het zou,, fals alarm,, kunnen zijn. Dat weten we pas achteraf.

Deze post delen

Mijn instinct zegt dat de Amerikaanse overheid groepen met wapens wil ontwapenen om eventuele toekomstige opstanden voor te zijn.

Het gaat flink fout in Amerika dus de overheden zijn op hun hoede en zullen de preppers/doomdenkers zoveel mogelijk willen ontwapenen.

Deze post delen

Het gaat flink fout in Amerika dus de overheden zijn op hun hoede

Gaat het flink fout in de US?? Is dat niet een beetje overdreven? Ik zie ze niet massaal de straat op gaan met hamers en sikkels... (of AK's en AR's)

Deze post delen

Hoi Homerun, ik zit me ook al een poosje in te lezen op de jade Helm 15 operatie en vroeg me af of er al iets hier op de site over geschreven was.

Het ,,kan,, een oefening zijn, ja.

maar vele preppers in Amerika zijn op hun hoede, las ik bij dat soort oefeningen.

Ik denk dat we ook op onze hoede moeten zijn en dat de media niet alles eerlijk vertellen. Maar het zou,, fals alarm,, kunnen zijn. Dat weten we pas achteraf.

Jade Helm...ik moet steeds maar denken aan Helm's Deep uit Lord of the Rings....

jade.jpg.073d517d52c884b826f9963bb50a2342.jpg

Deze post delen

Gaat het flink fout in de US?? Is dat niet een beetje overdreven? Ik zie ze niet massaal de straat op gaan met hamers en sikkels... (of AK's en AR's)
Hum, de rassenrellen in sommige achterbuurten, dat is anders ook niet iets wat je kan negeren.

Deze post delen

Gast tom666
Hum, de rassenrellen in sommige achterbuurten, dat is anders ook niet iets wat je kan negeren.

De rassenrellen zijn niet de eerste in de States natuurlijk. Zullen er ook altijd wel zijn om de zoveel tijd. In een land dat samen hangt van de wapens verwacht je ook niks anders natuurlijk .

Er staat elke dag wel iets groot te gebeuren.

Gisteren stond een kleine kop in de krant dat IS aan de grens met Turkije staat.

Dat is groot nieuws...als die lijn wordt overschreden ...je weet wel.

We zijn gewoon met te veel op deze bol dat het overal een expansie vat lijkt dat in overdruk gaat.

Misschien een natuurlijke opkuis die op til is? Weten zij meer dan wij ? Wat de media tegenwoordig zegt wordt ik moe van en ziek.

Je hoort en ziet alleen nog wat mag...controle ten top. Enkel door mensen uit 1e hand zouden we wat degelijke info kunnen te weten komen.

Verhalen gaan heel erg snel een eigen leven leiden..kijk maar eens op een werkvloer van een fabriek...A in het begin is Z tegen het einde..en zo gaan veel verhalen hier op de duur een eigen leven gaan leiden dus ik hou er weinig tot totaal geen rekening mee.

Deze post delen

Wellicht een cyberspace war. 'We are under attack.' Niets van gemerkt? Kan kloppen, want deze oorlog speelt zich in cyberspace af. Op de site van het Amerikaanse bedrijf Norse Corp. kun je in realtime deze digitale oorlogsvoering volgen. Norse beschermt bedrijven en overheden tegen cyberaanvallen en gebruikt de actieve kaart om de omvang van het probleem te laten zien.

Volg live de derde wereldoorlog in cyberspace [interactieve infographic]: http://map.ipviking.com/

Bron: Frankwatching

• Leuk 1

Deze post delen

Er zijn nogal wat grote sites die berichtgeving hebben over Jade Helm.

http://www.stevequayle.com/ (christelijke beheerder)

http://www.rense.com/ (antisemitisch)

http://www.godlikeproductions.com/ (alle complotdenkers bij elkaar).

http://beforeitsnews.com/ (zelf nieuws eruit filteren) ook veel prepperlinks http://beforeitsnews.com/home/featuredlist/top_self_sufficiency.html

Maar er is er geen een die het fijne er van weet. de berichten varieren van een oefening wat niemand nog gelooft tot een nadering van Niburu al dan niet met aliens erin.

Of een grote cyber aanval die een gerichte stroomuitval veroorzaakt. Dus dezelfde problemen als bij een EMP.

De legeronderdelen zullen bestaan uit Russen Chinezen en Turken (VN) volgens deze link http://www.thecommonsenseshow.com/ die dan weer nauwe contacten heeft met hoger pieten bij de regering.

En zelfs de legercommandanten weten niet wat er gaat gebeuren volgens de beheerder van vermelde site.

Waar ze het allemaal wel over eens zijn is de eind datum ongeveer 20 september dan zal de paus de VN toespreken en misschien Aliens contact openbaren.

Maar het kan ook de datum zijn van de opname der gemeente (kerk). de zgn Rapture de http://nl.wikipedia.org/wiki/Opname_van_de_gemeente

Zo nu neemt @Tom nog een amaretto 21% en ga verder morgen BOB 's klaarmaken voor 4 auto's voor de vakantiereis.

Deze post delen

In de VS heb je genoeg militie groepen, waar zelfs actief dienende militairen in zitten die in opstand zullen komen als de ze de staat van beleg uitroepen.

En dan zitten ze nog met die FEMA kampen in de VS waar burgers die niet willen luisteren her opgevoerd worden ?

[video=youtube;m3zSDdm-SHI]

Ik moet wel zeggen dat ik deze kisten erg groot vind voor een plantenbak

• Leuk 1

Deze post delen

eenvoudige uitleg bestaat toch voor die kistjes..

de aankoper moest er 100 aankopen wegens een grootschalig natuur incident zoals een tornado, maar de bestelhoeveelheid langs zijn kant was per stuk, en is door de leverancier aanzien als aantal trucks.

(je lacht er mee maar ik ben dit op het werk ook al tegen gekomen met rollen kabel ipv meter :-) )

Deze post delen

.....

Of een grote cyber aanval die een gerichte stroomuitval veroorzaakt. Dus dezelfde problemen als bij een EMP.

...

Resultaat misschien wel: het wordt donker (nier erg) en stil (ook niet erg) , koud hhhm misschienw el erg.

In tegenstelling tot een stevige EMP werkt je apparatuur nog wel. En is niet doorgebrand.

Op dit moment heb ik hier de ene EMP na de andere. Zit zo'n 10-30 sec tussen.

Deze post delen

Resultaat misschien wel: het wordt donker (nier erg) en stil (ook niet erg) , koud hhhm misschienw el erg.

In tegenstelling tot een stevige EMP werkt je apparatuur nog wel. En is niet doorgebrand.

Op dit moment heb ik hier de ene EMP na de andere. Zit zo'n 10-30 sec tussen.

stroomuitval, ok..

stroompiek (even gemakkelijk te veroorzaken!) is weer wat anders...

Vooral de netten dat met 3x400V+N zijn super eenvoudig om de 240V lijn een lekkere overspanning te steken, zelfs zonder ingewikkelde apparatuur zoals een kleine laptop.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...