Ga naar inhoud
GENEGEERD

Shoplist Action


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zie zojuist op de website van de action bij 100 nieuwste producten verschillende pillen zoals: zuivel, groente en fruit, olie en vetten, en vezels.

 

Is zoiets wat? als toevoeging bijvoorbeeld?

 

Ik heb eens naar de pagina gekeken: http://preppers.nl/forum/threads/12825-Shoplist-Action/page11

 

en ik vind het apart spul,

 

gr-fr.jpg.9f91e92aa3f0d64fd92fe547707619bc.jpg

 

Er wordt niet vertelt wat er in zit, maar wat er NIET inzit. Op het label lees ik: "Aanvulling op voedingsstoffen uit groente en fruit". Waar ik dan weer uit begrijp dat als je alleen groente en fruit eet, je dan dit product moet gebruiken om de rest van de voedingsstoffen binnen te krijgen.

 

Ik raad aan om als je weer eens in zo'n winkel bent het etiket op de achterzijde eens goed te lezen.

 

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens onderstaande is het een aanvulling op...

 

Een aanvulling op de voedingsstoffen uit groente & fruit.

 

Bevat groente- en fruitextracten

 

Ondersteunt je weerstand*

 

Goed voor je energieniveau**

 

Voor dagelijkse aanvulling op je eetpatroon!

* dankzij vitamine A, B11, C, selenium en koper

** dankzij vitamine C, koper en magnesium

Samenstelling:

Dagravit Vitentials Groente & Fruit bevat per dagdosering van 2 tabletten:

Vitaminen ADH*

Vitamine A800 µg100%

Vitamine B11200 µg100%

Vitamine C80 mg100%

 

Mineralen

Magnesium187,5 mg100%

Selenium55 µg100%

Koper1 mg100%

 

Overig

Tarwevezel250 mg

Groente & Fruit250 mg

* Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid

Gebruiksaanwijzing en dosering:

2 tabletten per dag innemen met water, bij voorkeur tijdens de maaltijd.

- See more at: https://www.vitaminstore.nl/Health/Vitaminen-en-mineralen/Dagravit-Vitentials-Groente-en-Fruit/P227865#sthash.dAjUzEie.dpuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens onderstaande is het een aanvulling op...

 

Een aanvulling op de voedingsstoffen uit groente & fruit.

 

Bevat groente- en fruitextracten

 

Ondersteunt je weerstand*

 

Goed voor je energieniveau**

 

Voor dagelijkse aanvulling op je eetpatroon!

* dankzij vitamine A, B11, C, selenium en koper

** dankzij vitamine C, koper en magnesium

Samenstelling:

Dagravit Vitentials Groente & Fruit bevat per dagdosering van 2 tabletten:

Vitaminen ADH*

Vitamine A800 µg100%

Vitamine B11200 µg100%

Vitamine C80 mg100%

 

Mineralen

Magnesium187,5 mg100%

Selenium55 µg100%

Koper1 mg100%

 

Overig

Tarwevezel250 mg

Groente & Fruit250 mg

* Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid

Gebruiksaanwijzing en dosering:

2 tabletten per dag innemen met water, bij voorkeur tijdens de maaltijd.

- See more at: https://www.vitaminstore.nl/Health/Vitaminen-en-mineralen/Dagravit-Vitentials-Groente-en-Fruit/P227865#sthash.dAjUzEie.dpuf

Thanks, hmm aanvulling misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aanraders van de action:

 

1x platbektang met draad knipper

1x schroeven draaier phillips

1x schroeven draaier plat

1x kleine 'onbreekbare' flexibele emmer

bioethanol (kampvuur in n blikje, pas op vuur is heet :p )

aa en aaa batterijen

remmenreiniger, wd40, kruipolie

doppensetje klein en in een doosje

 

het gereedschap heb ik al een tijdje en er is nog niets stuk gegaan (ja gebruik het veel oa bij restauratie van een oude 4x4)

 

Hier spring ik er toch even in, gereedschap bij de Action? Dat kun je niet serieus menen? Persoonlijk geef ik liever geld uit aan gereedschap wat lang mee gaat en correct werkt.

Een ratel van Action (uit je doppendoos) kun je echt geen kracht op zetten en zal zeker niet zo lang meegaan als een 'echt" merk. De doppen zijn minder maat-vast, waardoor je sneller dolgedraaide moeren hebt.

En de schroevendraaiers.. Tja, handig om de bussen verf mee te openen en vervolgens de verf mee te roeren, meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fitness elastieken voor katapult achtig iets.

 

Daar moet ik ook even op inspringen, met fitness elastieken een katapult maken? Die ook nog lang meegaat en waarmee je jezelf niet bezeert?

Nee, regel een fatsoenlijke katapult van Barnett o.i.d. van 10 tot 100 euro net wat je eraan uit wil geven...

 

http://i.ebayimg.com/00/s/NzA5WDcwOQ==/z/11YAAOSwZjJU9Dd2/$_35.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet ik ook even op inspringen, met fitness elastieken een katapult maken? Die ook nog lang meegaat en waarmee je jezelf niet bezeert?

Nee, regel een fatsoenlijke katapult van Barnett o.i.d. van 10 tot 100 euro net wat je eraan uit wil geven...

 

http://i.ebayimg.com/00/s/NzA5WDcwOQ==/z/11YAAOSwZjJU9Dd2/$_35.JPG

 

Of gewoon niet aangezien ze illegaal zijn in Nederland, wil je ze uit het buitenland halen, dan heb je kans dat je problemen krijgt met de douane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier spring ik er toch even in, gereedschap bij de Action? Dat kun je niet serieus menen? Persoonlijk geef ik liever geld uit aan gereedschap wat lang mee gaat en correct werkt.

Een ratel van Action (uit je doppendoos) kun je echt geen kracht op zetten en zal zeker niet zo lang meegaan als een 'echt" merk. De doppen zijn minder maat-vast, waardoor je sneller dolgedraaide moeren hebt.

En de schroevendraaiers.. Tja, handig om de bussen verf mee te openen en vervolgens de verf mee te roeren, meer niet.

 

Met de doppenset heb ik al vele fietsen/auto's gerepareerd. wel heb ik een goede moment sleutel voor t correct vastzetten.

voordeel in de prijs is dat je in elke auto / caravan / garage zo'n set als backup kunt leggen zonder dat je er op leegloopt.

 

als je dagelijks sleutelt zul je idd wat anders willen. maar de basis set van 20E is in mijn ogen niet slechter dan een chinees met duits merk van ~ 60E.

dus als je het goed wilt doen trek je voor 20 doppen 100+ uit. of je koopt 5 action sets (mij hebben ze nog nooit in de steek gelaten)

 

 

ow ik laat me natuurlijk graag wijzen op een betaalbare set van betere kwaliteit!!!!

 

ook e waterpomptangen en platbek tangen heb ik nog niet stuk gekregen. 1 kniptang sluit niet perfect en knipt daardoor niet ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor kwaliteit moet je niet bij de action zijn haha.

Ik vind het voornamelijk ideaal voor verzorgingsproducten.. Hebben vaak

goede merken voor weinig. Laatst zo'n grote fles vaseline bodylotion voor echt veel

minder dan de drogist prijs.. Daar word ik nou blij van haha.

Ook wasmiddelen, schoonmaakspullen etc koop ik daar graag.

Schroevendraaiers heb ik daar ook wel gekocht, en motorolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier spring ik er toch even in, gereedschap bij de Action? Dat kun je niet serieus menen? Persoonlijk geef ik liever geld uit aan gereedschap wat lang mee gaat en correct werkt.

Een ratel van Action (uit je doppendoos) kun je echt geen kracht op zetten en zal zeker niet zo lang meegaan als een 'echt" merk. De doppen zijn minder maat-vast, waardoor je sneller dolgedraaide moeren hebt.

En de schroevendraaiers.. Tja, handig om de bussen verf mee te openen en vervolgens de verf mee te roeren, meer niet.

 

De kwaliteit is minder van het gereedschap. Dat ben ik met je eens. Maar voor huis-tuin en keukengebruik is het voldoende. Ga je echt zware taken doen of reparaties, dan zou ik een bekender merk nemen. Maar voor thuis heb ik ook wat Action gereedschap liggen en dat werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan gereedschap bij de Action heb ik een broertje dood.

Gebroken inbussleutels, verbogen dopsleutels... Ik ben overgestapt op een 'echt' merk.

Het was een tegenvaller, temeer omdat het onderdeel was van een noodreparatieset. Dus dan sta je echt met pech.

 

Wat nog wel kan is hun schuurpapier en nat-schuurpapier. Slijt wat sneller maar kost ook niks.

 

Verder zijn hun kabels interresant, mits de stekkers netjes zijn.

Voor borsteltjes brenk ik meestal ook de Action een bezoekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect ...... maar ik ben reuze benieuwd wat men thuis goed kan sleutelen met action gereedschap.

...die fittingschroevendraaier van ze voor bijv. kroonsteentjes dat geloof ik wel dat dat kan .... maar voor de rest....

 

Ah, maar dan moet ik er wel bij zetten dat je inderdaad beter action gereedschap kan hebben dan die meuk van de bouwmarkten ..... het is dezelfde minderwaardige schijtkwaliteit maar bij de action betaal je teminste wat het waard is .... en bij die bouwmarkten wordt je vet opgelicht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Dat vind ik een vreemd statement. Natuurlijk zullen die van de action best voldoen aan de (minimale) Europese regelgeving maar het lijkt mij dat er echt wel (kwaliteits-) verschillen zijn tussen de verschillende merken en types.

Verschillen in bijvoorbeeld (over-) gevoeligheid of efficiëntie van stroomgebruik. Dat het een goed idee om sowieso meerdere aan te brengen ben ik het mee eens maar ik zou in iedere ruimte er dan toch minimaal 1 willen hebben waarvan ik zeker weet dat die aan hoge kwaliteitseisen voldoet.

 

alleen waar hang je die van beter kwaliteit dan op? bij de geiser, op de overloop, in de gang? op elke plek kan in principe brand uitbreken, ik zou dan liever zoveel mogelijk melders hebben ( behalve in de keuken of recht voor de douche want die gaan dan telkens af )

 

wat dat betreft claimt ook elke fabrikant de beste te zijn, maar de grootste verschillen zitten hem volgens mij echt alleen in de prijs.

 

niet helemaal vergelijkbaar maar wij hadden een handpomp gekocht, een "dubbel action piston pump" van de action ( gewoon een fietspompmodel pomp die zowel bij het opgaan als het neergaan pompt ) bij de action, 5,99

maar dat ding liep enorm stroef en zwaar, dus wij dachten, dan kopen we hem maar van de ANWB winkel, die zal vast beter zijn, ANWB was 12,99. DE VERSCHILLEN: die van de anwb was blauw, action grijs, anwb had een sticker "travel en co" er op, die van de action niet, voor de rest exact hetzelfde, oh ja, en de verpakking was anders. maar dat was alles die van de anwb liep even stroef, zo niet stroever.

 

mijn moeder had toen het plan dat we ze terug gingen brengen, heeft ze niet gedaan ze heeft ze weggegooid omdat ze er geen zin meer in had omdat het vast een hoop gezeur zou geven :rolleyes: maar ach dat is weer een ander verhaal.

 

action kan dus makkelijk dezelfde kwaliteit/rotzooi verkopen als de dure merken

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen waar hang je die van beter kwaliteit dan op? bij de geiser, op de overloop, in de gang? op elke plek kan in principe brand uitbreken, ik zou dan liever zoveel mogelijk melders hebben ( behalve in de keuken of recht voor de douche want die gaan dan telkens af )

 

wat dat betreft claimt ook elke fabrikant de beste te zijn, maar de grootste verschillen zitten hem volgens mij echt alleen in de prijs.

 

niet helemaal vergelijkbaar maar wij hadden een handpomp gekocht, een "dubbel action piston pump" van de action ( gewoon een fietspompmodel pomp die zowel bij het opgaan als het neergaan pompt ) bij de action, 5,99

maar dat ding liep enorm stroef en zwaar, dus wij dachten, dan kopen we hem maar van de ANWB winkel, die zal vast beter zijn, ANWB was 12,99. DE VERSCHILLEN: die van de anwb was blauw, action grijs, anwb had een sticker "travel en co" er op, die van de action niet, voor de rest exact hetzelfde, oh ja, en de verpakking was anders. maar dat was alles die van de anwb liep even stroef, zo niet stroever.

 

mijn moeder had toen het plan dat we ze terug gingen brengen, heeft ze niet gedaan ze heeft ze weggegooid omdat ze er geen zin meer in had omdat het vast een hoop gezeur zou geven :rolleyes: maar ach dat is weer een ander verhaal.

 

action kan dus makkelijk dezelfde kwaliteit/rotzooi verkopen als de dure merken

 

Ik bezuinig op veel, maar niet op rook/brand-melders. Voor in de douce en keuken koop je geen rookmelder maar een hittemelder, die gaan iet af door damp :) Had ik eerst ook.

 

Laatste aankoop: Co meter, want m'n oude was over z'n datum heen.

 

IMAG0114.jpg.d227c9ea5c89355058d63866dc05a57f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezuinig op veel, maar niet op rook/brand-melders. Voor in de douce en keuken koop je geen rookmelder maar een hittemelder, die gaan iet af door damp :) Had ik eerst ook.

 

Laatste aankoop: Co meter, want m'n oude was over z'n datum heen.

 

 

ik herken het paracord ;)

 

er zijn ook van die hybrides te koop tussen een koolmonoxide melder en een rookmelder. maar dat is idioot, koolmonoxide zakt en rook stijgt, dus óf er is koolmonoxide en de melder hangt te hoog om je op tijd te waarschuwen, 'of er hangt rook en de melder hangt te laag om te waarschuwen. aparte gevallen zijn het.

 

mooi apperaat b.t.w. wij hebben hier thuis alleen rookmelders, alleen beneden bij de schuur, want daar hangt onze geiser. we kunnen beter ook koolmonoxide melders hebben, hoewel onze installatie vrij nieuw is en dus iets minder kans heeft op onvolledige verbranding, maar toch, het risico is er altijd

 

en bedankt voor de tip van die hittemelders, ga ik mijn moeder voorleggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken het paracord ;)

 

er zijn ook van die hybrides te koop tussen een koolmonoxide melder en een rookmelder. maar dat is idioot, koolmonoxide zakt en rook stijgt, dus óf er is koolmonoxide en de melder hangt te hoog om je op tijd te waarschuwen, 'of er hangt rook en de melder hangt te laag om te waarschuwen. aparte gevallen zijn het.

 

mooi apperaat b.t.w. wij hebben hier thuis alleen rookmelders, alleen beneden bij de schuur, want daar hangt onze geiser. we kunnen beter ook koolmonoxide melders hebben, hoewel onze installatie vrij nieuw is en dus iets minder kans heeft op onvolledige verbranding, maar toch, het risico is er altijd

 

en bedankt voor de tip van die hittemelders, ga ik mijn moeder voorleggen

 

klopt, zelfde spul. Er hangt een Bear Grylls firesteel aan het ding. Het paracord is van dat extra sterke spul, kan meer belasting aan dan het gemiddelde paracord. Ik gebruik 't ook voor m'n veters (katten die 't opvreten anders enzo). Co meter komt hier vandaan. Best goed aanbieding nog, 20 Euri korting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat haal ik zoal bij de Action?

 

Nou...

- Batterijen (al las ik net in een ander draadje dat ik ze beter bij de Lidl kan halen, dus dat gaan we de volgende keer proberen)

- Touw (je hebt lang niet altijd paracord nodig ;))

- Gas bussen voor de onkruidbrander en een gaspitje dat we er hebben gekocht

- Plastic zakken (afval, brood, diepvries etc)

- (Tuin)gereedschap

- Benodigdheden voor de moestuin

- Werkhandschoenen

- Zaklampjes

- Muesli repen

- Spullen voor de barbeque (alu grilschalen, aanmaakblokjes, briketten)

- Schoonmaakmiddelen

- Kaarsen

- Schuurpapier

- Verfrollers

- Afdekfolie

- Desinfecterende doekjes

- Scheerschuim

- Handzeep

 

En vast nog een heleboel waar ik nu niet op kan komen :)

 

Ik ben erg blij met de Action, niet zo blij met onze gemeente die onder druk van andere ondernemers de Action geen toestemming wil geven om te blijven (de locatie was tijdelijk aan de Action toegekend en die tijd is bijna voorbij).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag koepeltentje gekocht voor 10 euro. Ben bang dat het niet veel is voor die prijs maar ga hem komend weekend opzetten in het park, kan dan beter oordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...