Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Aarde in gevaar: "The Rift" nadert (zwart gat of Wormhole)

Recommended Posts

Sinds vandaag zijn er op diverse complot sites vreemde berichten over een naderend onheil voor de aarde een zgn Wormhole.

Allereerst was er dit vreemde bericht op Steve Qualy;

Dus zonder verdere uitleg.

Wormhole – SQ NOTE: Familiarize yourself with this concept and you will gain much understanding on what is taking place around you in the weeks ahead.

Nu op GLP

het volgende bericht van een klokkenluider van de NSA lijkt betrouwbaar, klik ook eens op de link waar het bericht vandaan komt;

http://projectcamelotportal.com/kerrys-blog/1199-nsa-whistleblower-the-rift.html

Earth in peril: Nibiru a govt cover story for a much worse fate???

NSA insider reveals real story behind Nibiru and Earth's upcoming celestial collision with "The Rift", a black hole set to swallow the planet.

"We are approaching this at a very high rate of speed and the material is charged with a plasma UN-known to us. It is believed that the area which is commonly referred to as "the Rift" is multidimensionally polarized and thus our current systems will not function during the passage through it."

[link to projectcamelotportal.com]

Volg verder op het forum GLP

http://en.wikipedia.org/wiki/Wormhole

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Alweer een zwart gat? Nou dat lijkt mij niet zo'n probleem, tenslotte hebben we Griekenland, Ierland en Portugal ook overleeft. Ik ben niet zo heel erg bezorgt om 'the rift' ik maak me veel meer zorgen om zwarte gaten als Spanje en Italië.

De zoekterm "preppers.nl" geeft op google aan Preppers.nl op alles voorbereid.

Het gaat niet om iets te bewijzen, maar om op de hoogte te zijn van eventuele onbekende bedreigingen, als u het intervieuw heeft gelezen dan weet u dat er een soort emp reactie komt, dus preppen heeft wel degelijk zin tegen het onbekende.

Ben niet de enige die met "enge" verhalen komt ook de BBC is niet bang om het onbekende nieuws te brengen

This docco’ by the BBC first talks about Nibiru, but at 5 mins 16 seconds it interviews Arctic tribesmen who navigate by the sun and the stars and the snow drifts, who all say the pole has shifted and that the sun sets in a different place now, and that the stars have moved. SW

[video=youtube;2MOe7-U64TI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2MOe7-U64TI#!

http://www.stuartwilde.com/2012/07/bbc-pole-shift-docco/

Dus al zou er maar 1% uit kun komen van de "story's" bent u tenminste op de hoogte en heeft u nog een reden meer om te preppen.

De magnetische pool die verandert. Dat is normaal. Ik meen me te herinneren dat deze op dit moment op weg is naar siberie.

De draaias van de aarde? nee die kan niet plotseling veranderen.

De Polen die ik tegenwoordig zie, komen uit Polen en gaan met van alles en nog wat terug ;)

Serieus, onze aardkorst verschuift continue tov het interne van onze aarde, zo ook de magnetische polen, dat is al lang geweten.

Dat de aarde trager zal gaan draaien (roteren) en dan mogelijks weer sneller, kan ook (afgaande op de aardkorst, dat dun laagje waarop wij leven)... niet onoverkomelijk.

Leuk, maar het is zoiets als pas op je leven is in gevaar...

Ja dat is een ding wat zeker is zodra het zaadje de eicel bevrucht heeft en dat risico is pas voorbij als je dood bent.

De aarde is een onmetelijke kleine kans van toevalligheden die ertoe heben geleid dat wij hier op kunnen leven.

De aarde is een miniscuul klein bolletje dat door de ruimte zweeft en eigenlijk bloot staat aan zoveel gevaren dat niet een wetenschapper het ooit in zijn hoofd zou halen om tijd en energie in zo'n project te stoppen wat gedoemd is om te falen.

En in plaats van dit te beseffen en daar optimaal gebruik van te maken en maximaal onszelf te ontwikkelen of zelfs proberen om die keine kans om te overleven te vergroten, lijkt het erop dat we met zijn allen in een rotvaart op een blinde muur aan het afrennen zijn.

We verbruiken de natuurlijke bronnen, we vervuilen ons eigen kleine habitat terwijl er domweg geen alternatief is, we hebben wapens die de mensheid en de rest bedreigen, we gebruiken technologie die zo'n 40 jaar water kan koken en waarwe electriciteit mee maken maar die afval stoffen achter laten die zo'n miljoen jaar bewaakt, gemonitored en opgeslagen moet worden en al die tijd in staat is ons DNA te beschadigen dat vervolgens nooit meer hersteld kan worden. (wie had er nog de illusie dat we intelligent waren?)

Vanwaar ook al weer dit betoog,... O ja dus ik maak me niet zo druk over de gevaren die er ook nog zijn in het onbevatbare heelal en ons ongetwijfelt in een oogblink kunnen uitroeien, laten we eerst eens stoppen met zelf zo veel tijd en energie in onze eigen zelfvernietiging te stoppen.

Geen reden om niet te preppen, alhoewel als een zwartgat dat ons vernietigd het grootste risico is dan weet ik eigenlijk niet wat ik zou moeten preppen, een ruimteschip of transporter cq tijdmachine valt nog niet binnen het butget

• 1 month later...
De magnetische pool die verandert. Dat is normaal. Ik meen me te herinneren dat deze op dit moment op weg is naar siberie.

De draaias van de aarde? nee die kan niet plotseling veranderen.

Waarmee je bedoelt dat zuid, noord wordt? Toch zijn er geologische bewijzen dat dit zich al wel heeft voorgedaan.

Eenvoudig uitgelegd zie je in bepaalde aardlagen magnetisch beïnvloedbare materie naar rechts wijzen en in recentere of eerdere lagen in de tegenovergestelde richting . Wat wijst op een verandering van wat wij noemen het magnetische noorden. Ik vraag mij ook steeds af wat heeft Doggerland doen onderlopen? http://en.wikipedia.org/wiki/Doggerland

Mocht het zo zijn dat er een duistere planeet langs de aarde af zou scheuren, hadden we die allang moeten zien in de sterrenhemel. En mocht dat een door de regering verzonnen verhaaltje is om mensen bang te maken hadden ze dat op veel grotere schaal kunnen doen, zoals ze dat meestal hebben gedaan met al die andere onzin over buitenaardse wezens. Op die zogenaamde planeet X zouden de Annunaki leven, grote reuzen die even langskomen om de mensheid te oogsten? Wat wil je serieus nemen? De meeste onzin en problematiek is verzonnen door de mens, een fantasierijk volk met een emotionele tijdsbom en onuitputtelijke dromen en verlangens.

En elk jaar loopt de wereld telkens anders, elk jaar een andere koers, alleen omdat we allerlei verhaaltjes eraan vast gaan pinnen lijken die veranderingen op de "einde van de wereld"... Ik ken nu al iets van 5 werelden (in de trant wat ik net heb aangeduid he) ;)

Waar ik wel enigszins mijn voorhoofdsrimpels doen laat verkrampen is dat ze met die deeltjesversneller kleine zwarte gaten maken, anti-materie, met als doel een onuitputtelijke energiebron te ontwikkelen? Volgens wetenschappers worden zwarte gaten toch alleen maar groter? De één zegt dat die kleine zwarte gaatjes zo klein zijn dat het niet gevaarlijk is (dat ze imploderen = maar het blijft een zwart gat, je kunt het vergelijken met een sok die je binnenste buiten keert), maar we zijn allemaal klein begonnen ergens, toch?

Ik heb weleens gelezen ergens dat de Golfstroom aan het vastlopen is, dat ie steeds in kracht doet afnemen en mocht ie eenmaal stilstaan dat de aarde in een ijstijd terecht zou komen. Of dat de polen gaan verschuiven, dat die ijstijd hoe dan ook zal gaan gebeuren. Als we al die onzin gaan geloven, dan word het één grote chaos hier: aliens die ons komen oogsten, ijstijd, aarde word opgeslurpt door een zwart gat. Nou van die poolverschuivingen kan ik nog wel inkomen, dat is idd weleens gebeurd.

Het enige waar ik wel in geloof is electromagnetisme. Dat onze aarde in zo'n veld zit wat ons beschermt tegen de dagelijkse bombardementen afkomstig van de zon. En dat de planeet Jupiter vlakbij is met zijn enorme aantrekkingskracht, waardoor de aarde enigszins door word beinvloed, komt het magnetisch veld in een kwetsbare positie te staan. Mocht de zon ooit een uitbarsting krijgen, een enorme zonnevlam en die zou de aarde bereiken, zouden we best weleens jarenlang zonder stroom komen te zitten. Want om nieuwe apparaten te maken zonder electriciteit, dat word alles weer met de blote hand. Dan zou ik zeggen, zet dan alle apparaten uit, leg het hele netwerk plat als die zonnevlam daadwerkelijk komt, ook met die kansberekening. (hoewel als de zon een uitbarsting zou krijgen hebben we maar 15 minuten ofzo de tijd om ons "voor te bereiden"... Lukt niet. (en dat zou dit jaar nog kunnen gaan gebeuren of ergens begin 2013, alles kan weleens een vertraging hebben he)

En we zouden de maan moeten aanbidden, als die maan er niet was, was de aarde niet zo zoals ie is. En het feit is wel dat de maan steeds verder van de aarde af komt te staan, mischien reden voor al die natuurrampen van de laatste tijd? Of gewoon overbevolking?

Hebben jullie dat laatst nog meegekregen van dat filmpje over een zogenaamd ruimteschip dat ging tanken bij de zon? Zoveel bange mensen joh, niet normaal. Terwijl het gewoon ging om een natuurlijk verschijnsel wat al duizenden jaren plaatsvind, alleen zagen we het op dat filmpje een keer vanuit een ander perspectief. Was iets met gasbellen die ontsnapten uit de aantrekkingskracht van de zon? Boeiend...

Gewoon doorgaan met preppen, het is nooit verkeerd je voor te bereiden op iets wat mogelijk kan gebeuren. We hebben genoeg gezien wat bepaalde vormen van crisissen kan veroorzaken in een maatschappij in diverse landen, waarom zou ons land dan een uitzondering zijn? Beschaving is een groot woord... Ieder volk kent zijn eigen normen, waarden en principes, als een andere cultuur er anders over denkt zijn niet gelijk minder beschaafd...

Ik hoop dat ik niet te uitbundig ben met mijn reactie op dit bericht, ben net nieuw hier en zag dit bericht en kon het even niet laten. :)

• 2 weeks later...
De zoekterm "preppers.nl" geeft op google aan Preppers.nl op alles voorbereid.

Het gaat niet om iets te bewijzen, maar om op de hoogte te zijn van eventuele onbekende bedreigingen, als u het intervieuw heeft gelezen dan weet u dat er een soort emp reactie komt, dus preppen heeft wel degelijk zin tegen het onbekende.

Ben niet de enige die met "enge" verhalen komt ook de BBC is niet bang om het onbekende nieuws te brengen

This docco’ by the BBC first talks about Nibiru, but at 5 mins 16 seconds it interviews Arctic tribesmen who navigate by the sun and the stars and the snow drifts, who all say the pole has shifted and that the sun sets in a different place now, and that the stars have moved. SW

[video=youtube;2MOe7-U64TI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2MOe7-U64TI#!

http://www.stuartwilde.com/2012/07/bbc-pole-shift-docco/

Dus al zou er maar 1% uit kun komen van de "story's" bent u tenminste op de hoogte en heeft u nog een reden meer om te preppen.

Sorry,

maar dit is nooit van de BBC, te amateuristisch, geen BBC stem, enz...

• 4 weeks later...

Als de aarde een zwart gat tegen komt merk je er niks meer van. Daar valt niet tegen te preppen.

Dus daar maak ik me ook geen zorgen over.

Wat wel zorgelijk kan zijn , zijn de kometen die langs de aarde schieten.

Het is redelijk om aan te nemen dat er eens een de aarde gaat raken. De vraag is wanneer en niet of.

Een kleine zoals in bericht zal al aardig wat schade kunnen aanrichten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/13070737/__Asterode_schiet_langs_aarde__.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...