Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hulp gezocht WALKIE TALKIE


**Royale**

Aanbevolen berichten

@Tom Op de Airband kan je niet zenden

 

En da's maar goed ook. Lukt het je wel, dan heb je binnen korte tijd het agentschap telecom op de stoep staan en een heeeeeeeeele dikke boete te pakken (en terecht).

 

Reken maar dat de luchtvaart band een van de banden is die permanent gemonitored worden door het AT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De portofoon die ik gebruik is niet zo sterk maar vond ik de beste keuze omdat je er tevens text berichten via de walkie-talkie mee kunt sturen naar elkaar. Waterdicht IP67 en heeft Android 4.2.1, ingebouwde GPS die tevens Glonass kan ontvangen, barometer en compass, zaklamp, laser pointer en 13mp camera. Hierdoor kan ik de app SAS survival guide, First Aid app etc installeren. Ik heb een Runbo X6 met een grotere antenne. Bevalt me enorm goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De portofoon die ik gebruik is niet zo sterk maar vond ik de beste keuze omdat je er tevens text berichten via de walkie-talkie mee kunt sturen naar elkaar. Waterdicht IP67 en heeft Android 4.2.1, ingebouwde GPS die tevens Glonass kan ontvangen, barometer en compass, zaklamp, laser pointer en 13mp camera. Hierdoor kan ik de app SAS survival guide, First Aid app etc installeren. Ik heb een Runbo X6 met een grotere antenne. Bevalt me enorm goed.

Vertel daar eens meer over? Specs... merk, prijs, link...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel daar eens meer over? Specs... merk, prijs, link...

http://en.runbo.net/productview.php?id=227 here you go.

 

Onder vele andere namen en prijzen te koop via Ebay.

 

Het voordeel van een losse porto is natuurlijk de veel langere accuduur. @Sebas is de opgegeven stand-by duur een beetje realistisch? 380 uur vind ik er riant met een 4200 mah accu tenzij je all functies die een smartphone smart maken uitzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De portofoon die ik gebruik is niet zo sterk maar vond ik de beste keuze omdat je er tevens text berichten via de walkie-talkie mee kunt sturen naar elkaar. Waterdicht IP67 en heeft Android 4.2.1, ingebouwde GPS die tevens Glonass kan ontvangen, barometer en compass, zaklamp, laser pointer en 13mp camera. Hierdoor kan ik de app SAS survival guide, First Aid app etc installeren. Ik heb een Runbo X6 met een grotere antenne. Bevalt me enorm goed.

 

Als ik de extra opties niet nodig heb blijft er gewoon een Walkie-talkie over:) met bereik 8-10 km

 

You can use the Walkie Talkie functions to keep communication in an area between 5 and 10Km, very useful if you do not want to use regular networks or if they aren’t available. It is also compatible with mostly all radio devices.

http://www.runboeurope.com/runbo-x6/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de extra opties niet nodig heb blijft er gewoon een Walkie-talkie over:) met bereik 8-10 km

 

You can use the Walkie Talkie functions to keep communication in an area between 5 and 10Km, very useful if you do not want to use regular networks or if they aren’t available. It is also compatible with mostly all radio devices.

http://www.runboeurope.com/runbo-x6/

 

Houd ik toch een mooi zakcentje over adviesprijs $650 - 100 euro (standaard setje)= 500 eurootjes over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...