Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Een aanslag op geert wilders/vrije woord een nederlands parlements lid.

Totale stilte in de media.

Cnn en anderen blurren de tekeningen,niets over de inhoud.

Gisteren dachten we aan de vorige generaties die tegen nazis en onrecht streden.we respecteren hun daden.

Ik hoop dat onze kinderen ons later niet zullen verachten omdat we niets deden.

Ik schaam me diep.

Wel een slecht voorbereidde aanslag... te laat aankomen (Wilders was al weg) en dan knullig en met (waarschijnlijk) geluk een agent in z'n enkel geschoten waarna beide 'daders' omkomen... Als ik IS was geweest had ik dit niet eens op 'mijn naam' willen hebben :p

Overigens genoeg in de media van te vinden, naar mijn mening zelfs overdreven veel met reacties van al onze belangrijke politici etc...

http://www.nu.nl/buitenland/4042849/doden-bij-schietpartij-nabij-anti-islambijeenkomst-met-wilders.html

Ze hebben zelfs de auto maar uit voorzorg opgeblazen, misschien zat er wel een bom in die ze niet konden vinden...

http://www.nu.nl/buitenland/4043461/claimt-aanslag-bijeenkomst-in-texas-met-wilders.html

Hoi @magiclover: Ik denk dat we ons allemaal enigszins een voorstelling kunnen maken van een Mohammed cartoon. Verder is de berichtgeving gewoon te volgen hoor: bijvoorbeeld: http://www.nu.nl/buitenland/4043461/claimt-aanslag-bijeenkomst-in-texas-met-wilders.html

PS Ik kan mij nog herinneren uit de jaren '90 dat Claudia Schiffer voor een modereportage gefotografeerd was in een jurk met daarop teksten uit de koran. Dat gaf toen al een hoop stennis en die foto's zul je nergens meer terugvinden al stond die jurk haar nog zo goed.

• Leuk 1

10.000 dollar betaald voor extra politie,een schande gewoon dat ze zelf moeten betalen om vrij te kunnen tekenen en spreken.

Stel ze hadden het niet gedaan waren er tientallen doden.

Dit is een schande.

De gelderlander bericht er ronduit groots over met wel 3 hele pagina's (voorpagina en de daaropvolgende twee)

Wat nou mediastilte, eerder een overdaad. Het was pas nieuws geweest als ze Wilders daadwerkelijk weten te raken, die gast krijgt net als Hitler talloze aanslagen te verduren en komt toch nog zonder kleerscheuren weg.

Wat zeg je nu Range? Spreek je Wilders en aanslagen uit in één adem? Jup, dat doe ik. Woordterreur is ook terreur :)!

10.000 dollar betaald voor extra politie,een schande gewoon dat ze zelf moeten betalen om vrij te kunnen tekenen en spreken.

Stel ze hadden het niet gedaan waren er tientallen doden.

Dit is een schande.

Nu heb ik niets met extremistische Moslims en mogen deze allemaal een enkeltje bodempje Noordzee krijgen van mij, maar ik vind het bewust mensen kwetsen ten aanzien van hun geloof enkel uit naam van vrijuit van meningsuiting ook wel erg uit lokken.

Begrijp me niet verkeerd... een ieder die geweld gebruikt is altijd fout en moet aangepakt worden, maar als ik continue iets doet wat jij niet leuk vind en jij vraagt me er mee te stoppen omdat het je kwetst dan heb ik daar (als het goed is) toch ook respect voor?

Van de week op facebook een kerel die het leuk vond om op een foto van mij en mijn zus, grapjes te maken over mijn zus. Alhoewel het heel erg Hollands is dat men sexueel getinte grapjes maakt over zussen en moeders, ben ik daar helemaal niet van gediend.

En als ik jou ook nog eens alleen via fb ken en niet eens in persoon, dan kan ik daar ook woedend over worden.

Dan kun je zeggen vrijheid van meningsuiting en bla bla bla...

Maar wanneer stopt de grens van vrijheid van meningsuiting en gaat men gewoon te ver?

Keuzes die een ieder voor zich moet maken en soms ook bewust moet afwegen voordat men praat (heel on-Hollands ik weet het), maar sta niet vreemd te kijken als jij een opmerking maakt over mijn familie die jij zelf heel grappig vind maar beloond word met een knal voor den kannis!

Zo is het ook met Geert. Niet iedere Moslim is terrorist en/of haatdragend jegens een niet-moslim toe. Ook deze mensen beledigd hij continue en noemt hij een gevaar voor de maatschappij (ken een ander die ook zulke dingen riep. Vieren we toevallig vandaag een feestje over).

Als je mensen continue beledigt moet je het niet vreemd vinden dat er een groep tussen zit die niet de andere wang toekeert....

Overigens ben ik voorstander van elke extremist oppakken en land uit en het liefst die Noordzee dan weer toch, maar met Wilders heb ik geen medelij.

Die roept er om...

• Leuk 2

@Gamble,

Kortom de grens niet opzoeken van het toelaatbare maakt dat je anderen ook niet in het harnas zal jagen.

Kudo voor de wijze woorden gokker

Van de week op facebook een kerel die het leuk vond om op een foto van mij en mijn zus, grapjes te maken over mijn zus. Alhoewel het heel erg Hollands is dat men sexueel getinte grapjes maakt over zussen en moeders, ben ik daar helemaal niet van gediend.

En als ik jou ook nog eens alleen via fb ken en niet eens in persoon, dan kan ik daar ook woedend over worden.

Dan kun je zeggen vrijheid van meningsuiting en bla bla bla...

Maar wanneer stopt de grens van vrijheid van meningsuiting en gaat men gewoon te ver?

iets hollands nee, iets wat over de hele wereld gebeurt dit valt alleen onder de "lichte"vorm

Gast branco

volslagen onzin en propaganda!

aangezien IS een zionistische terreurgroep is

zal dit wel een PR stunt zijn geweest in samenspraak en gecoordineerd met Wilders samen

om zo opnieuw beetje slachtoffertje te kunnen spelen

en de dodenherdenking en bevrijdingsdag te kunnen misbruiken voor de racistische doelen van de PVV

is goed dat de media daar geen aandacht aan besteed!

volslagen onzin en propaganda!

aangezien IS een zionistische terreurgroep is

zal dit wel een PR stunt zijn geweest in samenspraak en gecoordineerd met Wilders samen

om zo opnieuw beetje slachtoffertje te kunnen spelen

en de dodenherdenking en bevrijdingsdag te kunnen misbruiken voor de racistische doelen van de PVV

is goed dat de media daar geen aandacht aan besteed!

Hoop toch echt dat je net een paar kratten pils op hebt gedronken voor dat je dit op het forum gooit.

• Leuk 1

Hoop toch echt dat je net een paar kratten pils op hebt gedronken voor dat je dit op het forum gooit.

Er zijn honderden pagina's op Internet over de relatie Israël en IS [en CIA en USA]........

Oke geen tekeningen meer maken dan geven we dit maar toe.

En Morgen dan? Onze muziek,kleding,bier,varken,wanneer zeg jij nee.?

@Dreutel, deze?

[ATTACH=CONFIG]18126[/ATTACH]

Ik ben het met de moslim gemeenschap eens. Beter zonder jurk ^_~

Toch vind ik het een mooie jurk, al zeg ik zoiets niet zo snel :-), en ik kan niet weten of die tekens uit de koran komen, al zal de koran vast wel met zulke tekens geschreven zijn.

@magiclover:

...........

Ik zit op mijn avontuur in Afrika momenteel in één van de noordelijke Arabische Emiraten.

Zuip Vodka voor 1,70 Euro per fles van 700ml, rook als een ketter sigaretten á 2 Euro per pakje.

Kan op de speciale afdeling in de supermarkt varkensvlees kopen voor de bbq zoveel als ik wil.

Als ik gelovig zou zijn, zijn er 5 verschillende kerken om uit te kiezen.

En ik betaal geen belastingen op wat ik verdien. Kan NL nog aan tippen.

Tja, zat en/of naakt op straat lopen gaat hier niet. Da's waar.

............

Zé zijn echt niet allemaal hetzelfde.

Toch vind ik het een mooie jurk, al zeg ik zoiets niet zo snel :-), en ik kan niet weten of die tekens uit de koran komen, al zal de koran vast wel met zulke tekens geschreven zijn.

Het is Arabisch schrift. Wat er staat weet ik ook niet. Wellicht zoiets als:

"Ontkleed niet de vrouw van uw buurman".

Trouwens, ooit een jurk met een bijbeltekst gezien?

.

Om te beginnen: Waaruit is gebleken dat dit een gerichte aanslag was op Wilders??

Nog nergens uit.

Gisteren dachten we aan de vorige generaties die tegen nazis en onrecht streden.we respecteren hun daden.

Ik hoop dat onze kinderen ons later niet zullen verachten omdat we niets deden.

.

Wat heeft het één met het ander te maken? En ik zie jou niet openbaar reuring maken om de banksters of de Rotschilds te stoppen.

Ik schaam me diep.

Ik ook, wat een onzin post vol aannames in dit prachtige forum.

Er staat wilders/vrije woord.

Maar nog een keer dan stop met tekenen prima,maar morgen dan,bier,kleding,muziek,ect..

Wanneer zeg jij nee?

Zeker, het is ook een mooie jurk. Jammer dat zo iets zo'n rel geeft.

Maar ja, dat is het verschil in cultuur. Als het geloof ook maar op een andere manier gebruikt wordt dan religieus dan is de wereld te klein.

Maar ik raak nu offtopic.

Oke geen tekeningen meer maken dan geven we dit maar toe.

En Morgen dan? Onze muziek,kleding,bier,varken,wanneer zeg jij nee.?

Ik zeg nee wanneer iemand mij probeert te domineren.

Ik ben echt een heel slecht persoon om te proberen te domineren.

Als meer mensen zich niet zo zouden laten domineren door angst (heel on-Hollands ik weet), dan zouden er ook niet zoveel groepjes rotjochies zijn die van alles proberen en er ook nog mee wegkomen.

Als ik een bier wil drinken dan drink ik een bier. Heb ik een bbq dan is er uit respect voor mijn moslimbroeder een extra bbq zodat zijn vlees niet naast mijn varken ligt. Een lekker karbonaadje door mijn broeder gehaald voor mij omdat hij weet dat ik dit lekker vind. Niet omdat hij dat wilt en eist van mij, maar omdat we broeders zijn en dit voor elkaar doen. We draaien dezelfde muziek en op de bontkraagjes na vrijwel allemaal hetzelfde soort kleding hier in dit land.

Er zijn problemen hier in dit land en veel moslims geven dit ook eerlijk toe.

Nederlanders zouden elkaar ook wel eens mogen helpen als een landgenoot door een klote clubje geterroriseerd word en helaas zie ik dat nog steeds niet gebeuren.

Ik ben wel die klootzak die er tussen springt en weet je waarom? Vanwege de cojones die tussen mijn benen zitten, daarom! En dat levert respect op.

Ook met extremisten heb ik gesprekken. Ik heb er zelfs al een aantal ge-reradicaliseert. Kun jij hetzelfde zeggen?

Ik hoor angst in je woorden. Heb geen angst. Er zijn er die altijd zullen vechten tegen extremisme. Ook moslims!

Ik snap je angst wel en zie dat als er niet meer gebeurd dat het nog veel erger zal worden.

Maar beste vriend...nooit dan ook nooit 1 bepaalde bevolkingsgroep op 1 grote hoop gooien.

Als iemand een klootzak is dan is het een klootzak. Als iemand relaxed is, dan is hij relaxed. Dat heeft niets met geloof, huidskleur of afkomst te maken!

Geloof me ;)

• Leuk 1

Gast
This topic is now closed to further replies.

• Nieuwe aanmaken...