Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Ik vrees oprecht dat Nederland het lachertje van de EU gaat worden.

niet door de vluchtelingen maar hoe we de covid-19 aanpakken.

mbt de vluchtelingen.

die moeten in afzondering gezet worden.

• Leuk 2

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vooral de sterkste zullen binnenstromen. 

Ik begrijp denk ik wat je bedoelt, maar het zijn de sterksten van de zwaksten. De sterksten blijven zitten om hun land te verdedigen en opnieuw op te bouwen. Het wachten is op de eerste melding van griep in die groep waardoor een paniek wordt uitgelokt. Mark my words.

Ik denk dat het niet alleen een probleem is dat we miljoenen illegalen niet tracken - je zou zelfs kunnen redeneren dat ook die bij ernstige ziekte vanzelf weer zichtbaar worden voor het systeem en op die basis hun uitzending bespoedigen.

Het grotere probleem is de open grenzen waar nog geen 'federale' controle organen en/of sterke samenwerkingsverbanden tegenover staan. Amerikaanse CDC, FBI, etc kunnen al met moeite een landelijke uitbraak / misdadiger beheersen. Laat staan dat je in Europa de grenzen al open zet zonder dit soort federale traditie en instituten. Utopistische ideologie in werking.

Een achterdochtig persoon zou zich kunnen afvragen wanneer de EU deze uitbraak zal gaan inzetten als argument voor verdere machtsoverdracht naar Brussel.

Feit is voorlopig dat we blij moeten zijn met een vrije pers (die geld verdient aan spectaculaire angstverhalen), want die zorgen ervoor dat de welingelichte, kritische burger zich kan voorzien van de feiten en in verschillende fora kan analyseren .

Vluchtelingen, hoe tragisch ook de aanleiding, zijn eerder een gevaar door de politieke uitbuiting en de culturele PC dwangneurose, dan door hun economische, sociale, laat staan epidemiologische impact.

Ik ben bezorgder over psychiaters die op TV zonder kritiek de angstige reactie van burgers op een objectief gevaarlijke pandemie mogen pathologiseren.

https://www.npostart.nl/nieuwsuur/29-02-2020/VPWON_1310723

Alsof het beter is om passief te blijven wachten tot het RIVM haar hoofd uit haar billen haalt...

JD
  • Leuk 1

Deze post delen

Gast Peerke
12 uur geleden, Ronin Kogaratsu zei:

Vooral de sterkste zullen binnenstromen. 

Hoeveel vrouwen en kinderen zie je ?

Deze post delen

Vrouwen en kids zijn ook niet de sterkste, al die mannen willen hier wonen, vreten en een vrouw. Het zou veel beter zijn hen te bewapenen en te trainen en rechtsomkeer te gaan en strijden tegen jihadis 

• Leuk 1

Deze post delen

Op 1-3-2020 om 21:27, Ronin Kogaratsu zei:

Vrouwen en kids zijn ook niet de sterkste, al die mannen willen hier wonen, vreten en een vrouw. Het zou veel beter zijn hen te bewapenen en te trainen en rechtsomkeer te gaan en strijden tegen jihadis 

Dat is juist waarom ze hierheen komen, omdat ze zelf en hun (meestal rijkere) familie niet wil dat ze als een lijk op een slachtveld eindigen. Ze zijn allemaal in de leeftijd dat ze een oproep zouden krijgen. Dus liever in armoede leven dan voor je vaderland sterven. Ik kan ze geen ongelijk geven. 

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...