Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Fijn om te weten dat we met jouw als minister president niet alleen flink hadden kunnen besparen op immigranten maar ook op ons rechtssysteem. Gewoon afknallen scheelt natuurlijk wel een hoop bureaucratisch papierwerk. Gewoon zonder de feiten en omstandigheden te kennen mensen het graf in helpen..nee zo creëren we zeker een betere wereld...

Zonder feiten en omstandigheden? Muhahahahah moet hier niet gekker worden!!! Die terrorist had nog bloed aan zn mes man.

Van mij mag er wel een beetje meer mannelijke president komen.

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Zonder feiten en omstandigheden? Muhahahahah moet hier niet gekker worden!!! Die terrorist had nog bloed aan zn mes man.

Testosteron, ja dat helpt.

Sarc off

Deze post delen

Wat ik uit je filmpje opmaak is dat het slechts een steekpartij is en geen politiek georiënteerde daad. Hiermee hebben we het niet over een terrorist maar een verdachte van een steekpartij. Ik hoor de dader op de grond geen 'Aluhah Akbar' meer roepen dus ga er gemakshalve vanuit dat dit een doorsnee steekpartij is.

Verder weet ik inderdaad niks uit de feiten en omstandigheden helemaal omdat deze niet gefilmd/gegeven zijn. Stel nu dat deze steekpartij het gevolg is van ruzie in een relationele sfeer welke niet ongebruikelijk is bij steekincidenten. Wellicht had het zelfs een goedwillende moslim kunnen zijn die toevallig een gesignaleerde of serieverkrachter tegen het lijf liep in de metro. Wellicht was het zelfs wel een prepper die een andere terrorist tegen heeft gehouden met zijn Spyderco C36 Military plain edge? Maakt voor de strafmaat nogal uit lijkt me...lijkt mij het verschil tussen een medaille of de doodstraf volgens @FincaInSpanje?

Mja het zijn slechts de feiten en omstandigheden dus wie boeit dat nu..

Deze post delen

De resultaten van de andere aanpak al jaren wordt steeds meer zichtbaar. Dus ja ik denk dat het zou helpen.

Je bedoeld die aanpak dat we gewoon drones, zonder enig vorm van rechtspraak, op huizen en mensen sturen? Niet alleen in landen zoals Syrie maar ook Jemen? Die aanpak?:confused:

[Toevoeging] Of bedoel je die aanpak dat we mensen zonder enige vorm van rechtspraak in gevangenissen als Guantanomo Bay zetten en martelen? Bedoel je die soms?

• Leuk 1

Deze post delen

De Engelse politie geeft aan dat het een terroristische aanslag was. Sorry, maar dan ben ik er klaar mee. Aanslagen door extreme figuren? Daar mag van mij de doodstraf weer voor worden ingevoerd. En het maakt niets uit of het nou extreem-links, rechts of jihadisten zijn. Geen plaats voor dat soort gasten in deze wereld.

Deze post delen

Kijk daar kunnen we meer mee. Thanks voor de toevoeging @carismo.

Het doet echter geen afbreuk aan mijn eerdere post. Het had net zo goed een persoon met een psychisch stoornis kunnen zijn. Iemand die niet gebaat is bij een gevangenisstraf maar intensieve psychische zorg en therapie. Het simpelweg 'shoot on first sight' leidt alleen maar tot Amerikaanse toestanden met meer haat en geweld tot gevolg.

• Leuk 1

Deze post delen

Okay duidelijk. De politie wilde dus voorkomen dat de man gelyncht werd door omstanders. Lijkt mij goede zaak. Het laatste wat je moet willen is een maatschappij waar de bevolking het recht in eigen hand neemt.

Deze post delen

Kijk daar kunnen we meer mee. Thanks voor de toevoeging @carismo.

Het doet echter geen afbreuk aan mijn eerdere post. Het had net zo goed een persoon met een psychisch stoornis kunnen zijn. Iemand die niet gebaat is bij een gevangenisstraf maar intensieve psychische zorg en therapie. Het simpelweg 'shoot on first sight' leidt alleen maar tot Amerikaanse toestanden met meer haat en geweld tot gevolg.

In hoeverre is het nodig onderscheid te maken. je hebt the real deal en je hebt de na-apers, de neppers(al dan niet met een hersenkrokel die niet in een juist baan ligt) maar hun overtuiging heeft hetzelfde doel... Mijn oordeel erover is voor beide hetzelfde, zulke mensen mogen per direct gecremeerd worden en plaats maken voor sympathiekere mensen

Deze post delen

Het is interessant om te zien hoe sommigen hier graag ISIS willen bestrijden vanwege hun barbarisme en dat vervolgens willen doen door zelf barbaars te worden...

• Leuk 1

Deze post delen

Okay duidelijk. De politie wilde dus voorkomen dat de man gelyncht werd door omstanders. Lijkt mij goede zaak. Het laatste wat je moet willen is een maatschappij waar de bevolking het recht in eigen hand neemt.

Ongeacht welke reden, als hij 3 medestanders neerprikt en de politie aanvalt omdat Europeanen in Syrië zitten en dan mogelijk vrijkomt door procedurefouten is het toch niet verwonderlijk dat mensen snelrecht willen hebben?

Deze post delen

Je bedoeld die aanpak dat we gewoon drones, zonder enig vorm van rechtspraak, op huizen en mensen sturen? Niet alleen in landen zoals Syrie maar ook Jemen? Die aanpak?:confused:

[Toevoeging] Of bedoel je die aanpak dat we mensen zonder enige vorm van rechtspraak in gevangenissen als Guantanomo Bay zetten en martelen? Bedoel je die soms?

Dat heb jij mee niet zien schrijven denk ik?

Je vult vanalles in.

Nee Gewoon de politie van vroeger dus niet je beste vriend. Maar mensen waar je nog ontzag voor had.

Deze post delen

Het is interessant om te zien hoe sommigen hier graag ISIS willen bestrijden vanwege hun barbarisme en dat vervolgens willen doen door zelf barbaars te worden...

tja en de meeste mensen eten zonder zorgen hun stukje vlees wetende dat het ook de keel overgesneden is met de overtuiging dat we niet zonder kunnen...

Leuk he die hypocriete boel...

Deze post delen

Ongeacht welke reden, als hij 3 medestanders neerprikt en de politie aanvalt omdat Europeanen in Syrië zitten en dan mogelijk vrijkomt door procedurefouten is het toch niet verwonderlijk dat mensen snelrecht willen hebben?

Nee dat is niet verwonderlijk dat ze dat willen, alleen niet wenselijk en verstandig het ook daadwerkelijk toe te staan.

Deze post delen

Ik kan het optreden van de Londonse agenten wel waarderen nu het goed afgelopen is. Een dode kun je immers niet meer berechten, maar er wordt daardoor wel onnodig risico gelopen. Had niet iedereen moord en brand geschreeuwd als de man met mes ondanks de aanwezigheid van agenten nog meer slachtoffers had gemaakt? En wat voor signaal wordt er afgeven aan messentrekkers-in-spé als ze weten dat je hooguit getaserd wordt, 4 jaar moet brommen (als er geen procedurefouten worden gemaakt), je 'vrienden' kan maken in de gevangenis en daarna weer op vrije voeten staat?

Of we willen of niet, we gaan een tijd tegemoet dat een wapenstok, een paar handboeien en een taser niet meer voldoende zijn en het gebruik van vuurwapens het nieuwe 'gepaste geweld' wordt. In deze zaak, wanneer agenten tot 3x toe 'drop it' roepen en hij geen gehoor geeft, was een schot voluit gelegitimeerd en m.i. passender geweest.

http://www.liveleak.com/view?i=dd0_1449353333

• Leuk 1

Deze post delen

Nee dat is niet verwonderlijk dat ze dat willen, alleen niet wenselijk en verstandig het ook daadwerkelijk toe te staan.

Wat moet er volgens jou dan gebeuren?.. En wie moet er verantwoordelijk gesteld worden als zo'n kerel binnen een paar jaar terug vrij komt, nog meer radicaliseert en dan zwaardere middelen gebruikt dan een tandenstoker van 8cm en nog meer slachtoffers maakt?

Een lynchpartij is niet goed te praten... maar het geeft wel een signaal aan de aspirant-jihadi's dat met het volk niet te fucken valt.. nu vallen ze onder het rechtsysteem van regio dat ze verafschuwen maar profiteren wel van een luxe-verblijf tegenover de gaten in de rotsen wat daar gevangenissen moeten voorstellen... ze kennen de mazen in de wet zo goed dat ze ze kunnen misbruiken en de mensen die er financieel voor opdraaien tegelijk kunnen uitlachen...

Deze post delen

Uitstekend gehandeld van die agenten, want zo'n IS sympathisant wil niets liever dan het martelaarschap.

In Engeland liggen de straffen behoorlijk wat hoger dan in NL, helemaal als het als terroristische daad gekenmerkt wordt, die staat echt niet na vier jaar weer buiten.

Bizar om te lezen dat mensen voor standrechtelijke executies zijn en zich waarschijnlijk zelf moreel superieur achten aan die IS gekken. :rolleyes:

Deze post delen

Wat moet er volgens jou dan gebeuren?.. En wie moet er verantwoordelijk gesteld worden als zo'n kerel binnen een paar jaar terug vrij komt, nog meer radicaliseert en dan zwaardere middelen gebruikt dan een tandenstoker van 8cm en nog meer slachtoffers maakt?

Een lynchpartij is niet goed te praten... maar het geeft wel een signaal aan de aspirant-jihadi's dat met het volk niet te fucken valt.. nu vallen ze onder het rechtsysteem van regio dat ze verafschuwen maar profiteren wel van een luxe-verblijf tegenover de gaten in de rotsen wat daar gevangenissen moeten voorstellen... ze kennen de mazen in de wet zo goed dat ze ze kunnen misbruiken en de mensen die er financieel voor opdraaien tegelijk kunnen uitlachen...

Het democratisch proces moet dat regelen, Als het volk, justitie, de rechters vinden dat straffen te laag zijn dan zal een proces gestart moeten worden met als eindresultaat dat straffen zwaarder worden.

Als je er belang aan hecht dat je als volk en staat "beschaafd" wilt zijn dan zitten daar ook een aantal andere consequenties aan vast. Bijvoorbeeld dat door de wens om iedereen eerlijk en gelijk te behandelen er wel eens iemand tussendoor glipt. Of dat het feit dat je mensen een menswaardig bestaan wilt geven, bijvoorbeeld gevangenissen waar iemand inderdaad nog enige kwaliteit van leven heeft. Het hoort gewoon bij het zijn van een beschaafd en ontwikkeld volk.

Deze post delen

Misschien kijk ik daardoor anders naar zon situatie, als ik de agent was had ik m meteen geschoten, meteen. in been ofzo een keer of 5

Op de kroonjuwelen zodat dit soort randmongolen geen nageslacht meer kan maken...

• Leuk 1

Deze post delen

Sommige zaken zijn idd kort door de bocht. Gevoelsmatig heb ik het liefst dat ze ze gelijk afknallen, maar dan verlies je ook gelijk het hele principe van een rechtstaat. Maar hoe zie jij dan liever dat ze worden aangepakt? Wil je peace, love and hapiness prediken tegen ze? Wens je veel succes met je bloemen tegen hen.

• Leuk 1

Deze post delen

Sommige zaken zijn idd kort door de bocht. Gevoelsmatig heb ik het liefst dat ze ze gelijk afknallen, maar dan verlies je ook gelijk het hele principe van een rechtstaat. Maar hoe zie jij dan liever dat ze worden aangepakt? Wil je peace, love and hapiness prediken tegen ze? Wens je veel succes met je bloemen tegen hen.

Rechtspraak en gevangenis straf is gelijk aan peace, lover, bla bla?

Deze post delen

Tussen gelijk afknallen en ze bloemenkransen geven liggen nog wel een paar mogelijkheden denk ik...

• Leuk 1
  • Niet leuk 1

Deze post delen

gevangenissen waar iemand inderdaad nog enige kwaliteit van leven heeft. Het hoort gewoon bij het zijn van een beschaafd en ontwikkeld volk.

Ik deel die mening niet. Voor het leed dat je andere mensen en hun familie aandoet een upgrade krijgen --> mooie kamer met tv en de laatste nieuwe videogames en eten krijgen volgens je geloof hoort niet echt bij boetedoening...

Een wilde hond moet je ook niet in een design woning opsluiten, dat breken ze af..

Weet niet of je (De hel van Tanger) al eens bekeken hebt.. nauwkeurige verfilming van waargebeurd verhaal...

Geloven dat Europa een beschaafde een ontwikkelde regio is... utopisch gedachtegoed

Deze post delen

Ik deel die mening niet. Voor het leed dat je andere mensen en hun familie aandoet een upgrade krijgen --> mooie kamer met tv en de laatste nieuwe videogames en eten krijgen volgens je geloof hoort niet echt bij boetedoening...

Een wilde hond moet je ook niet in een design woning opsluiten, dat breken ze af..

d

Het verlies van je vrijheid is niet niets. Boetedoening is iets dat meer in de geest dient plaats te vinden dan in het lichamelijke.

Primaire doel van gevangenschap is dat je iemand uit de maatschappij haalt en zodoende de maatschappij beschermt tegen die persoon.

Dan heb je nog het principe dat als iemand uiteindelijk weer vrij komt en weer moet deelnemen aan de maatschappij de kans groter is dat die persoon anderen geen schade meer zal berokkenen wanneer hij zelf goed is behandeld dan wanneer hij jaren lang half is uitgehongerd, bijkans gek is geworden van verveling en is vernederd vanwege zijn geloof.

Oh, en die opmerking over dat Europa geen beschaving is kan ik echt helemaal niets mee...

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...