Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

De vraag is eenvoudig te omschrijven, los van alle politieke of racistische motieven. Wie is bereid om een of meerdere kamers in zijn woning vrij te maken om migranten op te vangen? Daarnaast mag je ook even aangeven hoeveel van je uitkering, subsidie, pensioen, salaris, inkomen je bereid bent in te leveren om alle 'hulpbehoevenden' te helpen? Het is nu eenmaal een economische realiteit dat je elke euro maar 1x kan uitgeven. Wie van mening is dat alles goed is zoals het is en er geen maatregelen genomen moeten worden mag de bovenstaande vragen beantwoorden.

Ik ben er van overtuigd dat we inderdaad moeten 'preppen'. Niet tegen migranten maar voor de economische (en minder veilige) tijden die het met zich meebrengt. De gevolgen van de inwijking laten zich nu ook al in de kleinere steden voelen. Met name voor vrouwen wordt de situatie problematisch. Concreet maak ik me zorgen voor mijn partner, kinderen en (toekomstige) kleinkinderen. En daar sta ik niet alleen in. We nemen (spijtig genoeg) alle maatregelen waarvan we denken dat ze nodig zijn. Ook al gaat het tegen mijn principes van verdraagzaamheid en menslievendheid in. En al denken sommigen dat ik schromelijk overdrijf. Ik hoop oprecht dat ik het bij het verkeerde eind heb en degenen die niet met mij akkoord gaan later gelijk mag geven.

http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/2539029/2015/11/27/E-mail-van-burgemeester-Arendonk-Asielzoekers-blijf-van-onze-vrouwen.dhtml

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Het probleem is dat 90% economische vluchtelingen zijn, anders zou je ze prima in de regio kunnen opvangen.

In Turkije en Saoedi-Arabië is plaats genoeg voor luxe tentenkampen.

Dus de grenzen hier flink dicht timmeren en dan hopen dat ze thuis blijven of voor de aangewezen landen kiezen.

Totaal met je eens ! laat de veroorzakers van het probleem ook grotendeels het zooitje oplossen, maar dat is iets waar ik weinig hoop in heb ;)

Deze post delen

Het probleem is dat 90% economische vluchtelingen zijn, anders zou je ze prima in de regio kunnen opvangen.

In Turkije en Saoedi-Arabië is plaats genoeg voor luxe tentenkampen.

Dus de grenzen hier flink dicht timmeren en dan hopen dat ze thuis blijven of voor de aangewezen landen kiezen.

Turkije vaart er wel bij, net als de Saoedi´s zoveel mogelijk vluchtelingen de EU in te sturen.

De Turken besteden weliswaar miljarden aan tentenkampen, maar het zijn ook de grootste mensensmokkelaars van de mensen die door willen richting EU en ook de economie vaart hier wel bij. De dubbele agenda van Erdogan is natuurlijk de Koerden aan te pakken en meer macht binnen de EU te krijgen. Hij heeft al uit onderhandeld dat Turken straks zonder visum de EU binnen mogen. Dat zijn in potentie 80 miljoen mensen die we dus zomaar binnen laten met alle gevolgen van dien.

De Saoedi 's willen hun oliebelangen veilig stellen en zo min mogelijk moslims die niet Soenniet zijn uit hun buurt hebben.

Deze post delen

Enkele weken geleden vond in Polen de grootste demonstratie uit de geschiedenis van dat land plaats in Warschau en dat is zo goed als volledig weggecensureerd uit de mainstream media.

Meer dan 170.000 mensen gingen de straten om op de Europese vlag te verbranden en te laten weten dat ze geen vluchtelingen willen.

https://www.youtube.com/watch?v=0b2lD3tsWjM

Deze post delen

Enkele weken geleden vond in Polen de grootste demonstratie uit de geschiedenis van dat land plaats in Warschau en dat is zo goed als volledig weggecensureerd uit de mainstream media.

Meer dan 170.000 mensen gingen de straten om op de Europese vlag te verbranden en te laten weten dat ze geen vluchtelingen willen.

https://www.youtube.com/watch?v=0b2lD3tsWjM

MSM:

http://www.volkskrant.nl/buitenland/rellen-tijdens-viering-poolse-onafhankelijkheidsdag~a3788473/

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23316631/__Rellen_in_Warschau__.html

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3788473/2014/11/12/Rellen-tijdens-viering-Poolse-onafhankelijkheidsdag.dhtml

Nu ja, en vast in nog meer kranten....

Deze post delen

Deze post delen

In de kranten word maar de helft vertelt.

Het vluchtelingen verhaal staat er niet bij.

Echt weer van dat bewuste halve nieuws.

Het gaat niet om de vluchtelingen die rellen...ze hebben al jaren op een rij hetzelfde "THEMA" bij de rellen. Rellen tussen de republikeinen en rechts-nationalisten. Geschiedenis van de Tweede Poolse Republiek.

• Leuk 1

Deze post delen

In Zweden weer eens milde straffen voor verkrachters. De vrouw is de rest van haar leven getekend.

http://nieuws.tpo.nl/2015/12/02/twee-asielzoekers-verkrachten-vrouw-in-zweden-krijgen-extreem-lage-celstraffen/

Aanrandingen in opvang in NL .... niets aan de hand we hebben de aanranders overgeplaatst en het COA heeft de huisregels nogmaals uitgelegd.:confused:

http://www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/12/migranten-overgeplaatst-na-aanranding-in-opvang

Opzouten met die lui. Zodra ze hun straf hebben uitgezeten de eerste boot terug.:mad:

Deze post delen

Geheim plan volgens de Hongaarse premier. We krijgen er nog een half miljoen vluchtelingen bij uit Turkije. En de mensen maar denken dat we de Turken miljarden betalen de migratie te stoppen, dan wel in de regio te regelen.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2015/12/Orban-EU-heeft-plan-om-500000-Syriers-op-te-halen-uit-Turkije-2727371W/?masterpageid=158493

Deze post delen

Zou mij niks verbazen als de Europese miljarden voor Turkije voor de Turkse defensie (ivm Rusland) zijn en om IS te sponsoren. Die vluchtelingen is maar bijzaak

Deze post delen

Zou mij niks verbazen als de Europese miljarden voor Turkije voor de Turkse defensie (ivm Rusland) zijn en om IS te sponsoren. Die vluchtelingen is maar bijzaak

Tja voor sommige landen blijft het een rekensom. Hoeveel kunnen we nog verdienen aan de wapenhandel en olie en hoe gevaarlijk vinden we ISIS worden.:confused: De vluchtelingen staan op de laatste plaats en natuurlijk hebben ze daar ook een verdienmodel voor gevonden.

Als de politieke wil er is, dan is ISIS binnen enkele dagen in de pan gehakt. Net als destijds met Irak het geval was.

Deze post delen

Veel NL-ers hebben onhoudbare schulden. De zeepbel staat op springen.

https://biflatie.nl/artikelen/schuldencrisis/veel-nederlanders-hebben-onhoudbare-schulden/

[ATTACH=CONFIG]21987[/ATTACH]

De vluchtelingen worden gepamperd door vrijwilligers met gratis rookwaar, kleding, beltegoed, uitjes naar cafe's, restaurants, kook clubjes, enz.

De regering en COA zorgen voor een zorgverzekering, televisie's, nieuwe bankstellen, 3 maal daags een maaltijd, WIFI, enz.

Is er iemand die naar de oudere buurman op de hoek kijkt? Of het meisje in de straat die met honger naar bed gaat?

Niet mijn tekst dit. Maar ik vind het zo naar dat mijn belastinggeld aan zaken wordt uitgegeven die ikzelf niet kan bepalen.

In mijn beleving moeten we goed voor onze eigen mensen zorgen, als er nog geld over is dan weer verder kijken wie we kunnen helpen.

• Leuk 1

Deze post delen

[ATTACH=CONFIG]21987[/ATTACH]

De vluchtelingen worden gepamperd door vrijwilligers met gratis rookwaar, kleding, beltegoed, uitjes naar cafe's, restaurants, kook clubjes, enz.

De regering en COA zorgen voor een zorgverzekering, televisie's, nieuwe bankstellen, 3 maal daags een maaltijd, WIFI, enz.

Is er iemand die naar de oudere buurman op de hoek kijkt? Of het meisje in de straat die met honger naar bed gaat?

Niet mijn tekst dit. Maar ik vind het zo naar dat mijn belastinggeld aan zaken wordt uitgegeven die ikzelf niet kan bepalen.

In mijn beleving moeten we goed voor onze eigen mensen zorgen, als er nog geld over is dan weer verder kijken wie we kunnen helpen.

Helemaal waar en dagelijks hoor je ellende over vechtpartijen, drank en drugs, aanrandingen, intimidaties en bedreigingen. En wat doet NL ...... nou niets. Niet eens naar het gevang voor een paar dagen of deze gekken uitzetten .... hooguit overplaatsen naar een andere locatie en de regels nog eens uitleggen.

Daarnaast heeft de politie hun handen vol aan deze ellende en komt het reguliere werk in gevaar. Ik denk dat ik maar crimineel ga worden, grote kans dat misdaad in de land loont en de pakkans minimaal is.

Hieronder wel een premier die durft te zeggen en te doen wat er gezegd en gedaan moet worden. Duitsland zal de EU dwingen nog 500k vluchtelingen over te nemen van de Turken.

http://fenixx.org/2015/12/05/no-tiltle/

Deze post delen

[

Exact weer zichtbaar dat niet de bevolking alle bescherming krijgt, nee de moslim migrant! Met vol verve wordt hij verdedigd tegen de omstanders.

?

Wat ik zie is dat agenten iemand proberen te arresteren en het publiek op afstand houden...

Deze post delen

?

Wat ik zie is dat agenten iemand proberen te arresteren en het publiek op afstand houden...

Dat is natuurlijk ook zo. Alleen het bizarre is dus dat de moslim man eerst los gaat op de bevolking, dan vervolgens straks weer verzorgd wordt in de gevangenis kost bakken geld allemaal.

Stond de overheid maar met hetzelfde enthousiasme klaar om het eigen volk te beschermen.

Deze post delen

Dat is natuurlijk ook zo. Alleen het bizarre is dus dat de moslim man eerst los gaat op de bevolking, dan vervolgens straks weer verzorgd wordt in de gevangenis kost bakken geld allemaal.

Stond de overheid maar met hetzelfde enthousiasme klaar om het eigen volk te beschermen.

In sommige landen zou de dader de gevolgen van de arrestatie niet overleven. Zelfs bij de eerdere aanslagen in Parijs toen de special forces een supermarkt en een drukkerij gingen bestormen. Toen vertelde ik mijn vrouw al dat de daders niet voor het gerecht zouden komen, maar zouden sterven.

Bin Laden is destijds ook niet gearresteerd, maar gewoonweg ge-executeert.

Wat mij betreft hadden ze deze dader direct naar zijn 40 maagden geholpen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Deze post delen

Misschien nog belangrijker voor preppers is hoe je jezelf en je kinderen kunt beschermen c.q. voorbereiden op dergelijke aanslagen. Die zomaar in NL op drukke plaatsen zou kunnen plaatsvinden.

Ik wil niemand de wet laten overschrijden laat dat duidelijk zijn. Maar wanneer mijn vrouw en kinderen dagelijks gebruik zouden moeten maken van bijvoorbeeld de Rotterdamse Metro of dagelijks op andere drukke plaatsen zouden moeten zijn, dan krijgen ze van mij toch wat duidelijke tips en instructies mee. De overheid gaat ons niet beschermen, dat is wel duidelijk gebleken aan alles wat er gaande is. Dan moet je jezelf maar in bescherming nemen.

We hebben een minister president van wie we niet mogen weten of hij op mannen, vrouwen of jonge Chinese kindjes houdt want dat is privé, maar onze privacy wordt om drogredenen opgeheven. Nu hoef ik deze man's persoonlijke hebben en houwen niet in detail te weten, maar met zo'n functie lijkt het me belangrijk te weten of deze man bijv. chantabel is en waar zijn belangen liggen.:eek:

Deze post delen

Bin Laden is destijds ook niet gearresteerd, maar gewoonweg ge-executeert.

Wat mij betreft hadden ze deze dader direct naar zijn 40 maagden geholpen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Fijn om te weten dat we met jouw als minister president niet alleen flink hadden kunnen besparen op immigranten maar ook op ons rechtssysteem. Gewoon afknallen scheelt natuurlijk wel een hoop bureaucratisch papierwerk. Gewoon zonder de feiten en omstandigheden te kennen mensen het graf in helpen..nee zo creëren we zeker een betere wereld...

• Leuk 3

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...