Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

@Loesje1980

Ik hoorde over die inspraakavond van de week, mijn vriendin had het daarover. Zij woont nog niet zo heel lang daar (kan volgens mij alleen maar over hetzelfde dorp gaan:) ) en maakte zich toch enigszins zorgen over het verloop van de avond.

Goed dat het rustig is gebleven.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

We kunnen het wel officieel maken, onze beleidsmakers zijn gek geworden.

De bedden raken op voor de vluchtelingen/asielzoekers, dusssssssssss, wat hebben ze bedacht:

De alleenstaande mannen die moeten maar op straat gaan slapen, dit was vanavond in de MSM.

Nou, wat er dan gaan gebeuren weet niemand, maar ik verwacht daar niet veel goeds van.

Deze post delen

We kunnen het wel officieel maken, onze beleidsmakers zijn gek geworden.

De bedden raken op voor de vluchtelingen/asielzoekers, dusssssssssss, wat hebben ze bedacht:

De alleenstaande mannen die moeten maar op straat gaan slapen, dit was vanavond in de MSM.

Nou, wat er dan gaan gebeuren weet niemand, maar ik verwacht daar niet veel goeds van.

Ik heb begrepen dat ze dan geld mee krijgen om zelf iets te huren, op kamers zeg maar.

Deze post delen

@nanna Mijn woonplaats begint met een R en eindigt op aalte.... :)

ps is die vriendin ook een prepper ? lijkt me gezellig een medeprepper in t zelfde dorp

Helaas @Loesje1980.....

Ik heb het 'n tijd geleden wel eens voorzichtig aangekaart maar ze stond er niet echt voor open......hoewel ze op andere punten toch wel wakkerder begint te worden.

Ze heeft 'n zolder waar ik 'n moord voor zou doen, maar er staat alleen 'n wasmachine :) Ze kweekt wel wat eigen groenten maar dat doet bijna iedereen daar volgens mij.

Misschien ga ik het weekend naar haar toe en zal ik weer eens 'n poging wagen.

Deze post delen

Ja, dat heb ik ook zo begrepen.

Als dit doorgaat gaan er natuurlijk problemen ontstaan.

Dat onze beleidsmakers überhaupt op zulke stomme ideeën komen, bevreest mij nog het meest.

Ze kunnen nu de shit hier in nederland niet eens aan, en dan dit :confused:

Wij mogen belasting betalen, en daar verwacht je toch zeker een beetje normaal fatsoenlijk beleid voor.

Door deze achterlijke gedachten van onze beleidsmakers voelt het alsof je als burger van dit land zo langzamerhand vogelvrij verklaard wordt.

• Leuk 1

Deze post delen

Wat ik en dr genen die mee keken begrepen hebben was dat dit een mogelijke optie was mocht het in Nederland niet meer haalbaar zijn. Een vage hersenboer van een roepgraag die even snel door alle andere politici werd neergehaald. Ik hoorde zelfs politici zeggen: grenzen dicht voordat we zo iets doen. Lijkt me gewoon een mooie afleidingsmaneuvre voor al het andere dat fout gaat ipv daarwerkelijk nieuws.

Maar dat is gewoon mijn hersenboer.

Deze post delen

Het lijkt voeden van onrust, en creëren van nog meer angst.

Kijk dat zo'n debiel zoiets roept, oke, maar dit word vanavond breed bekend gemaakt in de MSM.

Dat is wat mij choqueert, dit "brol" nieuws brengen ze wel, terwijl zoveel zaken niet door de MSM gebracht worden, of verdraaid worden.

nederland begint echt een raar land te worden.

Gooi de grenzen maar open, iedereen mag binnen komen, als je er bent, kijken we wel of je mag blijven, geen plek, och, dan krijg je wat zakgeld, en zoek t uit.

Deze post delen

Dat het ontmoedigd wordt voor die 'alleen' reizende mannen om hier heen te komen vind ik eigenlijk best een heel goed plan.

Maar om degene die er zijn met een bak geld de straat op sturen is dan alleen weer volkomen achterlijk.

Das gewoon moedwillig kweken van criminelen en terroristen .... die gasten gaan zwerven en worden opgepikt door vanalles wat misbruik van ze wil/kan maken

• Leuk 1

Deze post delen

Gast idefix

geweldig toch die linkse elite policolor directie van de BV Nederland .....

je krijgt waar je voor stemt ......

ben ik er blij mee ...nee dat niet maar ach ik hoop dat de koorknaapjes nu eens

de grijze massa gaat gebruiken en op zo,n manier gaan stemmen dat Nederland niet naar de klote gaat....

tenminste niet verder want we zijn al redelijk op weg zou ik zo denken....

Deze post delen

Ik had hier nog niet gereageerd dus om even compleet ontopic te gaan: Nee.

De vluchtelingen situatie is voor mij geen reden om sneller of meer te gaan preppen dan anders.

Deze post delen

Sinds het begin van de Russische campagne zijn meer dan een miljoen Syriërs weer veilig teruggekeerd naar huis

Robin de Boer 19 november 2015

De vluchtelingenstroom naar Europa houdt echter steeds aan. Wij vragen ons nu af wie die 'migranten' nu zijn.

Zag net bij journaal, dat er inmiddels ook vluchtelingen uit Pakistan, Bangladesh, Nepal aan de grenzen staan.

Momenteel worden deze nog niet doorgelaten bij de grens, dus ontstaat daar weer een probleem.

Ik vind het echt zorgelijk worden, ze komen nu vanuit de hele wereld naar Europa.

Het is hard om te zeggen, maar grenzen sluiten, lijkt nog de enigste optie, om dit tegen te gaan.

Triest voor echte vluchtelingen, maar dit kan zo toch echt niet doorgaan, dat gaat fout op de een of andere manier.

Deze post delen

Ik zag het ook net @AmazingDree. Heel zorgwekkend. Als het er maar genoeg worden dan breken ze gewoon door.

Van een Iraanse vriendin weet ik dat Iran best meevalt. Natuurlijk zijn er misstanden maar in de grote steden lopen de vrouwen echt niet volledig zwart gesluierd en kan er een hoop. Dat even als reactie op die Iraanse man met zijn praatjes.

• Leuk 1

Deze post delen

Tientallen burgemeesters hekelen de samenwerking met het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA).

Dat blijkt uit een peiling onder 121 burgemeesters.’Matig’ vinden 26 burgemeesters, die vooral hun gal spuwen over de slechte bereikbaarheid van de organisatie die huisvesting van asielzoekers organiseert. Burgemeesters in drie gemeenten hebben zulke negatieve ervaringen dat ze de samenwerking met het COA ronduit als ’slecht’ betitelen. „We konden geen contact krijgen en steeds hielp iemand anders ons”, schrijft één van hen. Een collega spreekt zelfs over ’klantonvriendelijkheid jegens de gemeente’.

Burgemeester+

Deze post delen

Gast DRD28
Het COA functioneerde al niet voor de asielcrisis en nu ondanks de onbeperkte financiële middelen zijn de problemen nog steeds niet opgelost.

Ja we zijn dat albayrak mens nog niet vergeten....

Deze post delen

Er wordt telkens gezegd dat we niet bang hoeven te zijn omdat er tussen de vluchtelingen vooral "educated people" tussenzitten die een aanwinst zijn. Maar bekijk dit filmpje en je leert dat de meeste extremisten juist uit de middenklasse komen, en ook waarom en hoe dit bestreden zou moeten worden:

Deze post delen

Er wordt telkens gezegd dat we niet bang hoeven te zijn omdat er tussen de vluchtelingen vooral "educated people" tussenzitten die een aanwinst zijn. Maar bekijk dit filmpje en je leert dat de meeste extremisten juist uit de middenklasse komen, en ook waarom en hoe dit bestreden zou moeten worden:

Vergeet ook niet dat het gemiddeld IQ 82 is en niet rond de 100 zoals in een westers land. Je bent met een MBO werk en denk vermogen daar al snel dokter. Vergeet ook niet dat alles daar te koop is, dus ook diploma's. Ik heb interviews gezien van zgn. doktoren die nog geen woord Engels spraken terwijl als je tegenwoordig als arts bij wilt blijven, je toch echt Engels moet kunnen lezen en begrijpen. Een opleiding tot arts duurt niet voor niets een jaar of 6 minimaal (alleen de basis). Laten we niet de fouten maken deze diploma's zomaar om te ruilen voor westerse. Dan krijg ik een beetje het IN HOLLAND gevoel.:(

Een oude vriend van mij die helaas te vroeg is overleden kwam uit voormalig Joegoslavië. Hij kon van alles en was niet te lui om te werken. Echter had hij geen diploma's of getuigschriften. Die maakte hij dus gewoon zelf of hij kocht deze in Slovenië. Soms was hij kok op de vaart en eenmaal aan boord kon hij dan toch weer 6 maanden werken. Soms was hij elektricien, ook al had hij er nooit voor geleerd. Soms was hij manager, waar hij uiteindelijk ook een vaste baan in kreeg.;)

Er zullen best wat mensen tussen de vluchtelingen zitten die hoger zijn opgeleid, maar niet veel vrees ik. In NL is ongeveer 15% hoger opgeleid, waarom zouden er onder die vluchtelingen dan 85% hoger opgeleiden zitten? Wanneer je hoger bent opgeleid, zul je je ook sneller aanpassen aan een nieuwe omgeving\maatschappij en dat heb ik nog weinig zien gebeuren.:(

Deze post delen

Vergeet ook niet dat het gemiddeld IQ 82 is en niet rond de 100

Daar heb je vast een genuanceerde bron voor?

Deze post delen

Daar heb je vast een genuanceerde bron voor?

Er is eerder een lijstje geplaatst van andere bronnen waar je wereldwijd de IQ van kunt bekijken. Discussie omtrent Syrie is een IQ 82 of 83 op verschillende sites. Waarschijnlijk is het IQ in Syrië nog verder gedaald nu alle hoogopgeleiden hier zitten.:p

https://iq-research.org/en/page/average-iq-by-country/sy-syria

https://vluchtelingenenhetgevaar.wordpress.com/2015/10/19/iq-syrie/

http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html (wereldlijst)

Kijk ook eens naar de Universiteiten en zoek de Syrische vlag. Dan kun je zien op welke plaats deze staan\stonden.

http://www.webometrics.info/en/aw

Kijk ook eens wat een laag IQ en inteelt met mensen doet. Zal wel weer racistisch of fascistisch zijn of verwijderd worden zgn. off topic.

http://fubarfubar.blogspot.nl/2011/11/islam-en-inteelt.html (staan interessante links in)

Afrikanen hebben een nog lager IQ dus zouden ze vaker verkrachten of crimineel gedrag vertonen. Komt vast een rechtszaak over. Dan wordt het omgedraaid en zeggen ze dat criminelen een lager IQ hebben en omdat Afrikanen een lager IQ hebben zijn ze dus eerder crimineel, dus verkrachten ze eerder.

http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=23773

http://sargasso.nl/wvdd/zwarten-hebben-een-lager-iq-en-verkrachten-vaker/

http://revu.nl/nu-in-revu/zwarten-hebben-lager-iq-verkrachten-vaker/

En dat soort mensen komen ook gewoon de EU binnen.

Met een laag IQ hoef je geen slecht persoon te zijn, maar indoctrinatie en invloed van bepaalde religie wat extremisme aanwakkert is een kweekvijver voor ellende in mijn ogen voor alles waar onze voorouders voor hebben gevochten. Zonder verder op religie in te gaan.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...