Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Als je het niet eens bent met een mod mag je dat niet zeggen?

Vertel mij even wat ik verkeerd heb getypt!

Is mijn mening niet even belangrijk als een mening van b.v. Keyser Suze? of Loreen?

Maken jullie onderscheid? Wie wat zegt? Ik dacht dat dit een democratisch land (forum) was!

Ik heb geen wapen genoemd alleen een voorgesteld gedaan om hier een topic over te beginnen.

Please vertel mij welke woorden ik niet mag typen!

(of gaan jullie dit bericht modereren?)

ik geloof dat er nog een oer-hollands gezegde is van "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Is mijn mening niet even belangrijk als een mening van b.v. Keyser Suze? of Loreen?

Maken jullie onderscheid? Wie wat zegt? Ik dacht dat dit een democratisch land (forum) was!

Ik heb geen wapen genoemd alleen een voorgesteld gedaan om hier een topic over te beginnen.

Zoals je in de forumregels kunt lezen, is dit in het verleden wel het geval geweest, een subforum over wapens. Zie ook forumregels waarom die er niet meer is, hier moet je het mee doen. Ik begrijp dat voor een nieuw iemand er veel vragen zijn, sommige zijn echter reeds uitgebreid aan de orde geweest.

Deze post delen

Het probleem is niet zozeer dat een mod vind dat je er niet over zou mogen praten.

Het probleem is dat in de praktijk iedere keer opnieuw is gebleken dat bepaalde onderwerpen (wapens en religie) compleet uit de klauwen liepen.

(en men dus met pijn in het hart deze regels heeft moeten invoeren)

Het begint al met het structureel verdraaien van reacties.

Als voorbeeld je eigen bericht

Wie heeft verteld dat je iets verkeerd heb getypt?

Wie heeft verzonnen dat jou mening minder belangrijk zou zijn?

Wie maakt vervolgens een half verwijt dat men onderscheid maakt.

Wie gaat vervolgens deze verzonnen stellingen onderbouwen met "Ik dacht dat dit een democratisch land(forum) was!

Je hoeft het uiteraard helemaal niet eens te zijn met de regels van het forum, maar je zal je wel aan deze regels moeten houden.

Ik ben het op bepaalde punten ook niet eens, maar als ik deel wil maken van dit forum, dan zal ik ze moeten respecteren. Zo niet, dan moet ik hier niet zijn.

De essentie van preppen is jezelf voorbereiden op bepaalde zaken

Niet zozeer om wereldproblemen aan te pakken.

Ik denk dat dit ook wat te hoog gegrepen is voor een forumlid.

• Leuk 2

Deze post delen

Helaas na een reprimande van de mods moet ik meedelen dat er geen wapens in een oorlog mogen gebruikt worden, u dient u middel vinger op te steken naar de aanvaller en hopen dat hij daar bang van wordt!

Deze post delen

Beste mods,

Mijn excuus voor de reactie maar ik heb enkele ""Franse vrienden" verloren in Parijs! dat doet mij zeer veel zeer!

Het feit is dat zij dus niet weerbaar waren, en dat wil ik anderen besparen om dit bespreekbaar te maken.

Ik begrijp ook dat dit een heel moeilijk onderwerp is waar ikzelf ook nog niet uit ben of kan bevatten!

Maar toch vraag ik met klem om mijn berichten te laten staan zodat een ieder er over na kan denken en dit misschie in de toekomst kan voorkomen.

huild mon cœur Paris

• Leuk 1

Deze post delen

ik geloof dat er nog een oer-hollands gezegde is van "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

:)

Als je dan toch zo nodig over democratie wil beginnen, hier heb je je democratie...

Het merendeel van de forumleden vindt dat er op dit forum geen plek is voor discussie over religie.

Als je het dan toch zo nodig over de waarde van de mening van bijvoorbeeld mij wil hebben, ik heb die regel in twijfel getrokken en onderbouwd waarom ik dat deed. Het antwoord is bekend: de regel is nog van kracht.

Dus nou niet gaan doen alsof de mods en admins alleen maar regels opstellen omdat ze nou eenmaal regelgeil zijn, deze regels zijn ontstaan naar aanleiding van de wens van de forumleden zelf. Nou dus ook niet vingertje gaan wijzen naar anderen omdat je je snoepje niet kreeg, ik kreeg ook geen snoepje toen ik er om vroeg.

Er zijn hier regels en die regels zijn er niet voor niets. Die regels zijn er voor iedereen, voor mij maar dus ook voor jou. Ook ik ben een aantal keer op mijn vingers getikt nadat ik me toch weer had laten verleiden tot een discussie over religie, ook van mij zijn berichten aangepast en zelfs verwijderd, ook ik heb wel eens officiële waarschuwingen en berispingen gekregen.

Zo simpel is het. Nergens voor nodig dus om hier moeilijk over te doen, er is al genoeg ellende lijkt me zo. :)

Deze post delen

Know your enemies. Is ook preppen toch?

En wat heeft dat met religie te maken?

Ik snap wel wat je bedoeld, maar voor mij is niet een religie een 'vijand'.

En als je wilt weten hoe de religie van je 'vijand' in elkaar zit: Internet, Googlen.

Net als met wapens. Er zijn genoeg sites om er alles over te weten te komen.

Dat hier nog eens bespreken is feitelijk overbodig.

En zoals @martin al aangaf:

"Het probleem is niet zozeer dat een mod vind dat je er niet over zou mogen praten.

Het probleem is dat in de praktijk iedere keer opnieuw is gebleken dat bepaalde onderwerpen (wapens en religie) compleet uit de klauwen liepen.

(en men dus met pijn in het hart deze regels heeft moeten invoeren)".

Back to topic dan maar?

• Leuk 1

Deze post delen

Beste mods,

Mijn excuus voor de reactie maar ik heb enkele ""Franse vrienden" verloren in Parijs! dat doet mij zeer veel zeer!

Het feit is dat zij dus niet weerbaar waren, en dat wil ik anderen besparen om dit bespreekbaar te maken.

Ik begrijp ook dat dit een heel moeilijk onderwerp is waar ikzelf ook nog niet uit ben of kan bevatten!

Maar toch vraag ik met klem om mijn berichten te laten staan zodat een ieder er over na kan denken en dit misschie in de toekomst kan voorkomen.

huild mon cœur Paris

Gecondoleerd met dit verlies, het spreekt voor zich dat dat je veel zeer doet.

Ik denk dat iedereen die in dit topic schrijft, en het andere topic over de aanslagen, dit doet vanuit een bepaalde emotie. Angst, verdriet, bezorgdheid en boosheid zijn denk ik emoties die bij velen van ons spelen. Het zwaartepunt van die emoties zal bij iedereen op een andere plek liggen, maar in essentie maakt dat ook niet uit waar dat punt ligt. Feit blijft dat er iets ergs gebeurd is, en velen zich nu vooral richten op wat (wel of niet) komen gaat.

Persoonlijk denk ik dat het goed is om eerst gedachtes over die primaire emoties heen te laten gaan, alvorens harde uitspraken te maken of handelingen uit te voeren. Ik zeg niet dat dat het beste is, maar dat is puur hoe ik het zie. Ter illustratie, als mijn kinderen echt hysterisch schreeuwende ruzie hebben stuur ik ze beiden eerst naar hun kamer. Niet als straf, maar omdat er in die emotie toch geen oplossing te vinden is. Als ze dan gekalmeerd zijn kunnen we kijken wat er aan de hand was, en wat we daar met het oog op de toekomst aan kunnen doen.

Nou is de huidige situatie natuurlijk niet te vergelijken met twee dwarse schreeuwende kinderen, alsnog denk ik dat het goed is om te relativeren en reflecteren. Niet om de kop in het zand te steken, maar juist om met open ogen te kunnen kijken en daarbij zo min mogelijk in te laten kleuren door die primaire emoties.

Nogmaals sterkte :)

Deze post delen

Na de betreurenswaardige omstandigheden in Parijs, waar door sommige voor gewaarschuwd werd en anderen misschien eindelijk een beetje wakker geschud:

-per direct (tijdelijk) de grenzen dicht totdat we geïnventariseerd hebben en de boel op orde gezet.

-elke vluchteling een 24 uurs meldingsplicht

-elke syrieganger een 24 uurs meldingsplicht

-bij het minste teken van wantrouwen door de veiligheidsdiensten elk recht op opvang, status of Nederlandschap kwijt

-nieuwe wetten waardoor zwaardere straffen op haatzaaien kunnen worden bekrachtigd

-een nieuwe coalitie samen met Rusland om om het complete IS gebied van de aarde te vegen

-vluchtelingen organiseren en als leger de boots on the ground laten zijn in het IS gebied

-meer Moslims op tv en social media de ruimte geven om hun afkeer tegen extremisme te geven en zodoende hun achterban beter te kunnen bereiken

-hardere optredens tegen Moslim terreur en of aanhangers

In Parijs is nu duidelijk gemaakt dat er EN terugkerende Syrië gangers bijzatten EN dat er 'vluchtelingen' aangekomen via Griekenland bijzatten.

Een betere i told you so dan dit, is er natuurlijk niet...

Betreurenswaardig dat de mensen die gelijk hadden en volop bekritiseerd werden, op deze manier in hun gelijk gezet worden.

Denk na! Niet iedere Moslim is een terrorist, maar die slappe pappen en nat houden aanpak werkt niet.

We willen allemaal vrede op aard, maar er zijn nu eenmaal mensen die dit niet willen.

Als met strengere regels enkele goeden onder de kwaden moeten lijden, dan so be it.

Niet elke Moslim hoeft het land uit en hulp geven is nog steeds nodig.

Maar mijn kinderen moeten ten alle tijden op de eerste plaats komen en veilig zijn....

Deze post delen

Niet elke Moslim hoeft het land uit en hulp geven is nog steeds nodig.

Maar mijn kinderen moeten ten alle tijden op de eerste plaats komen en veilig zijn....

Maar hoe?

En welke zaken van de oplossing vallen onder preppen?

Deze post delen

Sinds het Verdrag van Schengen zijn de grenzen hooguit nog symbolisch. De vraag is: hoe lang nog. Schengen stond de afgelopen dagen al zwaar ter discussie en onder druk. Nu Frankrijk na de aanslagen gisteren de grenzen heeft gesloten (lees: controles aan de grens) lijkt het einde van Schengen dichterbij dan ooit.

Spreek voor jezelf. Ik kan overduidelijk het verschil tussen een vluchteling en een terrorist zien. Een terrorist pleegt aanslagen en draagt wapens, een vluchteling niet.

Ik snap best het punt wat je probeert te maken, je hebt het waarschijnlijk over een potentiële terrorist. Maar beetje nuance en goeie woordkeuze is geen overbodige luxe in deze.

Enkele jaren geleden bestond er een procedure om vluchtelingen het land toe te laten. In grote lijnen ging het als volgt :

- je woont in oorlogsgebied of je leven wordt bedreigd.

- je vluchtte naar een 'veilig' land.

- je deed daar een AANVRAAG voor asiel.

- je aanvraag werd onderzocht op ontvankelijkheid

- je aanvraag werd daarna onderzocht op grond van gerechtvaardigdheid

- voldeed je aan de voorwaarden van asiel, dan mocht je blijven tot de situatie in je thuisland veilig was

Vandaag eisen vluchtelingen opvang, recht op sociale zekerheid, kiezen ze het land waar ze naartoe willen, komen ze zomaar vrij het land binnen en moeten wij ons schikken. Wie heeft die procedure veranderd? Het is niet omdat er grote massa's Europa binnenkomen dat die gewijzigd moet worden. Het systeem werkte min of meer, al waren er ook wel wat problemen maar een totale chaos zoals vandaag was het nooit.

Ik ga er mee akkoord dat mensen in nood geholpen moeten worden, dat niemand honger of dorst hoeft te lijden in deze wereld. Ik ben er niet mee akkoord dat iedereen zomaar toegang krijgt tot Europa, eisen stelt, onze waarden niet aanvaardt en denkt dat hij het recht heeft om hier te zijn. Dat is een GUNST voor mensen die het nodig hebben EN die de waarden in onze samenleving aanvaarden. Als het risico in hun land van oorsprong genormaliseerd is, horen ze daar mee te bouwen aan hun land.

Daarnaast EIS ik voor mezelf en mijn gezicht het recht op veiligheid en zelfverdediging op.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik had binnen de grenzen van het forum een reactie geplaatst maar de MODS hebben blijkbaar ondekt wat censuur betekent want ze gebruiken het maar al te graag.

Waarschijnlijk werken enkele MODS bij de overheid!!

Maar goed, back ontopic;)

MODOnderstaande opmerking van Mr. Gold op de regels lijkt me duidelijk genoeg

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold

Ook voor het houden van niet-registratieplichtige wapens is het verboden om ze in te zetten tegen andere individuen.

“Maar we kunnen er toch over praten?”. Ja, dat kan, maar niet hier

Deze post delen

Enkele jaren geleden bestond er een procedure om vluchtelingen het land toe te laten. In grote lijnen ging het als volgt :

- je woont in oorlogsgebied of je leven wordt bedreigd.

- je vluchtte naar een 'veilig' land.

- je deed daar een AANVRAAG voor asiel.

- je aanvraag werd onderzocht op ontvankelijkheid

- je aanvraag werd daarna onderzocht op grond van gerechtvaardigdheid

- voldeed je aan de voorwaarden van asiel, dan mocht je blijven tot de situatie in je thuisland veilig was

Vandaag eisen vluchtelingen opvang, recht op sociale zekerheid, kiezen ze het land waar ze naartoe willen, komen ze zomaar vrij het land binnen en moeten wij ons schikken. Wie heeft die procedure veranderd? Het is niet omdat er grote massa's Europa binnenkomen dat die gewijzigd moet worden. Het systeem werkte min of meer, al waren er ook wel wat problemen maar een totale chaos zoals vandaag was het nooit.

Ik ga er mee akkoord dat mensen in nood geholpen moeten worden, dat niemand honger of dorst hoeft te lijden in deze wereld. Ik ben er niet mee akkoord dat iedereen zomaar toegang krijgt tot Europa, eisen stelt, onze waarden niet aanvaardt en denkt dat hij het recht heeft om hier te zijn. Dat is een GUNST voor mensen die het nodig hebben EN die de waarden in onze samenleving aanvaarden. Als het risico in hun land van oorsprong genormaliseerd is, horen ze daar mee te bouwen aan hun land.

Daarnaast EIS ik voor mezelf en mijn gezicht het recht op veiligheid en zelfverdediging op.

Lewieke, dit heb je heel mooi op een rijtje gezet.

Zelf vind ik ook, dat de procedures wel heel erg veranderd zijn, of niet goed nageleefd worden.

Wanneer zijn deze zo veranderd ? Waarom gaat het nu zo ?

Het is een feit dat de immense vluchtelingenstroom blijft komen, en we zullen er dan hoe dan ook mee moeten dealen.

Maar of dat goed komt op deze manier ? Het ziet er allemaal niet rooskleurig uit.

• Leuk 1

Deze post delen

Maar hoe?

En welke zaken van de oplossing vallen onder preppen?

Hoe? Door degenen die we nu hebben te houden en meer te betrekken bij antwoorden.

Hoe denken jullie dat we radicalisme moeten oplossen? Helpen jullie mee om dit tegen te gaan?

Door vanaf de basisschool te leren dat we ook al zijn we van andere culturen, we in de eerste plaats NEDERLANDERS zijn.

De jeugd is de toekomst en daar begint het. Nu zegt een ieder dat hij/zij Marokkaan/Turk/Surinamer/Etc is. Dat is het eerste wat er uit gehaald moet worden. Mensen moeten trots worden op het Nederlandschap en dat begint vanaf jongs af aan.

Nieuwkomers krijgen tijdelijke opvang en bij wangedrag een enkeltje terug.

Welke zaken vallen onder preppen? Tja heb ik al eerder antwoord op gegeven in dit draadje en wil niet (continue) in herhaling vallen. Nu geef ik mijn perspectief weer en zie ik het als preppen voor het land wat gedaan moet worden...

• Leuk 1

Deze post delen

Wilde even spijt betuigen van hetgene wat ik volgens mij heb losgemaakt. Wilde niet zozeer de MODS in moeilijkheden brengen en kan er mee dealen dat ze niet zouden meegaan in mijn verzoek (wat impliciet blijkt is zo mijn gevoel en corrigeer me maar als dat niet het geval zou zijn). De reden dat ik het verzoek indiende (en wellicht had dit via de support moeten gebeuren) is het belang van de discussie (in mijn ogen) ook waar het de religieuze zaken raakt. Als er creatieve ideeën zijn hoe hier ruimte aan gegeven zou kunnen worden blijft dit wat mij betreft welkom, maar voor de MODS wellicht prettig dit te PM'en of zo.

Dus nogmaals sorry aan de MODS!

Wapen discussie kan ik me prima vinden in de opstelling van het forum. Hoewel ik snap dat mensen het onderwerp relevant vinden is het in combinatie met de nederlandse wetgeving ondoenlijk om hier zonder problemen voor het forum ruimte aan te bieden. Ergens vind ik het wel lekker dat er een stevige drempel ligt om op dit gebied aan je info te komen. Kun je er nog een poosje goed over nadenken of het wel zo verstandig is.

Om het geheel weer een beetje on topic te krijgen een vraagje. Is er iemand die wat info (links oid) heeft over risico gebieden, locaties AZC, bekende radicale groepen (concentratie in bepaalde steden?). Is dit info waar we mee zouden kunnen preppen?

Deze post delen

Moslims veroordelen de aanslagen van vrijdagavond in Parijs. Organisaties en wereldleiders waarschuwden tegelijkertijd voor verdeling in de samenleving.

Nederlandse moslims, verenigd in het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), hebben de aanslagen in Parijs scherp veroordeeld. In een verklaring spreekt het CMO van 'barbaarse, laffe, onmenselijke terreuraanslagen tegen de Franse samenleving en in feite de gehele mensheid. De Nederlandse moslimgemeenschap is intens verdrietig en voelt zich dan ook verbonden met alle slachtoffers en het Franse volk.'

http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2015/11/Nederlandse-moslims-veroordelen-aanslagen-Parijs-2718266W/

Enkele uren naar mijn posting over geïntegreerde en niet-integreerde Moslims vonden al de aanvallen in Parijs plaats. Men wordt hier naar deze uitgebreide posting verwezen.

Men moet zich realiseren dat de geïntegreerde Moslims (ook in Nederland) zelf als geen ander weten hoe wreed de radicale Moslims kunnen zijn. Immers, zij zijn de echte vluchtelingen en niet de 'Migranten' met een 'missie'. De geïntegreerde Moslim woont gewoon in een rijtjeshuis zoals ikzelf en hun kinderen heb ik gewoon in de klas of collegezaal gehad.

Wij moeten in onze ongenuanceerdheid betreffende deze polarisatie niet de historische fout maken zoals de Amerikanen hebben gedaan ALLE etnische Japanners in kampen op te sluiten na Pearl Harbor. Velen hadden zich volledig geïntegreerd in de VS en waren respectable burgers. Ook Nederland (!) heeft deze historische fout gemaakt door gevluchte Duitsers op te sluiten in kampen in Oost Indie (Nederlandse Concentratiekampen op Voorburg, een eiland voor het toenmalige Batavia) of in West-Indië (Nederlands Concentratiekamp op Bonaire), waar overigens mijn Duitse moeder door Hollandse 'verzetstrijders' werd verkracht.

Ook deze mensen waren échte vluchtelingen. Wij moeten dus niet wéér de historische fout begaan door in onze ignorantie en ongenuanceerdheid wéér hetzelfde te doen: De 'vluchteling' blijft dan altijd weer de 'vluchteling'. Dit terwijl zij juist de perfecte medestanders kunnen zijn in ons zelfbehoud door kennis van de taal en cultuur.

Wij moeten inderdaad een duidelijk onderscheid blijven maken tussen de vluchtelingen en 'Migranten met een missie'. Ik ben beslist géén 'Gutmensch' waar het de laatste groep betreft die naar een Europees kalifaat streeft en daarmee de vernietiging van onze identiteit en cultuur. Ik sta zelfs op het standpunt van Putin: Iedereen is welkom in Rusland als je de taal leert en de aanpast aan de heersende wetten. Wil je dat de 'Sharia' ingevoerd wordt, ga dan naar een land waar de Sharia gemeengoed is. Bedreig je onze veiligheid dan bombarderen we je gewoon. Daar hebben de Russen inmiddels veel ervaring in. Een bombardement is niet eens zo moeilijk omdat deze lieden zich meestal ophouden in enclaves waarin de gewone Europeaan zich niet eens waagt.

• Leuk 2

Deze post delen

Gast tom666

Zo is het. Leer de taal , integreer en zo niet ROT OP. Maar daar is nu het punt. Zie bepaalde wijken in België; Grote broeinesten waar politie niet meer durft te komen. Hopelijk gaat Jambon uitvoeren wat hij zegt en grote kuis houden dat dit gespuis wordt opgeruimd.

Deze post delen

Gast DRD28

Een van de gulden regels van mijn vader : wees nooit te lam om jezelf te verdedigen..weet wat er om je heen gebeurd.. en kies je gevecht verstandig... kun je weg, ga dan weg. Kun je niet weg? Dan MOET JE WINNEN.

Deze post delen

Gast tom666
Een van de gulden regels van mijn vader : wees nooit te lam om jezelf te verdedigen..weet wat er om je heen gebeurd.. en kies je gevecht verstandig... kun je weg, ga dan weg. Kun je niet weg? Dan MOET JE WINNEN.

Spijtig ging dat niet helemaal op voor de mensen in de Bataclan of zij die rustig zaten te eten op een terras in Frankrijk toen een bende lafaards ze gewoonweg hebben neergekogeld.

Deze post delen

Gast DRD28
Spijtig ging dat niet helemaal op voor de mensen in de Bataclan of zij die rustig zaten te eten op een terras in Frankrijk toen een bende lafaards ze gewoonweg hebben neergekogeld.

Dat klopt, maar of je totaal beneveld bent en daar door niet de nooduitgang kan bereiken, of je bent nog helder genoeg om dat wel te kunnen..

Deze post delen

Moet eerlijk zeggen dat er wel wat zit in het verhaal van vHeeswijk ...... zij het niet dat de mentaliteit van West-Europeanen, Aziaten en Caribiërs en een groot deel van de zuidafricaners nogal verschilt van dat van de Moslims.

(Americanen tel ik ff niet mee want die sporen ook niet)

Er zijn namelijk best wat nette goed geintegreerde moslim families hier in nederland die het goed doen en leuk meedraaien in de gemeenschap waarvan toch hun zoon nu in Syrië mensen de hoofden loopt af te snijden of russische bommen terug kopt.

Hoe vaak hoor je niet dat niemand het verwacht had omdat het zo'n leuke lieve spontane goedopgeleide jongen was...

Even simpel omschreven geven ze me toch het idee dat er in de gemiddelde moslim een knop zit die een gedreven imam op een door hem gewenst moment aan kan zetten om ze als terrorist of soldaat te mis/gebruiken ..... net al dat ik de chineezen verdenk dat zij zo'n knop hebben om elke computer met 'made in china' processor leeg te kunnen trekken en uit te schakelen........

.....ik hoop dat ik er in beide gevallen naast zit .... maar ik vrees met grote vrezen.....

Deze post delen

Gast tom666
Dat klopt, maar of je totaal beneveld bent en daar door niet de nooduitgang kan bereiken, of je bent nog helder genoeg om dat wel te kunnen..

Zo zou je nog zeggen dat het die mensen hun eigen schuld is???

Probeer maar te ontsnappen tegen een zot die met een AK 47 aan het knallen is en daarna een bomgordel doet ontploffen in een volle concertzaal.

Het beste is ( voor mij toch ) om elk massa evenement te mijden en zo dit risico al uit te sluiten.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...