Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Oostenrijk bewapent zich, zowel de migranten als de burgers, vooral vrouwen. Vooral vuurwapens. Aan pepper-spray is al niet meer aan te komen. Typisch preppergedrag. Uit Duitsland worden talloze misdrijven gemeld zoals beroving, mishandeling, brandstichting en vooral verkrachtingen. Opmerkelijk want in Nederland komen deze misdrijven helemaal niet voor. Het valt dus allemaal wel mee.

Bewapening terroristen:

Bewapening terroristen begonnen: Vuurwapens gevonden in asielzoekerscentra

Bewapening terroristen begonnen: Vuurwapens gevonden in asielzoekerscentra.

POL-TUT: Waffenähnliche Gegenstände gefunden - Polizeiliche Durchsuchungsmaßnahmen in der Notunterkunft für Flüchtlinge und Asylunterkunft in Donaueschingen

Bewapening van burgers:

Migratiecrisis: wapenverkoop stijgt in Oostenrijk en Duitsland

Wapenverkopen stijgende in Oostenrijk als gevolg van komst vluchtelingen.

Vrouwen in Oostenrijk kopen wapens als bescherming tegen verkrachtingen

Angst vor Flüchtlingen – Österreicher decken sich mit Waffen ein

Misdrijven door migranten in Oostenrijk en Duitsland.

Liste: über 10000 offizielle Fälle von Ausländerkriminalität in nur 1 Monat

Topje van de ijsberg: Migranten plegen in één maand ruim 10.000 officiële misdaden

Maar uiteraard niet in Nederland:

Mythen rond “allochtone criminaliteit” ontkracht

Deze post delen

Ik weet dat op dumpert niet alles objectief is, maar na het zien van de beelden gingen mijn haren overeind staan.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6695011/28ec7b05/met_open_poorten.html

Het is uiteraard afhankelijk van montage, maar alleen al de omvang van de letterlijke vluchtelingenstroom gaat mijn fantasie te boven. Overweldigend. En hierom prep ik niet méér, maar anders

• Leuk 2

Deze post delen

Het einde van Europa? (Prepare yourself)

http://www.veteranstoday.com/2015/11/10/europe-sees-it-as-an-invasion/

https://youtu.be/44vzMNG2fZc

Asielzoekers protesteren tegen 'slechte opvang'

Een groep van ongeveer dertig asielzoekers eiste onder andere meer privacy een financiële toelage en beter eten

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24731278/__Asielzoekers_protesteren__.html

Kabinet: BN'ers laten het afweten

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24732299/__BN_ers_laten_het_afweten__.html

10,000 refugees entered Norway in October - many crossing over Russian border

https://www.rt.com/op-edge/321715-fire-refugee-shelter-norway/

Deze post delen

Ja die beelden bij elkaar makrn het toch heel duidelijk en heftig! Ik kan er niet meer in komen dat mensen een of ander excuus voor deze mensen verzinnen om hen te beschermen. Hoe kan je dit gedrag blijven verdedigen.

Het is tijd om wakker te worden!

Deze post delen

Ja die beelden bij elkaar makrn het toch heel duidelijk en heftig! Ik kan er niet meer in komen dat mensen een of ander excuus voor deze mensen verzinnen om hen te beschermen. Hoe kan je dit gedrag blijven verdedigen.

Eén van de kwaliteiten die wij als preppers hebben, is dat wij ons voorbereiden en snel kunnen aanpassen aan een situatie. Maar dan moeten we dat inderdaad wel doen (voor het te laat is).

Deze post delen

Zij hebben 1 groot voordeel,ra ra wat zou dat kunnen zijn.Ik post hier bijna niks meer want het word

toch niet aanvaard en verwijderd.Maak jullie geen illusies het is allang 5 voor twaalf.

• Leuk 1

Deze post delen

Blader dit draadje maar terug, dan zie je duidelijk wie er toen al wakker waren en wie dit gedrag bleven verdedigen. Vaak blijft het de meerderheid in Nederland die het op een raadselachtige manier blijft steunen.

We weten straks iig wel als het finaal fout loopt aan wie we dat te danken hebben.

Hopelijk worden ze tzt ook ter verantwoording geroepen in de politiek.

We gaan het meemaken.

Deze post delen

Blader dit draadje maar terug, dan zie je duidelijk wie er toen al wakker waren en wie dit gedrag bleven verdedigen. Vaak blijft het de meerderheid in Nederland die het op een raadselachtige manier blijft steunen.

We weten straks iig wel als het finaal fout loopt aan wie we dat te danken hebben.

Hopelijk worden ze tzt ook ter verantwoording geroepen in de politiek.

We gaan het meemaken.

Ja ik volg het draadje al een tijd hoor. Maar de nederlandse burgers slapen allemaal veel te lang!

Deze post delen

Ik volg dit draadje vanaf het begin.

Ik zie hier zelfs drie groepen:

-De "Wakkeren".

-De "Slapers".

-De "Ik zie het allemaal niet zo zwart/wit" kijkers.

De tweede groep is volgens mij hier de kleinste groep. Miniem.

Oh ja, dan is er nog een vierde groep: Arme moderators.

Pet af. Jullie hebben heel wat te stellen met deze draad.

• Leuk 1

Deze post delen

Voor de slapers in dit draadje valt nog het minste druk over te maken, op een of andere manier krijgen ze er wat van mee. Als er dan daadwerkelijk iets gebeurt zullen ze het wel zien en begrijpen.

De normale burgers worden gemanipuleerd door de media en zij krijgen niets tot amper iets mee. Voor hen zal het dan ook een enorme schok/impact zijn/hebben.

Deze post delen

https://www.youtube.com/watch?v=OUJNxRqrcyQ

Als die cijfers kloppen, hoeven ze net als Gahadaffi zei, geen terrorisme in te zetten.

Gaddafi: We Don't Need Terrorists, Homicide Bombers, 50M Muslims Will Turn Europe Into Muslim Continent, In A Few Decades

Als de cijfers kloppen idd. Algemeen denkt men dat Moslims veel meer kinderen krijgen dan Europeanen, maar dat blijkt toch anders te liggen. Zelf had ik ook geen idee dat bv het geboortecijfer in Iran net als hier onder de 2 ligt.

Zie http://www.npo.nl/zondag-met-lubach/08-11-2015/VPWON_1243309 Vanaf 19:30 komt professor Hans Rosling aan het woord, statisticus van beroep.

Waar ik dan hier weer niets over hoor, is de gaande zijnde worstelwedstrijd tussen de EU en de Afrikaanse landen. Die laatsten werken niet mee aan het terugsturen van uitgeprocedeerde asielzoekers, ze zijn blij om van de kanslozen af te zijn. De niet kansloze Afrikanen brengen meer geld in het laatje dat alle ontwikkelingshulp bij elkaar en zo wordt er ook onderhandeld. De EU heeft nu toegezegd voor 1,8 miljard extra steun te bieden voor het voorkomen dat ze hierheen komen EN het terugsturen van uitgeprocedeerde asielzoekers. Van de zotte uiteraard, landen zouden verplicht moeten zijn hun burgers die uitgeprocedeerd zijn terug te nemen.

Het schijnt dat er zo'n 15 miljoen vluchtelingen in Afrika op dreef zijn en ook die willen het liefst allemaal hierheen komen.

Daarbij vergeleken is het huidige vluchtelingen probleem maar een kleintje.

• Leuk 1

Deze post delen

-De "Wakkeren".

-De "Slapers".

Ik denk dat de 3e groep het meest politiek correct is, en met die houding gooien we Europa ten grabbel. Alles nuanceren, en ruimer inzien.

Maar.. we blijven iig wel politiek correct :p

Deze post delen

Het einde van Europa? (Prepare yourself)

http://www.veteranstoday.com/2015/11/10/europe-sees-it-as-an-invasion/

https://youtu.be/44vzMNG2fZc

Asielzoekers protesteren tegen 'slechte opvang'

Een groep van ongeveer dertig asielzoekers eiste onder andere meer privacy een financiële toelage en beter eten

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24731278/__Asielzoekers_protesteren__.html

Kabinet: BN'ers laten het afweten

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24732299/__BN_ers_laten_het_afweten__.html

10,000 refugees entered Norway in October - many crossing over Russian border

https://www.rt.com/op-edge/321715-fire-refugee-shelter-norway/

ik heb die film gezien... world war z.

Deze post delen

Zo af en toe druppelt er wel wat nijd over het COA door in de berichten.

Volgens wethouder Joris Wijsmuller zijn er met het COA 'heldere afspraken' gemaakt over begeleiding en samenstelling van vluchtelingen. Zo is er afgesproken dat er een gemengde samenstelling zou komen van mannen, vrouwen en gezinnen.

Aan deze afspraken is niet voldaan, stelt Wijsmuller. "De gemeente Den Haag heeft het COA laten weten dat er geen nieuwe groepen kunnen worden opgenomen in het pand, totdat de afspraken die we hebben gemaakt, worden nagekomen en er balans is in de samenstelling van de groep in de noodopvang. Hierover zal nog voor het weekend met het COA worden gesproken." Link

Deze post delen

Ik zie een wat andere verdeling. De genuanceerden en roeptoeters of papegaaien van populisten.

Of realisten, het is nu niet zo dat het allemaal nog te bezien valt he? We hebben een goede leerschool gehad dacht ik op de Balkan, dat liep ook niet helemaal soepel met de islamitische bendes daar.

Snap ook wel als mensen nooit iets meegemaakt hebben dat ze lekker genuanceerd kunnen zijn.

Deze post delen

Ik zie een wat andere verdeling. De genuanceerden en roeptoeters of papegaaien van populisten.

Ik vind deze "uitspraak" niet echt genuanceerd. Bent u dan een roeptoeter? Of een papegaai?

Ben ik genuanceerd of juist niet? Of ligt dat aan welke mening iemand heeft? Ik zie mezelf als een wakkere genuanceerde realist. Maar dat is mijn eigen vizie.

Ik geloof niet dat genuanceerd iets te maken heeft met een verdeling, het zegt imho meer over het vermogen van een persoon om zich op een bepaalde wijze te uiten.

Ik vond de observatie van @Marc67NL toch beter.

-De "Wakkeren".

-De "Slapers".

Deze post delen

Of realisten, het is nu niet zo dat het allemaal nog te bezien valt he? We hebben een goede leerschool gehad dacht ik op de Balkan, dat liep ook niet helemaal soepel met de islamitische bendes daar.

Snap ook wel als mensen nooit iets meegemaakt hebben dat ze lekker genuanceerd kunnen zijn.

Genuanceerd, betekend niet half zacht. Juist mensen die wel eens in brandhaard gebieden zijn geweest, die zijn meestal super genuanceerd, want die weten dat de wereld niet zwart-wit is.. En als je dan niet helemaal wereldvreemd bent, dat weet je dat roep toeteren, niets helpt. Maar dat misschien zelf de handen uit de mouwen steken, wat slimmer en juist meer realistischer.

En als de SHTF komt, kan je prima keuzes maken, Met je voorbereiden op alles SHTF is trouwens nooit iets mis,.

Deze post delen

Alles wat zich zorgen maakt wordt weer weg gezet als schreeuwlelijk, roeptoeters, populisten, etc. Lekker makkelijk.

Heb eens respect voor iedereen zijn/haar denkbeelden. Voel mij idd een papagaai. Moet wekelijks weer vragen om elkaar te respecteren. Waarom kan dit niet? Geen respect voor elkaar ofzo?

• Leuk 1

Deze post delen

Genuanceerd, betekend niet half zacht. Juist mensen die wel eens in brandhaard gebieden zijn geweest, die zijn meestal super genuanceerd, want die weten dat de wereld niet zwart-wit is.. En als je dan niet helemaal wereldvreemd bent, dat weet je dat roep toeteren, niets helpt. Maar dat misschien zelf de handen uit de mouwen steken, wat slimmer en juist meer realistischer.

En als de SHTF komt, kan je prima keuzes maken, Met je voorbereiden op alles SHTF is trouwens nooit iets mis,.

Dan heb jij andere ervaringen en kennissen dan ik. Dat kan natuurlijk.

De mensen die ik ken, en die zeer veel brandhaarden hebben gezien, die delen mijn mening.

Zo zie je dat een mening vaak gevormd wordt uit een referentie kader. Logisch ook.

Ik ben overigens tegen al het leed, ook in het bijzonder van de asielzoekers. Dit meen ik en is hoop ik genuanceerd genoeg.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...