Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

WAT!? :mad: .... die leven nog!? ......wat een stelletje walgelijke *&$%#*@...... ik weet dat we niet allemaal hetzelfde zijn zoals ik (soms godzijdank, ... meestal eigenlijk) maar geloof me óf m'n zoon blijft leven óf we gaan allebij ..... maar dat ik eerst m'n eigen hachie red zal nog geen nanoseconde door het hoofd schieten .....tss wat een weggooiers :mad:

Alleen de vader schijnt het uiteindelijk te hebben overleefd, als enige van de familie. Niemand had een reddingsvest, ook het kind niet. Ze wilden uiteindelijk naar familie in Canada. Triest geval dit maar helaas dagelijkse kost tegenwoordig.:(

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe en op welke situaties ik me voorbereid t.a.v. Gelukszoekers ga ik hier niet in detail neerzetten.   Bedankt voor de tips maar ik gebruik graag mijn eigen therminologie. Dat bepaalt de MS

Ha @Raycoupe je bent aardig opweg om de 100 pagina's te halen.....al 4 replies sinds de eerste 2020 reactie.....? als we nou allemaal even chillen....en een paar keer diep adem halen in de net binneng

De kans dat Nederland wordt overspoeld door gelukzoekers de komende jaren is groter dan dat er de komende 50-100 jaar een dijk doorbreekt en we onder water komen ten gevolge van de klimaathysterie. 

Posted Images

WAT!? :mad: .... die leven nog!? ......wat een stelletje walgelijke *&$%#*@...... ik weet dat we niet allemaal hetzelfde zijn zoals ik (soms godzijdank, ... meestal eigenlijk) maar geloof me óf m'n zoon blijft leven óf we gaan allebij ..... maar dat ik eerst m'n eigen hachie red zal nog geen nanoseconde door het hoofd schieten .....tss wat een weggooiers :mad:

Weet jij precies wat er gebeurd is? Wie weet heeft pa zijn stinkende best gedaan.

Hij is de enige overlevende? Het zou mij niet verbazen als hij tzt. nog eens de hand aan zichzelf slaat.

http://www.nu.nl/buitenland/4118690/treinen-met-vluchtelingen-boedapest-vertrekken-niet-hongarije.html

Vluchtelingen bestormen trein in Hongarije.

Trein rijdt weg en stopt 30km verder omdat daar een opvangkamp zit en ze moeten geregistreert worden.

Vluchtelingen boos en willen door naar Duitsland

Premier Hongarije geeft aan;"Turkije is een veilig land. DON'T COME!"

Weet jij precies wat er gebeurd is? Wie weet heeft pa zijn stinkende best gedaan.

Hij is de enige overlevende? Het zou mij niet verbazen als hij tzt. nog eens de hand aan zichzelf slaat.

Maar nu kan de politie wel 4 mensenhandelaren oppakken BINNEN 1 DAG (vreemd).:confused:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24449525/__Arrestaties_om_dood_peuter__.html

Maar nu kan de politie wel 4 mensenhandelaren oppakken BINNEN 1 DAG (vreemd).:confused:

Datzelfde gebeurde na het vinden van 71 doden in een bestelbusje...na paar dagen waren de smokkelaars gepakt.

Ze zullen wel werkstrafje krijgen..maar ...eigenlijk zouden mensensmokkelaars levenslang moeten krijgen en opgejaagd moeten worden. Maar ja, dat doet men niet, tenzij iets groots nieuws is.

Waarom horen we zo weinig van de Islamitische landen wat betreft opvang en hulp voor de vluchtelingen. Of wat betreft het oplossen van conflicten. Doen ze iets? Of komt het gewoon niet bij ons in de media? Ik doel nu niet op de opvang door Libanon, maar op hetgeen wat rijke landen zoals Saoiedië Arabië, Qatar, VAE.

Ik ben bang dat er nog heel wat problemen zullen ontstaan als gevolg van het grootschalig opvangen van vluchtelingen. Nu er kritische geluiden komen, komt er ineens een foto van een verdronken kleuter. Gaat het hier net als in Duitsland? Als je vragen stelt of kritisch bent dat je dan geen hart hebt of een fascist bent oid?

Er zijn ongetwijfeld al veel meer kinderen verdronken. Er moet iets gebeuren, maar dat 'iets' betekent naar mijn idee niet dat de 'oplossing door opvang'alleen komt van Duitsland, Zweden, Nederland en België. De sociale zekerheid is straks niet meer te betalen. Wat dan? Veiliger wordt het er dan in deze landen ook niet op.

• Leuk 1
Alleen de vader schijnt het uiteindelijk te hebben overleefd, als enige van de familie. Niemand had een reddingsvest, ook het kind niet. Ze wilden uiteindelijk naar familie in Canada. Triest geval dit maar helaas dagelijkse kost tegenwoordig.:(

Als ze naar Canada wilden, hadden ze beter op Ankara het vliegtuig kunnen nemen.

Of wilden ze met die rubberboot de oceaan over ? :confused:

Doen ze iets? Of komt het gewoon niet bij ons in de media?
De VN heeft 1.175.504 Syriërs geregistreerd in Libanon, het buurland ten westen van Syrië met zo'n 4,5 miljoen inwoners. Ter vergelijking, Nederland met bijna vier keer zoveel inwoners heeft toegezegd 250 Syrische vluchtelingen op te vangen.Het werkelijke aantal Syriërs in Libanon ligt waarschijnlijk nog wel hoger. "Sommige analisten zeggen dat het er inmiddels al rond de 2 miljoen zijn. Maar niemand weet het zeker, omdat veel mensen officieel niet als vluchteling geregistreerd staan", zegt Mohr, die al dertien jaar in Beiroet woont.

http://nos.nl/artikel/692345-vluchteling-syrie-last-voor-libanon.html

Waarom horen we zo weinig van de Islamitische landen wat betreft opvang en hulp voor de vluchtelingen. Of wat betreft het oplossen van conflicten. Doen ze iets? Of komt het gewoon niet bij ons in de media?

........

Veel komt inderdaad niet in de media.

Zoals particuliere stortingen aan de Rode Halve Maan.

Buiten dat, wordt er hier gekozen voor de aanval op IS.

Wat vind je bijvoorbeeld hier van:

UAE’s female fighter pilot leads airstrikes against ISIL

:) Getuigd toch van een bepaalde humor.

En van psychologische oorlogsvoering. ;)

Dit kunnen ze echter niet alleen.

Ondanks een flinke portemonnee, en mooi speelgoed,

is er een tekort aan manschappen.

Nog een...Marokko krijgt geld van EU om vluchtelingen op te vangen.

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2008987-eu-helpt-marokko-om-illegale-migranten-daar-te-houden.html

Nog een... “Er bevinden zich nu meer dan twee miljoen vluchtelingen aan de grens van Turkije met Syrië en in het land zelf.

http://turksemedia.nl/merkel-heb-respect-voor-turkije-wegens-opvang-syrische-vluchtelingen/

(ik geef het bericht slechts door he)

Zoals gewoonlijk ontgaat mij veel nieuws omdat ik met mn eigen sorres bezig ben, en dringt het pas tot me door als nieuws grote omvang krijgt. Dit dus ook weer en ik schrik me rot!

Wat een wanhoop moeten die mensen voelen als vluchteling, afhankelijk van mensensmokkelaars en goede wil van andere landen. Je zou maar in een oorlogsgebied wonen met je gezinnetje. Ik zou ook vluchten. De treinen volgepropt met vluchtelingen doen me vaag denken aan de nazitreinen met joden. Bbrrr.

Die mensen moeten gewoon opgevangen worden en zodra het kan, weer terug naar hun eigen land. Begrijp niet de politiek wel praat over opvang maar niet over wat er daarna moet gebeuren. Voorzie zo dat de meeste zullen blijven, ook als de crisis in hun land opgelost is.

Waarom horen we zo weinig van de Islamitische landen wat betreft opvang en hulp voor de vluchtelingen. Of wat betreft het oplossen van conflicten. Doen ze iets? Of komt het gewoon niet bij ons in de media? Ik doel nu niet op de opvang door Libanon, maar op hetgeen wat rijke landen zoals Saoiedië Arabië, Qatar, VAE.

Ik ben bang dat er nog heel wat problemen zullen ontstaan als gevolg van het grootschalig opvangen van vluchtelingen. Nu er kritische geluiden komen, komt er ineens een foto van een verdronken kleuter. Gaat het hier net als in Duitsland? Als je vragen stelt of kritisch bent dat je dan geen hart hebt of een fascist bent oid?

Er zijn ongetwijfeld al veel meer kinderen verdronken. Er moet iets gebeuren, maar dat 'iets' betekent naar mijn idee niet dat de 'oplossing door opvang'alleen komt van Duitsland, Zweden, Nederland en België. De sociale zekerheid is straks niet meer te betalen. Wat dan? Veiliger wordt het er dan in deze landen ook niet op.

Die rijke soenitische landen hebben even geen tijd om vluchtelingen op te vangen, die hebben het te druk met het uitroeien van de laatste shiiten op het Arabisch schiereiland....

Die rijke soenitische landen hebben even geen tijd om vluchtelingen op te vangen, die hebben het te druk met het uitroeien van de laatste shiiten op het Arabisch schiereiland....

Je zult Jemen bedoelen. Verder is het hier rustig.

Het is overigens geen godsdienstoorlog.

Ik heb zelf een jong ventje en eentje op komst .... die foto vind ik verschrikkelijk, zo'n ventje hoort daar niet dood te liggen...die hoort ergens te rennen en te spelen.

Wat ik trouwens net zo verschrikkelijker vind is waar de foto van dit dode jongetje voor wordt misbruikt .... niet om aan te tonen dat zich daar verschrikkelijke taferelen voordoen en dat mensen daaro de meest idiote keuzes maken ,wat hierboven al beschreven is met de overtocht en het vestje en het feit dat als je vanuit syrie in turkije bent je al veilig bent...

...maar nee, deze foto wordt misbruikt om "het westen" een vals schuldgevoel te geven door de mensen die die asieltoeristen willen binnen halen alsof het sinterklaas is......misselijk.

De foto's van de door IS afgemaakte kindjes zie je niet, de foto's van door de USA gebombardeerde kindjes zie je niet en al helemaal zie je de foto's niet van de jonge kindjes bij wie in de naam van allah een handje is afgehakt omdat ze een broodje gestolen hadden van de markt of het buurmeisje gekust hebben. En dan de misselijk makende reacties van de mensen daar ...helemaal blij omdat er recht gesproken wordt .... en dat komt nu allemaal deze kant op ..... joepie...

Zo is het maar net.

Nederland is een gedecentraliseerde eenheidsstaat. Op provinciaal en gemeentelijk niveau zijn er zat gebieden waar rechts de afgelopen dertig jaar nauwelijks aan de macht is geweest.

Klopt, maar in dit geval gaat het om de landelijke overheid die over het asielbeleid gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...