Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Myron, alsjeblieft! Waarom moet je iedere keer je eikel piercing tonen?

;)

Dat zou toch tussen ons blijven!

Eikel!........................piercing.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Als ik een smiley plaats, dan betekent dat, dat ik het als grap bedoel. Wat zie jij als je ;) dit ziet? Wat betekent deze in jouw wondere wereld?

Komt over als een lading achterbakse kuthumor onder een valse vlag.

Hoe zou jij het vinden om op een verkapte manier voor homo te worden uitgemaakt? Nou?

Mijn "wondere wereld" heb ik nu al 20 keer uitgelegd hier, maar de poppenkast gaat vrolijk verder.

Hoe groot is het bord voor je kop?

Deze post delen

Het heeft ALLES met propaganda te maken.

Het grotere plaatje is mij allang duidelijk: Een paar rijke lui die de massa bespelen met behulp van MSM. propaganda machine.

En daar trappen ze zelfs hier met open ogen in, zoals je ziet.

Ze kan het niet zien. Want als ze open ogen had, was ze erin getrapt. ;)

Deze post delen

Dat zou toch tussen ons blijven!

Eikel!........................piercing.

Ach kom, denk je dat de rest niet ziet hoe wijdbeens je loopt? :o

Deze post delen

Gast Heksenboot
Ze kan het niet zien. Want als ze open ogen had, was ze erin getrapt. ;)

Ja. Logisch. :rolleyes:

Deze post delen

Ach kom, denk je dat de rest niet ziet hoe wijdbeens je loopt? :o

Ja natuurlijk wel maar dat gaat meestal een kwartier na onze ontmoetingen wel weer weg. Wist niet dat het zo overduidelijk was.

Gvd mn hele opsec weg.

:D:p

Deze post delen

Gast Heksenboot
Was toch een gezegde voor? Iets met een pot en een ketel?

Vertel.

Volgens jou heb ik een bord voor mijn kop omdat ik MSM verafschuw.

Hoezo?

Deze post delen

Komt over als een lading achterbakse kuthumor onder een valse vlag.

Hoe zou jij het vinden om op een verkapte manier voor homo te worden uitgemaakt? Nou?

Mijn "wondere wereld" heb ik nu al 20 keer uitgelegd hier, maar de poppenkast gaat vrolijk verder.

Hoe groot is het bord voor je kop?

Oh... sorry.

Ik wist niet dat eikelpiercings alleen in de homoscene voorkwamen. Excuus Myron.

Ik laat de mijne direct verwijderen. :cool:

• Leuk 2

Deze post delen

@Heksenboot voor dat ik echt met deze post begin. Wil ik je zeggen dat ik je erg aardig vind/vond.

En dat ik ook respect voor je heb.

Maar in sommige posts ben je echt een grens overgegaan.

Je zei dat je soms mensen wakker probeert te trappen. Maar volgens mij probeer je gewoon hier schenen te trappen.

Met namen een paar pagina's terug tegen @Amazing Dree.

Want volgens mij zien wij hier allebei in dat je hier fout in zat. En dat het de meest eerlijke en oprechte actie is om je excuses aan te bieden. Maar als jij je zo kinderachtig wilt gaan gedragen om dit te ontkennen dan heb ik me daar in vergist.

Ook schreef jij nog in deze pagina tegen @Charlie: En maar lullen over de man spellen.

Ik heb je dat vaak genoeg zien. Ook in deze topic.

Ik vind ook dat de MSM fout zit. Maar niet alleen op dit onderwerp, in mijn ogen zit het in de meeste onderwerpen fout.

Maar je kan niet tegen mensen zeggen die dit wel geloven om "op te rotten".

Want wie zegt dat jouw mening wel "goed" of "fout" is? Dit is alleen maar een mening. Iedereen heeft recht om die te hebben. Jij, ik, elke vluchteling, Geert Wilders, en de rest van de wereld.

Wij hebben dit recht als mensen zijnde. We zullen het nooit met elkaar eens zijn over alles. Maar dat is het zelfde geval als een wereld wijde vrede. Dit zal ook nooit komen.

Omdat we allemaal anders zijn. Als we allemaal het zelfde zouden zijn dan zou er ook geen zak meer aan zijn.

Ik hoop dat je wat aan deze post heb. En dat je gewoon je excuses aan AD aanbiedt.

• Leuk 2

Deze post delen

Feel free to leave the discussion....`

Echt wel.

En hij gaat vrolijk verder.

En mijn boodschap wordt genegeerd.

Ik ben er klaar mee. :)

Deze post delen

Gast Heksenboot
@Heksenboot voor dat ik echt met deze post begin. Wil ik je zeggen dat ik je erg aardig vind/vond.

En dat ik ook respect voor je heb.

Maar in sommige posts ben je echt een grens overgegaan.

Je zei dat je soms mensen wakker probeert te trappen. Maar volgens mij probeer je gewoon hier schenen te trappen.

Met namen een paar pagina's terug tegen @Amazing Dree.

Want volgens mij zien wij hier allebei in dat je hier fout in zat. En dat het de meest eerlijke en oprechte actie is om je excuses aan te bieden. Maar als jij je zo kinderachtig wilt gaan gedragen om dit te ontkennen dan heb ik me daar in vergist.

Ook schreef jij nog in deze pagina tegen @Charlie: En maar lullen over de man spellen.

Ik heb je dat vaak genoeg zien. Ook in deze topic.

Ik vind ook dat de MSM fout zit. Maar niet alleen op dit onderwerp, in mijn ogen zit het in de meeste onderwerpen fout.

Maar je kan niet tegen mensen zeggen die dit wel geloven om "op te rotten".

Want wie zegt dat jouw mening wel "goed" of "fout" is? Dit is alleen maar een mening. Iedereen heeft recht om die te hebben. Jij, ik, elke vluchteling, Geert Wilders, en de rest van de wereld.

Wij hebben dit recht als mensen zijnde. We zullen het nooit met elkaar eens zijn over alles. Maar dat is het zelfde geval als een wereld wijde vrede. Dit zal ook nooit komen.

Omdat we allemaal anders zijn. Als we allemaal het zelfde zouden zijn dan zou er ook geen zak meer aan zijn.

Ik hoop dat je wat aan deze post heb. En dat je gewoon je excuses aan AD aanbiedt.

De dingen die ik doe zijn mijn eigen verantwoording.

Daar hoef jij je niet druk over te maken.

Als ik het over oprotten heb, bedoel ik uit mijn leven.

Geert Wilders? Wat is dat?

Als mensen zich persoonlijk aangevallen voelen, omdat ik probeer duidelijk te maken dat MSM het grootste gevaar is, jammer dan.

Helaas heb ik niks aan jouw post. De tijd moet nog komen dat ik me de les laat lezen.

"De grens overgaan" is een leuke woordspeling van je, dat moet ik je nageven. :)

Deze post delen

Gast Heksenboot
Feel free to leave the discussion....`

Ook dat maak ik zelf wel uit.

Neem nog een pilletje.

Deze post delen

Oké, heeft iedereen z'n pik op tafel gelegd? Lineaaltje er bij?

Pissingcontest ook weer voorbij?

Kunnen we nu dan weer doen alsof we volwassenen zijn en elkaar met fatsoen kunnen behandelen?

Alsof we meer zijn dan een kudde op hol geslagen ego's? Ontopic misschien?

Deze post delen

Gast Heksenboot
Oké, heeft iedereen z'n pik op tafel gelegd? Lineaaltje er bij?

Pissingcontest ook weer voorbij?

Kunnen we nu dan weer doen alsof we volwassenen zijn en elkaar met fatsoen kunnen behandelen?

Alsof we meer zijn dan een kudde op hol geslagen ego's? Ontopic misschien?

Ja hup.

Allemaal met je neus in de finca-links.

Deze post delen

Je voelt je moreel superieur aan anderen en dat is niet goed ..... Een karaktertrek die schandknapen ook vaak hebben.

Ik ga mijn pilletje nemen vrolijke vriend :rolleyes:

Kan jij je gif nog op dit forum spuiten

Maar als je er klaar mee ben vertrek dan :cool:

Ik ben bang dat dit door jouw genoemde kuttopic niet snel weg gaat.... Helaas voor jou, leer er maar mee leven :eek:

Ook dat maak ik zelf wel uit.

Neem nog een pilletje.

• Leuk 2

Deze post delen

Gast Heksenboot
Je voelt je moreel superieur aan anderen en dat is niet goed ..... Een karaktertrek die schandknapen ook vaak hebben.

Ik ga mijn pilletje nemen vrolijke vriend :rolleyes:

Kan jij je gif nog op dit forum spuiten

Maar als je er klaar mee ben vertrek dan :cool:

Ik ben bang dat dit door jouw genoemde kuttopic niet snel weg gaat.... Helaas voor jou, leer er maar mee leven :eek:

Hmmm. MSM blootstellen is gif spuien? :D

Jij voelt je superieur genoeg om mij weg te sturen. :D

Ik lach me rot. :D

Deze post delen

Nee je geeft zelf aan dat je er klaar mee bent.... Dus dan ga je dit draadje verlaten denk ik .....

Ik voel me helemaal niet superieur. Ben alleen jouw onzin post zat.... en denk met mij nog wel wat meer forumleden...

Hmmm. MSM blootstellen is gif spuien? :D

Jij voelt je superieur genoeg om mij weg te sturen. :D

Ik lach me rot. :D

Deze post delen

Lekker makkelijk he... Maar hee: jij hebt de meeste posts.... goed zo!

Hee: doei doei Heksie

Zal geen haat meer zaaien: kan jij lekker bomen en vluchtelingen gaan knuffelen :rolleyes:

Enne..... Jij mag het laatste woord hebben hoor ;)

Schijn bedriegt.

Weer haat zaaien.

Zoals gebruikelijk.

MSM dus.

Jij blij.

Deze post delen

De dingen die ik doe zijn mijn eigen verantwoording.

Daar hoef jij je niet druk over te maken.

Als ik het over oprotten heb, bedoel ik uit mijn leven.

Geert Wilders? Wat is dat?

Als mensen zich persoonlijk aangevallen voelen, omdat ik probeer duidelijk te maken dat MSM het grootste gevaar is, jammer dan.

Helaas heb ik niks aan jouw post. De tijd moet nog komen dat ik me de les laat lezen.

"De grens overgaan" is een leuke woordspeling van je, dat moet ik je nageven. :)

Oké duidelijk. Dank je wel voor je reactie

Deze post delen

Wat ik mij nu echt afvraag : waar zijn de moderators ?

Is het nu zo ver dat dit soort discussies de norm gaan worden ? Onder de mom van meningsuiting of zo ?

• Leuk 3

Deze post delen

Echt wel.

En hij gaat vrolijk verder.

En mijn boodschap wordt genegeerd.

Ik ben er klaar mee. :)

Je boodschap is duidelijk, en iedereen moet zelf weten wat hij/zij daar mee doet. Je kunt niet verwachten dat men zomaar doet wat jij wil.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...