Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe en op welke situaties ik me voorbereid t.a.v. Gelukszoekers ga ik hier niet in detail neerzetten.   Bedankt voor de tips maar ik gebruik graag mijn eigen therminologie. Dat bepaalt de MS

Ha @Raycoupe je bent aardig opweg om de 100 pagina's te halen.....al 4 replies sinds de eerste 2020 reactie.....? als we nou allemaal even chillen....en een paar keer diep adem halen in de net binneng

De kans dat Nederland wordt overspoeld door gelukzoekers de komende jaren is groter dan dat er de komende 50-100 jaar een dijk doorbreekt en we onder water komen ten gevolge van de klimaathysterie. 

Posted Images

Enige tijd terug,een vrouw neemt een irakees in huis voor 1 nacht omdat hij geen onderdak heeft.

De vrouw word geslagen,verkracht,de man krijgt drie jaar gevangenis.Gva,editie Mechelen.

Dus @Liberty neem er 1 in huis,tzal wel meevallen.

Ja want omdat het één keer gebeurt betekent ook dat het altijd gebeurt.

Enige tijd terug,een vrouw neemt een irakees in huis voor 1 nacht omdat hij geen onderdak heeft.

De vrouw word geslagen,verkracht,de man krijgt drie jaar gevangenis.Gva,editie Mechelen.

Dat is weer 3 jaar gratis onderdak en eten, op Uw kosten. Circa 150.000 euro.

Terugsturen naar Irak, a max 1500 euro is een betere en goedkopere optie.

Laat hem daar zijn straf maar uitzitten.

Dit soort hoort hier niet.

Arme irakees, het is allemaal de schuld van de maatschappij want hij kreeg geen kansen en werd gediscrimineerd...:rolleyes:

Nu effe serieus, Hier in de gevangenis is veel te zacht, direct terugsturen is de beste/ goedkoopste oplossing

• Leuk 1

Misschien stond de vrouw een tijdje droog.:p

Het hoort natuurlijk niet en ook is het erg naïef van die vrouw. Iedereen weet de plek van de vrouw onder islamieten en het is bekend dat vrouwen onderdrukt, mishandeld en misbruikt worden wanneer de man daar zin in heeft.

Ik hoop toch wel dat ze die man na drie jaar gevangenis weer uitzetten naar Irak als ongewenst vreemdeling.:mad:

Wat mij wel verbaasd is dat er kennelijk heel veel van die oude bootjes in omloop zijn in die islamitische landen. Er zijn al miljoenen vluchtelingen de laatste jaren mee overgevaren. Regelmatig zinken de schepen of slaan ze om zo krakkemikkig zijn deze scheepjes. Ik denk dat in die landen de handel floreert en er een hoop mensen veel geld verdienen aan de mensenhandel en alles wat daarmee gemoeid is.

Ah, het volgende klaag draadje over vluchtelingen voor de gefrustreerde medemens met de bekende retoriek.

Benieuwd hoe lang deze meegaat, hoeveel draadjes zijn er nog over?

Islamitische D-day, LOL en klagen dat een veroordeelde geld kost om op te sluiten, het is ook nooit goed. :rolleyes:

Zoals iemand al schreef, als ze werkeloos zijn beticht je ze van profiteren van onze belastingcenten, als ze een baan hebben, jatten ze die van de autochtone bevolking. De zwart denkers hebben overal een antwoord op.;)

• Leuk 2

Dus elke dakloze Irakees zal wel een verkrachter zijn? of is elke verkrachter een Irakees volgens jou?

jouw bericht slaat echt helemaal nergens op Verkenner!

Zoals iemand al schreef, als ze werkeloos zijn beticht je ze van profiteren van onze belastingcenten, als ze een baan hebben, jatten ze die van de autochtone bevolking. De zwart denkers hebben overal een antwoord op.;)

Was er geen verschil tussen een azielzoeker /vluchteling en een gastarbeider... pas als ze goedkeuring hebben kunnen ze 'officieel werken... maar:

Er worden banen gecreëerd voor deze mensen om als werkgever extra subsidies te krijgen. tevens zijn er bedrijven die vaste werkgevers hebben buitengewerkt (met de belachelijkste redenen om geen opzeg te moeten betalen enkel alleen voor de subsidies) Ik heb zelf al een paar keer geen verlenging van een tijdelijk contract gekregen met deze uitleg (uiteraard onofficieel) als reden en er zijn er vele die binnen mijn kenniskring die dit ook al eens ervaren hebben...

Tevens kosten dergelijke procedures belachelijk veel geld want elk dossier wordt ook afgehandeld mee opgevolgd door een advocaat (waarbij geen transparantie is hoeveel deze betaald wordt, enkel dat deze ook op kosten van de staat is)

Dus elke dakloze Irakees zal wel een verkrachter zijn? of is elke verkrachter een Irakees volgens jou?

Je begrijpt het punt niet Highway, terwijl de feiten toch echt voor zichzelf spreken.

Er is verdorie een vrouw verkracht door een Irakese man! Je snapt toch wel wat dat zegt over alle Irakezen, sterker nog, over alle vluchtelingen in zijn algemeen??

*kuch*

Ja, laten we vooral met zijn allen gaan generaliseren. Ieder uniek geval gebruiken om algemene uitspraken van te maken.

Laten we vooral niet cijfers in een bepaalde context zetten.

Want het probleem was toch niet dat er vluchtelingen zijn, het probleem is dat al die vluchtelingen naar de EU komen omdat hier gratis geld is!

Hier, zie je dat? Wel 0,9% van alle vluchtelingen wereldwijd komt naar de EU. Oftewel ze komen allemaal hier heen! En al die 562.265 zijn allemaal rellende verkrachters, ik heb namelijk zelf filmpjes gezien van boze vluchtelingen, en heb zelf een artikel gelezen over een verkrachtende Irakees. En als ik nog verder zoek, kan ik zo een enorme waslijst met misdaden vinden, over wel ongeveer 0,09% van al die vluchtelingen. Lijkt mij dus dat ik derhalve geheel onderbouwd kan stellen dat vluchtelingen kut zijn. Allemaal dus,

Kijk, zo goed kan ik zelfstandig nadenken en cijfers in een bepaalde context zetten.

Ow ja, voor ik het vergeet. Iedereen is homo. En alle mannen hebben een micropenis.

Vandaar zeker al die frustraties hier?

• Leuk 1

staat er ergens dat @verkenner dat zegt ? Er wordt gewoon een weergave van bepaalde feiten gegeven dus wat is het probleem ?

Het is juist jouw bericht dat nergens op slaat !

staat er ergens dat @verkenner dat zegt ? Er wordt gewoon een weergave van bepaalde feiten gegeven dus wat is het probleem ?

Het is juist jouw bericht dat nergens op slaat !

Aan verkenner stel ik 2 vragen en geef mijn mening over zijn post wat ik domme propaganda vind! En jou mening over mijn reactie mag je hebben hoor...veel plezier met jou mening over mijn post aan verkenner :o

Je begrijpt het punt niet Highway .... ... En als ik nog verder zoek, kan ik zo een enorme waslijst met misdaden vinden, over wel ongeveer 0,09% van al die vluchtelingen. Lijkt mij dus dat ik derhalve geheel onderbouwd kan stellen dat vluchtelingen kut zijn. Allemaal dus,

Kijk, zo goed kan ik zelfstandig nadenken en cijfers in een bepaalde context zetten.

Ow ja, voor ik het vergeet. Iedereen is homo. En alle mannen hebben een micropenis.

Vandaar zeker al die frustraties hier?

oh, ik begin het een beetje te snappen... Dus eigenlijk moet ik als een schaap mee lullen met al die andere propaganda. Propaganda die de ene keer veel, en de andere keer geen waarde heeft omdat het van MSM komt.. maar dan vooral wel wanneer het in mijn straatje past?

oh, zo werkt het dus... wat simpel eigenlijk :D wat doe ik toch moeilijk he :rolleyes:

Misschien moet ik ook mijn geluk maar in het buitenland gaan zoeken! In een BOL of zo... JA! :D zelfvoorzienend zou leuk zijn! Weetje? ik ga me aanmelden op het preppers forum, want daar zijn meer mensen die dat zo doen. Zou Afrika wat zijn? Ik heb gehoord dat IEDEREEN daar weg gaat, ook de homo's, ook de verkrachters... dan zou daar een enorme ruimte moeten overblijven voor een gelukszoekers leven! :D Als ik hier nou hard doorwerk, en belasting betaal wat ik eigenlijk niet wil, dan kan ik alles netjes betalen en dan kan helemaal niemand meer iets over mij zeggen als ik straks in Afrika woon! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: En elk bootje wat uit Europa komt en de kust op wil, duw ik terug. Want wat moet je met al die homo's met micropenis in Afrika?

Dankje Loreen! ;) ik eet blind uit je hand!

ps Heb ik je al verteld dat ik een micropenis heb? en homo ben? eigenlijk praat ik daar niet graag over, maar nu ik je toch spreek...( ben heel benieuwd naar de mening van bjo1998 :p )

• Leuk 1

Er worden helaas maar weinig zaken in de media genoemd die gepleegd worden door mensen die hier asiel hebben aangevraagd. Dat wordt bewust buiten de media gehouden. Alleen enkele excessen halen de media. Met name wanneer slachtoffer en\of familie zelf naar buiten treden. De rest gaat vooral de doofpot in om massale onrust onder de bevolking te voorkomen.

Politie heeft een dagtaak aan de vechtpartijen, steekpartijen, diefstal, bedreigingen en mishandelingen onder asielzoekers.:(

Gisteren een Duits journalist bij buitenhof die openlijk vertelde dat hij en andere journalisten in actie gekomen zijn door de rellen in een piepklein dorpje in Duitsland. Verder vertelde hij openlijk dat vooral het RECHTSE woord niet aan bod mocht komen, dan wel meer aanhang zou mogen krijgen en hier strijden deze journalisten dus tegen. Volgens mij moet een journalist gewoon verslag doen van eventueel nieuws met hoor en wederhoor en zeker geen partij kiezen voor links,rechts of het midden.

Wat je nu dus ziet is dat wanneer er 50 extremisten dom gedrag vertonen dat ze dat tot in detail in beeld brengen en dat die 800.000 asielzoekers die Duitsland momenteel te verwerken krijgt allemaal lieverdjes zijn die we geld en een huis moeten geven.:(

Verder zijn er al ernstige vermoedens dat moslimmannen die al langer binnen de EU woonachtig zijn, in een ander land asiel aanvragen, want in eigen land zijn vingerafdruk, dna of andere gegevens toch niet bekend bij de overheid. Ze geven dan aan dat ze uit een oorlogsgebied komen en als de asielaanvraag lukt hebben ze de loterij gewonnen en gratis geld voor de rest van hun leven.:(

Zo jammer dat dit soort zaken vrijwel nooit in het nieuws komen, zodat mensen zelf een mening kunnen hebben over wat er momenteel allemaal afspeelt.

Daarnaast wordt er voortdurend met cijfers gestrooid zodat burgers niet door hebben wat er precies waar is. Soms geeft men aan dat er 300.000 asielzoekers dit jaar via zee binnenkomen, terwijl Griekenland momenteel al een nieuw record heeft van 200.000 alleen in dat land. Soms zegt men dat er 2,5 miljoen asielaanvragen voor dit jaar worden verwacht, dan weer dat ze het momenteel allemaal niet weten. Gewoon om het onzuiver te houden voor de burger. Soms heeft men aan dat een asielzoeker 28.000 per jaar kost en anderen spreken van minimaal 38.000 euro per jaar, buiten zorgkosten die we ook allemaal meebetalen. Onlangs gaf de overheid toe dat de teller voor dit jaar al op 8 miljard stond voor NL aan kosten, maar de rekenmethode krijgen we niet te zien. En zo kunnen we nog wel ff doorgaan.:mad:

Dat we mensen in nood moeten helpen staat als een paal boven water voor mij, maar wel de mensen die er echt voor in aanmerking komen en eerlijk zijn over de kosten en terugkeer.

Wat ook buiten de media wordt gehouden zijn foto's zoals dit :

Links de stoere meneer als ISIS strijder - rechts dezelfde meneer als lieve schattige hulpbehoevende en welwillende asielzoeker in een Duits opvangkamp

IS-Asielzkr.jpg.b6f0542ff723c7ec7836d0fa2877cad4.jpg

....en hij is niet de enige. Vind het zowiezo al opvallend hoevel netjes geschoren jongemannen in schone kleren "al weken!!" aan het buffelen is om in "veiliggebied" te komen.

.......m.a.w. ik zorg er inderdaad voor dat "m'n prep" op orde is.

• Leuk 2

Links de stoere meneer als ISIS strijder - rechts dezelfde meneer als lieve schattige hulpbehoevende en welwillende asielzoeker in een Duits opvangkamp

IS-Asielzkr.jpg.b6f0542ff723c7ec7836d0fa2877cad4.jpg

....en hij is niet de enige. Vind het zowiezo al opvallend hoevel netjes geschoren jongemannen in schone kleren "al weken!!" aan het buffelen is om in "veiliggebied" te komen.

Daarom moeten we juist kijken wie we wel en niet kunnen en willen helpen en selecteren aan de poort.

Ook gisteren weer een voorbeeld gezien op TV. Een zielig fimpje en een interview met een Engels sprekende vluchteling. Zie ik tussen de vluchtelingen op de achtergrond een vluchteling bellen met de laatste nieuwe Iphone. Direct vond ik het verhaal weer ongeloofwaardig en opgezet door de pers.:(

Even alvast voor de duidelijkheid: volgende vragen stel ik als oprechte vragen, niet als sarcasme of om tegen jou in te gaan.

Maar hoe weet je dat die linkse meneer een IS-strijder is, en niet een IS-BEstrijder? Hoe weet je dat hij niet juist gestreden heeft tegen IS, en daardoor zijn gezin/familie/hijzelf met de dood bedreigd zijn? Persoonlijk zie ik namelijk een strijder staan, en kan ik niet zien dat het een IS strijder is. (nogmaals, oprechte vraag)

Als de EU overspoeld wordt door miljoenen vluchtelingen, is het dan niet TE toevallig dat iemand hem, met zijn zonnebril en zonder baard, herkent als zijnde "die IS-strijder"? Hoe groot is die kans nou? Hoe weet je nou dat dit niet juist in scène gezet is, juist om in te spelen op de huidige emoties, om te kunnen roepen "zie je wel hoe gevaarlijk die vluchtelingen zijn!?"

Je kan hoe dan ook niet ontkennen, dat als het in scène gezet is, het werkt... "Verdeel en heers"

Daarom moeten we juist kijken wie we wel en niet kunnen en willen helpen en selecteren aan de poort.

Ook gisteren weer een voorbeeld gezien op TV. Een zielig fimpje en een interview met een Engels sprekende vluchteling. Zie ik tussen de vluchtelingen op de achtergrond een vluchteling bellen met de laatste nieuwe Iphone. Direct vond ik het verhaal weer ongeloofwaardig en opgezet door de pers.:(

Idem voor bovenstaande; gewoon serieus als vraag:

Als je het verhaal direct ziet als ongeloofwaardig en opgezet door de pers, als je dus geen vertrouwen hebt in de beelden, waarom trek je dan de conclusie dat schoen wringt bij de vluchtelingen? Waarom is de conclusie niet dat de beelden gewoon niet te vertrouwen zijn?

Je zegt het zelf: ongeloofwaardig en opgezet. Waarom kan het dan niet zo zijn dat er gewoon iemand met een nieuwe Iphone tussen de vluchtelingen is gezet, om zo weer voeding te geven voor dit soort conclusies? Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vraag het me wel af.

Ik snap niet dat er zo snel conclusies getrokken worden. "Hij heeft een geweer vast DUS het is een Is-strijder". "De beelden kloppen niet DUS de vluchtelingen besodemieteren de boel".

Nou hoeft er dus niet geroepen te worden dat ik zo'n naïeveling ben die te links is om voorrangsregels te kunnen begrijpen en weigert te geloven dat sommige mensen tot gruweldaden in staat zijn; ik vraag me gewoon van alles af. Beide kanten op. Persoonlijk zie ik teveel gedraai, verdraai en gemanipuleer in de media om zomaar dingen als feit aan te kunnen nemen.

Ik schreef het eerder ook al, ik weet het niet want ik ben er niet bij. Ik weet dat ik geen vertrouwen heb in de media. Ik weet dat zelfs de grootste leugen in no time viral gaat en verregaande gevolgen kan hebben. Ik zie ook, dat het forum grotendeels beheerst wordt door de vluchtelingenkwestie, en er nauwelijks nog aandacht is voor zaken die een paar maanden terug wel nog als zeer urgent gezien werden.

Je zou haast denken dat er mensen zijn die hier heel veel baat bij hebben. Je zou haast denken dat er mensen zijn die heel blij zijn met al die vingers die nu opeens naar die vluchtelingen wijzen en al die ogen die gericht zijn op die fotootjes en youtubefilmpjes.

...................

Je zou haast denken dat er mensen zijn die hier heel veel baat bij hebben. Je zou haast denken dat er mensen zijn die heel blij zijn met al die vingers die nu opeens naar die vluchtelingen wijzen en al die ogen die gericht zijn op die fotootjes en youtubefilmpjes.

En inderdaad. Als je regels wilt veranderen, en vrijheden wilt beperken, zul je mensen er een goede reden voor moeten geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...