Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

zsm grenzen dicht, niks praten.

Als je verkracht word door een groep wilden, wil je dan even rustig met ze praten, of met je leider die het veroorzaakt?

Deze post delen

zsm grenzen dicht, niks praten.

Als je verkracht word door een groep wilden, wil je dan even rustig met ze praten, of met je leider die het veroorzaakt?

Het is een utopie dat je grenzen hermetisch kunt sluiten. Dat gaat bij een land als Hongarije nog wel enigszins lukken met hoge hekken die je dan ook nog moet beveiligen. Maar bv. alleen al Griekenland heeft een totale kustlijn van 15.000 km!

Heel Europa hermetisch vergrendelen zal niet lukken, er zijn andere oplossingen nodig, want we kunnen simpelweg niet iedereen in Europa opvangen of uitnodigen voor een permanent verblijf.

Deze post delen

Ik las vandaag een reactie op een andere website. De opvang van vluchtelingen kan best een stuk soberder. Onderdak, voedsel, kleding, medische zorg. Voor de kinderen nog scholing. Een huis en een uitkering hoeft niet. En mensen terug sturen naar land van herkomst zodra het daar rustiger is.

Net hoorde ik op de radio het idee om opgevangen vluchtelingen een document te laten ondertekenen waarbij ze de Nederlandse waarden en normen respecteren. Dus oa hoe we hier de rechten zijn voor vrouwen, Joden, homosexuelen etc.

Mijn idee is om ze dan ook meteen te wijzen op het feit dat elk crimineel delict reden is om iemand het land uit te zetten.

Ongetwijfeld zullen hier ook weer haken en ogen aan zitten. Een echte oplossing weet ik ook niet. En de reden dat er zoveel vluchtelingen en 'vluchtelingen' komen zijn divers en de hele waarheid horen we ook niet.

De onderlinge verhoudingen tussen de Europese landen worden er ook niet beter op. Toegezegd geld voor opvangkampen in de regio worden niet door alle landen betaald. Waarbij landen uit het Midden-Oosten er negatief uischieten. Gevolg is dat voedselrantsoenen gehalveerd gaan worden. Wat nog meer vluchtelingenstromen op zal leveren.

• Leuk 1

Deze post delen

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24504548/___Vrouwen_in_azc_verkracht___.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=facebook

'Verkrachtingen in azc'

GIESSEN -

Vrouwen en meisjes zijn niet veilig in het grootste opvangcentrum voor vluchtelingen in Duitsland. Ze worden door mede-asielzoekers verkracht en zouden zelfs slachtoffer zijn van gedwongen prostitutie.

Vrouwen loslopend wild, verkrachtingen, gedwongen prostitutie. jongens toch waar gaat het naar toe? Slappe hap in de regering, ongelofelijk!!

Vrouwen en meiden durven snachts niet meer naar de wc..

Deze post delen

We verwennen ze te veel.

Waarom vluchten ze niet Rusland?

Blijkbaar pakt Rusland het slimmer aan;)

Deze post delen

Door de slappe hap in Nederland gaat alles in sneltrein tempo naar een dieptepunt. Ik voel mij niet aangesproken, ik heb hier nooit in toegestemd, in dat softe gedoe.

Ik ga er niet meer over posten, ieder trekt zijn eigen verantwoordelijkheid, en conclusie maar.

Deze post delen

Dat verkrachtende stelletje viespeuken is de titel "mens" niet waardig; zulke zieke beesten horen geruimd te worden. Gehakt van draaien en aan de varkens voeren.

Deze invasie van barbaren moet gestopt worden; met geweld indien nodig, want dat lijkt helaas 't enige te zijn wat ze begrijpen...

• Leuk 1

Deze post delen

Een moslim in Duitsland wil dat het Oktoberfeest in Duitsland afgeschaft wordt omdat het een belediging zou zijn voor alle islamitische vluchtelingen uit Syrië, Irak en Afghanistan.

Zijn Petitie: https://www.change.org/p/city-of-munich-ban-the-intolerant-and-anti-islamic-event-of-oktoberfest

Hahaha, nou die maakt kans, NOT. ;)

Ach ja mensen en hun geloofsovertuiging waarom kunnen ze anderen niet vrij laten? Hier in NL is de SGP ook mordicus tegen winkelen op zondag, de verdorvenheid van muziekfestivals en in sommige gemeenten krijg je last als je op zondag je was buiten aan de lijn hangt.

Laat je nu niet verleiden om aan de hand van een paar gekken te denken dat dit representatief voor een hele groep is.

Hier hebben wij preppers al last genoeg van, die paar meest extreme voorbeelden van Doomsday Preppers bv.

Deze post delen

Die petitie is gemaakt door een 'Nederlander' en is inmiddels gesloten. 475 mensen hebben hem ondertekend. Zal dus weinig invloed hebben.

Is er eigenlijk een petitie die je kunt ondertekenen wat oproept tot een stop op asielzoekerts?

Deze post delen

Die petitie is gemaakt door een 'Nederlander' en is inmiddels gesloten. 475 mensen hebben hem ondertekend. Zal dus weinig invloed hebben.

Is er eigenlijk een petitie die je kunt ondertekenen wat oproept tot een stop op asielzoekerts?

Nee, maar als je wat tijd kwijt wilt moet je dat vooral starten. Zou een petitie kunnen bereiken wat alle overheden en ontevreden burgers niet kunnen?

Dat artikel uit Trouw vandaag slaat wel de spijker op z'n kop: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/4145266/2015/09/19/Komst-vluchtelingen-vergt-vernieuwing-democratie.dhtml

De politiek is volkomen blind voor de bezorgdheid van burgers en het ontbreekt aan enige inspraak in hoe en waar zo'n opvangcentrum moet komen.

Deze post delen

Om het hele verhaal weer even een duw te geven richting het preppen........

Ik heb een BOL in het buitenland waar ik in geval van nood naar toe wil gaan. Maar ik ben bang dat die plannen fors gedwarsboomd worden door de massale toestroom van vluchtelingen nu.

Stel dat er een shtf situatie optreed in Nederland en een groot deel van Nederland ge-evacueerd moet worden, hoe groot is dan de kans dat de grenzen dichtgaan en je vast komt te zitten in Nederland? Onze buurlanden worden nu al overspoeld door vluchtelingen, laat staan als daar dan nog een groot aantal Nederlanders bijkomen.

Ik denk niet dat bijvoorbeeld Duitsland en Belgie zullen staan te springen om nog meer vluchtelingen toe te laten.

Ik denk dus dat dit vluchtelingen probleem van grote invloed kan zijn voor preppers met een BOL over de grens.

Wat is jullie idee daarover?

• Leuk 1

Deze post delen

Om het hele verhaal weer even een duw te geven richting het preppen........

Ik heb een BOL in het buitenland waar ik in geval van nood naar toe wil gaan. Maar ik ben bang dat die plannen fors gedwarsboomd worden door de massale toestroom van vluchtelingen nu.

Stel dat er een shtf situatie optreed in Nederland en een groot deel van Nederland ge-evacueerd moet worden, hoe groot is dan de kans dat de grenzen dichtgaan en je vast komt te zitten in Nederland? Onze buurlanden worden nu al overspoeld door vluchtelingen, laat staan als daar dan nog een groot aantal Nederlanders bijkomen.

Ik denk niet dat bijvoorbeeld Duitsland en Belgie zullen staan te springen om nog meer vluchtelingen toe te laten.

Ik denk dus dat dit vluchtelingen probleem van grote invloed kan zijn voor preppers met een BOL over de grens.

Wat is jullie idee daarover?

Vrij verkeer van goederen, personen en diensten geldt voor EU burgers en dat zal hierdoor niet 1-2-3 veranderen. De EU wordt momenteel overspoeld door illegalen en die stroom kan geen enkel land aan. Ze moeten dus wel tot actie overgaan en "iets" doen, totdat de trage EU een besluit neemt. Ook daarna moet dat weer worden doorgevoerd dus voorlopig zal dat nog wel even doorgaan. Zodra de grenzen ook voor EU burgers weer sluiten, is het over met één Europa.

Ik heb ook een BOL in het buitenland, maar daarvoor netjes de regeltjes gevolgd. Dus een sofinummer en dergelijke van het land en ik betaal belasting. Hoewel ik er (nog) niet permanent verblijf, zijn ze daar blij als ik mijn Hollandse euro's daar spendeer en dat zal in jouw geval denk ik niet veel anders zijn.

Deze post delen

Vrij verkeer van goederen, personen en diensten geldt voor EU burgers en dat zal hierdoor niet 1-2-3 veranderen. De EU wordt momenteel overspoeld door illegalen en die stroom kan geen enkel land aan. Ze moeten dus wel tot actie overgaan en "iets" doen, totdat de trage EU een besluit neemt. Ook daarna moet dat weer worden doorgevoerd dus voorlopig zal dat nog wel even doorgaan. Zodra de grenzen ook voor EU burgers weer sluiten, is het over met één Europa.

Ik heb ook een BOL in het buitenland, maar daarvoor netjes de regeltjes gevolgd. Dus een sofinummer en dergelijke van het land en ik betaal belasting. Hoewel ik er (nog) niet permanent verblijf, zijn ze daar blij als ik mijn Hollandse euro's daar spendeer en dat zal in jouw geval denk ik niet veel anders zijn.

Ik denk da je je daarin wel eens kan vergissen. Zelfs de VVD heeft het er al over gehad om de grenzen dicht te gooien. Bovendien denk ik neit dat onze buurland zitten te wachten op, laten we zeggen 200.000, vluchtende Nederlanders als ze net 500.000 vluchtelingen hebben binnen gehaald.

Dat Schengen akkoord is allang achterhaald. Het zal imo niet lang duren voor we weer ons paspoort mogen laten zien aan de grens. Natuurlijk houden ze er nu nog krampachtig aan vast, vooral uit angst voor hun eigen graai baantje, maar vroeg of laat zal iedereen inzien dat het zo niet langer kan. Hoorde vandaag ook al over de enorme bijvangsten die gedaan worden nu er beperkte controles zijn. Ook dat kan een reden zijn om de grens dicht te houden.

Op dit moment voorzie ik nog niet acuut een probleem, maar ik verwacht dat het heel snel kan veranderen. Ik maak me daar in ieder geval wel zorgen om. Het is toch mijn noodplan en van levensbelang in geval van shtf en als prepper moet je overal rekening mee houden.

Deze post delen

Zulke mensen mogen van mij gewoon hongerstaken...stuk goedkoper dan de doorsnee vluchteling...zeker op den duur....

Deze post delen

Ik heb een vraagje, hoe weten jullie allemaal dat de media die jullie bekijken en hier in linken wel betrouwbaar is? Kennen jullie betrouwbare mensen bij deze mediums?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Leuk 2

Deze post delen

dat weet je niet, je moet je zelf een beeld vormen op basis van je gevoel, en het volgen van patronen en connecties

Dat vind ik ook heel lastig. Ik vertrouw de MSM niet. Regelmatig voelt het als propaganda. Maar dat kunnen de tegenberichten ook zijn. Voor mij helpt het om te kijken hoe de geldstromen lopen. Kun je een eind mee komen. En hoe info voor mij 'aanvoelt'.

Deze post delen

Ik heb een vraagje, hoe weten jullie allemaal dat de media die jullie bekijken en hier in linken wel betrouwbaar is? Kennen jullie betrouwbare mensen bij deze mediums?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Mijn medium is altijd heel accuraat. En 90 cpm via de horoscooplijn.

Maar je hebt wel een duidelijk punt: hoe betrouwbaar is alle media. Wat @zilver ook zegt: je moet zelf je eigen beeld vormen. Het nadeel is dat de media per definitie niet objectief is, dus je kan interpreteren wat je wilt.

Ik ga persoonlijk meer uit van eigen ervaringen en zie verder wel wat er overal gezegt wordt.

Deze post delen

We kunnen ook Europa groter maken. Zo iets als het Atlantropa 1920 project (wat nu weer actueel in het nieuws is).: The colossal plan to dam the Mediterranean and craft a supercontinent

Bron: http://theconversation.com/atlantropa-the-colossal-1920s-plan-to-dam-the-mediterranean-and-create-a-supercontinent-47370

PS. Slecht plan imo

[ATTACH=CONFIG]20808[/ATTACH]

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...