Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4143751/2015/09/17/Vrouw-niet-veilig-Bende-oorlog-en-verkrachting-in-azc.dhtml

Dit soort zaken gebeuren dus NU al in een Duits azc en wij halen dit soort mensen ook gewoon binnen met de vlag uit.

Een citaat uit het stuk: "In het grootste opvangcentrum voor vluchtelingen in Duitsland, de HEAE in Giessen waar momenteel 6000 mensen verblijven, heersen wantoestanden. Vrouwen en meisjes worden er door mede-asielzoekers verkracht. Ook is er sprake van dwangprostitutie. Vrouwelijke asielzoekers zouden 's nachts bang zijn om de toiletten te bezoeken uit angst te worden aangerand. "

Verkrachtingen, aanzetten tot prostitutie, bende oorlogen tussen Albaniërs en asielzoekers uit Eritrea en Somaliërs ga zo maar door. Volgens de Duitse COA zijn verkrachtingen incidenteel al komen er wel incidenten voor. Vrouwen zijn bang aangifte te doen. Ik hou mijn hart vast wat er in Nijmegen staat te gebeuren als er 3000 asielzoekers in een tijdelijk tentenkamp worden ondergebracht. Mijn keuze is het in ieder geval niet dit soort mensen je land binnen te halen.:mad:

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ik vind het best dat wij mensen helpen en ik vind het minder leuk maar ook best dat wij ze hier opvangen....

Maar doe het dan wel goed!!! En zorg er voor dat het veilig is voor hun en voor ons!

En daar zal het wel weer fout gaan net als in Duitsland......

Deze post delen

Ik vind het best dat wij mensen helpen en ik vind het minder leuk maar ook best dat wij ze hier opvangen....

Maar doe het dan wel goed!!! En zorg er voor dat het veilig is voor hun en voor ons!

En daar zal het wel weer fout gaan net als in Duitsland......

Helpen is prima, maar wel de echte vluchtelingen en dat zijn niet de mensen die eerst 10 landen doorreizen. Die mensen komen om economische redenen en die hebben we hier al zat. Dus daar in de regio betere voorzieningen opzetten, scholing, terugkeer voorbereiden vind ik allemaal prima.

De mensen die momenteel binnenkomen hebben een totaal andere cultuur , normen en waarden (denk aan vrouwen bijv.) en religie die totaal niet verenigbaar is met het NL waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Zelfs de overwegend relatief gematigde moslims die NL kent willen deze mensen hier niet hebben. Deze mensen hadden nog nooit van NL gehoord totdat ze hoorden wat hier te halen valt (van familie wat hier al zit en mensensmokkelaars), dus reizen ze heel de EU door om hier maar te geraken.

De overwegend blanke politici gedragen zich als de blanke overheersers van weleer. Die staan in rij deze mensen wel even helpen, uiteraard van ons gemeenschapsgeld. Ze hebben echter totaal geen benul wat ze hier binnenhalen en het land aandoen. Deze mensen zullen vrijwillig nooit meer weg gaan uit een land waar alles gratis is. En als een magneet zullen er meer komen, desnoods verzinnen ze een nieuwe oorlog of worden ze allemaal homoseksueel. Het ultieme paradijs genaamd NL. Eenmaal in NL krijgen ze de relatief Hollandse luxe en welvaart.

Tolken, scholen, advocaten, alles veel luxer dan deze mensen ooit hebben gehad in hun leven ... allemaal in ons ALL IN RESORT. Ten koste van de eigen bevolking die steeds verder in armoede geraakt. Mijn mening is help de echte vluchteling in de regio, dat is goedkoper, zit dichter bij de eigen normen en waarden en terugkeer is eenvoudiger te regelen als de oorlog voorbij is. Onze laatste grote oorlog heeft ook 5 jaar geduurd en daar na is het land gewoon weer opgebouwd met de hulp van bevriende landen.

Dan worden ze opgevangen in een

Deze post delen

Kan je niet een standaard berichtje maken @FincaInSpanje? Scheelt je het hele verhaal elke keer weer typen.

Ik typ sneller dat jij kunt praten, dus dat gaat héééééél rap en veel moeite is het niet. En ik help graag schapen de ogen te openen. Ieder gered schaap hoeft niet naar de onverdoofde slacht.:p

Hongarije pakt vluchtelingen hard aan, dus trekken ze massaal via Macedonië en Kroatië naar het beloofde land.

https://www.nd.nl/nieuws/actueel/buitenland/hongaarse-politie-pakt-29-vluchtelingen-op.895322.lynkx

http://nieuws.tpo.nl/2015/09/16/vn-situatie-in-hongarije-schokkend-en-onacceptabel/

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24501806/__Kritiek_op_aanpak_migranten_Hongarije_groeit__.html

http://www.trouw.nl/tr/nl/36361/Vluchtelingen/article/detail/4143585/2015/09/16/De-vluchtelingen-komen-Als-rechtsom-niet-lukt-gaan-ze-linksom.dhtml

"Wanneer je als illegaal je zin niet krijgt, kun je altijd nog stenen gaan gooien naar de politie", aldus de Hongaren die waterkanonnen en traangas hebben ingezet tegen rellende illegalen die ook brandjes stichten.

150916213608_http-playlist_anp_nl-portal-image-nd-xanp-bui-ANP160915270-1_shrinkcentercrop_702.jpg.9107b3542c83ec8e798b116bdef47972.jpg

Er zijn twee kinderen gewond geraakt toen ze over het hek werden gegooid door de migranten.:mad: Speciaal voor Stuudje zal ik nog even herhalen dat ik dit soort mensen hier niet wil hebben.

ANP-34163702-611x328.jpg.946ec5cfa46dec2fd9220cb4dbc16db9.jpg

Zelfs in Duinrell komt een tijdelijke opvang.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24503936/__Asielzoekers_naar_Duinrell__.html

Deze post delen

Gast Heksenboot
:p zo irritant als mensen midden in hun verhaal hun zin niet

Jongen.

Dat PVV-pamfletje ken je nou wel uit je hoofd toch? :rolleyes:

Deze post delen

Jongen.

Dat PVV-pamfletje ken je nou wel uit je hoofd toch? :rolleyes:

Ga jij lekker toverstafjes verkopen op FB als je inhoudelijk en met argumenten niets te melden hebt over dit belangrijke onderwerp.:p

Ben overigens geen fan van Geert Wilders en de PVV, maar dat terzijde.;)

Deze post delen

Nee snap ik, jij zou denk ik nog een stap verder gaan dan hij, is het niet?

Deze post delen

Gast Heksenboot
Ga jij lekker toverstafjes verkopen op FB als je inhoudelijk en met argumenten niets te melden hebt over dit belangrijke onderwerp.:p

Eerder een soort kloon. (hij was maar een kloon.... :D )

Deze post delen

Nee snap ik, jij zou denk ik nog een stap verder gaan dan hij, is het niet?

Dat is zijn goed recht ... noemen ze vrijheid van meningsuiting .... sommige dingen van Geert ben ik het niet mee eens, maar het meeste zeker wel.

De ene KIEST voor de partij PVV , de andere KIEST voor de partij Bomenknuffelaars ;) ... dat is pas een keuze !!

Deze post delen

Ik denk het niet @Mr. Gold .... want als duinrell gevuld gaat worden met vluchtelingen, is er weinig ruimte meer over.

Denk ook dat je niet vriendelijk aangekeken wordt door de wereldverbeteraars, want dan ben jij die rijke westerling die van zijn welverdiende vakantie geniet terwijl er 5 meter verderop arme vluchtelingen zitten die niks hebben !!

Deze post delen

Gast Heksenboot
Back on topic please. Kan ik nu niet meer naar het http://www.duinrell.nl/tikibad met Kerst?

Het toenemend populisme op dit forum, dankzij o.a. dit topic, is reden tot grote zorgen.

Vooral omdat je het verder gewoon op zijn beloop laat.

Kennelijk ga je liever voor kwantiteit dan voor kwaliteit.

Deze post delen

Eerder een soort kloon. (hij was maar een kloon.... :D )

Dat is een goede maar ik ben net naar de kapper geweest Heksie.;)

@Highway ik kon je helaas geen reputatie comment geven dus daarom maar even in dit voor mij serieuze topic. Wilders is vooral rechts en vooral overal tegen. Bovendien ziet hij in de Islam een groot gevaar en vooral de islamisering van NL en de rest kennen we wel.

Nu ben ik rechts liberaal, maar ook sociaal. Dat is heel wat anders.

Ik ben dus niet tegen moslims die hier wonen en iedereen mag geloven en denken wat hij\zij wilt. Ik ook dus. Daarnaast mogen mensen van mij drugs, drank, prostitutie en al dat soort zaken van mij vrijgeven, dan wel legaliseren. Je bepaald zelf wat je drinkt, rookt of consumeert en ben je ook zelf verantwoordelijk voor je daden die daaruit voortvloeien. Uiteraard moeten mensen zich aan de wet houden, maar als we beginnen met 50% van de regeltjes te schrappen zou dat een mooi begin zijn. Recht op privacy en vrijheid van meningsuiting ook bovenaan mijn pamflet (welk pamflet:confused:). Dat ik criminelen met een dubbel paspoort graag zie vertrekken of mensen die hebben gelogen aan een verblijfsvergunning te komen, dat zal bij Ome Geert ook wel in zijn pamflet staan, maar over de rest verschillen we toch echt van mening.

Mensen die steeds reageren als de discussie hen kennelijk niet aanstaat en die geen inhoudelijke argumenten willen of kunnen geven en hierdoor PVV, racisme of discriminatie aanhalen vind ik triest. Geef gewoon jouw mening op het forum als je wenst te discussiëren En dat hoeft niet de anders mening te zijn dus kunnen we lekker sparren. Even goede prepvrienden.

Het nieuws m.b.t. dit totaal onderschatte probleem (door de politiek en hulporganisaties) volgt zich steeds sneller op. Maar met name de EU zal nu belangrijke beslissingen moeten nemen in mijn ogen, want die zwaaien met de scepter. Overigens een waanzinnig goede zet dat we mensen die we niet hebben gekozen beslissingen laten nemen.;) Petje af voor de machtshebbers die de democratie definitief de nek om hebben gedraaid, maar dat terzijde.

We zien wel wat er ons staat te gebeuren met alle problemen in de wereld en wat een gerenommeerd forumlid ons altijd meegaf. Prep Ze.

Deze post delen

Is het handigere om alleen nieuws berichten te posten en tips om te preppen mbt vluchtelingen. Die eindeloze discussies zijn een beetje jammer.

Deze post delen

Het toenemend populisme op dit forum, dankzij o.a. dit topic, is reden tot grote zorgen.

Vooral omdat je het verder gewoon op zijn beloop laat.

Kennelijk ga je liever voor kwantiteit dan voor kwaliteit.

Leg verder uit ?

Deze post delen

KONING WILLEM ALEXANDER EN MAXIMA DONEREN 30 MILJOEN VOOR DE VLUCHTELINGEN CRISIS

dat geloofden jullie al niet en het is ook niet waar, maar het had gekund. Hij zou ook zijn villa in Griekenland open kunnen stellen.

Deze post delen

@Mr. Gold en @Gunnie, de huisjes in Duinrell zaten de afgelopen jaren al vol met Polen en Roemenen. Ik kan dat weten omdat wij een jaarkaart hadden ...... hadden.;)

Naamloos1.jpg.2e7768e5458c0c1503b4dfe04edf1e65.jpg

Na 5 november is het park weer dicht, dus slim van de eigenaren om via het COA een tijdelijke opvang te realiseren. Want met die Polen en Roemenen hadden ze problemen met de vergunningen, want je mag er niet wonen. Het gaat dus om tijdelijke opvang om de vergunning te omzeilen zodat de asielzoekers daarna kunnen doorstromen naar andere AZC's.

Graag weer zoals gezegd back to topic.

ooooh ... dus @Mr. Gold kan sowieso met kerst niet terecht in Duinrell ?

Deze post delen

@Mr. Gold en @Gunnie, de huisjes in Duinrell zaten de afgelopen jaren al vol met Polen en Roemenen. Ik kan dat weten omdat wij een jaarkaart hadden ...... hadden.;)

Naamloos1.jpg.2e7768e5458c0c1503b4dfe04edf1e65.jpg

Na 5 november is het park weer dicht, dus slim van de eigenaren om via het COA een tijdelijke opvang te realiseren. Want met die Polen en Roemenen hadden ze problemen met de vergunningen, want je mag er niet wonen. Het gaat dus om tijdelijke opvang om de vergunning te omzeilen zodat de asielzoekers daarna kunnen doorstromen naar andere AZC's.

Graag weer zoals gezegd back to topic.

Deze post delen

KONING WILLEM ALEXANDER EN MAXIMA DONEREN 30 MILJOEN VOOR DE VLUCHTELINGEN CRISIS

dat geloofden jullie al niet en het is ook niet waar, maar het had gekund. Hij zou ook zijn villa in Griekenland open kunnen stellen.

Hahha, lol maar KS is niet de enige die pamfletten uitdeelt. Vluchtelingen krijgen ze ook.

http://www.beyondthematrix.nl/2015/09/16/nieuw-bewijs-dat-george-soros-de-immigratiestroom-stimuleert/

Deze post delen

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit wat ik vind van de hele vluchtelingensituatie maar wat ik wel weet ik dat je beter geen vrouwlijke vluchteling kunt zijn.

Ik las vanochtend een bericht in de stentor ( lokale krant) dat er veel sprake is van verkrachtingen en dwangprostitutie in een groot AZC ( 6000 pers) in duitsland.

Ivm rechten mag ik geen foto maken van het artikel.

Maar paar zinnen waarvan ik tranen in mn ogen kreeg :

* vrouwelijke asielzoekers zouden snachts bang zijn om de toiletten te bezoeken uit angst om aangerand te worden.

* er is in het opvangcentrum sprake van ernstig geweld tussen albanese bendes en groepen vluchtelingen uit somilie en eritrea

* de plaats waar het AZC staat heeft 80.000 inwoners en 6000 asielzoekers, toch is 10 % van de geboortes in de stad bij een vrouwelijke asielzoeker. Vrouwen die op de vlucht zijn krijgen niet massaal baby's, dit duidt op ongewenste zwangerschappen.

*men verwacht zulke excessen ook in de grote AZC 's die in nederland binnnekort openen ( 3000 in nijmwegen bv). Eigenlijk zou de opvang van mannen en vrouwen gescheiden moeten worden.

Als vrouw zijnde kan ik hier ZO KWAAD !!! om worden , waarom zijn vrouwen zo vaak de klos in conflictgebieden/conflictsituaties???

Verder zou ik alle vrouwelijke preppers willen adviseren om dus ook flink wat pilstrips oid in je bob te stoppen. ( en ook een cursusje zelfverdediging te volgen) en hoe naar het ook is na te denken over dit onderwerp.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit wat ik vind van de hele vluchtelingensituatie maar wat ik wel weet ik dat je beter geen vrouwlijke vluchteling kunt zijn.

Ik las vanochtend een bericht in de stentor ( lokale krant) dat er veel sprake is van verkrachtingen en dwangprostitutie in een groot AZC ( 6000 pers) in duitsland.

Ivm rechten mag ik geen foto maken van het artikel.

Maar paar zinnen waarvan ik tranen in mn ogen kreeg :

* vrouwelijke asielzoekers zouden snachts bang zijn om de toiletten te bezoeken uit angst om aangerand te worden.

* er is in het opvangcentrum sprake van ernstig geweld tussen albanese bendes en groepen vluchtelingen uit somilie en eritrea

* de plaats waar het AZC staat heeft 80.000 inwoners en 6000 asielzoekers, toch is 10 % van de geboortes in de stad bij een vrouwelijke asielzoeker. Vrouwen die op de vlucht zijn krijgen niet massaal baby's, dit duidt op ongewenste zwangerschappen.

*men verwacht zulke excessen ook in de grote AZC 's die in nederland binnnekort openen ( 3000 in nijmwegen bv). Eigenlijk zou de opvang van mannen en vrouwen gescheiden moeten worden.

Als vrouw zijnde kan ik hier ZO KWAAD !!! om worden , waarom zijn vrouwen zo vaak de klos in conflictgebieden/conflictsituaties???

Verder zou ik alle vrouwelijke preppers adviseren om dus ook flink wat pilstrips oid in je bob te stoppen. ( en ook een cursusje zelfverdediging te volgen) en hoe naar het ook is na te denken over dit onderwerp.

Helemaal mee eens !!

Maar het zijn helaas niet alleen vrouwelijke vluchtelingen ... ik geloof dat het Zweden was ( corrigeer me indien land onjuist is ) daar is het verkrachtingspercentage ( Lokale zweedse vrouwen ) met 30 % gestegen sinds er vluchtelingen zijn.

Deze post delen

Ik wet niet hoe zo'n vluchtelingenkamp werkt naar je kan het toch ook scheiden van elkaar? Alleenstaande vrouwen apart, geloofsovertuiging scheiden etc, tenminste als ze dat willen

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...