Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Recommended Posts

Bij Goedemorgen NL.

Volgens Daily mail zijn 2 op de 100 vluchtelingen extremistische moslims van ISIS.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3234458/Two-100-Syrian-migrants-ISIS-fighters-PM-warned-Lebanese-minister-tells-Cameron-extremist-group-sending-jihadists-cover-attack-West.html

Zie: http://www.omroepwnl.nl/video/detail/GNL__150915 deel 1 op 2.40 ongeveer

In deels 2 een heldere opsomming van het probleem en voor mij het zoveelste bewijs dat politici geen flauw benul hebben waar ze mee bezig zijn en dat de EU in huidige opzet nooit kan werken.

deel 2 op ongeveer 11.25.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Ik snap het, maar dan nog zie ik die extra maandsalarissen niet terug daarin ... want je moet toch werken voor je loon, of zou het zo zijn dat we ineens van 12 euro bruto per uur naar 24 euro bruto per uur gaan ?

Ik zie dat niet gebeuren, dus als iemand mij kan vertellen hoe ik dan een paar maandlonen extra kan verdienen terwijl ik toch dezelfde uren zou werken ?

Maar dat kan @Lekker me vast uitleggen !

En "by the way" ... dit is niet hatelijk bedoeld en ook niet op vluchtelingen, maar nu voor me eigen .... ik wil serieus graag extra maandlonen verdienen met de uren die ik nu draai ;)

Ik zie dat @Lekker online is, dus doe nog een poging ;)

Deze post delen

Ik zie dat @Lekker online is, dus doe nog een poging ;)

zeg ADHD-er, als ik online ben wil niet zeggen dat ik verplicht ben inhoudelijk te reageren, daarvoor hoef je mij niet een berichtje te sturen "dat ik ondertussen al 2x online ben geweest"

Ik ga nu eten klaar maken, straks weer wat anders, ik kijk wel of ik daarna zin en tijd heb voor je.

Succes.

• Leuk 1

Deze post delen

Vechtpartij onder 150 asielzoekers in Duitsland. Daar begint het gedonder.

http://www.nu.nl/bootvluchtelingen/4126748/grote-vechtpartij-vluchtelingen-in-duits-aanmeldcentrum.html

Ach een incident, zo doen ze normaal nooit.:p

Shhhssssst, dat is niet waar! Moet je anders zien! is een complot! fotos kloppen niet! haha :p

Deze post delen

Shhhssssst, dat is niet waar! Moet je anders zien! is een complot! fotos kloppen niet! haha :p

Dit komt naar buiten omdat het een grote vechtpartij betreft, maar in NL zijn er dagelijks vechtpartijen, bedreigingen en dergelijke in de AZC's. Dat wordt echter zo klein mogelijk gehouden en pas bij een steekpartij of iets dergelijks, komt het in het nieuws.

• Leuk 1

Deze post delen

Dit komt naar buiten omdat het een grote vechtpartij betreft, maar in NL zijn er dagelijks vechtpartijen, bedreigingen en dergelijke in de AZC's. Dat wordt echter zo klein mogelijk gehouden en pas bij een steekpartij of iets dergelijks, komt het in het nieuws.

Ook waar, uit betrouwbare bron weet ik dat al jaren lang de christelijke vluchtelingen zwaar geïntimideerd worden in AZC in heel Nederland, door jawel.. de ach ik zal het niet meer benoemen. Dat is onwenselijk.

Deze post delen

Ik kwam net ook dit bericht tegen en dacht meteen "Dit gaat natuurlijk een staartje krijgen" Kan mij nog goed de paspoort affaire herinneren met Peter R. de Vries ergens in de jaren '90. Toen hij gewoon een paspoort kon ophalen op Curacao en dit had best veel politieke gevolgen. Goed dat journalisten dit soort zaken aan de kaart stellen en zelf op onderzoek uitgaan wat de mogelijkheden zijn.

Deze post delen

Kijk, en dit is nou, in mijn ogen dan, daadwerkelijk relevant nieuws. En hierom blijf ik dus iedere keer ageren tegen achterlijke, ongeloofwaardige, niet relevante en ronduit onware berichten: om te voorkomen dat dit soort relevante berichten ondergesneeuwd raken of aan de kant geschoven worden als zijnde weer een van die achterlijke onzinberichten.

Paspoortfraude is natuurlijk van alle tijden, als ik het juiste telefoonnummer heb kan ik waarschijnlijk ook wel het een en ander voor elkaar krijgen. Dus op wat voor een schaal vindt dit plaats? Hoe groot is de dreiging die dit veroorzaakt? De "bad guys" die zo'n paspoort laten maken, zouden die anders Europa niet binnen komen?

Dat lijken me vragen die gesteld moeten worden, om te kunnen kijken hoe hier op gereageerd zou moeten worden?

Deze post delen

Kijk, en dit is nou, in mijn ogen dan, daadwerkelijk relevant nieuws. En hierom blijf ik dus iedere keer ageren tegen achterlijke, ongeloofwaardige, niet relevante en ronduit onware berichten: om te voorkomen dat dit soort relevante berichten ondergesneeuwd raken of aan de kant geschoven worden als zijnde weer een van die achterlijke onzinberichten.

Paspoortfraude is natuurlijk van alle tijden, als ik het juiste telefoonnummer heb kan ik waarschijnlijk ook wel het een en ander voor elkaar krijgen. Dus op wat voor een schaal vindt dit plaats? Hoe groot is de dreiging die dit veroorzaakt? De "bad guys" die zo'n paspoort laten maken, zouden die anders Europa niet binnen komen?

Dat lijken me vragen die gesteld moeten worden, om te kunnen kijken hoe hier op gereageerd zou moeten worden?

Met het juiste telefoonnummer krijg je alles, maar dan ook echt alles voor elkaar.

Paspoortfraude vind op hele grote schaal plaats al sinds de 70er jaren.

De dreiging is reëel , maar besef dat echte "bad guys " zo een paspoort geeneens nodig hebben .... die komen ondergronds binnen.

En kijk bv naar de klassiekers , roemenen of bulgaren staan bekend als hitman, ze komen dankzij de open grenzen overal in het Shengen gebied ... leggen er 1 om en zijn binnen een paar uur zonder problemen weer terug op eigen bodem.

Deze post delen

Mooie stukje Stuudje. Misschien dat mensen nu eindelijk wakker worden.

Nu het een paspoort betreft van Mark Rutte is het ineens hot news, maar dit was allang bekend, ook bij de overheid. Het gevaar is dat ISIS en mensen die onder een kwaad regime mensenrechten hebben geschonden nu veilig de EU binnen wandelen en nog onderdak en geld krijgen ook. Overigens kun je een paspoort kopen in meerdere landen, zelfs een EU nationaliteit. Als je maar geld hebt. Er zijn dan ook mensen die meerdere identiteiten hebben van verschillende landen en ze heten niet allemaal 007. Denk overigens dat onze koning ook wel een paar paspoorten heeft liggen voor geval van nood.

Deze post delen

Overigens kun je een paspoort kopen in meerdere landen, zelfs een EU nationaliteit. Als je maar geld hebt. Er zijn dan ook mensen die meerdere identiteiten hebben van verschillende landen en ze heten niet allemaal 007.

Meerdere Landen? Ook "gewoon" in Nederland en Nederlandse Paspoorten:

http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUITENLAND/article/detail/278561/2010/02/08/Megahandel-in-lege-paspoorten.dhtml

Bericht uit 2010, inmiddels zou het moeilijker moeten zijn.

Maar ik geloof niet dat er in het criminele milieu niet gemakkelijk aan echte paspoorten valt te komen.

En dat is alleen maar wat er in MSM staat. Dus welke cijfers er openbaar gemaakt zijn!

Deze post delen

http://www.welingelichtekringen.nl/anp/ruim-1300-migranten-bereiken-kroatie

Asielzoekers hebben al een omweg gevonden, door Kroatië.

Bizar dat geen enkel land zijn plicht doet volgens de EU verdragen en illegalen dus zomaar de EU binnen laat wandelen. Ze zouden die mensen direct in het eerste de beste EU land moeten registreren (minimaal), maar ze willen persé zonder registratie door naar West EU of Zweden omdat ze denken dat daar het meeste valt te halen (beste levensstandaard). Dit zijn in mijn ogen absoluut geen vluchtelingen meer als je 10 veilige landen doorkruist om dan pas asiel aan te vragen.

En volgens de gele raaf zitten wij al op 700 asielzoekers per dag, die NL kennelijk als eerste veilige land zien en hier asiel aanvragen.

http://www.nujij.nl/algemeen/meer-dan-700-vluchtelingen-per-dag-in-nederland.33494214.lynkx

700 x 32000 = 21 miljoen op jaarbasis wat er vandaag weer binnen is gewandeld.:(

Deze post delen

http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelingenstroom-West-Europa/article/detail/4143254/2015/09/16/COA-zet-gemeenten-voor-het-blok-bij-opvang-asielzoekers.dhtml

En fatsoenlijke regels gelden niet voor het COA dus waarbij reguliere weg omzeilt wordt.

Arme Geert Wilders, die ligt weer overhoop met de kamer over de asielzoekers. Zo doorzichtig dit allemaal.

http://www.nu.nl/politiek/4127028/wilders-haalt-zich-woede-kamer-hals.html

Deze post delen

Er worden volop opvangplaatsen gecreëerd maar de mensen die er wonen worden niet gehoord. De keiharde werkelijkheid dus dat je als burger gewoon gepasseerd wordt zonder enige inspraak. Idioten dus bij de gemeente en het COA, want dit gaat natuurlijk straks problemen geven.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24503533/__Asiel-buren_niet_gehoord__.html

Een citaat uit het stukje: "Omwonenden van een sporthal in Amsterdam Osdorp vinden het bizar dat ze niet vooraf zijn ingelicht over de komst van 300 mensen, terwijl rondom Nijmegen wordt gevreesd dat het bos er met 3000 vluchtelingen niet veiliger op wordt. „En als je zegt dat je liever niet naast 3000 Syriërs wil wonen, denken mensen dat je een racist bent”, vertelt een hardloopster die voortaan liever een andere route kiest."

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...