Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe en op welke situaties ik me voorbereid t.a.v. Gelukszoekers ga ik hier niet in detail neerzetten.   Bedankt voor de tips maar ik gebruik graag mijn eigen therminologie. Dat bepaalt de MS

Ha @Raycoupe je bent aardig opweg om de 100 pagina's te halen.....al 4 replies sinds de eerste 2020 reactie.....? als we nou allemaal even chillen....en een paar keer diep adem halen in de net binneng

De kans dat Nederland wordt overspoeld door gelukzoekers de komende jaren is groter dan dat er de komende 50-100 jaar een dijk doorbreekt en we onder water komen ten gevolge van de klimaathysterie. 

Posted Images

Waarom hebben asielzoekers voorrang bij toewijzing huurwoningen?

http://opiniez.com/2015/09/11/waarom-hebben-asielzoekers-voorrang-bij-toewijzing-huurwoningen/

Helder stukje, maar het is nog erger. Als er geen sociale huurwoning beschikbaar is, worden soms woningen uit de vrije sector gegeven. Zeker wanneer komst van familie verwacht wordt. Formeel mag dat helemaal niet, maar ze gebruiken een truc hiervoor. Ze noemen het in eerste instantie dan een tijdelijke wisselwoning en hiermee worden de regels dan omzeilt.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24487394/__Debat_vluchtelingen_goed_voor_PVV__.html

PVV 2 zetels erbij na vluchtelingen debat, SP 2 eraf.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/24487293/__Straat_op_voor_vluchtelingen__.html

Welkom vluchtelingen demonstraties in de EU, in Polen waren er meer tegenstanders.

http://www.nu.nl/buitenland/4124727/recordaantal-vluchtelingen-hongarije.html

Voorbereidingen Hongarije om grens met Servië te sluiten

http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelingenstroom-West-Europa/article/detail/4141230/2015/09/13/Recordaantal-vluchtelingen-de-grens-over-bij-Hongarije.dhtml

Hongarije maakt dagrecord mee met meer dan 4000 vluchtelingen op 1 dag.

Miljoenen gaan er komen. Syrië, Libanon, Libië, Saudi Arabië, Jemen, Somalië, Gaza.....

Ik ben bang dat je gelijk hebt.Ik vraag me gelijk af of huisartsen wel betaald krijgen voor hun diensten aan mensen zonder zorgverzekering?:confused:

Een jaar 3100 mensen verzorgen, opvangen, advocaten, zorg, cash etc. etc. kost dus bijna 100 miljoen (3100 x 32.000€ per jaar).:( Maar volgens Balkenende leveren deze mensen ook veel op.:eek:

Ik ben bang dat je gelijk hebt.Ik vraag me gelijk af of huisartsen wel betaald krijgen voor hun diensten aan mensen zonder zorgverzekering?:confused:

Een jaar 3100 mensen verzorgen, opvangen, advocaten, zorg, cash etc. etc. kost dus bijna 100 miljoen (3100 x 32.000€ per jaar).:( Maar volgens Balkenende leveren deze mensen ook veel op.:eek:

De vluchtelingen zullen fors gaan kosten. Inburgeren, taal cursussen, psychische en psychiatrische hulp voor de verwerking van de traumatische ervaringen, huisvesting, uitkeringen.....misschien levert de wapen industrie de schatkist meer op, dan is dat oorlogje voeren nog interessant.

Duitsland gaat grenscontroles weer instellen. Eerst roepen ze kom allemaal maar, we kunnen het aan en nu er echt 800.000 alleen al dit jaar komen kunnen ze het niet meer aan.:eek:

http://www.nu.nl/buitenland/4124974/duitsland-gaat-grenscontroles-invoeren.html

Dat is een flinke draai van de Duitsers die nu aangeven dat een vluchteling niet zomaar een land kunnen uitkiezen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/713780/1/1/50/duitse-minister-vluchtelingen-mogen-land-niet-kiezen.html

Schoothondje NL heeft weer begrip voor de Duitsers.

http://www.nu.nl/bootvluchtelingen/4125067/begrip-sluiten-grenzen-duitsland.html

Angela: Rutte spring!!!

Mark: Woef, hoe hoog?:p

waren geen nl-ers maar vlamingen maar dit is ook weer te nuanceren... denk je echt dat ze in zo'n programma mensen gaan laten zien die een deftig onderbouwd wederwoord hebben gegeven?

Ik heb de eerste aflevering van dat programma gezien en werd bijna misselijk van het politiek correct gestuurde 'debat' oa een transportfirma die 15000 euro boete moest betalen omdat ze 6 illegalen in de trailer had gevonden... is niet verder op ingegaan. 4 goed ingeburgerde asielzoekers aan het woord gelaten... en de tegenstander van de instroom zijn woorden verdraaien...

kans is groot dat men vanaf nl het niet kan zien... --> http://www.vier.be/karenendecoster/videos/het-grote-asieldebat-zit-belgi%C3%AB-vol/1221382

Beste Preppers, ik ben even terug omdat ik van mening ben dat deze info behoorlijk belangrijk is.

Ik weet dat ik mijzelf niet geliefd heb gemaakt met het feit dat ik "vluchtelingen" als een bedreiging zie. Maar toch wil ik jullie deze info niet laten ontgaan.

Afgelopen week werd er in München (Duitsland) een foto genomen van een "vluchteling" die eindelijk Duitsland had bereikt. Hij staat vol blijdschap op de foto en deze werd gedeeld op Twitter. Gelukkig zijn er mensen die dat soort social media in de gaten houd want hij werd herkent van een andere foto die ook op Twitter rondging. Kijk zelf maar:

11209682_1633208393615283_1232812918469019855_n.jpg.15bf2ae558228460d6ff158c4b937341.jpg

Ik denk dat de meeste preppers wel dezelfde conclusie trekken als mij.

Vandaag kwam treinstation München weer in het nieuws:

Station München ontruimd om bomdreiging

"Het station van München is zondag ontruimd nadat een explosievenspeurhond begon te blaffen in de buurt van een informatiepunt."

http://www.nu.nl/algemeen/4125115/station-munchen-ontruimd-bomdreiging.html

Nu is daar geen bom gevonden, maar zoals de meesten wel weten slaan die honden niet aan als er nooit iets heeft gestaan.

Dus in een korte tijd is er bewijs gevonden dat IS-Strijders Duitsland zijn binnen gedrongen en is er een aanwijzing dat ook explosieven zijn binnen gesmokkeld.

Ik denk dat we nog niet veel te vrezen hebben voor aanslagen, dat zou te vroeg kunnen zijn en kunnen voorkomen dat wij als Europa het hele paard van Troje op onze kosten binnenhalen, en goed sterk maken door het paard te eten te geven en goed te verzorgen, en het groot en sterk genoeg is om dan massaal uit het paard te komen, als Europa slaapt. En genadeloos toe te slaan.

We zullen het allemaal gaan meemaken hoe het gaat lopen. Ik vraag mij af in hoeverre we het net als de kikker in het water doorhebben hoever het al is met de dreiging van het verlies van de identiteit van Europa.

We leven in een bijzondere tijd in ieder geval.

Ik denk dat de meeste preppers wel dezelfde conclusie trekken als mij.

Dat hoop ik ook ja!

Ik hoop dat preppers weldenkend genoeg zijn om in te zien hoe onvoorstelbaar ongeloofwaardig het is dat een IS-strijder, die zogenaamd als vluchteling naar Europa toe gaat, tot twee keer toe gaat poseren voor een foto. Eerst als "IS-strijder" (mij is nog steeds onduidelijk hoe je het verschil ziet tussen een IS-strijder en een IS-bestrijder, maar dat terzijde) en vervolgens als vluchteling in Berlijn. Dat die man ziet dat iemand een foto gaat maken, en dat hij dan denkt "Oh weet je wat, ik ben hier met een verborgen agenda, laat ik eens poseren voor een foto".

Ik hoop dat preppers weldenkend genoeg zijn om in te zien hoe onvoorstelbaar ongeloofwaardig het is dat er duizenden foto's zijn van honderdduizenden vluchtelingen, dat er duizenden foto's zijn van weet ik veel hoe veel IS-strijders en IS-bestrijders, en dat er dan iemand is die een foto van een geschoren meneer met geweren en mutsje op ziet, en tijden later een foto ziet van een meneer met licht stoppelbaardje, geen mutsje, geen geweren, in een compleet andere setting, en dan denkt "hey ik ken hem ergens van. Verrek, ik ken hem van die ene foto die ik ooit ergens een keer gezien heb". Zelfs als je een fotografisch geheugen hebt is de kans dat je beide foto's aan elkaar linkt zo goed als nihil omdat de hele setting zo anders is.

Daarnaast vind ik dit "bewijs", zelfs zo naast elkaar, verre van overtuigend. Bij de eerste meneer kan je zijn haarlijn niet eens zien, laat staan dat je kan vergelijken of deze hetzelfde is. Ik zie niet een opvallend of uniek kenmerk dat mij er van overtuigd dat het hier om dezelfde persoon gaat.

Ik ben echt niet selectief, en ben echt niet bezig om alle berichten die een negatieve klank mbt de vluchtelingenproblematiek laten horen te ontkrachten.

Maar kom op zeg, laten we alsjeblieft een beetje nadenken voordat we conclusies gaan verbinden aan dit soort kul.

Dat hoop ik ook ja!

Ik hoop dat preppers weldenkend genoeg zijn om in te zien hoe onvoorstelbaar ongeloofwaardig het is dat een IS-strijder, die zogenaamd als vluchteling naar Europa toe gaat, tot twee keer toe gaat poseren voor een foto. Eerst als "IS-strijder" (mij is nog steeds onduidelijk hoe je het verschil ziet tussen een IS-strijder en een IS-bestrijder, maar dat terzijde) en vervolgens als vluchteling in Berlijn. Dat die man ziet dat iemand een foto gaat maken, en dat hij dan denkt "Oh weet je wat, ik ben hier met een verborgen agenda, laat ik eens poseren voor een foto".

Ik hoop dat preppers weldenkend genoeg zijn om in te zien hoe onvoorstelbaar ongeloofwaardig het is dat er duizenden foto's zijn van honderdduizenden vluchtelingen, dat er duizenden foto's zijn van weet ik veel hoe veel IS-strijders en IS-bestrijders, en dat er dan iemand is die een foto van een geschoren meneer met geweren en mutsje op ziet, en tijden later een foto ziet van een meneer met licht stoppelbaardje, geen mutsje, geen geweren, in een compleet andere setting. Zelfs als je een fotografisch geheugen hebt is de kans dat je beide foto's aan elkaar linkt zo goed als nihil omdat de hele setting zo anders is.

Daarnaast vind ik dit "bewijs", zelfs zo naast elkaar, verre van overtuigend. Bij de eerste meneer kan je zijn haarlijn niet eens zien, laat staan dat je kan vergelijken of deze hetzelfde is. Ik zie niet een opvallend of uniek kenmerk dat mij er van overtuigd dat het hier om dezelfde persoon gaat.

Ik ben echt niet selectief, en ben echt niet bezig om alle berichten die een negatieve klank mbt de vluchtelingenproblematiek laten horen te ontkrachten.

Maar kom op zeg, laten we alsjeblieft een beetje nadenken voordat we conclusies gaan verbinden aan dit soort kul.

Het is de eufemistische manier van reageren steeds wat denk ik model staat voor de merendeel van NL, al jaren. En dat is exact de houding waar dit land van naar de knoppen gaat.

P.S. is mijn mening he,

verder vind ik je als persoon een fijn mens.

• Leuk 1

verder vind ik je als persoon een fijn mens.

Altijd leuk om te horen :)

Verder voel ik me totaal niet aangesproken door je reactie, dus wat mij betreft is de toevoeging overbodig.

Persoonlijk zie ik logisch nadenken wegzetten als eufemisme als groter probleem, dan het logisch nadenken an sich.

Als jij je liever op laat naaien door volstrekt ongeloofwaardige fotootjes met volstrekt ongeloofwaardige teksten, be my guest. Dan vind ik je nog steeds als persoon een fijn mens, maar vind ik het wel erg jammer dat je niet wat meer nadenkt.

Ik ontken nog steeds niet dat er een probleem is of gaat komen. Enige dat ik zeg is dat bovenstaand bericht compleet ongeloofwaardig en onwaarschijnlijk is. Als dat eufemistisch is?? :confused:

Dat hoop ik ook ja!

Ik hoop dat preppers weldenkend genoeg zijn om in te zien hoe onvoorstelbaar ongeloofwaardig het is dat er duizenden foto's zijn van honderdduizenden vluchtelingen, dat er duizenden foto's zijn van weet ik veel hoe veel IS-strijders en IS-bestrijders, en dat er dan iemand is die een foto van een geschoren meneer met geweren en mutsje op ziet, en tijden later een foto ziet van een meneer met licht stoppelbaardje, geen mutsje, geen geweren, in een compleet andere setting, en dan denkt "hey ik ken hem ergens van. Verrek, ik ken hem van die ene foto die ik ooit ergens een keer gezien heb". Zelfs als je een fotografisch geheugen hebt is de kans dat je beide foto's aan elkaar linkt zo goed als nihil omdat de hele setting zo anders is.

Als allebei de foto's op internet staan, kan je een 'reverse search' doen. Via Google en allerlei andere programma's kan je dus dezelfde persoon vinden op andere foto's of lookalikes. "We can do it, we have the technology!" ;)

Ik heb mijn beperkte kennis de foto's en kenmerken bekeken. En volgens mij is het dezelfde man. Maar om enige nuance te houden, weten we idd niet zeker of het een IS-strijder is of een IS-bestrijder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...