Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Nee, ik bedoelde dat niet, ik had het niet over de joden die nu bedreigd worden in Europa. Heb je niet goed begrepen blijkbaar.

Jawel, jij ziet de moslims blijkbaar als de nieuwe joden in je WWII vergelijking , nogal een gotspe als je ziet door wie de joden in Europe op dit moment in hun voortbestaan worden bedreigd. :rolleyes:

Je wil dus insinueren dat de (boot) vluchtelingen een stelletje gelukzoekers met geld zijn? Dan ben jij denk ik nooit in Afrika of het Midden Oosten geweest. Deze mensen hebben alles op alles gezet om de belachelijke bedragen te kunnen betalen die gevraagd worden voor een overtocht. Ze hebben alles verkocht wat ze hadden, ze zijn compleet failliet, en ja, ze zijn een van de weinigen die zelfs dat nog voor elkaar hebben kunnen krijgen. Ga gewoon net als ik eens een kijkje nemen daar en weet dan waar je het over hebt in plaats van nu maar lukraak een beetje vuil te gaan lopen spugen.

Tuttut wat een vooroordelen weer.

Maar hoelang moet ik volgens jou in de 3e wereld rondgelopen hebben om hier een mening over te kunnen hebben?

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe en op welke situaties ik me voorbereid t.a.v. Gelukszoekers ga ik hier niet in detail neerzetten.   Bedankt voor de tips maar ik gebruik graag mijn eigen therminologie. Dat bepaalt de MS

Ha @Raycoupe je bent aardig opweg om de 100 pagina's te halen.....al 4 replies sinds de eerste 2020 reactie.....? als we nou allemaal even chillen....en een paar keer diep adem halen in de net binneng

De kans dat Nederland wordt overspoeld door gelukzoekers de komende jaren is groter dan dat er de komende 50-100 jaar een dijk doorbreekt en we onder water komen ten gevolge van de klimaathysterie. 

Posted Images

Jawel, jij ziet de moslims blijkbaar als de nieuwe joden in je WWII vergelijking , nogal een gotspe als je ziet door wie de joden in Europe op dit moment in hun voortbestaan worden bedreigd. :rolleyes:

Maak je geen zorgen om Joden , zei krijgen extra bescherming vanwege het verleden en hun slachtofferrol.

Maar wij niet ons laten ze rotten ,terwijl de Joodse wijken bescherming krijgen

Gast Liberty
Maak je geen zorgen om Joden , zei krijgen extra bescherming vanwege het verleden en hun slachtofferrol.

Daar vergis je je nogal flink in. Onze importparels gaan voor elkaar krijgen waar Adolf alleen maar van kon dromen, vraag maar aan de Joden van bijv. Malmo.

Daar vergis je je nogal flink in. Onze importparels gaan voor elkaar krijgen waar Adolf alleen maar van kon dromen, vraag maar aan de Joden van bijv. Malmo.

Met verhoogd terreur alarm na charlie hebdo kregen de Joden extra bescherming bovenop de extra patrouille en de prive bewaking.

Wij gewone Belgen konden stikken en waarom zou het de volgende keer anders zijn ?

Gast Liberty
Met verhoogd terreur alarm na charlie hebdo kregen de Joden extra bescherming bovenop de extra patrouille en de prive bewaking.

Wij gewone Belgen konden stikken en waarom zou het de volgende keer anders zijn ?

Joden lopen in het bijzonder gevaar om verrijkt te worden door onze cultuurparels, dat men met beperkte middelen er dus voor kiest om specifieke doelwitten extra te beveiligen is volstrekt logisch. In de regel delven Europese Joden het onderspit tegenover onze multiculturele aanwinsten.

Joden lopen in het bijzonder gevaar om verrijkt te worden door onze cultuurparels, dat men met beperkte middelen er dus voor kiest om specifieke doelwitten extra te beveiligen is volstrekt logisch. In de regel delven Europese Joden het onderspit tegenover onze multiculturele aanwinsten.

Ohw en wij redden het wel zeker ? Zij hebben hun extra beveiliging en millitie wat hebben wij?

Gast Liberty
Ohw en wij redden het wel zeker ? Zij hebben hun extra beveiliging en millitie wat hebben wij?

Wij blijven stemmen voor meer cultuurverrijking, dan moeten we ook niet klagen als we het krijgen.

Wij blijven stemmen voor meer cultuurverrijking, dan moeten we ook niet klagen als we het krijgen.

Iedereen in hetzelfde land is gelijk als zij speciaal willen doen moeten ze maar hun eigen land zoek ( en liefst niet bezetten )

Gast Liberty
Iedereen in hetzelfde land is gelijk als zij speciaal willen doen moeten ze maar hun eigen land zoek ( en liefst niet bezetten )

Niemand verbiedt Nederlanders om zichzelf en elkaar te verdedigen tegen de Parels van onze Multiculturele droom, helaas leidt een overgrote meerderheid van de Nederlanders aan een terminale aandoening genaamd "weg-met-ons"

Joden hebben daar minder last van.

We weten dat extremen via de overtochten en andere routes naar europa komen en of worden gestuurd.

We denken nu allemaal aan de generaties voor ons,hun die opstonden tegen de nazies.

Ik hoop dat onze kinderen ons niet zullen verachten,dat hun het ons kwalijk zullen nemen dat we niets gedaan hebben.

En de man vrouw verhouding is ook iets waar niet over gepraat wordt.

Rechtsgelijkheid is aan onze kant ver te zoeken.

Zoveel redenen om snel controle te krijgen over de instroom.

Iedereen is gelijk dus iedereen die bedreigd wordt krijgt waar nodig bescherming?

Blijkbaar niet als je jood bent, dan mag je liefst oprotten en "je eigen land zoek", ook al ben je er geboren en wonen je voorouders er al honderden jaren.

Mooie woorden op 4 mei...

Niemand verbiedt Nederlanders om zichzelf en elkaar te verdedigen tegen de Parels van onze Multiculturele droom, helaas leidt een overgrote meerderheid van de Nederlanders aan een terminale aandoening genaamd "weg-met-ons"

Joden hebben daar minder last van.

Verbied iemand Joden om elkaar te verdedigen ?

Of zijn zij soms meer waardoor zij het recht op veel meer bescherming

En zich beledigd mogen voelen voor alles

Gast Liberty
Verbied iemand Joden om elkaar te verdedigen ?

Of zijn zij soms meer waardoor zij het recht op veel meer bescherming

En zich beledigd mogen voelen voor alles

Joden lopen significant meer risico en behoeven derhalve meer bescherming, is niet zo'n lastig concept hoor.

Als er een inbraakgolf gaande is die zich richt op vrijstaande huizen in de >€500.000 klasse zal de politie extra patrouilleren in villawijken en niet in volksbuurten met 80% sociale huur, of denk je dat men bij Hebdo toevallig een Joodse supermarkt te grazen nam?

Gast Peerke

Gisteren heeft de Libische kustwacht ongeveer 500 bootvluchtelingen gered. Ze zijn teruggebracht naar de Libische kust, vanwaar ze waren vertrokken. Dat meldt de nieuwszender al-Jazeera.

http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUITENLAND/article/detail/4001012/2015/05/05/Libische-kustwacht-stuurt-bootvluchtelingen-terug.dhtml

1 asielzoeker kost zo'n 26.000 euro per jaar. Deze 500 scheelt weer een goeie 13 miljard op jaarbasis.

De zgn. vluchtelingen zal een deel van de financiele ondergang van Europa zijn.

Gisteren heeft de Libische kustwacht ongeveer 500 bootvluchtelingen gered. Ze zijn teruggebracht naar de Libische kust, vanwaar ze waren vertrokken. Dat meldt de nieuwszender al-Jazeera.

http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUITENLAND/article/detail/4001012/2015/05/05/Libische-kustwacht-stuurt-bootvluchtelingen-terug.dhtml

1 asielzoeker kost zo'n 26.000 euro per jaar. Deze 500 scheelt weer een goeie 13 miljard op jaarbasis.

De zgn. vluchtelingen zal een deel van de financiele ondergang van Europa zijn.

26000*500=13000000

Je zit er slechts een factor 1000 naast :p

Iedereen is gelijk dus iedereen die bedreigd wordt krijgt waar nodig bescherming?

Blijkbaar niet als je jood bent, dan mag je liefst oprotten en "je eigen land zoek", ook al ben je er geboren en wonen je voorouders er al honderden jaren.

Mooie woorden op 4 mei...

Grappig hoe je het wel logisch vindt dat die "gelukszoekers" uit 't midden oosten moeten oprotten naar hun eigen land, maar als 't om joden gaat dan is het opeens een heel ander verhaal?

En wat is er mis met je geluk zoeken in een ander land? Heb ik ook gedaan, doodongelukkig in verNederland, verhuisd naar Zweden, heerlijk! Hard werken om m'n hoofd boven water te houden, veel harder dan in NL ooit nodig was, maar ben hier wel gelukkig. En dat is m'n recht als mens. Of geldt dat alleen als ik Joods zou zijn?

Grappig hoe je het wel logisch vindt dat die "gelukszoekers" uit 't midden oosten moeten oprotten naar hun eigen land, maar als 't om joden gaat dan is het opeens een heel ander verhaal?

Hoe zouden joodse staatsburgers op moeten rotten naar hun eigen land?

Dit is hun eigen land.....

Modbreak: Forumregels!

Of mogen alleen arisch uitziende burgers dit hun eigen land noemen volgens jou?

Volgens mij heb je wat moeite met lezen, of je wil 't gewoon expres verkeerd begrijpen. Dat je mij nu probeert uit te maken voor nazi door te suggereren dat ik vind dat europa voor ariers is, is diep triest en dat soort opmerking vergeef ik je niet.

Volgens mij heb je wat moeite met lezen, of je wil 't gewoon expres verkeerd begrijpen. Dat je mij nu probeert uit te maken voor nazi door te suggereren dat ik vind dat europa voor ariers is, is diep triest en dat soort opmerking vergeef ik je niet.

Och nee, mijn wereld stort in.....

Nog even waar ik op reageerde:

Ja natuurlijk is dit een heel ander verhaal, in het ene geval heb je het over ongewenste vreemdelingen, in het andere geval over Nederlands (Belgisch) staatsburgers. Nogal een verschil. Maar jij veegt die twee compleet verschillende groepen op een hoop als ware het alletwee vreemden die je terug naar huis kan sturen.

Wat is de onderscheidende factor dan afgezien van dat die mensen jood zijn?

Redelijk triest ja als mensen zo denken....

Modbreak: Forumregels!

Edit: @netuyas: Hoe bedoel je? Aangezien jood zijn in deze de enige onderscheidende factor lijkt is dit een logische vraag.

Maar pas anders de quote ook even aan, nu staat het nog steeds op het forum. :confused:

Och nee, mijn wereld stort in.....

Nog even waar ik op reageerde:

Ja natuurlijk is dit een heel ander verhaal, in het ene geval heb je het over ongewenste vreemdelingen, in het andere geval over Nederlands (Belgisch) staatsburgers. Nogal een verschil. Maar jij veegt die twee compleet verschillende groepen op een hoop als ware het alletwee vreemden die je terug naar huis kan sturen.

Wat is de onderscheidende factor dan afgezien van dat die mensen jood zijn?

Redelijk triest ja als mensen zo denken....

Heb je een studie moeten volgen om zoveel bullshit uit je toetsenbord te laten kotsen, of heb je gewoon echt een of andere rare afwijking?

Dit is de 2e keer dat je me indirect voor Jodenhater en dus Nazi uitmaakt.

Het is goed dat je ver weg verstopt zit, maak dit soort opmerkingen maar eens in m'n gezicht, droeftoeter...

Toch weer apart dat op bevrijdingsdag, de mensen elkaar in de haren vliegen op het forum. Wellicht wordt het door het onderwerp opgeroepen.

Ik heb ooit een boek gelezen, vele jaren geleden. Het boek heette dodenschemering over een Eiland. Lang voordat we ooit van bootvluchtelingen gehoord hadden, ging het verhaal over vluchtelingen die met bootjes de oversteek waagden vanaf Afrika naar Groot Britanie. Het scenario komt ongeveer overeen met wat er nu gebeurd. Ook in het boek was strijd over wat nu menselijk was en wat nuchter verstand. Bottomline is, dat in het boek, toen er een kritieke massa was ontstaan van vluchtelingen en deze gingen vinden dat ze meer rechten moesten krijgen, er burgeroorlogen uitbraken, die de complete economie uiteindelijk ontwrichtte. Ver gezocht? wellicht, maar wel bijzonder dat de huidige problematiek, destijds zo treffend is vastgelegd.

Ik ga geen discussie aan over wat menselijk is of niet, ieder heeft daar zijn eigen mening over. Ik ga ook niet extra preppen omdat dit probleem lijkt te ontstaan.

Wel stel ik me vragen.

Waar ligt het quotum van mensen die Europa op menselijke wijze kan herbergen? Waar ligt het quotum bij de economische druk dit dit oplevert? Wat doen we wanneer de mensen die hier opgevangen zijn op een meer volwaardige wijze deel uit willen maken van een maatschappij die momenteel niet eens in staat is de eigen mensen aan het werk te houden?

Het is makkelijk roepen dat we tolerant moeten zijn wanneer we alles zelf wel hebben, maar wat met de mensen die nu al onder druk staan?

Ikzelf ben van mening dat hier shit van kan komen wanneer er geen grens getrokken word. Niet alleen door wat er binnen komt, maar ook door wat er van oorsprong woont.

Het voordeel van deze storm is dat we nu de wolken al aan zien komen, hopelijk drijft het over..........

Oh ja, vergelijkingen met Hitler Duitsland vind ik op een forum altijd fout, of je het nu wel of niet zo bedoeld. Deze shit was en is ernstig genoeg dat zelfs insinuaties niemand sieren.

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...