Ga naar inhoud
GENEGEERD

Medische Artikelen bestellen


Aanbevolen berichten

Komt hier nog een vervolg op? Ik zie nu nl. al twee weken geen reacties meer, en zit nu met een aantal spullen te wachten tot ik weet wat hier voor korting uitkomt. Het zou wel fijn zijn in ieder geval te weten of dit wat wordt.

 

Het wordt qua korting pas interessant als dertig-veertig mensen iets willen bestellen. Maar ik zal hierbij afspreken dat ik over ongeveer twee weken ga bellen met de leverancier om te bekijken hoeveel korting er valt los te peuteren. Je mag me altijd een PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Preppers,

 

Er zijn nu 19 mensen die interesse hebben. Morgen krijg ik antwoord van de firma Daxtrio over percentage korting, maar heb aangegeven dat voor minder dan 10% het niet interessant is (dat is namelijk mijn eigen korting....). Ze zullen voorstel doen voor BEPAALDE periode met ACTIEKORTING CODE dan kunnen jullie zelf een account bij hun aanmaken en hoef ik niet alles los naar jullie op te sturen (en blijft jullie adres geheim, althans voor mij).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste preppers,

Hierbij wat ik voor elkaar heb gekregen. De korting is aanzienlijk, 17,5%! Het minpunt is dat je min of meer verplicht wordt deze vijf artikelen te bestellen. Het is zeker geen miskoop, maar wel een struikel blok als je al het één en ander in je bezit hebt. Nou ja, dat mag iedereen zelf bepalen. De korting geldt TWEE MAANDEN EN IS GELDIG VOOR DE EERSTE DERTIG MENSEN. De kortingsactie code vond ik wel gemakkelijk te onthouden:D. Dit is wat Daxtrio aan mij schreef:

 

Zoals beloofd hier mijn mailtje. Op onze nieuwe website hebben we ontdekt wat de makkelijkste manier is om het voor de groep te realiseren.

 

Dat kan als volgt:

 

-de korting geldt voor de volgende artikelen

 

20030 hechtset basis

 

15302 seralon hechtdraad

 

17819 vulling verbandtrommel a

 

14445 handschoenen

 

18004 betadine

 

En is alleen geldig als men deze 5 artikelen tegelijk afneemt.(dat kan helaas niet anders administratief gezien op de website).

 

Hoe werkt het:

 

Iedere belangstellende met tot nu toe een maximaal aantal van 30 heeft de mogelijkheid om een eigen account aan te maken op onze website en kan gebruik maken van een speciaal aangemaakte kortingscoupon wat de korting van 17,5% realiseert.

 

Als iemand zijn winkelwagen heeft gevuld met bovenstaande 5 artikelen vullen ze in de “winkelwagen” kortingsbon KS2012 in en word het juiste percentage van het te betalen bedrag in mindering gebracht.

Let op, bij 4 of bijvoorbeeld 6 artikelen is de bestelling niet te plaatsen.

 

Besteld men 5 andere artikelen kunnen ze bijvoorbeeld wel betalen maar zal mijn collega de order niet kunnen verwerken. Dus alleen een order met die specifieke 5 artikelen is geldig en wordt verwerkt.

 

De bon is geldig tot en met 23-10-2012.

 

 

Daxtrio medische producten

 

http://www.daxtrio.nl

IK HEB DAXTRIO VERTELD DAT WIJ EEN GROEP SPORTIEVE AVONTURIERS ZIJN DIE REIZEN MAKEN NAAR ONHERBERGZAME GEBIEDEN:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank KS2012!

Er zijn nog max 29 pakketen over.....

 

PS: Bij het aanmaken van een account wordt om een BIG nummer gevraagd.

Dit staat aangegeven als een verplicht veld.

Maar het is echter niet nodig, dit veld kun je gewoon leeg laten.

Mooi, ik hoop dat je het nooit hoeft te gebruiken bij SHTF....en nog 25 berichten en dan mogen we je feliciteren...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor alles, ik sla deze over aangezien ik de helft hiervan al dubbel heb :) enkel de hechtset + draad is interessant juist omdat deze niet bij de gewone apotheek te verkrijgen is.

 

nadat ik me de afgelopen maanden op BOL 2x heb gebrand, meerdere keren gesneden en op een spijker ben gaan staan kan ik wel zeggen dat goed matriaal een must is.

 

Kruidvat pleisters plakken niet ! moest steeds alles met sport tape (must have) verstevigen. Nu snel echte hansaplast kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...