Ga naar inhoud
GENEGEERD

Uber prepping! The doomsdayvault

Kungfufox
 Share

Recommended Posts

Ok preppertjes ik zal me best doen om niet gelijk het forum plat te spammen met conspiracy's en verhalen over de 'elite' maar toch ben ik nieuwsgierig naar jullie meningen/filosofieën over bijvoorbeeld het feit dat de ' elite' voorzien is van diverse bunkers (Cheyenne mountain, bunker onder Huis ten bosch etc..etc..) en meer in het bijzonder: The Doomsdayvault:

http://www.youtube.com/watch?v=lXW_vzQppGI&feature=related

In mijn ogen is de kleine elite die het grootste gedeelte van de welvaart op aarde bezit aan het preppen als een koning. En in mijn ogen zullen die hun preps echt niet gaan delen met ons(want dat zouden wij immers toch ook niet doen?). Als armegeddon of SHTF komt dan zal die kluis echt niet opengaan voor ons zoals zij zo mooi adverteren. Hoe denken jullie hierover?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Bedankt Rodin ik zal hem binnenkort is lezen :), en Thexder: Op dit moment is er in hun ogen overbevolking ze zijn ook far outnumbered op dit moment. Ze willen niet alles zien verdwijnen maar wel het grootste gedeelte van de wereldbevolking.

Onze dierbare elite kan dan wel in de minderheid zijn, met al hun politieke invloed, wapens en geld compenseren ze dat weer aardig. Het schijnt dat alleen al de Roodschildjes de helft van het wereldkapitaal in hun bezit hebben.

Link naar reactie

Onze dierbare elite kan dan wel in de minderheid zijn, met al hun politieke invloed, wapens en geld compenseren ze dat weer aardig. Het schijnt dat alleen al de Roodschildjes de helft van het wereldkapitaal in hun bezit hebben.

Toch wonen veel van die knakkers in en om Londen en Parijs. Niet echt de meest veilige plaatsen om te verblijven WTSHTF.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family

Link naar reactie

Haha grappig dat je over de Rothschilds begint, het is 1 van de zogenaamde 'Illuminati bloedlijnen'. Zij hebben samen met o.a. de Rockefellers, Astor's en Dupont's een vermogen in handen waar je U tegen zegt. Het vermogen van Rothschilds alleen wordt al geschat op: 490.000 triljoen dollar! Dat is:

490.000.000.000.000.000.000.000 Dollar.

Het gaat voor deze mensen dus niet echt om geld meer maar puur om macht..

(bron: http://www.gewoon-nieuws.nl/2010/09/rothschild-keizer-zonder-troon-slot/#.UAg20LRgJEJ + http://boinnk.nl/blog/tag/rothschilds/ )

Link naar reactie

Het gaat voor deze mensen dus niet echt om geld meer maar puur om macht.

Geld is macht. Pak een willekeurig dier in z'n nekvel en probeer hem iets - al was het maar een pootje geven - te laten doen voor geld. Werkt niet. Pak nu een willekeurig mens en je komt erachter dat je 'm praktisch alles kunt laten doen voor geld. Dat is macht.

Link naar reactie

Geld is macht. Pak een willekeurig dier in z'n nekvel en probeer hem iets - al was het maar een pootje geven - te laten doen voor geld. Werkt niet. Pak nu een willekeurig mens en je komt erachter dat je 'm praktisch alles kunt laten doen voor geld. Dat is macht.

Klopt maar het huidige economisch systeem is berust op Fiduciair geld. Geld zelf heeft geen intrinsieke waarde, het papier is als het ware slechts wc papier. De waarde van het geld komt door het vertrouwen wat wij eraan koppelen, dat voegt waarde toe aan het papier. Het is de zekerheid dat je er iets voor krijgt zoals goud of voedingsmiddelen. Mocht de hele economie instorten dan is het vertrouwen weg en krijgen zij met dat papier niks meer voor elkaar. De enigste manier is dan om ons zoveel mogelijk te strippen van onze vrijheden en mogelijkheden om deze 'macht' over ons te houden. En daarom: Control the food and control the population...

Link naar reactie

De Rothschilds en aanverwanten zijn ubergeorganiseerd. Denk je nu echt dat ze alleen papiergeld hebben? Ik ben ervan overtuigd dat het meeste geld (in welke vorm dan ook), edelmetalen, goede landbouwgronden, zoetwaterbronnen en ga zo maar door onder hun controle is. En, o ja, laten we de wapens niet vergeten. Het geweldsmonopolie berust bij de staat en de staat is van de bankiers en de banken zijn eigendom van de elite. Het land met de meeste private wapens is Amerika en dat land wordt momenteel niet voor niets zo hard aangepakt. Kortom, wij - het normale klootjesvolk - zijn dan wel met meer, maar wij zijn totaal niet georganiseerd. Kijk maar eens naar dit forum: we zijn het allemaal eens over preppen, maar de onderlinge verschillen en meningsverschillen zijn vaak groot.

Link naar reactie

haha daar ben ik het zeker mee eens Rodin. Veel zit in vastgoed, land en andere assets. Toch bestaat er op dit moment nog steeds het feit dat wij een potentieel gevaar voor 'hun' kunnen vormen ALS wij gaan organiseren. Tenzij hun de helft of 90% van de bevolking ineens zien verdwijnen op welke wijze dan ook. Dan is het voor een kleine georganiseerde groep een eitje om dit aardklootje over te nemen. De kudde is in nu ieder geval te groot in hun ogen.

Link naar reactie

haha daar ben ik het zeker mee eens Rodin. Veel zit in vastgoed, land en andere assets. Toch bestaat er op dit moment nog steeds het feit dat wij een potentieel gevaar voor 'hun' kunnen vormen ALS wij gaan organiseren. Tenzij hun de helft of 90% van de bevolking ineens zien verdwijnen op welke wijze dan ook. Dan is het voor een kleine georganiseerde groep een eitje om dit aardklootje over te nemen. De kudde is in nu ieder geval te groot in hun ogen.

'Wij' kunnen ons niet organiseren. Onmogelijk. Daar hebben we als collectief de tijd, het geduld en de intelligentie niet voor. De Rothschild familie denkt in de eerste plaats aan de familie. Alles staat in het teken daarvan. Zo collectief - vol overtuiging en overgave, bijna als mieren - kunnen wij individuen niet denken. De elite is dit alles al generaties lang aan het voorbereiden, terwijl wij nauwelijks verder kunnen en willen denken dan het volgend weekend of de volgende vakantie. In feite kun je spreken van twee verschillende soorten, ook al omdat de elite intern trouwt (met een beetje uitkienen voorkom je de gevaren van inteelt wel) en zich niet mengt met de kudde. Je zou het eens zo moeten beschouwen: wij wonen, werken en sterven op planeet Rothschild. En met name dat laatste kon binnenkort wel eens met bosjes tegelijk gebeuren, als de regionale oorlog in het Midden-Oosten uitbreekt en vrijwel direkt vanaf de start verandert in een wereldoorlog.

Link naar reactie

Je bent in elk geval goed geïnformeerd Rodin ;), en ik snap je zorgen ook wel. Ben wel benieuwd hoe jij het vervolg op dit hele verhaal ziet..

Eh... zorgen? Ik heb helemaal geen zorgen. Waarom zou ik mij zorgen moeten maken over de elite en hun malle plannetjes? Ik zie het als een klimatologisch gebeuren. Als een heftige onweersbui o.i.d.. Daar heb je als mens geen invloed op, je past je aan en gaat het uit de weg. Ik zou ook niet weten hoe ik de elite zou moeten bestrijden. Met een paar auto's het gemeentehuis inrijden? Met waxinelichtjes naar Bea gooien? Evelyn Robert de Rothschild in London pootje haken? Nooit meer Rothschild wijn drinken? Ik zou het echt niet weten. Dus doe ik er verder maar niet al te veel op uit, leef mijn leven en prep voor mijn familie.

Link naar reactie

haha daar heb je inderdaad een punt echter is het informeren van mensen en het opzetten van een goede prepper community als deze al een hele goede zet in de juiste richting in mijn ogen. Feit is dat de meeste mensen helemaal niks afweten van deze mensen die in de schaduw opereren. Het is net als prepping, indien men niet bewust is van bepaalde risico's zal men zich er niet snel tegen wapenen.

Link naar reactie

Eerlijkgezegd vermoed ik Kungfufox dat het gros van de preppers goed geïnformeerd is over de praktijken van de zogenaamde elite of schaduwregering, net hoe je het wilt noemen. Voor mezelf, ik probeer zo goed mogelijk mezelf te informeren hieromtrent en leg het vervolgens aan de kant om mezelf te focussen op het preppen an sich en vaardigheden te leren en veel te lezen. Dat kost veel tijd en echt veel tijd hebben we niet meer vrees ik en is er veel werk voor mij aan de winkel terwijl de grote elitaire boevenbende hun zomerfeestje heeft in het uitvoeren van allerlei ritueeltjes in de Bohémien Grove. We zitten hier immers met ons allen te preppen om die mate van onafhankelijkheid te scheppen zodat we onszelf uitstekend moeten kunnen gaan redden straks. Het forum groeit zo te zien gestaag door en dat is een teken dat er steeds meer prepbewustzijn aan het komen is.

Link naar reactie

Waarom heeft de elite zo'n voorsprong?

Van BeursBox: 'Ik kreeg eerder deze week een rapport van de Rockefeller foundation onder ogen. Wilt u weten waarom de elite steeds aan de goede zijde zit? Nu, niet alleen omdat ze de chaos zelf creëren, maar vooral ook omdat ze dat ruim vooruit plannen! Ze maken scenario's en vervolgens kunnen ze heel gericht werken aan een uitwerking die ze het beste uitkomt. Wij ondertussen 'ondergaan' alles. We plannen niet, we maken geen economische scenario's en passen daar ons economische handelen op aan. Althans... de meeste van ons niet.'

http://www.beursbox.nl/nieuws-beleggen/waarom-heeft-de-elite-zo-n-voorsprong.html

Link naar reactie

Waarom heeft de elite zo'n voorsprong?

Van BeursBox: 'Ik kreeg eerder deze week een rapport van de Rockefeller foundation onder ogen. Wilt u weten waarom de elite steeds aan de goede zijde zit? Nu, niet alleen omdat ze de chaos zelf creëren, maar vooral ook omdat ze dat ruim vooruit plannen! Ze maken scenario's en vervolgens kunnen ze heel gericht werken aan een uitwerking die ze het beste uitkomt. Wij ondertussen 'ondergaan' alles. We plannen niet, we maken geen economische scenario's en passen daar ons economische handelen op aan. Althans... de meeste van ons niet.'

http://www.beursbox.nl/nieuws-beleggen/waarom-heeft-de-elite-zo-n-voorsprong.html

Wat ik mij ook zeer mogelijk lijkt is dat zij in bv oorlogen beide kanten sponsoren (net als met verkiezingen in bv VS meerdere kandidaten gesponsord kunnen worden door dochterbedrijven). Het maakt dan in de long run niet uit wie er wint. Je profiteert altijd van de overwinning en de verliezer die staat bij je in het krijt.

Link naar reactie

http://truthandliberty.com/Wars.html hier staat het ook kort verwoord. Belangrijk om te weten is dat er veel zogenaamde 'false flag' operations worden gedaan. Dit houdt in dat men het uniform van de andere partij aantrekt en deze slecht afschildert of bv een vijand creëerd. Het feit is dat de VS altijd een vijand nodig heeft gehad: het laten torpederen van de RMS Lusitania als excuus om deel te nemen aan WW1 (het was bewezen dat deze munitie vervoerde) , het Tonkin incident (wat later helemaal verzonnen bleek te zijn en bewezen is!) zijn hier goede voorbeelden van. Dit zijn beide bewezen feiten als je kijkt in je geschiedenis boeken dus als ze willens en wetens mensenlevens op het spel zetten om een oorlog te starten waarom zou 9/11 dan vergezocht zijn? Als ze immers een vrachtschip met honderden mensen ook gerust laten zinken?

Bronnen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lusitania_(schip) / http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonkin-incident

Link naar reactie

Die doomsday komt heel gauw! De untermenschen (wij dus) zullen worden gedecimeerd tot een heel kleine groep overlevenden. De Übermenschen (De elite) overleven allemaal en kunnen de overgebleven kleine groep (de untermenschen) veel beter en nu mondiaal (NWO) 'aansturen' dan nu het geval is. Het gaat dus inderdaad om macht. Veel macht. Het 'preppen' dreigt in de US verboden te gaan worden of op z'n minst 'not done'. Reden om juist nu te gaan 'preppen' om te overleven en de Übermenschen te gaan dienen. Misschien zullen juist de nog levende (untermenschen) de doden gaan benijden! Misshien toch een reden om toch niet te 'preppen'.

Link naar reactie

Gast Dick Berts

@Kungfufox. Ken je Operation Northwoods? De Amerikaanse regering heeft moeten toegeven, dat er in de jaren zestig door de militaire top goedgekeurde plannen waren, om VS geheime agenten schietend op VS burgers door de straten van Miami te laten trekken. Cuba zou de schuld krijgen.... Niet te geloven. Ik geef hierbij een link naar Wikipedia, maar het is zeer de moeite waard om Operation Northwoods wat verder uit te diepen via google. Veel elementen uit Operation Northwoods vind je terug in 9-11.

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

Link naar reactie

Kort door de bocht: Als de US geen vijand heeft, maken ze er wel een.

Kijk naar wie er vooral verdient heeft aan de oorlogen (door BEIDE partijen te gaan bevoorraden / bedienen) en je weet wie er achter zit en de wereld bestuurt. Je wordt er niet happy van.

Bijna alles wat er op grote schaal fundamenteel verkeerd loopt in deze wereld, is daarop terug te brengen. Mocht de mentaliteiten van deze conglomeraten / multinationals en de families

er achter veranderen, alles zou eerlijker verdeeld zijn en de wereld zou veel miserie kwijt zijn. Deze mensen mogen ze van mij eens in kokende olie leggen... krijgen ze misschien eens wat

empathisch vermogen.

Link naar reactie

@Kungfufox. Ken je Operation Northwoods? De Amerikaanse regering heeft moeten toegeven, dat er in de jaren zestig door de militaire top goedgekeurde plannen waren, om VS geheime agenten schietend op VS burgers door de straten van Miami te laten trekken. Cuba zou de schuld krijgen.... Niet te geloven. Ik geef hierbij een link naar Wikipedia, maar het is zeer de moeite waard om Operation Northwoods wat verder uit te diepen via google. Veel elementen uit Operation Northwoods vind je terug in 9-11.

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

In de VS sta ik nergens meer van te kijken ;), zal het zeker ff doornemen. Maar als ik kijk na wat er online te vinden is over de bv de FEMA-camps en FEMA-coffins dan hou ik me hart vast. Men kan niet langer beweren dat zulke dingen niet gebeuren immers Hitler deed hetzelfde nog geen 75 jaar geleden! Ik weet niet echt wat ik van zulke dingen moet denken, maar weet wel dat 'ZE' alle middelen klaar hebben en sommige puzzelstukken samen een heel eng plaatje vormen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...