Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproep nieuw televisieprogramma


NLIDA

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik ben niet zo happig op het delen van email gegevens.

Word helaas te snel misbruik van gemaakt en daarom ben ik (en vele anderen hier) zeer terughoudend met het delen er van.

Ik zal vanavond wel een speciaal email adres aanmaken en die toesturen.

 

Als ik jou was zou ik nog maar eens nadenken over medewerking. Alle moeite wordt tot nu toe door jou gedaan, ik vraag mij af of dit een voorbode zal zijn van de verdere samenwerking.

Ik zie tot nu toe weinig respect voor de community cq het onderwerp vanuit @NLIDA

Jouw keuze natuurlijk.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij wel nog onduidelijk hoe het precies vorm krijgt. Zit er een interviewer bij de familie in de auto die vragen stelt? Of gaat het puur om de familie zelf en hun onderlinge gesprekken? Wordt dit verder aangevuld met diepteinterviews, of blijft het puur bij de beelden van de reis?

Hoe lang moet de reis zijn, en vormt 1 reis 1 hele aflevering, of wordt er slechts een paar minuten per familie daadwerkelijk uitgezonden? Hebben deelnemers nog enige vorm van inspraak over de beelden die uiteindelijk gebruikt gaan worden?

 

@Loreen, Het gaat om gesprekken die de mensen in de auto voeren. Er is wel een verslaggever die zal mee luisteren en soms zal vragen een bepaald onderwerp te bespreken (om het e.a. te verduidelijken). Deze zit overigens niet in de auto, maar in de volgauto. De reis hoeft niet lang te duren ongeveer 30-60 min heen en de terugreis ook. De rit zal een onderdeel zijn van een hele aflevering, dus deze zal ingekort worden tot enkele minuten. De deelnemers zullen voorafgaand toestemming geven voor het gebruik van het materiaal en de verslaggevers bepalen vervolgens hoe dit in de uitzending komt. Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord en dat we iemand enthousiast hebben gemaakt om zijn of haar rit met ons te delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De deelnemers zullen voorafgaand toestemming geven voor het gebruik van het materiaal en de verslaggevers bepalen vervolgens hoe dit in de uitzending komt.

Dus met een beetje lullig knip en plakwerk worden de kijkcijfers dan beïnvloedt, zo kan men makkelijk de prepper als halve zool neerzetten,dankzij de door de volgwagen ingefluisterde vragen die men moest beantwoorden. Dit is dan ook precies de methode wat mij niet aanstaat.

Andersom, goedkeuring geven nadat het af is, is voor een goede schrijver/fotograaf/filmmaker ook mogelijk. Het zou van respect voor de gefilmden EN voor de kijker goed zijn als filmmakers daar eens aan gingen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom dan ook in de auto?

Om een gemiddeld lager IQ te ervaren omdat de hoofdmoot van het denkwerk aan de veiligheid op de weg besteed wordt? (zie bellen in de auto)

Sluit dit beter aan bij de kijkers?

Of de wensen van de adverteerders?

Begrijpt u nu waarom ik al jaren de klassieke TV grotendeels mijd?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus met een beetje lullig knip en plakwerk worden de kijkcijfers dan beïnvloedt, zo kan men makkelijk de prepper als halve zool neerzetten,dankzij de door de volgwagen ingefluisterde vragen die men moest beantwoorden. Dit is dan ook precies de methode wat mij niet aanstaat.

Andersom, goedkeuring geven nadat het af is, is voor een goede schrijver/fotograaf/filmmaker ook mogelijk. Het zou van respect voor de gefilmden EN voor de kijker goed zijn als filmmakers daar eens aan gingen werken.

 

Het gaat om Eyeworks;) Dan hoef je nergens bang voor te zijn toch? Je ziet immers alles al van mijlen ver aankomen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loreen,. De deelnemers zullen voorafgaand toestemming geven voor het gebruik van het materiaal en de verslaggevers bepalen vervolgens hoe dit in de uitzending komt. Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord en dat we iemand enthousiast hebben gemaakt om zijn of haar rit met ons te delen.

hmm gaat 'm dus niet worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

De deelnemers zullen voorafgaand toestemming geven voor het gebruik van het materiaal en de verslaggevers bepalen vervolgens hoe dit in de uitzending komt.

 

Succes om daar iemand voor te vinden... waarschijnlijk nog met een geheimhoudingsclausule... afstand doen van uitzendrechten zodat het nog eens door een ander programma doorverkocht kan worden om de narrenmuts te dragen...

 

Ken mensen jammer genoeg enkele mensen die met zo'n 'contract' een hele hoop ellende hebben aangetrokken, zelfs oa baan kwijt door wat knip en plakwerk door mensen zonder voeling met het onderwerp...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...