Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

darius

De laatste maanden geslagen voor Griekenland?

Recommended Posts

na een tijdje alleen te hebben gelezen zal het weer eens tijd worden voor een post

we hebben natuurlijk al veel gehoord over onze bodemloze put: griekenland

er is nu een artikel geweest over de griekse regering die de kas opeist van overheids instanties en staatsbedrijven

http://nu.nl/economie/4034514/grieken-schrapen-laatste-geld-bijeen-bij-staatsbedrijven.html

hierbij moet worden gedacht aan elk bedrijf dat van de overheid is denk aan : alpha bank ,attica bank,bank of greece,bank of athans en nog een heleboel andere banken maar ook de meeste transport bedrijven (metro, trein en pond) en natuurlijk niet tevergeten alle media (kranten,tv zenders)

voor en volledige lijst zie :

http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_companies_of_Greece

met deze noodgreep hopen ze 3 miljard optehalen ook al lukt dit ze houden ze het nog geen 2 maanden vol

graag zou ik jullie mening hierover lezen

darius

Er zijn al 24 draadjes over Griekenland. ....[ATTACH=CONFIG]17797[/ATTACH]

Heb jij 64 tabbladen open staan?????

Ik dacht dat ik ernstig was met mijn 11 tabbladen op mijn mobiel en 15 op de laptop (in dit venster dan).

Maar goed, ja er zijn al 24 draadjes over Griekenland, maar dit is de eerste over Griekeland. Dus dan mag het wel.

-Edit: ik bedoel natuurlijk griekeland.

Het is net de ultieme vorm van belastingen. 100% belasting! Oftewel confisceren...

Falliet gaan ze wel. Net zoals IJsland toendertijd.

Echter is IJsland geen Griekenland of omgekeerd, dus tja.. wat nu? Plunderen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...