Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
JohnVonSchutz

Tsjernobyl

Recommended Posts

Eindelijk eens goed nieuws.

Gelukkig wordt deze tikkende tijdbom ontmanteld. Ik was bang dat hij allang vergeten was maar gelukkig wordt er tijd en geld in gestoken om hem op te ruimen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23912395/__Kerncentrale_Tsjernobyl_wordt_ontmanteld__.html

Voor zover dat dan kan want waar ga je met alle radioactieve materialen heen? Ik denk dat het maar altijd beter is dan dat ding nog eens echt gaat lekken.

Wel grappig om te lezen dat deze nog steeds vermeld staat als de ergste ramp met een kerncentrale aller tijden. Ik denk dat fukushima in de buurt komt om misschien nog wel erger is.

http://fukushimaupdate.com/page/2/

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Zoals ik het lees ontmantelen ze alleen de reactors waar geen meltdown heeft plaatsgevonden. Die shit blijft er dus nog wel even liggen denk ik

Deze post delen

Zoals ik het lees ontmantelen ze alleen de reactors waar geen meltdown heeft plaatsgevonden. Die shit blijft er dus nog wel even liggen denk ik

Ik geloof dat je gelijk hebt, ik ben meteen een beetje minder blij.:(

chnpp_phase_ii_map_raw2.jpg.a80841d54834821c4fa135a41314c458.jpg

aaaaaa.jpg.cdf67270bcb6b17a2ba9ba6601030930.jpg

Dus ze laten de tombe inderdaad met rust.

Deze post delen

Ik denk dat er wel weer wat EU geld voor wordt gebruikt.

Ja dat denk ik wel. Hoewel het geen Europa is zal er wel wat geld die kant uit gaan. Dacht ik ook eigenlijk met meteen, in oorlog en dan toch geld hiervoor uittrekken.

Deze post delen

Gast ghostwhiper

Cesium 137 heeft een halveringstijd van ongeveer een jaar of 30 dus voorlopig is er geen opruimen van reactor 4 bij.

Daarnaast is er nog veel meer rommel in de grond terecht gekomen dat de straling daar voorlopig nog niet op het niveau van achtergrondstraling zit.

Overigens zijn ze al vanaf 2007 van plan de rest van de centrale af te breken en volgens de afspraken moet reactor 1 tussen 2020 en 2022 opgeruimd zijn.

Kortom dit gaat nog wel even duren.

Deze post delen

Passend stukje over de straling bij Tsjernobyl.

Ik kijk ineens heel anders naar mijn shag en sigaretten :S

voor het eerst dat ik hier van hoor... kan ik dat nog ergens staven om zijn bewerkingen kracht bij te zetten?

Deze post delen

Waarom moet je nog meer bewijs hebben? Gewoon stoppen...zowieso beter voor je....:cool: @Raycoupe ben jij al gestopt eigenlijk? :cool:

Mooie meter heeft die kerel in dat filmpje! Beetje prijzig maar wel een kek ding...:D

Ik kijk ineens heel anders naar mijn shag en sigaretten :S

voor het eerst dat ik hier van hoor... kan ik dat nog ergens staven om zijn bewerkingen kracht bij te zetten?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...