Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koningin wil geen salaris inleveren

frank1964
 Share

Recommended Posts

In navolging van het voorbeeld van koning Juan Carlos van Spanje, laat hare majesteit via de RVD weten, niet van plan te zijn om salaris in te leveren.

Ik plaats dit zeker niet als stemmingsmakerij, doch wel als bevestiging dat we als preppers op de goede weg zijn. Wanneer een staatshoofd in tijden van bezuinigingen, waar uiteindelijk het hele volk onder gebukt zal gaan, dit soort beslissingen neemt, dan weten we dat we fucked up zijn als we vertrouwen op de overheid. Persoonlijk werd ik een beetje onpasselijk toen ik dit hoorde en zal ondanks onze vrijheid van meningsuiting geen uiting geven aan mijn gevoel hierbij.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

las net op teletekst dat ons koningshuis de duurste van west europa is. zelfs nog net duurder dan het britse koningshuis.

als je dan nagaat dat wij nog een klein landje zijn ook....

maarja belangen he...

wilhelmina was koningin van het volk, juliana ook wel maar beatrix heb ik het nooit in gezien.(misschien komt dat ooit nog)

het is niet dat ze me ooit een onderscheiding zullen aanbieden ergens voor hoor maar ik heb al wel besloten dat mocht dat ooit gebeuren ik hem zou weigeren.

1 grote geldverslindende poppenkast vind ik het.

maarja het merendeel van het volk is er blij mee, dus vooruit maar.:rolleyes::D

Link naar reactie

zsjeezus hee, stel je voor wat je allemaal kunt preppen per jaar met 8 ton aan euro's. overigens is dat alleen nog maar haar inkomen, dat grut van haar ontvangt ook centjes van de BELASTINGBETALER! Ontzettend archaïsch instituut dat Oranje inteelt huis, overigens, maar dat terzijde.

top inkomen prima maar word er uberhaupt wel wat gedaan behalve "zwaai je lam dag" en "heur mien accent eens"

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...