Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dontor

Niet mogen vs moeten

Recommended Posts

#frustratiemodus: aan

Al enkele weken valt het me op dat er in het journaal bijna enkel nog reportages zitten die beginnen met "je mag niet" en "je moet"

#frustratiemodus: uit

Gast Peerke

Het enige wat ik echt moet is naar het toilet gaan.

Zeg @Dontor waarom kijk je nog eigenlijk naar het journaal ?

@Peerke: ik heb ooit effectief eens enkele maanden geen nieuws gevolgd en dat geeft je wel een goed gevoel.

Alleen jammer dat je dan als een halve gare overkomt omdat je niet meer "mee" bent.

Zeg @Dontor waarom kijk je nog eigenlijk naar het journaal ?

Ademen! En ik moet ook wel eens niezen. En hikken. Gadver wat heb ik een hekel aan de hik hebben.

@Dontor er zijn ook andere(/betere) manieren om "mee" te komen.

@Peerke: ik heb ooit effectief eens enkele maanden geen nieuws gevolgd en dat geeft je wel een goed gevoel.

Alleen jammer dat je dan als een halve gare overkomt omdat je niet meer "mee" bent.

Volhouden! Ik heb thuis niet eens een tv;)

Live free, live good!:)

Gast Peerke

Eigenlijk kijk ik al jaren geen tv meer, een enkele uitzondering daargelaten.

En het journaal, boeiend. Iedere dag alleen maar ellende en drama's en negatieve energie. Sorry, maar ik kan mijn tijd beter besteden. Nieuws kan ik ook op internet lezen.

En dat ik dan niet helemaal 'bij' ben, dat boeit me nou helemaal niks.

Ik moet zo meteen als de wiedeweerga m'n crocs (ja, ze zien er niet ut, maar zitten wel lekker ☺) gaan schoonmaken voordat de vloer onder de modder zit. Verder moet ik vandaag op het voorgenoemde ook helemaal niks meer 😎.

En het journaal? Internet bied imho meer wat nieuws betreft.

En het lullige is dat dat nu net niet mag...

(In de showroom... :p )

Eigenlijk kijk ik al jaren geen tv meer, een enkele uitzondering daargelaten.

En het journaal, boeiend. Iedere dag alleen maar ellende en drama's en negatieve energie. Sorry, maar ik kan mijn tijd beter besteden. Nieuws kan ik ook op internet lezen.

En dat ik dan niet helemaal 'bij' ben, dat boeit me nou helemaal niks.

Ik doe het opzettelijk zodat er altijd gespreksstof is. Ik ben dan weer op de hoogte en anderen hebben hun verhaal kunnen vertellen. Een win-win.

Ik kijk meestal naar meerdere journaals en volg tevens het nieuws op internet. Noem mij gerust een nieuwsjunk. Als dat gepaard gaat met een flinke dosis scepsis en zelfstandig kritisch denkvermogen is dat denk ik geen slechte combinatie. :)

Gast Heksenboot
Ik kijk meestal naar meerdere journaals en volg tevens het nieuws op internet. Noem mij gerust een nieuwsjunk. Als dat gepaard gaat met een flinke dosis scepsis en zelfstandig kritisch denkvermogen is dat denk ik geen slechte combinatie. :)

Perfect!

En vergeet je feilloze zelfkennis niet te noemen. :)

Perfect!

En vergeet je feilloze zelfkennis niet te noemen. :)

Helaas, net als voor iedereen is het leven voor mij een permanente leerschool.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...