Ga naar inhoud
GENEGEERD

1 op de 7: We gaan eraan.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

De Telegraaf op zijn best: http://www.telegraaf.nl/buitenland/12586143/__Een_op_de_zeven__we_gaan_eraan___.html

 

Hoewel de theorie dat op 21 december 2012 de wereld zal vergaan al talloze keren onderuit gehaald is, blijven er nog velen volhouden dat de voorspelling, gebaseerd op de Maya-kalender, wel degelijk klopt.

 

De tien rampen waar 'we' het meest voor vrezen, volgens Reuters:

 

1. Nucleaire holocaust

 

2. Pandemie, bio-terrorisme

 

3. Genetische manipulatie

 

4. Uitbarsting supervulkaan

 

5. Inslag asteroïde

 

6. Global warming

 

7. Robots en computers nemen de macht over

 

8. Ommekeer aardmagnetisch veld

 

9. Overbevolking

 

10. Invasie van aliens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Volgens mij zijn ze vergeten om de meest belangrijke te melden

 

0. Economische meltdown

 

En de wereld zal echt niet vergaan, we zullen alleen een paar jaartjes/eeuwen terug in de tijd gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het echt jammer vinden, heb het namelijk echt heel erg leuk zo met mijn man, de kindjes en mijn doorgaans best te verdragen familie.

Hoewel ik me ook wel druk maak over superbacterien, het gekloot met de evolutie, religieuze retards en nog tig andere dingen. Dat dat misgaat als we zo doorgaan, daarvan ben ik overtuigd. Maar of dat nu per se op 21-12 moet plaatsvinden, dat geloof ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer ik zoiets lees is het superfijn dat je zelf iets kan doen! In ieder geval niet achterover leunen in je luie stoel, maar skills verzamelen om je eigen lot in handen te nemen en bewust zijn van de verantwoordelijkheid voor jezelf en de jouwen om te overleven. Deze eigenschap zit in de genen van het menselijk ras als het goed is. Bij de massa slaapwandelaars moet dit alleen nog getriggered worden. Tja als zo'n komeet een mega hit geeft op mijn leefruimte op deze planeet dan is dat vervelend. Ik prep voornamelijk vanuit het bewustzijn dat ik middels preppen meer kans maak om mezelf er doorheen te slaan. Waardoorheen is vaag, maar preppen geeft mij de juiste power denk ik om een eventuele SHTF door te komen. Tevens geeft het mij m'n rust om m'n dagelijkse leven zo prettig mogelijk te leiden. En als bijkomstigheid: ik beleef zoveel plezier wanneer ik weer iets voordeligs kan preppen of weer eens wat kennis opdoe m.b.t. preppen en vele aanverwante zaken. Welnu, als 21 december de definitieve deadline mocht zijn, dan heb ik echt wel genoten van mijn kleine persoonlijke (prep) pleziertjes ?. Het leven is een feest, maar je moet zelf je eigen slingers ophangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

precies; zolang het kan geniet ik enorm; je naasten, feestjes, vrienden, familie, alles. Daarnaast bereid ik me rustig voor van wat extra geld dat ik overhoudt.

heb ik het niet nodig? Mooi; pass ik het door aan de volgende generatie. Heb ik het nodig? Tja; dan kan en zal ik het gebruiken.

 

Ik geloof niets van de maya zut; maar wat wél wetenschapptelijk aangetoond is is de kleine wobbel in de draai van de aarde die elke 25.000 jaar een keer rond gaat. Hierdoor verplaatsen de polen zich iets t.o.v. het middelpunt van de aarde. En de omkering van de polen; dat schijnt ook vaker gebeurt te zijn. Dit zorgt voor een periode van lage bescherming tegen de zon als voornaamste side effect.

 

Dan moet je echt een kelder in even vrees ik.

 

Achja; we gaan het mee maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...