Ga naar inhoud
GENEGEERD

Auto met explosieven leidt tot lange files op A27

prepper053
 Share

Recommended Posts

http://www.nu.nl/algemeen/4024705/auto-met-explosieven-leidt-lange-files-a27.html#onderzoek-op-a27-3

Wat een titel keuze, ik dacht echt even WTF? Auto met explosieven langs de snelweg, alsof die idioten die opeens op de rem gaan staan om te loeren weten dat er explosieven in zitten. Maarja, wat lees je dan: explosieven die waarschijnlijk bedoeld waren voor een plofkraak en toen dacht ik: Jah, want de mensen die in een dikke vette Mercedes rond rijden die gaan plofkraken doen.

Zelf zat ik eerder deze scenario te bedenken: Mooie auto, vol explosieven, zet op een parkeerplaats waar eventueel iets georganiseerd wordt met Pasen (Pasen is het belangrijkste christelijke feest in het liturgische jaar, volgend op de Goede Week. Christenen vieren deze dag vanuit hun geloof dat Jezus opgestaan is uit de dood, op de derde dag na zijn kruisiging). En BOEM!! je hebt een terreur aanslag met veel media verslag.

Jah, met mooi weer denk ik wat meer.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

http://www.nu.nl/algemeen/4024705/auto-met-explosieven-leidt-lange-files-a27.html#onderzoek-op-a27-3

Wat een titel keuze, ik dacht echt even WTF? Auto met explosieven langs de snelweg, alsof die idioten die opeens op de rem gaan staan om te loeren weten dat er explosieven in zitten. Maarja, wat lees je dan: explosieven die waarschijnlijk bedoeld waren voor een plofkraak en toen dacht ik: Jah, want de mensen die in een dikke vette Mercedes rond rijden die gaan plofkraken doen.

Zelf zat ik eerder deze scenario te bedenken: Mooie auto, vol explosieven, zet op een parkeerplaats waar eventueel iets georganiseerd wordt met Pasen (Pasen is het belangrijkste christelijke feest in het liturgische jaar, volgend op de Goede Week. Christenen vieren deze dag vanuit hun geloof dat Jezus opgestaan is uit de dood, op de derde dag na zijn kruisiging). En BOEM!! je hebt een terreur aanslag met veel media verslag.

Jah, met mooi weer denk ik wat meer.

Hoe dan ook, de bedoeling was vast en zeker om er een knalfuif van te maken (met veel vuurwerk).

Oké, on topic.

Je staat in die file en hoort het. Stap je uit en loop je weg of blijf je zitten?

Link naar reactie

als ik een rijbewijs had dan was ik doorgereden. De kans op een ongeluk is bij iets dergelijk veel groter dan normaal. Hoe vaak zie je niet van die youtube video's van auto's of vrachtwagens die op een file inrijden omdat ze niet opletten. En dan nog, het is een auto met explosieven! Stel ze zouden het hebben gehoord op de radio, dan ga je er toch niet bij staan te kijken?? Elk verstandig mens die gaat toch niet kijken bij iets wat een tikkende tijdbom kan zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...