Ga naar inhoud
GENEGEERD

Winkels die behulpzaam kunnen zijn bij het preppen


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Gast Dick Berts

De normale gang van zaken is natuurlijk, dat een prepper bedenkt wat hij nodig heeft, een waterfilter, een brander enz. en deze artikelen vervolgens in een winkel gaat kopen. Maar het omgekeerde kan ook heel behulpzaam zijn. Sommige winkels brengen je op heel goede prepper ideen. Laten we die winkels via dit draadje met elkaar delen. Ik begin met de Countrystore in Epe, maar er volgen er nog veel meer;

 

http://www.countrystore.nl/bushcraft/paginas/homepage.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

http://preppers.nl/forum/threads/560-Betrouwbaarheid-van-webwinkels?highlight=webwinkels

 

http://preppers.nl/forum/threads/90-prep-winkel-lijst?p=839#post839

 

nog een paar topics, die inmiddels in de vergetelheid zijn geraakt. maar dat is omdat ze niet vastgeplakt zijn met sticky tape;)

 

kopieer en plak naar hartelust zou ik zeggen mr berts:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

@Dutchprepper. Niet als kritiek bedoeld? Daar baal ik behoorlijk van. Kritiek kan de hoogste vorm van vriendschap zijn. Er is niks mis met kritiek. Ik heb zware kritiek op het feit, dat jij smilies gebruikt, als je me een schop onder mijn hol moet geven. Dat hebben we allemaal wel eens nodig. Met hartelijke groet, Dick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dutchprepper. Niet als kritiek bedoeld? Daar baal ik behoorlijk van. Kritiek kan de hoogste vorm van vriendschap zijn. Er is niks mis met kritiek. Ik heb zware kritiek op het feit, dat jij smilies gebruikt, als je me een schop onder mijn hol moet geven. Dat hebben we allemaal wel eens nodig. Met hartelijke groet, Dick.

 

goed dickberts je bent een lutser 1e klas dat je niet even eerst zoekt of er niet iemand anders al linkjes heeft neergezet.

en dat zit hier nu al 2 maanden op dit forum en weet nog niet hoe het werkt met forumregels, ook ben je een schrijvertje van niks.... ptsssss:mad::rolleyes:;)

 

kritiek kan de hoogste vorm van vriendschap zijn, ik zeg je: vriendschap is overrated.,..

inderdaad een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

mensen en vriendschap is voor mij(voor zover ik het vriendschap kan noemen) als klitteband,

soms zit het steviger vast dan andere keren,

en hoe wildere dingen je samen meemaakt in dit leven hoe losser dat klitteband komt te zitten,

alleen als alles vloeiend gaat en verloopt valt klitteband terug op zijn positie waar het zijn hechting vindt,

maar nooit meer zo strak en nooit meer zo vast omdat het meestal niet door 2 kanten word aangedrukt maar meestal maar door 1 kant....

klitteband vervormt, klitteband hecht zich niet meer volledig op de andere kant, de hechting verminderd,

klitteband is als vriendschap en kan dus ook steeds losser komen te zitten klitteband hecht zich aan andere dingen die de hechting verder verzieken.

er zit een goede en een slechte kant aan klitteband, het is met hun eigenschap net zoals mensen die hebben, (de betrekkelijkheid van de weerhaakjes of de zachte kant)

klitteband moet ergens aan klitten wil het wat waard zijn(anders was het gewoon band met weerhaakjes) , het zal zich aan alles hechten en weer afstoten, soms draadjes of stukjes achterlatend tussen de weerhaakjes(dat zijn de herrineringen, sommige blijven achter anderen zijn gelijk weer vergeten).

mensen halen hun eigenwaarde ook uit hun vriendschappen, hoe meer vriendschappen hoe meer gevoel voor eigenwaarde...

hun als klitteband zijnde hechten zich soms aan wel 50 stukjes klitteband van die 50 anderen(dan hoef ik niet uit te leggen wat dat met de hechting doet..)

tja ieder zijn meug.:o

 

ik ben liever gewoon vriendelijk voor mijn mede klittebanders, maar ik probeer me niet teveel aan ze te hechten.:)

 

met hatelijke groet

dutch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

@Dutchprepper. Bedankt voor je kritiek. Je klittenband is een illusie. Er is niet eens een ander. "Oneness playing two". Meer ga ik er niet over zeggen, want dan overtreed ik de regels van dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dickberts je bent een lutser 1e klas dat je niet even eerst zoekt of er niet iemand anders al linkjes heeft neergezet.

en dat zit hier nu al 2 maanden op dit forum en weet nog niet hoe het werkt met forumregels, ook ben je een schrijvertje van niks.... ptsssss:mad::rolleyes:;)

 

kritiek kan de hoogste vorm van vriendschap zijn, ik zeg je: vriendschap is overrated.,..

inderdaad een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

mensen en vriendschap is voor mij(voor zover ik het vriendschap kan noemen) als klitteband,

soms zit het steviger vast dan andere keren,

en hoe wildere dingen je samen meemaakt in dit leven hoe losser dat klitteband komt te zitten,

alleen als alles vloeiend gaat en verloopt valt klitteband terug op zijn positie waar het zijn hechting vindt,

maar nooit meer zo strak en nooit meer zo vast omdat het meestal niet door 2 kanten word aangedrukt maar meestal maar door 1 kant....

klitteband vervormt, klitteband hecht zich niet meer volledig op de andere kant, de hechting verminderd,

klitteband is als vriendschap en kan dus ook steeds losser komen te zitten klitteband hecht zich aan andere dingen die de hechting verder verzieken.

er zit een goede en een slechte kant aan klitteband, het is met hun eigenschap net zoals mensen die hebben, (de betrekkelijkheid van de weerhaakjes of de zachte kant)

klitteband moet ergens aan klitten wil het wat waard zijn(anders was het gewoon band met weerhaakjes) , het zal zich aan alles hechten en weer afstoten, soms draadjes of stukjes achterlatend tussen de weerhaakjes(dat zijn de herrineringen, sommige blijven achter anderen zijn gelijk weer vergeten).

mensen halen hun eigenwaarde ook uit hun vriendschappen, hoe meer vriendschappen hoe meer gevoel voor eigenwaarde...

hun als klitteband zijnde hechten zich soms aan wel 50 stukjes klitteband van die 50 anderen(dan hoef ik niet uit te leggen wat dat met de hechting doet..)

tja ieder zijn meug.:o

 

ik ben liever gewoon vriendelijk voor mijn mede klittebanders, maar ik probeer me niet teveel aan ze te hechten.:)

 

met hatelijke groet

dutch

 

Eh... klitteband is toch als je vrouw of vriendin haar string verkeerd om heeft zitten? Of mis ik hier nu, zeg maar, zo'n beetje het centrale thema van de voorgaande discussie? icon_twisted.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dutchprepper. Bedankt voor je kritiek. Je klittenband is een illusie. Er is niet eens een ander. "Oneness playing two". Meer ga ik er niet over zeggen, want dan overtreed ik de regels van dit forum.

 

klopt idd, mijn vriendschap is een illusie, die van de meeste mensen is dat alleen dat zien ze nu nog niet.

ik pretendeer dan ook niet met veel mensen vriendjes te zijn, ik heb goede kennissen en familie waar ik aardig mee omga.

je overtreed helemaal niks bij mijn weten. misschien offtopic zijn, tja och daar zijn er nog 900 topics van die allang niet meer gingen over het oorspronkelijke onderwerp.

lekker boeiend ook.

oneness is playing two, tja dat is het kosmische grapje inderdaad, alleen ik ben niet zozeer op zoek naar mezelf ,maar minder op zoek naar aandacht van anderen om mezelf te vinden tot wie ik ben. op die manier ben ik altijd wie ik ben zonder daar verder verder moeite voor te hoeven doen.

 

als andere mensen er wel in geloven dan moeten ze dat vooral niet nalaten, ik zie het alleen anders.

 

ik hoop niet dat je mijn sarcasme al te serieus nam, je wilde graag kritiek welnu die verdiende je niet maar toen je erom vroeg kreeg je een zwaar aangedikte vorm voor je kiezen.:p

 

@rodin: ik zou het werkelijk niet weten hoe je daarbij komt, maar je zult vast gelijk hebben.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

@ Dutchprepper. Het is onmogelijk om jou verkeerd te begrijpen. :) Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo'n lullige smiley gebruik. Ik hoop dat je dit niet als een belediging opvat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dutchprepper. Het is onmogelijk om jou verkeerd te begrijpen. :) Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo'n lullige smiley gebruik. Ik hoop dat je dit niet als een belediging opvat.

 

das mooi dan ben ik tenminste altijd duidelijk..;)

 

waarom zou ik dit als beledigend ervaren ik gebruik smileys omdat ik niet voor iedereen altijd te begrijp val(kreeg nog al eens kritiek naar mijn hoofd).

smilies passen ook wel bij mij, omdat zoals ik ze neerzet ik het ook zo meen.(ze verwoorden mijn gevoel van dat moment beter).

 

jij vind smilies duidelijk helemaal niks voor jou daar is ook helemaal niks mis mee, je bent wie je bent en wat ik zo van je meegekregen heb de afgelopen 2 maanden ken je jezelf aardig,

dat spreekt zich uit in je teksten, als je schrijft zoals je je voelt dan is dat duidelijk te merken, ik houdt daar wel van juist. geeft alles een persoonlijker laagje.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

De keuze die de smilies bieden is voor mij te beperkt. Ik heb er nog eentje nodig die uit zijn dak gaat van vreugde en eentje die ontploft van woede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...