Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verharding van de maatschappij in mijn eigen leefomgeving.


lewieke

Aanbevolen berichten

Zelf woon ik in Tilburg Noord. De goede kant er van laten we maar zeggen. Ik moest laatst geld afhalen en denk ik ga even naar het winkelcentrum. Geldautomaat pleite! Wel verd#@&è#me! Ok, de inpandige Jumbo blijkt dan zo´n mobiele knakenkast te hebben. De pas erin, noppes, nada, zilch, sheisse! Andere pas, zelfde verhaal. Ik pak m´n biezen en ga naar de voor ons verkeerde kant van Tilburg Noord, mooi weer wie doet je wat. Zou je denken, toch? Ik kom bij het Tilburgse Verdiplein uit en het was een eeuw geleden dat ik daar ooit was. En inderdaad, mooi weer, het zag er zwart van de mensen. Letterlijk! Er stonden aan alle kanten groepjes van een stuk of vijf allochtonen van alle categorieën, je durft gewoon je auto niet meer uit. Die hadden werkelijk het complete plein ingepalmd. Nu ben ik niet echt bang uitgevallen en een vervelende Marokkaan meer of minder maakt me niet zoveel maar als er nogal wat van die groepen rond een flappentap circuleren krijg ik daar toch griezelige gevoelens bij. Toch maar doorgereden en volgende keer wanneer nodig zware regen afwachten,hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wat ben ik blij dat ik in een dorp woon, en iedereen in de straat ken. Buurtwacht ? Ja, ik loop zelf ook regelmatig een rondje, ook in donker. Kijken of er geen vreemde dingen zijn. Of het met de buren goed gaat.

Geen vreemde lui in de buurt ? Andere verdachte zaken ? Of iets wat opvalt. Of afwijkt ?

 

Aan mij heb je dan anders een hele slechte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niets nieuws wat ik vertel, dat besef ik wel. Wat er wel anders en nieuw is, is net dat het ook in mijn eigen omgeving begint voor te komen. Tot nog toe leefde ik in een veilige omgeving. Dit blijkt nu verleden tijd. Dàt is er nieuw aan het verhaal. No problem, ik pas me wel aan. Fuck them all.

 

De extra veiligheidssloten zijn besteld, de camera's staan aan, de bewegingsdetector is geïnstalleerd, de verdedigingsmiddelen liggen binnen handbereik. Het zal vast niet moeilijk zijn om mijn veilige omgeving binnen te komen. Terug buiten raken wordt een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijdehante jongeren, gestolen fiets, inbrekers en een drugspand in de buurt.Nou wat een ellende zeg. Dit was in het vorige millennium al aan de hand in de betere buurten hier.

 

Alsof we dat zomaar gaan laten gebeuren. Al moet ik persoonlijk voor wat oppositie zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf woon ik in Tilburg Noord. De goede kant er van laten we maar zeggen. Ik moest laatst geld afhalen en denk ik ga even naar het winkelcentrum. Geldautomaat pleite! Wel verd#@&è#me! Ok, de inpandige Jumbo blijkt dan zo´n mobiele knakenkast te hebben. De pas erin, noppes, nada, zilch, sheisse! Andere pas, zelfde verhaal. Ik pak m´n biezen en ga naar de voor ons verkeerde kant van Tilburg Noord, mooi weer wie doet je wat. Zou je denken, toch? Ik kom bij het Tilburgse Verdiplein uit en het was een eeuw geleden dat ik daar ooit was. En inderdaad, mooi weer, het zag er zwart van de mensen. Letterlijk! Er stonden aan alle kanten groepjes van een stuk of vijf allochtonen van alle categorieën, je durft gewoon je auto niet meer uit. Die hadden werkelijk het complete plein ingepalmd. Nu ben ik niet echt bang uitgevallen en een vervelende Marokkaan meer of minder maakt me niet zoveel maar als er nogal wat van die groepen rond een flappentap circuleren krijg ik daar toch griezelige gevoelens bij. Toch maar doorgereden en volgende keer wanneer nodig zware regen afwachten,hahaha.

herken ik van toen ik een tijd geleden in brussel kwam , nu gaat de hond steeds mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ben je intolerant geworden.

op 100m van je deur zitten mensen voor hun eigen vermaak te zorgen en dat neem je zomaar van ze af?

 

 

(hier laat ik de deur ook niet meer openstaan zoals vroeger :()

 

wel jammer vind ik, als je een buurt langzamerhand om zeep ziet gaan.

 

Ik zal het niet zonder slag of stoot laten gebeuren. Thuis niet, in mijn buurt niet, op school niet. Buigen of barsten zeg maar. Bovendien zitten die mensen niet voor hun eigen vermaak te zorgen maar voor het vermaak van een hele stad. Mijn eigen kinderen lopen hier rond. Wie er aan raakt krijgt klappen. Of erger. Punt uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het niet zonder slag of stoot laten gebeuren. Thuis niet, in mijn buurt niet, op school niet. Buigen of barsten zeg maar. Bovendien zitten die mensen niet voor hun eigen vermaak te zorgen maar voor het vermaak van een hele stad. Mijn eigen kinderen lopen hier rond. Wie er aan raakt krijgt klappen. Of erger. Punt uit.

 

ik hoop dat je het sarcasme van het eerste deel van m'n postje kon ruiken..

lag er dik genoeg op.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het niet zonder slag of stoot laten gebeuren. Thuis niet, in mijn buurt niet, op school niet. Buigen of barsten zeg maar. Bovendien zitten die mensen niet voor hun eigen vermaak te zorgen maar voor het vermaak van een hele stad. Mijn eigen kinderen lopen hier rond. Wie er aan raakt krijgt klappen. Of erger. Punt uit.

 

Winnen doe je het niet. Maar goed, dat weet jezelf ook wel. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat je passief moet capituleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meldde dit ergens in vorige topics een tijd geleden...

Hier achter zit hetzelfde krapuul.....praatje maken als het verkeerd gaat??? neen sorry die tijd is voorbij.

Vorige week betrapte ik ze net toen ze de zitbank in de fik wilden steken....

Met 15 waren ze ...ja 15...ik ben er recht naar toe gelopen en de grootste muil direct aangepakt.....de rest zweeg alsof ze dood waren en druipten af....

Zo een zaken kunnen lelijk verkeerd lopen maar mijn vel wordt heel duur verkocht...mijn kinderen spelen daar en ook die van de buren...

Dat is krapuul uit een ander dorp en ze weten als ze heibel komen maken dat ze meer krijgen dan ze durven wensen.

Ik ben zelf ook aangesloten bij het BIN en bijna dagelijks krijg ik meldingen van inbraken en ander gespuis in de buurt ...en dat is hier een boeredorp...

Ja...het gaat naar de kl*ten.

Mijn huis is beveiligd zo goed mogelijk en ik reageer direct op het minste dat ik hoor of zie....

Politie???? die hebben geen tijd....Dus moeten we het zelf oplossen.

 

Hetzelfde op school...mijn dochter werd erg gepest...ik heb een paar heel erg serieuze gesprekken gehad met de school en mijn dochter.

Dit mag niet 1 keer meer voorvallen want dan ben ik zo braaf niet meer...en ja spijtig zit het daar ook vol met allochtoon gespuis en zijn zij de oorzaak .

Je kan er praktisch niks tegen doen want die bal keert heel snel terug...

Op school wordt het geminimaliseerd maar ik til er heel erg zwaar aan.

Dit is het gevolg van een burgemeester die nog linkser is dan links en liever een stad heeft met minaretten dan het aloude Gentse volk.

Btw ...mijn kinderen wonen bij de mama in Gent ...en daar is het werkelijk een invasie geworden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meldde dit ergens in vorige topics een tijd geleden...

Hier achter zit hetzelfde krapuul.....praatje maken als het verkeerd gaat??? neen sorry die tijd is voorbij.

Vorige week betrapte ik ze net toen ze de zitbank in de fik wilden steken....

Met 15 waren ze ...ja 15...ik ben er recht naar toe gelopen en de grootste muil direct aangepakt.....de rest zweeg alsof ze dood waren en druipten af....

Zo een zaken kunnen lelijk verkeerd lopen maar mijn vel wordt heel duur verkocht...mijn kinderen spelen daar en ook die van de buren...

Dat is krapuul uit een ander dorp en ze weten als ze heibel komen maken dat ze meer krijgen dan ze durven wensen.

Ik ben zelf ook aangesloten bij het BIN en bijna dagelijks krijg ik meldingen van inbraken en ander gespuis in de buurt ...en dat is hier een boeredorp...

Ja...het gaat naar de kl*ten.

Mijn huis is beveiligd zo goed mogelijk en ik reageer direct op het minste dat ik hoor of zie....

Politie???? die hebben geen tijd....Dus moeten we het zelf oplossen.

 

Hetzelfde op school...mijn dochter werd erg gepest...ik heb een paar heel erg serieuze gesprekken gehad met de school en mijn dochter.

Dit mag niet 1 keer meer voorvallen want dan ben ik zo braaf niet meer...en ja spijtig zit het daar ook vol met allochtoon gespuis en zijn zij de oorzaak .

Je kan er praktisch niks tegen doen want die bal keert heel snel terug...

Op school wordt het geminimaliseerd maar ik til er heel erg zwaar aan.

Dit is het gevolg van een burgemeester die nog linkser is dan links en liever een stad heeft met minaretten dan het aloude Gentse volk.

Btw ...mijn kinderen wonen bij de mama in Gent ...en daar is het werkelijk een invasie geworden...

 

Op onze school hebben we technieken om het aantal allochtonen binnen de perken te houden. De meest originele is dat iedereen verplicht naar de kerk moet. 3x per jaar. Wie niet akkoord gaat met dat project, er zijn nog scholen genoeg.Daarnaast is het een 'ouderwetse' school waar discipline belangrijk is. Daar kunnen die gasten niet mee om.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op onze school hebben we technieken om het aantal allochtonen binnen de perken te houden. De meest originele is dat iedereen verplicht naar de kerk moet. 3x per jaar. Wie niet akkoord gaat met dat project, er zijn nog scholen genoeg.Daarnaast is het een 'ouderwetse' school waar discipline belangrijk is. Daar kunnen die gasten niet mee om.

 

Een katholieke school is inderdaad het beste.

Ik zie een enorm verschil tussen de school waar mijn kinderen gaan en de school een aantal straten verder waar mijn zus haar kinderen gaan ( katholiek onderwijs) .

Maar ..om dit te kunnen veranderen moet ik eerst met mn ex een overeenkomst bekomen...ik zou heel graag mijn kinderen op een andere school zien gaan..

Nu is het allemaal mohammed dat daar klok slaat.... de voeding wordt aangepast op school , de activiteiten enz enz ze dansen werkelijk naar die gasten hun pijpen en dat is gewoon niet te begrijpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Repelsteeltje

Probleem met de fiets ook opgelost.

 

 

Maar zonder gekheid. Het probleem rijst inderdaad de pan uit. En dit euvel word door de linkse overheden nog gevoed ook. Ik heb nu vaak al het gevoel dat wij de minderheid vormen in NL/BE. Raarste is dat als men dit gevoel verwoord je ook meteen gepromoot word tot racist O_o.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met de fiets ook opgelost.

 

 

Maar zonder gekheid. Het probleem rijst inderdaad de pan uit. En dit euvel word door de linkse overheden nog gevoed ook. Ik heb nu vaak al het gevoel dat wij de minderheid vormen in NL/BE. Raarste is dat als men dit gevoel verwoord je ook meteen gepromoot word tot racist O_o.

 

Racist.... je wordt het er van als je deze zaken allemaal voor jouw neus ziet gebeuren en je als autochtone bewoner van het land wordt voorbijgelopen en wordt benadeeld door eigen overheid.

Er is lang voor gewaarschuwd maar nu is het een feit en het is te laat.

Zo is nonkel Dolf vroeger groot geworden en bestaat de mogelijkheid dat dit scenario weer gebeurt....en dan zullen ze verwonderd zijn hoe dit kon gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat simpele rechtse gelul van enkelen hier komt me soms m'n strot uit. Jullie verharden met name de sfeer hier op het forum. De maatschappij heeft altijd al 'boeven' en 'aso's' gehad. Maarja, zelfgerichte mensen zien dat niet, die komen niet verder dan wat ze willen zien en willen laten zien. Over 3 bladzijden komt er zeker weer een verkapte opmerking om ook maar wapens te gaan gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat simpele rechtse gelul van enkelen hier komt me soms m'n strot uit. Jullie verharden met name de sfeer hier op het forum. De maatschappij heeft altijd al 'boeven' en 'aso's' gehad. Maarja, zelfgerichte mensen zien dat niet, die komen niet verder dan wat ze willen zien en willen laten zien. Over 3 bladzijden komt er zeker weer een verkapte opmerking om ook maar wapens te gaan gebruiken?

 

We leven in een vrij land. En daar mag iedereen zijn mening hebben. Zelfs jij. Hopelijk word je in je eigen leefomgeving genoeg geconfronteerd met mensen die liever lui dan moe zijn en vinden ze het nodig om je te bestelen. Zolang je er 'rechtse' voor plaatst mag je me gerust een lul noemen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Repelsteeltje
Dat simpele rechtse gelul van enkelen hier komt me soms m'n strot uit. Jullie verharden met name de sfeer hier op het forum. De maatschappij heeft altijd al 'boeven' en 'aso's' gehad. Maarja, zelfgerichte mensen zien dat niet, die komen niet verder dan wat ze willen zien en willen laten zien. Over 3 bladzijden komt er zeker weer een verkapte opmerking om ook maar wapens te gaan gebruiken?

 

Dit vind ik toch wel een erg kort door de bocht antwoord en vergt toch wat inslikken van het geheel!

 

Zoals ik zei word je al snel aangemerkt als zijnde racist terwijl de meesten dat toch echt niet zijn. Maar dat houd ook niet in dat mensen tevreden hoeven te zijn over de bewezen mislukte integratiestroom. Niemand heeft iets tegen een paar mensen van andere culturele oorsprong meer of minder. Dat maakt het juist gezellig.

 

Vroeger waren er inderdaad ook boeven en aso's. Geen twijfel aan mogelijk. Mensen beginnen zich er echter aan te irriteren dat de criminaliteitsverhoudingen onevenredig verdeelt zijn aan de integratieverhoudingen en de strafmaten die worden gehanteerd. Allochtonen krijgen in NL meer mogelijkheden dan autochtonen (noemen ze positieve discriminatie) en toch zijn ze procentueel gezien vele malen sterker vertegenwoordigd in de criminaliteit terwijl de strafmaten voor overtredingen weer veel lager liggen dan wat een autochtoon zou krijgen aan straf.

 

Voeg hieraan toe dat vele zaken die voor autochtonen normaal/belangrijk zijn zonder enig gemompel worden aangepast/verwijderd en de autochtoon voelt zich al snel weggezet als racist. Dat terwijl zij dat niet eens zijn!

 

Om het persoonlijk te bekijken. Ik moet in mijn herinneringen graven tot aan mijn jeugd wil ik mijzelf criminaliteit/anti-socialiteit herinneren die op mijn persoon (of gezin) betrokken zijn die door autochtonen waren gepleegd. Al het recente (zeker 20 jaar) is uitsluitend door allochtone medelanders.

 

En dan nog heb ik goede contacten met mijn Turkse buurman, Nederlandse gezin daarnaast, Antilliaanse vrijgezelle buurvrouw met 2 kinder aan de andere kant en het Nigeriaanse gezin wat daarnaast woont. Dat was het blok :)

 

Jaja, ik schijn dan opeens en rasict te zijn terwijl er in ons hele blok maar 1 PVDA-stemmer zit (het andere NL gezin) en de rest stemt vreemd genoeg op een partij die wat wil doen aan de integratie en zo de samenleving veiliger en hechter wil maken. En om speculatie maar meteen uit te sluiten. Ook de Turk, de Antilliaan en de Nigeriaan stemmen dus PVV. Zij zijn het zat dat zij er continu voor worden aangekeken voor het onbehouwen van anderen en dat dit door de regering word gefaciliteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik mijn bericht alleen wou illustreren met wat voorbeelden leek het me niet relevant om per incident de "dader" te omschrijven. Na bovenstaande berichten voel ik echter heel sterk de drang om dat wel te doen. Grommende-oprij-meneer was Spaans. De rest waren allemaal autochtone Nederlanders. Kruis-grijp-meneer en handel-uit-broek-haal-meneer waren beiden autochtone Rotterdammers om precies te zijn, van ik-zal-jou-wel-even-laten-merken-dat-jij-me-wel-wil-n**ken-meneer weet ik de woonplaats niet, en weet ik niet waar hij geboren is maar het was in ieder geval een blanke accentloze man. Voor mij tenminste, dus waarschijnlijk was het een brabander :o

Als je dan toch wil gaan generaliseren, enige overeenkomst die ik kan vinden is dat het allemaal mannen zijn. Moet ik nou maar iedereen gaan waarschuwen hoe gevaarlijk mannen wel niet zijn? Sluit de overheid zijn ogen voor het gevaar van DE MAN?? Naar wat voor een school moet ik mijn kinderen nu sturen? Vrouwen-scholen?

Of moet ik het gewoon zien als wat het zijn: vervelende incidenten, veroorzaakt door (op dat moment) vervelende individuen?

 

 

Hopelijk word je in je eigen leefomgeving genoeg geconfronteerd met mensen die liever lui dan moe zijn en vinden ze het nodig om je te bestelen.

 

Wat een KUT opmerking, gadverdamme. Hopelijk krijg jij niet op je bord wat jij anderen toewenst. Hopelijk bestaan er meer mensen die anderen goeds toe wensen dan dit soort belachelijke totaal nutteloze onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden. Ik prijs me gelukkig op een plek te wonen waar we de deur niet op slot hoeven doen en de auto eigenlijk permanent open staat, sleutel er in. Ik weet dat dit vroeg of laat misschien mis gaat, maar tot die tijd wil ik me geen zorgen hoeven maken over wat er kan gebeuren....

 

Ik kom zelf uit het dorpje Ten Boer, er wonen toen niet veel mensen, een buurjongen met een vriend braken in bij een oude dominee de man werd wakker herkende de jongens, daarop werd de oude man met achttien mes steken op het leven gebracht, voor de rechtbank vertelde de buurjongen de dominee ging maar niet dood.

De vriend kwam van een streekje met een paar huizen op het platte land.

In Drenthe word steeds mee in gebroken, de mensen aldaar laten ook veel de deur niet op slot, de slimme inbrekers gaan steeds meer het platte land op inbreken is daar makkelijker, je gaat gewoon naar binnen, net zo als het kan bij jou, plus een auto voor de deur met de sleutel er in.

Maar maak je vooral geen zorgen, jou overkomt zoiets niet.

De prof criminele wonen zelfs in rustige gebieden, je kan het niet aan de neus zien.

Ik weet genoeg, heb een goed contact met de veldwachters gehad.

 

Als er ergens in een gehucht iets gebeur zijn de mensen totaal van de wereld, en zeggen hoe kon dat hier gebeuren, en hebben de trauma voor het leven, zo naïef waren ze.

 

Wat is hier op jou antwoord Roel.

 

Groet,

J.J

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat een KUT opmerking, gadverdamme. Hopelijk krijg jij niet op je bord wat jij anderen toewenst. Hopelijk bestaan er meer mensen die anderen goeds toe wensen dan dit soort belachelijke totaal nutteloze onzin.

 

Als linkse lul raakt me dit niet, ben slechts hoogst verbaast over deze domme opmerking van hem. Geeft mij vooral de indruk dat ie denkt dat ik nog nooit een dergelijke confrontatie heb mee gemaakt, en waarschijnlijk denkt dat ik na zo'n geval ook wel zijn filosofie ga aanhangen. Helaas, ik ben breed en diep georienteerd en geinformeerd om tot dergelijke simpele conclusie's te komen. Verder ruik ik veel angst, heel veel angst!

En angstige mensen zijn geen goede raadgevers of leraren vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als linkse lul raakt me dit niet, ben hoogst verbaast over deze domme opmerking van hem. Geeft mij vooral de indruk dat ie denkt dat ik nog nooit een dergelijke confrontatie heb mee gemaakt, en waarschijnlijk denkt dat ik na zo'n geval ook wel zijn filosofie ga aanhangen. Helaas, ik ben breed en diep georienteerd en geinformeerd om tot dergelijke simpele conclusie's te komen. Verder ruik ik veel angst, heel veel angst!

En angstige mensen zijn geen goede raadgevers of leraren vind ik.

 

I know, mijn reactie was dan ook puur mijn persoonlijke mening over de verwensing van lewieke. Ik geloof niet dat jij zo weerloos bent dat je het nodig hebt dat ik voor je op kom ;)

 

Verdeel en heers, onvoorstelbaar hoeveel mensen zich nog steeds daartoe laten verleiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...