Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ipad als infrarood camera


JJ&A

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bedank voor Jullie snelle reacties,

 

Ik vond het wel handig als de iPad als nachtcamera te gebruiken zou zijn, maar dat is denk ik niet mogelijk, gezien de techniek die achter de nacht kijkers schuilt.

 

Sta er wel bij stil dat niet een ieder de kennis bezit alles even makkelijk alles te kunnen vinden op het internet, en daar bij ook nog even te onderscheiden wat het kaf onder het koren is, er word veel aan geboden, dat is haast een studie apart.

 

Groet,

J.J

Ps, is hier mee de iPad te gebruiken als nachtkijker???

http://translate.google.nl/translate...ra&prev=search

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JJ&A zowel webcams als cameras zijn gevoelig voor een deel van het infrarood gebied enkel men heeft dit met een filter afgeschermd

indien je hem geschikt wilt maken voor infrarood dan moet je het filter verwijderen .Sommige CCD modules ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Charge-coupled_device )

hebben een lens die gecoat is en sommige hebben een stukje filter materiaal ervoor zitten wat je kan verwijderen . de CCD module zal dan ook infrarood licht

zien . Mocht je dit willen doen met een webcam of digitale camera dan moet je zoeken op soort camera . In ieder geval als je er op zoekt zul je genoeg hits vinden .

ik dacht dat een goedkope webcam het makkelijkste werkte .

gr will

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een infrarood camera is ook handig als je huis door een bedrijf geïsoleerd word je kan de camera laten zien aan de mensen, dan weten ze ook dat hun werk gecontroleerd kan worden door de eigenaar, doen ze misschien nog meer hun best.

 

Sowieso is het mooi om te weten hoe je woning er voor staat, misschien dacht je O mijn woning is goed, kom je er achter dat het er toch niet zo goed voor staat kan je misschien winsten behalen door het als nog te doen.

 

Misschien kan je als partners elkaars lichaam aftasten op bijzonderheden wie weet ontdek je iets wat achteraf best belangrijk is, kan je met de huisarts bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...