Ga naar inhoud
GENEGEERD

Annie, hou jij me tassie ff vast...

Johnny BravoNL
 Share

Recommended Posts

Want die gosah, wil me me dansuh!

Hiep, hiep hoerA! Uw zuurverdiende spaargeld waarmee u op die olé paëlla kudT allinkloesif vakantie wilde gaan, gaat verdampen! Als sneeuw voor een waterig Alpenzonnetje! Terwijl u lekker om 4 uur 's nachts op Schiphol in die kutcharter van RyanAir wordt geslagen als lammeren naar de slachtbank, op weg naar het buitenland alwaar u alsnog elke avond bij "Friet van Piet" uwen bakkes zit vol te metselen en die rommel vervolgens wegspoelt met de paardezeik die Heineken heet (het doet zo lekker aan thuis denken hè!) en en passant derde graads brandwonden oploopt in de Spaanse zon (want smeren is voor homo's!), roken de bankiers dikke sigaren, gedraaid van de bankbiljetten die u hen in bewaring gaf...

Bij Rabobank bereidt men zich namelijk voor op het feit dat u moet gaan BETALEN om uw centjes in de handen van wanpresterende, overbetaalde, dikke bonus opstrijkende minkukels te geven! Natuurlijk! Hèt ultieme startschot voor een bankrun! (was dat niet strafbaar?). Dikke vette pret bij de potverterende bankiers, nadat u bijna geheel uitgekleed wordt omdat omdat u rood staat (13% rente mensen!), gaat u ook nog bloeden voor het bedrag dat u POSITIEF staat op uw fictieve niet bestaande valuta rekening! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Zeg maar de ultieme Double Penetration met deepthroat!

Fuk me ruk, het moet niet gekker worden...

Ik ben ff pinnen...

JB

P.S.: Zeau, dat lucht op... ;)

evil_banker.jpg.a180e95f9a50d1bebbbebf526d477bd6.jpg

• Leuk 3
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ze willen mensen die wat spaarcenten hebben in de aandelen hebben, dan wel laten consumeren (komt het in de economie). Dan kunnen zijn ze alles kwijt als de beurs kaboem zegt.

Dus allemaal bankrekening opzeggen en alles weer cash gaan doen. Spaargeld in de sok of het matras of je koopt PM.

Belachelijk natuurlijk. Je betaald al voor de rekening, pasje en dergelijke en straks ook voor je centen op de bank. Banken zijn totaal vergeten waarom ze ooit zijn opgericht.

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik vraag me af wat voor soort voorbereidingen ?

Mensen kaal plukken doe ze al zolang, waarom moeten ze zich nu voorbereiden dan ?

Of zou nu ineens iedereen wakker worden, en massaal geld gaan pinnen ?

Of mag je misschien geen geld of maar een deel naar je prive rekening overboeken ?

Wat zal het worden ? Je zou denken, gekker kan t niet meer worden..............toch vrees ik voor nog meer regeltjes...........

Link naar reactie

Ik vraag me af wat voor soort voorbereidingen ?

Mensen kaal plukken doe ze al zolang, waarom moeten ze zich nu voorbereiden dan ?

Ik vermoed dat ze hun software moeten aanpassen. Daarin is voor spaarrekeningen nooit van negatieve rente uitgegaan.

Op een spaarrekening wordt bij de afschriften bijvoorbeeld "ontvangen rente" gebruikt. Daar moet dan "betaalde rente" komen te staan.

Link naar reactie

Ik zat al te zoeken waar het eerste topic zou staan met betrekking tot de voorbereidingen voor de negatieve rente :). Van deze kale (studenten)kip kunnen ze in elk geval niet plukken. :rolleyes:

Van een kale kip kun je niet plukken.

Maar je kan er nog altijd bouillon van trekken of de kip een poot uitdraaien.

Link naar reactie

Van een kale kip kun je niet plukken.

Maar je kan er nog altijd bouillon van trekken of de kip een poot uitdraaien.

Dat is volledig correct..

We zijn gepluimd en nu gaan ze onze poten uitdraaien en ons uitkoken...

Moderne middeleeuwen...

Het moderne Rome...

Link naar reactie

En vooraf pinnen gaat ook steeds lastiger, want dan brengen ze weer een niewe serie eurobiljetten uit en zijn de oude niet meer geldig.. Nu nog niet, gaat wel komen

Link naar reactie

Aha, dan kunnen wij onze schamele resten van de al jarenlange uitkleedpartij wel in Belgie op de bank zetten.

Weet je dat zeker ? En welke bank raad je aan ?

Kijk mr. Geert die ken je wel . Ze werkt bij een bank . En ik ga echt geen bank aan bevelen .

Link naar reactie

In de Belgische grondwet staat dat spaarders geen negatieve rente kunnen krijgen . Dat geldt niet voor beleggingen volgens mij .

Dus het komt er op neer dat een spaarder niet moet betalen om zijn zuur verdiende centen op een gelijk welke Belgische bank te plaatsen .

En dat klopt ook niet . Banken rekenen kosten aan voor overschijvingen administratie enz. Dus kan het zijn dat je op een bepaalde rekening ( waar niet veel geld op staat ) meer moet betalen dan dat je intrest ontvangt op jaar basis.

Link naar reactie

Volgens mij geldt dit niet voor privé rekeningen maar voir bedrijven.

Wat naar mijn idee niet uitsluit dat het in de toekomst kan komen

Particulieren

De spaarrente wordt deze week bij de Rabobank verlaagd tot onder de 1 procent. Vanaf 19 maart ontvangen rekeninghouders dan nog maar een vergoeding van 0,9 procent op hun vrij opneembare internetspaarrekening.

De woordvoerster laat weten dat de bank zich altijd moet voorbereiden op uitzonderlijke situaties, maar noemt de kans op een negatieve rente voor consumenten vooralsnog "verwaarloosbaar".

Bron

Het klinkt mij een beetje als kijken wat de reacties zijn. Als de storm van protest uitblijft dan wordt het denk ik snel realiteit voor de consumenten. Ik denk dat ik mijn laatste € 6,81 ook maar van de spaarrekening ga halen. Kan ik weer een pakje sigaretten preppen.

Link naar reactie

Want die gosah, wil me me dansuh!

Hiep, hiep hoerA! Uw zuurverdiende spaargeld waarmee u op die olé paëlla kudT allinkloesif vakantie wilde gaan, gaat verdampen! Als sneeuw voor een waterig Alpenzonnetje! ................Bij Rabobank bereidt men zich namelijk voor op het feit dat u moet gaan BETALEN om uw centjes in de handen van wanpresterende, overbetaalde, dikke bonus opstrijkende minkukels te geven! Natuurlijk! Hèt ultieme startschot voor een bankrun! (was dat niet strafbaar?). Dikke vette pret bij de potverterende bankiers, nadat u bijna geheel uitgekleed wordt omdat omdat u rood staat (13% rente mensen!), gaat u ook nog bloeden voor het bedrag dat u POSITIEF staat op uw fictieve niet bestaande valuta rekening! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Zeg maar de ultieme Double Penetration met deepthroat!

Ik ben ff pinnen... JB P.S.: Zeau, dat lucht op... ;)

evil_banker.jpg.a180e95f9a50d1bebbbebf526d477bd6.jpg

Dat is dus wat je noemt 'double dutch' ... hetzelfde doen maar nu langs 2 wegen, dubbel benadelen, etc... Ik ben toch nieuwsgierig hoe die amerikanen dutch aan double hebben gekoppeld, daar betekent het '2x'... whahahaha...

Ik heb alleen een spaarrekening voor mijn kind bij de Rabo, voor als ze 18 is, net zoals mijn ouders en grootouders dat voor mij deden. Als dit waar is dan heeft zij op haar 18e waarschijnlijk niet veel over.

Als ze dit doorzetten haal ik haar spaargeld daar weg! Wat een suckers (letterlijk!).

Link naar reactie

En vooraf pinnen gaat ook steeds lastiger, want dan brengen ze weer een niewe serie eurobiljetten uit en zijn de oude niet meer geldig.. Nu nog niet, gaat wel komen

Ja dat is inderdaad wel iets waar je serieus rekening mee moet houden. +1 geven gaat helaas niet via tapatalk maar bij deze ;)

Link naar reactie

Het is ongelooflijk! Arrogant ook.

Dan leg ik mijn laatste centjes liever onder mijn matras. Ja, ik weet dat ik het kwijt ben als er ingebroken wordt. Maar ik gun het een inbreker liever dan die witteboordencriminelen van een bank!

Ik heb gezegd.

Criminelen blijven criminelen. Nu ga je weer onderscheid maken.... Onbegrijpelijk hoe snel we weer vrede hebben met crimineel gedrag....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...