Ga naar inhoud
GENEGEERD

Russisch legervliegtuig voert observatievlucht uit boven België en Nederland

Communicator
 Share

Recommended Posts

Een Antonov An-30 van de Russische luchtmacht voert morgen en woensdag een observatievlucht uit boven België en Nederland. De vlucht kadert in het Open Skies-verdrag, dat kort na de implosie van de Sovjet-Unie werd opgesteld om het wederzijdse vertrouwen tussen Oost en West aan te zwengelen.

...Rusland voerde dit jaar al zes dergelijke vluchten uit...

an30flot.jpg

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Zolang je ze ziet is er niets aan de hand. Het wordt minder als er een Tupolev Tu-95 zijn kruisraketten gaat gebruiken zoals de AS-15 "Kent" met nucleaire kernkoppen. Maar dat kan op 2500 km afstand dat merk je pas als het te laat is:mad:

Daar heeft men sinds eind jaren '80 ook een TU-160 voor, zie ook het filmpje in dit topic. Die kan de Kh-55sm lanceren, die heeft genoeg brandstof om 3000km af te leggen.

Link naar reactie

Allemaal praatje-poep om aan te geven dat hij de Krim nooit meer zal opgeven en om op simpele manier propaganda te maken over zijn macht. Zodra de halve wereld niet meer afhankelijk is van Russisch gas en we het land aan echte sancties zouden onderwerpen dan gaan de Russen aan de geelhonger. Er zijn steeds meer Russen die Poetin weg willen hebben, maar nog voordat ze zich massaal kunnen verenigen, worden deze leiders vakkundig uit de weg geruimd.

Link naar reactie

ik vertrouw Obama/ Amerika eerlijk gezegd minder dan Poetin/ Rusland

Amerika wil België geen radioactieve isotopen die gebruikt worden voor geneeskundige doelen meer leveren.

en dat aan een van "hun trouwste bondgenoten " volgens obama zijn toespraak :confused:

Bovendien welke gevolgen heeft het voor Amerika als Europa en Rusland samen gaan werken:rolleyes:

De situatie in de Krim doet me een beetje denken aan de Cuba crisis

die Tupolev 's daar maak ik me geen zorgen over ....... die vallen uiteen alvorens ze hier zijn

Link naar reactie

Gisteren vloog er een Awax over..heel erg duidelijk te zien met het goede weer.

Ik heb die al heel veel gezien...alles wordt in het oog gehouden... big brother is boss...of je nu wil of niet.

awax.png.ffee20f250101a4584248275c4b470e0.png

Foto ter illustratie..

Ik was niet snel genoeg voor foto...volgende keer weer een poging wagen..

Link naar reactie

Gisteren vloog er een Awax over..heel erg duidelijk te zien met het goede weer.

Ik heb die al heel veel gezien...alles wordt in het oog gehouden... big brother is boss...of je nu wil of niet.

awax.png.ffee20f250101a4584248275c4b470e0.png

Awacs zie ik ook wel eens. Maar vaker de Chinooks-helicopters.

Lang geleden zag ik hier een B1-bommenwerper overkomen. Raar om te zien.

Link naar reactie

Heb hier regelmatig last van overvliegende c -130 van Hercules, maar dan praten we niet op een mooie hoogte maar op 75/100 meter. Vol gas natuurlijk en het is een mooi gezicht dat moet ik eerlijk toegeven, maar je schrikt je altijd de pleuris als die dingen laag over komen vliegen. [ATTACH=CONFIG]17269[/ATTACH]

Link naar reactie

We bemoeien ons als westen erg veel met elkaars buren, als het over homo's gaat dan schreeuwen ze hier het hardst dat ze in Rusland de mensen rechten moeten respecteren. En bovendien willen die russen geen bemoeienis met het westen of de VS hebben, Voor de camera's lache ze naar elkaar maar onder tussen kunnen ze elkaars bloed wel zuipen. Ook de koude oorlog mag dan wel een tijdje achter ons liggen maar de geest zit nog lang niet in de fles, En ik heb als westerling meer met de Rusland dan met de VS kwa gevoel, waar dat in zit weet ik niet misschien dat ik de VS een beetje als de vredespoltie zie van de wereld en dat een beetje zat ben geworden.

Ik vind het een geweldige strijdmacht en zeker een leger waar je als westen geen ruzie mee wilt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...