Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

jobs

Californië: 1 jaar water?

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Dat zijn zeer enge mensen! Een passende prijs ja, als zij die maar mogen opstrijken. Vele neo cons in Amerika,ontkennen nog altijd de opwarming van de aarde. Afijn, hoelang kunnen ze het nog ontkennen als straks heel Californië leegloopt, omdat er niet meer te leven valt?

inderdaad, zeer enge mensen! maar nog altijd veel minder eng (en VEEL minder schadelijk) dan klimaat fanatici die maar te pas en te onpas en zonder onderbouwing de schuld van zo´n beetje elk verschijnsel in de schoenen te willen schuiven van opwarming van de aarde...eh, ik bedoel dus afkoeling van de aarde....nee, uh wacht, klimaatsverandering dus......

Jerry Brown’s 1977 Global Cooling BS, Recycled As Jerry Brown’s 2014 Global Warming BS

http://21stcenturywire.com/2015/05/07/stuck-on-stupid-california-governor-thinks-drought-caused-by-global-warming/

Deze post delen

inderdaad, zeer enge mensen! maar nog altijd veel minder eng (en VEEL minder schadelijk) dan klimaat fanatici die maar te pas en te onpas en zonder onderbouwing de schuld van zo´n beetje elk verschijnsel in de schoenen te willen schuiven van opwarming van de aarde...eh, ik bedoel dus afkoeling van de aarde....nee, uh wacht, klimaatsverandering dus......

Jerry Brown’s 1977 Global Cooling BS, Recycled As Jerry Brown’s 2014 Global Warming BS

http://21stcenturywire.com/2015/05/07/stuck-on-stupid-california-governor-thinks-drought-caused-by-global-warming/

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Dat ons klimaat onder druk staat, is een feit. Of wil je dat ontkennen?

Multinationals als Nestlé dragen daar een flinke steen aan bij.

https://www.youtube.com/watch?v=rr5WLKQNIdM

Ik kan deze docu niet vinden zonder de Spaanse ondertiteling.

Maar eigenlijk zegt die link van Highway naar die Tegenlicht uitzending al genoeg. Dit soort bedrijven maken de wereld onleefbaar.

Charlie

Deze post delen

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Dat ons klimaat onder druk staat, is een feit. Of wil je dat ontkennen?

Multinationals als Nestlé dragen daar een flinke steen aan bij.

https://www.youtube.com/watch?v=rr5WLKQNIdM

Ik kan deze docu niet vinden zonder de Spaanse ondertiteling.

Maar eigenlijk zegt die link van Highway naar die Tegenlicht uitzending al genoeg. Dit soort bedrijven maken de wereld onleefbaar.

Charlie

ja, dat wil ik ontkennen, met ons klimaat is helemaal niets mis, daar hebben wij (helaas aan één kant) geen invloed op. op microschaal wel, maar niet op wereldnivo. werd het maar iets warmer, dat zou geweldig zijn, helaas is dat niet het geval en kunnen wij daar niets aan doen

en ja, multinationals doen vreselijke dingen, het lijkt soms wel of die gerund worden door mensen......

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...