Ga naar inhoud
GENEGEERD

BUG-In Appartement veilig stellen


Pr3pper

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben nu zelf bezig met wat aanpassingen, indien de invasie van cultuurverrijkers zo doorgat wil ik mijn huis hermetisch af kunnen sluiten. Ik heb online staalplaten besteld van 6mm deze zet ik op mijn deur vast. Dit moet ook bij een huur apartement kunnen..gewoon de gaten dichtplamuren later:) Zorg er wel voor dat je idd. ook de kieren dicht maakt en dat je iets van een blokkering ala grendel of iets dergelijks hebt. O en ga eerst even met je gewicht aan de deur hangen (voorzichtig) want staalplaten wegen een paar kilo per mm /m2. Een rolluik trekt misschien aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vergeet niet de meest voor de hand liggende gevaren thuis: brand, (koolmonoxide)vergiftiging, voedselvergiftiging, vuil drinkwater .. dus: vluchtroutes, brandmelder, gasmelder, CO-melder, brandblusser etc. En de batterijen van dergelijke apparaten gaan ook een keer op. En zorg dat je je prakkie en water kunt blijven koken.

 

Plak je ramen af met dik plastic - dat ene brandende licht is nogal een dead give away ;) Zorg dat ze niet naar binnen komen. Zorg dat ze niet naar binnen WILLEN komen (https://www.google.nl/search?tbm=isch&q=hazardous+materials+sticker oid). Zorg dat als ze binnen staat ze niet heel lang blijven.

 

Zorg voor een backup plan (second best)

Zorg voor een exit strategie (if all else fails)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...