Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Communicator

Opstelten & Teeven stappen op

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke

Als ze gelijk de beerput Demmink even willen opentrekken, gaarne.

Maar ik denk dat die door hun aftreden juist gesloten blijft.

Deze post delen

Opstelten & Teeven komen ze er gewoon mee weg door op te stappen. Wij hebben dus jarenlang criminelen aan de top binnen het ministerie van Veiligheid & Justitie gehad, niets wat zij aan informatie hebben gedeeld met de kamer of het volk kan als betrouwbaar worden aangemerkt... Het is niks, het was niks & het word niks waren Opstelten zijn woorden, telefoontaps die zomaar kunnen verdwijnen wanneer het deze minister uit komt. Alle informatie die naar buiten is gebracht door deze minister tijdens zijn termijn zal opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden!

Door op te stappen zal dit nooit gebeuren & zullen deze schoften er gewoon mee weg komen... Deze leugenachtige zogenaamde volksvertegenwoordigers horen in een cel weg te rotten!

De vraag is: welke schoften nemen de plaats in van degene die opgestapt zijn?

• Leuk 2

Deze post delen

Gast Jim90
Krijgen ze nog een oprotpremie?:(

Jij vind 2 jaar wachtgeld niet voldoende?

Deze post delen

Denk niet dat ze alleen hier iets over te verbergen hebben, deze snelle actie van onze premier kutterutte wijst erop dat er meer aan de hand is.

Wat een vuil leugenachtig zooitje allemaal.

Kunnen ze Schippers ook niet gelijk wippen ?

Dat heulen van haar met de zorgverzekeraars stinkt ook, ook dat mannetje van haar, dacht zittend in de raad van bestuur van een groot ziekenhuis, kan ef ff niet opkomen, daar stinkt ook iets.

Afijn, die hele VVD kliek kan er inmiddels wel uit.

• Leuk 1

Deze post delen

Laten wij ook nog eens wachtgeld betalen aan criminelen? Teeven heeft een strafbaar feit gepleegd, hij heeft tijdens die deal de crimineel Cees H. geholpen met belastingontduiking! Zal je net zien dat dit strafbare feit nadat het na 15 jaar boven tafel komt verjaard is... Ze komen er gewoon mee weg, criminaliteit loont zeker als je voor het Ministerie van Veiligheid & Justitie werkt... Door deze snelle opstapactie word alles weer snel onder het spreekwoordelijke kleedje geveegd!

Het is verkiezingstijd, stemmen is een stuk belangrijker voor ons als burger dan ons druk maken over dit soort zaken..

Deze post delen

....en nu, nu komen er twee goudeerlijke ethische zeer open mensen voor in de plaats. .....

**Sarc off **

Deze post delen

Krijgen ze nog een oprotpremie?:(

Ze krijgen in ieder geval de wachtgeld regeling, ofwel een paar jaar doorbetaald, zolang ze geen commisariaat of bestuursfunctie vinden...

Deze post delen

Laten wij ook nog eens wachtgeld betalen aan criminelen? Teeven heeft een strafbaar feit gepleegd, hij heeft tijdens die deal de crimineel Cees H. geholpen met belastingontduiking! Zal je net zien dat dit strafbare feit nadat het na 15 jaar boven tafel komt verjaard is... Ze komen er gewoon mee weg, criminaliteit loont zeker als je voor het Ministerie van Veiligheid & Justitie werkt... Door deze snelle opstapactie word alles weer snel onder het spreekwoordelijke kleedje geveegd!

Het is verkiezingstijd, stemmen is een stuk belangrijker voor ons als burger dan ons druk maken over dit soort zaken..

Hier moet meer achter zitten. Waarom zouden 2 bewindslieden van dergelijk postuur hun positie risceren door zo doortrapt te liegen? Opstelten zou door Rutte de wacht te zijn aangezegd (werd bij Pauw verteld). Maar ze ontlopen beiden zo wel de Kamervragen. Bevredigende antwoorden blijven voorlopig uit.

Desalniettemin vind ik het schitterend dat de VVD zo vlak voor de verkiezingen weer op z'n bek gaat. Het was een lijk in de kast en volgens Spong zijn er nog meer. Dat denk ik ook. Zaak Demmink bijvoorbeeld.

Deze post delen

....en nu, nu komen er twee goudeerlijke ethische zeer open mensen voor in de plaats. .....

**Sarc off **

Nou, ze mogen mij wel vragen............ben momenteel wel beschikbaar, en er is geen mens die met mijn voeten gaat rammelen, die bijt ik gelijk zijn kop eraf.............woordelijk dan.

Denk wel te voldoen aan jouw sollicitatie eisen.

Vraag slechts de reisvergoeding, en zo'n 25 euro p/uur, in deze tijd van "opgeloste" crisis, een spekkie naar begrotingsbekkie.

Deze post delen

Ze krijgen in ieder geval de wachtgeld regeling, ofwel een paar jaar doorbetaald, zolang ze geen commisariaat of bestuursfunctie vinden...

Opstelten 80% van 144.000€ eerste jaar en 70% tweede t\m zesde jaar wachtgeld.

Teeven 80% van 135.000€ eerste jaar en 70% tweede t\m zesde jaar wachtgeld.

Dat is buiten de vaste onkostenvergoeding die een minister krijgt van bijna 400€ netto.

De eerste 4 jaar wordt het pensioen doorbetaald wat 2% is van het jaar inkomen, jaar 5-6 wordt het 1%.

Althans zo was het altijd zo'n beetje. Net als Cees H. krijgen ze voldoende beloning in ieder geval.:(

Deze post delen

Nou, ze mogen mij wel vragen............ben momenteel wel beschikbaar, en er is geen mens die met mijn voeten gaat rammelen, die bijt ik gelijk zijn kop eraf.............woordelijk dan.

Vraag slechts de reisvergoeding, en zo'n 25 euro p/uur, in deze tijd van "opgeloste" crisis, een spekkie naar begrotingsbekkie.

En een auto met chauffeur, gratis bier voor de vergaderingen na 20.00 uur.

Oh, wat die auto betreft, een Panda voldoet....;)

Hopen dat opstelten ze rollator niet vast komt te zitten op de uitweg, anders zit die er dadelijk nog langer.

Opstelten: Opzouten!

Teeven: op-Tieven!

Deze post delen

En een auto met chauffeur, gratis bier voor de vergaderingen na 20.00 uur.

Oh, wat die auto betreft, een Panda voldoet....;)

@Raycoupe

Zoek je nog een leuke baan ?

Lijkt erop dat ik chauffeur met Panda nodig heb.........

Zie je me al zitten achterin met wolfie...........

Deze post delen

Het beste wat Nederland kan overkomen is een dodelijk virus voor mensen met stropdassen. En mantelpakjes kanker.

• Leuk 2

Deze post delen

@Raycoupe

Zoek je nog een leuke baan ?

Lijkt erop dat ik chauffeur met Panda nodig heb.........

Zie je me al zitten achterin met wolfie...........

Deal!

Tenzij mijn sollicitatie brief voor de functies van beide heren succes heeft. :p

('k Kan het nooit slechter doen)

Deze post delen

Het beste wat Nederland kan overkomen is een dodelijk virus voor mensen met stropdassen. En mantelpakjes kanker.

Nou, dan kan ik de baan aannemen :)

Ben niet geschikt om stropdasjes te dragen.........daarentegen een camo mantelpakje..........neeee, toch maar niet,

gewoon lekker als mezelf, een zeeuwse nuchtere meid met een grote mond.

Misschien wel stiletto naaldhakken, altijd makkelijk als er iemand weer zit te kontdraaien......

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...