Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eerste rugzak


Gast Moleman

Aanbevolen berichten

Helaas, ik heb alles in KL Woodland.

 

Woodland.jpg.0651393ff400cae06aec365f0b6df859.jpg

 

die heb ik ook en een kaartenmap en een rugzak hoes, maar dat gaat vloeken als ik die op d men tas ga hangen:(

 

ookal op het internet gezocht en niks te vinden in NL of BE.

 

Al moet ik toegeven dat het enige wat ik er tot nu toe heb insteken een poncho is,

 

dus miesschien eerst beter rest van men kit aanschaffen enerna desnoods tasjes bij aan hangen.

 

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
die heb ik ook en een kaartenmap en een rugzak hoes, maar dat gaat vloeken als ik die op d men tas ga hangen:(

 

ookal op het internet gezocht en niks te vinden in NL of BE.

 

Al moet ik toegeven dat het enige wat ik er tot nu toe heb insteken een poncho is,

 

dus miesschien eerst beter rest van men kit aanschaffen enerna desnoods tasjes bij aan hangen.

 

 

mvg

 

 

Hoi

 

Noorloos heeft zeker een aantal acu pouches :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga meteen eens kijken.

 

Bedankt. :)

 

Die tasjes zijn Nieuw veel te duur!! Heb net gekeken bij Noorloos op de Site :( . Je moet gewoon geduld hebben en dan gaat het misschien net zo als met de rugzak.

Kijk geregeld op marktplaats en Forums. Of Carbood sales . :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tasjes zijn Nieuw veel te duur. Je moet gewoon geduld hebben en dan gaat het misschien net zo als met de rugzak.

Kijk geregeld op marktplaats en Forums. Of Carbood sales . :)

 

 

 

carbood? Nog nooit van gehoort. LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

carbood? Nog nooit van gehoort. LOL

 

Dat is een soort Rommelmarkt ( Buitenmarkt ) waar je spullen mag verkopen met de Auto erbij.

Dus als het ware vanuit je Auto .

Het is ook een Markt waar alles spot goedkoop moet zijn want anders raak je het aan de straat stenen niet kwijt.

Bij ons in de Regio koop ik geregeld van dat Defensie spul voor Heel weinig.Dat zijn echt maar Euro prijsjes.

Ik heb de laatste keer 7 Woodland molle Tasjes gekocht voor nog geen 6 Euro . Daarvan waren er slechts twee granaat tasjes bij. En 1 magazijn Pouch. En 4 stuks grotere voor oa Veldfles.

Bij Militaria4you hebben ze ook dat Acu camo Molle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die assaultpack zitten normaal geen pouches.

 

Heb wel nog wat First aid pouches liggen (NSN 6545-01-538-2071) die ik wel wil verkopen of ruilen.

 

 

kunt u mij dan aub een prive bericht sturen met een foto. dan handelen we het zo af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...