Ga naar inhoud
GENEGEERD

Interessante beroving in Eindhoven

prepper053
 Share

Recommended Posts

In Eindhoven is een winkel overvallen die sinds een paar weken open is. Nu gebeurd het wel vaker, maar wat interessant aan deze winkel is: Ze verkopen kogelvrije kleding.

We lezen tegenwoordig regelmatig over liquidaties in de criminele ondergrond, dus vraag ik mij af zijn deze dieven aan het "preppen"? Mogelijk dat ze bang zijn zelf een doelwit te zijn.

Of zijn deze dieven mogelijk iets aan het plannen, bijvoorbeeld een grote overval waar kans bestaat dat er geschoten wordt?

Natuurlijk blijft er nog een mogelijkheid over, namelijk iets waar geen Nederlander op zit te wachten: Ze bereiden een aanslag voor en de kleding is bedoeld als bescherming tegen de standaard pistolen van agenten. We weten allemaal al wel dat er genoeg aanvalsgeweren het land binnen komen er in het criminele circuit worden verkocht.

1 ding is zeker, er zijn plannen voor die kogelvrije kleding, want op marktplaats raak je het niet kwijt.

http://www.ed.nl/regio/eindhoven/kogelwerende-kledingzaak-leeggeroofd-in-eindhoven-1.4776391

Foto van de kogelvrije kleding die vermoedelijk door de winkelketen word verkocht:

[ATTACH=CONFIG]16789[/ATTACH]

Interessante info over de kleding die er gestolen zou zijn, een artikel uit de ondernemer:

"Veiligheid is tegenwoordig het gesprek van de dag. Na de aanslagen in Parijs en de indringer bij de NOS, is voorzichtig zijn niet genoeg. Met zijn high fashion 'anti-liquidatiepak' speelt Yavus Yilmaz, CEO bij modezaak in kogelvrije designkleding Panamera Group uit Eindhoven, daar slim op in. "Zelfs een Kalashnikov komt niet door de kogelvrije kleding heen.""

http://www.deondernemer.nl/deondernemer/673267/Kogelvrije-business-in-smoking.html

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
haha Al mijn kleding is kogelvrij en ik hoop dat dat zo blijft. Mijn kleding was wel een stuk goedkoper!

:p

Nu serieus: Er is dus blijkbaar iemand die 100 stuks kogelwerende kledingstukken nodig heeft, maar die daar geen geld voor over heeft. Dit kunnen ook ordinaire bankrovers zijn.

dan hebben ze voor ordinaire bankovervallers een grote lading meegenomen en ook nog een groot risico genomen door zoveel mee te nemen. Maar bankovervallers? nee, dan eerder waarde transport.... banken hebben praktisch geen geld meer in de kluis. Het gaat allemaal met computers tegenwoordig. Wil je 5000 euro opnemen contant dan moet je het aanvragen en een afspraak maken.

Link naar reactie

Bizar eigenlijk, om kogelwerende vesten te roven. Dan weet je zeker dat de dader ze niet bij de voedselbank gaat uitdelen.

Mijn vermoeden is dat de vesten al ergens in het oosten van Europa zijn inmiddels. Vroef of laat komen ze wel weer de grens over, met mannen er in met automatische geweren.

Zelf ben ik erg fan van deze:

bilbo-mithril-shirt.jpg.6a0a4c4c86ab01723084350717e1991f.jpg

Super licht, gaat écht niks doorheen en lekker blingbling.

• Leuk 1
Link naar reactie

Bizar eigenlijk, om kogelwerende vesten te roven. Dan weet je zeker dat de dader ze niet bij de voedselbank gaat uitdelen.

Mijn vermoeden is dat de vesten al ergens in het oosten van Europa zijn inmiddels. Vroef of laat komen ze wel weer de grens over, met mannen er in met automatische geweren.

Zelf ben ik erg fan van deze:

bilbo-mithril-shirt.jpg.6a0a4c4c86ab01723084350717e1991f.jpg

Super licht, gaat écht niks doorheen en lekker blingbling.

Misschien iets voor de prepshop?? :)

Link naar reactie

Interesse in dit soort kleding, kijk eens naar ppss en deze foto.c0c1bc07f9b8e7bf944c5bb5671468cf.jpg

Binnenkort een video demo:rolleyes:

Dit is bruikbaar in combinatie met gewone kledij en tegen snijden met bvb een breekmes, maar tegen steken met een priem of puntig mes haalt dit weinig uit, daarvoor heb je ander gerief nodig.

Link naar reactie

Dit is bruikbaar in combinatie met gewone kledij en tegen snijden met bvb een breekmes, maar tegen steken met een priem of puntig mes haalt dit weinig uit, daarvoor heb je ander gerief nodig.

Helemaal waar! Voor snijden werkt dit perfect daar is overigens geen andere kleding voor nodig. Steken is inderdaad iets wat er doorheen gaat. Ik zal er in de toekomst een demonstratie filmpje voor maken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...