Ga naar inhoud
GENEGEERD

Jihad slaat over naar Scandinavië

FincaInSpanje
 Share

Recommended Posts

Denemarken, aanslag op Zweedse cartoonist met automatisch vuurwapen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23685449/__Aanslag_op_Zweedse_cartoonist__.html

Denemarken bij synagoge gevolgd door klopjacht. Wederom doden te betreuren. Totaal 3 schietpartijen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3851801/2015/02/15/Schoten-afgevuurd-bij-Deense-synagoge-een-dode.dhtml

http://www.nu.nl/buitenland/3993101/doden-en-gewonden-bij-drie-schietpartijen-in-kopenhagen.html

Dit kan overslaan naar de rest van de EU (en erbuiten).

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ugh.. als al die haatbaarden nou eens gewoon lekker teruggaan naar hun eigen zandbak, ipv in Europa de terrorist uit te hangen...

Snappen ze nou zelf niet dat ze met hun idiote gedrag juist onverdraagzaamheid en haat kweken?

Dat zeggen de lokale "haardbaarden" overal te wereld ook als ze weer een blanke in militair uniform door hun achtertuin zien lopen of een drone boven hun dorp horen overvliegen.

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Dat zeggen de lokale "haardbaarden" overal te wereld ook als ze weer een blanke in militair uniform door hun achtertuin zien lopen of een drone boven hun dorp horen overvliegen.

Correctie: hun platgebombardeerde dorp.

Link naar reactie

Een drone hoor je niet (op tijd).

Maar we mogen niet over religie praten.

Als we dat doen, dan is het binnen de kortste keren geen pluralistisch forum meer.

Wat mij overigens altijd opvalt is dat je zelden hoort dat Nieuwe Europeanen misdaden veroordelen.

Het fenomeel is al lang in Europa. Het gaat zich nu stilaan op meer plekken manifesteren. Hoe meer aanslagen er komen, hoe meer radicalen er een voorbeeld aan zullen nemen. Hopelijk gaan de gematigden in hun eigen kring hiertegen reageren.

Link naar reactie

Snappen ze nou zelf niet dat ze met hun idiote gedrag juist onverdraagzaamheid en haat kweken?

Dat vind ik nou zo dom van die gasten ..... als ze bij hun thuis de terrorist uithangen vallen ze niet op want iedereen is zoals zij.

Hiero in Noord europa is het voor een arabisch persoon onmogelijk onopvallend over straat te gaan omdat iedereen ziet dat het een arabisch iemand is.

Dus als ze echt te ver gaan met als gevolg dat iedereen ze hier gaat haten...dan kunnen ze zich nergens verschuilen.

Link naar reactie

Dat vind ik nou zo dom van die gasten ..... als ze bij hun thuis de terrorist uithangen vallen ze niet op want iedereen is zoals zij.

Hiero in Noord europa is het voor een arabisch persoon onmogelijk onopvallend over straat te gaan omdat iedereen ziet dat het een arabisch iemand is.

Dus als ze echt te ver gaan met als gevolg dat iedereen ze hier gaat haten...dan kunnen ze zich nergens verschuilen.

Nee en ze krijgen tegenreactie. Wat ze eigenlijk enkel bevestigd dat ze gelijk hebben. Precies waarom de wel gematigden eens van hun stoel af moeten komen ipv die calimero reacties.

Link naar reactie

Ik ben het met @Enki eens. Dit veranderd bij veel mensen de mening t.o.v. alle moslims. Ik ben zelf niet gelovig maar probeer iedereen in zijn waarde te laten, mits ze dat bij ons ook doen. Ik denk dat we een onderscheid moeten maken tussen extremisten en gematigde mensen. Die extremisten moet je keihard aanpakken en o snel mogelijk de EU uitwerken. Daar kan nooit iets goeds van komen.

Alle anderen die zich wel aanpassen aan de westerse samenleving moeten we proberen hier niet op aan te spreken. Anders zullen er steeds meer radicaliseren en uiteindelijk ook weer meer haat over en weer oproepen.

Waar ik bang voor ben is dat er meer radicalen zijn dan we denken. In de media roepen ze dit en in de moskee omgeving onder elkaar roepen ze wat anders.:confused:

Link naar reactie

Ik ben het met @Enki eens. Dit veranderd bij veel mensen de mening t.o.v. alle moslims. Ik ben zelf niet gelovig maar probeer iedereen in zijn waarde te laten, mits ze dat bij ons ook doen. Ik denk dat we een onderscheid moeten maken tussen extremisten en gematigde mensen. Die extremisten moet je keihard aanpakken en o snel mogelijk de EU uitwerken. Daar kan nooit iets goeds van komen.

Alle anderen die zich wel aanpassen aan de westerse samenleving moeten we proberen hier niet op aan te spreken. Anders zullen er steeds meer radicaliseren en uiteindelijk ook weer meer haat over en weer oproepen.

Waar ik bang voor ben is dat er meer radicalen zijn dan we denken. In de media roepen ze dit en in de moskee omgeving onder elkaar roepen ze wat anders.:confused:

Wat betreft jouw laatste alinea. Dat denk ik ook.

Link naar reactie

Zweden, aanslag op cartoonist met automatisch vuurwapen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23685449/__Aanslag_op_Zweedse_cartoonist__.html

Denemarken bij synagoge gevolgd door klopjacht. Wederom doden te betreuren. Totaal 3 schietpartijen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3851801/2015/02/15/Schoten-afgevuurd-bij-Deense-synagoge-een-dode.dhtml

http://www.nu.nl/buitenland/3993101/doden-en-gewonden-bij-drie-schietpartijen-in-kopenhagen.html

Beide aanslagen vonden plaats in Denemarken. De cartoonist komt wel uit Zweden maar het gebeurde in Denenmarken.

Link naar reactie

Tja ik heb wel zorgen over de aanslagen van de laatste tijd.

Vooral omdat die sukkels niet om hun leven geven, westerlingen hebben een andere instelling.

Dus ik vrees dat het lastig word.

Het is heel lastig deze mensen te proberen te begrijpen. Toch moeten we dat uitvogelen om het te bestrijden, anders gaat het mis als we zo doorgaan.

Link naar reactie

Die groep mensen leeft gewoon 600 jaar terug in de tijd. Het christendom had ook tijden lang een hoop gelijksoortige intolerante ongein (nog steeds wel, maar de kruistochten en heksenverbrandingen zijn inmiddels over). Heel 't midden oosten ligt gewoon een stuk achter, vanuit onze europese standaarden gezien. Dat zegt niet perse dat 't slechte mensen zijn, maar het zegt wel dat ze dusdanig anders denken dat de grote meerderheid zich gewoon niet thuis zal voelen in europa. Daar kunnen we heel politiek correct over doen en multi-culti blijven thee drinken, maar dat is gewoon de feiten negeren.

Het is inmiddels toch wel vrij duidelijk dat de gemiddelde ex-midden-oosten-bewoner niet op z'n plaats is in europa. Ze allemaal uitzetten is uiteraard ook geen oplossing (en nogal onmenselijk), maar als ze zich hier niet thuis voelen dan zouden we onszelf en hun een groot plezier doen door ze te helpen met de remigratie naar 't midden-oosten.

Link naar reactie

Ik KEUR HET TEN STELLIGSTE AF.

Laat dit heel erg duidelijk zijn;

Maar ik heb respect voor een ander mens.

Als ik in discussie ga met bijvoorbeeld iemand die in Bhoeda geloof kan ik dit met woorden .

Ik respecteer wel die persoon zijn mening over zijn geloof en ik ga hem of haar niet zwart maken met achterlijke tekeningen of eender.

Als iemand mijn dochter bijvoorbeeld afbeeld op een openbare site of krant en er een achterlijke kartoon van maakt gewoon omdat hij dat nodig vind dan sla ik ook al zn tanden uit zijn smoel.

Ik bedoel maar..als we nu gewoon stoppen met Mohammed te bekladden alszijnde de nieuwe grap dan is er al een deel opgelost.

Respect begint bij jezelf en dan kan je pas oordelen over een ander.

De manier waarop ze reageren en mensen gaan doden is natuurlijk 100% verkeerd maar snap je waar ik naar toe wil?

En dan na 10min lees ik dit

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terreurdreiging-in-Belgie/article/detail/2219037/2015/02/15/IS-dreigt-met-aanslag-in-Brussel-in-nieuwe-video.dhtml

Link naar reactie

Ik KEUR HET TEN STELLIGSTE AF.

Laat dit heel erg duidelijk zijn;

Maar ik heb respect voor een ander mens.

Als ik in discussie ga met bijvoorbeeld iemand die in Bhoeda geloof kan ik dit met woorden .

Ik respecteer wel die persoon zijn mening over zijn geloof en ik ga hem of haar niet zwart maken met achterlijke tekeningen of eender.

Als iemand mijn dochter bijvoorbeeld afbeeld op een openbare site of krant en er een achterlijke kartoon van maakt gewoon omdat hij dat nodig vind dan sla ik ook al zn tanden uit zijn smoel.

Ik bedoel maar..als we nu gewoon stoppen met Mohammed te bekladden alszijnde de nieuwe grap dan is er al een deel opgelost.

Respect begint bij jezelf en dan kan je pas oordelen over een ander.

De manier waarop ze reageren en mensen gaan doden is natuurlijk 100% verkeerd maar snap je waar ik naar toe wil?

Mensen zouden er ook gewoon geen aanstoot aan kunnen nemen.

Anders kan je alles wel gaan verbieden.

Link naar reactie

@tom666, ik ga mee in je redenering, echter, door te doden om een paar plaatjes is een stap gemaakt die mij te ver gaat.

Van lieden met geen gebrek aan zelfspot en humor....... Naar killers en het is geen incident meer.

Dit is eem splijtzwam in de maarschappij. Kijk eens naar geen stijl, wat daar nu staat zo een paar maanden geleden verwijderd zijn door de mod, nu worden alle moslims massaal naar de zandbak van het midden oosten verwenst.

En ik zal je eerlijk zeggen dat ik de eerste hoofdoek hier in Sunne Zweden nog moet tegen komen, en dat ik dat wel een lekker idee vind eigelijk. want in zweden in de steden is ook een groot islam probleem. En ik heb geen zin hiermee in aanraking te komen.

Maar zijn we weer in de herhaling aan het vallen met een religie/bevolkingsgroep? Is het ophitsen begonnen?

Link naar reactie

@tom666, ik ga mee in je redenering, echter, door te doden om een paar plaatjes is een stap gemaakt die mij te ver gaat.

Van lieden met geen gebrek aan zelfspot en humor....... Naar killers en het is geen incident meer.

Dit is eem splijtzwam in de maarschappij. Kijk eens naar geen stijl, wat daar nu staat zo een paar maanden geleden verwijderd zijn door de mod, nu worden alle moslims massaal naar de zandbak van het midden oosten verwenst.

En ik zal je eerlijk zeggen dat ik de eerste hoofdoek hier in Sunne Zweden nog moet tegen komen, en dat ik dat wel een lekker idee vind eigelijk. want in zweden in de steden is ook een groot islam probleem. En ik heb geen zin hiermee in aanraking te komen.

Maar zijn we weer in de herhaling aan het vallen met een religie/bevolkingsgroep? Is het ophitsen begonnen?

Dat zeg ik toch ..dat doden van mensen volledig NIET JUIST is....

Link naar reactie

Het ontmantelen van één van de belangrijkste fundamenten der beschaving, vrijheid van meningsuiting? Onze voorouders hebben moeten lijden, bloeden, branden en sterven om dit recht te verkrijgen en jij stelt voor om het in 2015 bij het oud vuil te zetten om mensen die in 1400 zijn blijven steken ( hopelijk ) koest te houden?

Een schande van formaat.

Link naar reactie

Mensen zouden er ook gewoon geen aanstoot aan kunnen nemen.

Anders kan je alles wel gaan verbieden.

Man toch...de mens is de mens...

Het is niet de bedoeling spot met elkaar te drijven..de wereld is al F**** UP genoeg.

Mensen moeten leren praten en niet denken dat alles zomaar kan..langs beide zijden.

Het ontmantelen van één van de belangrijkste fundamenten der beschaving, vrijheid van meningsuiting? Onze voorouders hebben moeten lijden, bloeden, branden en sterven om dit recht te verkrijgen en jij stelt voor om het in 2015 bij het oud vuil te zetten om mensen die in 1400 zijn blijven steken ( hopelijk ) koest te houden?

Een schande van formaat.

Snap je nu echt niet wat ik zeg...

Als het over jou zou gaan zou je over de rooie gaan..

Als het over jouw kinderen zou gaan zou je ook reageren. Niet met doden ,dat keur ik af, maar meningsuiting wil niet zeggen dat je dag in dag uit de spot moet drijven met anderen ; Of heb je niks beter te doen dan dat?

Een schande van formaat???? In welke realiteit leef jij om mijn mening in het ''vrije westen '' waar je het over hebt een schande te noemen???

Link naar reactie

@tom666

dat niet doden daar zijn we het over eens.

maar dat er dan nu maar gestopt moet worden met plaatjes maken die een aantal homorlozen niet behagen dat gaat mij te ver,

Neem nu een voorbeeld.

Dat de helft van de wereld het nodig acht om dag in dag uit de spot te drijven met jouw moeder , vader of eender wat...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...