Ga naar inhoud
GENEGEERD

Swiss Army Dump voor onverwoestbare survival equipement


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts
Nou kom ik niet elke week in Zwitserland, maar waar moet ik aan denken dan aan equipment? En is het bijvoorbeeld de moeite waard om ervoor op en neer te rijden met een aanhanger?

 

Op die vraag is geen objectief antwoord mogelijk. Als ik genoeg geld en ruimte had, dan was ik allang met een lege vrachtwagen naar Zwitserland gereden en kwam ik met een volle terug. Vooral de draagbare Zwitserse veldkeukens (BVB brenner) met bijbehorende broeikisten en andere keukenapparatuur vind ik erg interessant. Ha, ha, maar ik ben dan ook van plan om voor de hele buurt te gaan koken bij een shtf. Ik geef je hieronder nog even het adres van een particuliere Zwitserse dump. Je moet even goed zoeken, want de site is niet zo logisch ingedeeld, er is veel meer te vinden en te bekijken dan op het eerste gezicht lijkt. Je krijgt dan een betere indruk van wat er op dumpgebied zoal te halen is in Zwitserland.

 

http://www.coro-handels.ch/willkommen.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...